STANOWISKO DYREKTORA DEPARTAMENTU PROMOCJI I KULTURY Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DYREKTORA DEPARTAMENTU PROMOCJI I KULTURY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: 1)sprawne kierowanie pracą Departamentu Promocji i Kultury,2)nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Miasta Chełm, a w szczególności: promocji Miasta w kraju i poza jego granicami, w tym organizacji oraz udziału w imprezach promocyjnych krajowych i zagranicznych, takich jak: wystawy, targi, misje objazdowe, spotkania branżowe; podejmowanie działań majacych na celu ksztatowanie pozytywnego wizerunku miasta; wynikające z zawatych przez miasto porozumień z miastami partnerskimi i innymi organizacjami, a także z członkostwa Miasta Chełm w związkach i stowarzyszeniach; zapewnienie tłumaczenia językowego korespondencji, dokumentacji i opracowań na potrzeby Urzędu i organów Miasta; udostępnianie herbu Miasta; ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, w tym prowadzenia ewiencji zabytków nieruchomych z terenu miasta Chełm; z zakresu kultury i sztuki i turystyki; z zakresu promowania walorów turystycznych chełmskich podziemi kredowych; współpracy z Chełmskim Ośrodkiem Informacji Turystycznej; koordynowanie funkcjonowania i sprawowania nadzoru nad działalnością Chełmskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Puliny Orsetti, Muzeum Ziemi Chełmskiej im. Wiktora Ambroziewicza, Chełmskiego Domu Kultury; organizowanie obchodów rocznic i świąt oraz współpracy w tym zakresie z organami administracji państwowej, stowarzyszeniami, związkami kombatanckimi, Kościołem Katolickim, innymi kościołami i związkami wyznaniowymi; związane z przyznawaniem nagród w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony dóbr kultury im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego,3)zapewienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,5)opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,6)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,8)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,9)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,10)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,11)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,12)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,13)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,14)przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,15)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.
Data publikacji: 2020-08-10
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)sprawne kierowanie pracą Departamentu Promocji i Kultury,2)nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Miasta Chełm, a w szczególności: promocji Miasta w kraju i poza jego granicami, w tym organizacji oraz udziału w imprezach promocyjnych krajowych i zagranicznych, takich jak: wystawy, targi, misje objazdowe, spotkania branżowe; podejmowanie działań majacych na celu ksztatowanie pozytywnego wizerunku miasta; wynikające z zawatych przez miasto porozumień z miastami partnerskimi i innymi organizacjami, a także z członkostwa Miasta Chełm w związkach i stowarzyszeniach; zapewnienie tłumaczenia językowego korespondencji, dokumentacji i opracowań na potrzeby Urzędu i organów Miasta; udostępnianie herbu Miasta; ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, w tym prowadzenia ewiencji zabytków nieruchomych z terenu miasta Chełm; z zakresu kultury i sztuki i turystyki; z zakresu promowania walorów turystycznych chełmskich podziemi kredowych; współpracy z Chełmskim Ośrodkiem Informacji Turystycznej; koordynowanie funkcjonowania i sprawowania nadzoru nad działalnością Chełmskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Puliny Orsetti, Muzeum Ziemi Chełmskiej im. Wiktora Ambroziewicza, Chełmskiego Domu Kultury; organizowanie obchodów rocznic i świąt oraz współpracy w tym zakresie z organami administracji państwowej, stowarzyszeniami, związkami kombatanckimi, Kościołem Katolickim, innymi kościołami i związkami wyznaniowymi; związane z przyznawaniem nagród w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony dóbr kultury im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego,3)zapewienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,5)opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,6)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,8)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,9)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,10)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,11)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,12)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,13)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,14)przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,15)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DYREKTORA DEPARTAMENTU PROMOCJI I KULTURY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o muzeach
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
systematyczność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość Ustawy o finansach publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość ustawy o bibliotekach
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11:
znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_12:
znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_13: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_9: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_10: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_11: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_12: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_13: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//WOA-I.2110.66.2020.pdfPREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko dyrektora Departamentu Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.66.20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe,6) co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata w zakresie kultury lub promocji.2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,6) znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,7) znajomość ustawy o bibliotekach,8) znajomość ustawy o muzeach,9) znajomość ustawy o finansach publicznych,10) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,11) ) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,12) znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych,13) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,14) systematyczność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)sprawne kierowanie pracą Departamentu Promocji i Kultury,2)nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Miasta Chełm, a w szczególności: promocji Miasta w kraju i poza jego granicami, w tym organizacji oraz udziału w imprezach promocyjnych krajowych i zagranicznych, takich jak: wystawy, targi, misje objazdowe, spotkania branżowe; podejmowanie działań majacych na celu ksztatowanie pozytywnego wizerunku miasta; wynikające z zawatych przez miasto porozumień z miastami partnerskimi i innymi organizacjami, a także z członkostwa Miasta Chełm w związkach i stowarzyszeniach; zapewnienie tłumaczenia językowego korespondencji, dokumentacji i opracowań na potrzeby Urzędu i organów Miasta; udostępnianie herbu Miasta; ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, w tym prowadzenia ewiencji zabytków nieruchomych z terenu miasta Chełm; z zakresu kultury i sztuki i turystyki; z zakresu promowania walorów turystycznych chełmskich podziemi kredowych; współpracy z Chełmskim Ośrodkiem Informacji Turystycznej; koordynowanie funkcjonowania i sprawowania nadzoru nad działalnością Chełmskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Puliny Orsetti, Muzeum Ziemi Chełmskiej im. Wiktora Ambroziewicza, Chełmskiego Domu Kultury; organizowanie obchodów rocznic i świąt oraz współpracy w tym zakresie z organami administracji państwowej, stowarzyszeniami, związkami kombatanckimi, Kościołem Katolickim, innymi kościołami i związkami wyznaniowymi; związane z przyznawaniem nagród w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony dóbr kultury im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego,3)zapewienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,5)opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,6)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,8)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,9)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,10)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,11)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,12)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,13)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,14)przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,15)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,54 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy w zakresie kultury lub promocji,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 9 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 21 sierpnia 2020 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 10 sierpnia 2020 roku , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).Chełm, dnia 2020-08-10KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 10 sierpnia 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy w zakresie kultury lub promocji,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.08.2020
Oferta pracy ważna do: 21.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f68fd9279c53959ccb9de25ff3bb9da5
Podobne oferty pracy
1)przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, dokonywanie wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;2)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie poboru opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;3)dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie deklarowanych opłat;4)dokonywanie kontroli w zakresie danych zawartych w deklaracjach;5)dokonywanie kontroli w zakresie opłat, wysokości zaległości z tytułu opłat za odpady;6)sporządzanie wniosków karno-skarbowych;7)przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji w sprawach odwołań do SamorządowegoKolegium Odwoławczego;8)porządkowanie i archiwizowanie dokumentów;9)prowadzenie ewidencji i statystyki związanej z wymiarem i opłaty;10)obsługa klienta.
Związek Gmin Powiatu Dzierżoniowskiego - 2019-10-08 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
zapoznanie się z asortymentem, znakowanie towarów za pomocą kodów kreskowych, praca ze skanerem, dbanie o towar znajdujący się na magazynie, szukanie towaru na wywóz na inne działy, przyjmowanie i sprawdzanie dostawy, obsługa punktu obsługi klienta, wydawanie zamówień, przyjmowanie zwrotów reklamacji, kompletowanie, usuwanie zamówień
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Rawicz (wielkopolskie)
sprzedaż i obsługa klienta w sklepie zoologicznym
ALEGIA ŁUKASZ RATER - 2018-02-12 - Świdnik (lubelskie)
Wykonywanie przyłączy oraz montaż instalacji wod-kan-gaz.
Spółdzielnia Socjalna Gminova - 2020-04-18 - Giedlarowa (podkarpackie)
przygotowywanie konstrukcji do malowania, czyszczenie konstrukcji
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa rozładunku i załadunku rudy na terenie ZWR Rudna, Lubin, Polkowice
PMT Linie Kolejowe Sp. z o.o. - 2019-06-17 - Owczary (dolnośląskie)
zgodnie z zawodem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe LAKMET Mariusz Kasicki - 2016-08-23 - Starogard Gdański (pomorskie)
Transport wewnętrzny kontenerów z materiałem pocztowym, sprawdzanie zgodności ładunków z dokumentami zdawczymi, sporządzanie dokumentów zdawczych zgodnie z obowiązującym planem wymiany, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2016-08-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
PP-H INDYK-MAZURY Spółka z o.o. - 2017-10-03 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, współpraca z kierownictwem sklepu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
REJESTRACJA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ, SPORZĄDZANIE PISM ORAZ DECYZJI W SPRAWACH ŚWIADCZEŃ
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Dębica (podkarpackie)
1)sprawne kierowanie pracą Wydziału,2)nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania Wydziału określonych w: Regulaminie organizacyjnym Urzędu i szczegółowym zakresie działania Wydziału,3)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Wydziale,5)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu,6)opracowywanie kart opisu stanowiska dla pracowników Wydziału,7)nadzór nad tworzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie zadań przydzielonych podległym pracownikom,8)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Wydział,9)wyznaczanie pracownika zastępującego dyrektora w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny,10)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Wydziału,11)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,12)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,13)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności: Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu miasta, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy Urzędu,14)przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez Wydział,15)przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia,19)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,20)samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2019-05-22 - Chełm (lubelskie)
Wykonywanie instalacji solarnych
A&J Ewa Słupek - 2019-05-16 - Stare Miasto (podkarpackie)
roboty budowlane, wykończeniowe, malarskie i inne wynikające z potrzeb urzędu
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Maszewo (lubuskie)
wykładanie towaru na półki, drobne prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-przygotowywanie projektów pism-zapoznanie się z zasadami rejestracji pism przychodzących i wychodzących-wysyłanie korespondencji do bezrobotnych-archiwizowanie dokumentacji-prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej-wykonywanie zadań pomocniczych
kontakt przez PUP - 2020-07-14 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prac biurowych oraz w terenie.
Sylwester Paluch Geomap - 2018-10-24 - Chorkówka (podkarpackie)
1. Dekretowanie, ewidencja księgowa operacji na poszczególnych kontach w jednostce urzędu, analityka i syntetyka.2. Pełna obsługa w zakresie VAT, tj. wystawianie faktur, prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu dla potrzeb rozliczenia podatku VAT, terminowe sporządzanie deklaracji, sporządzanie wniosku o zwrot VAT.3. Prowadzenie księgowości analitycznej należności z tytułu dzierżaw, dzierżaw rolnych i sprzedaży nieruchomości.4. Bieżąca analiza kont rozrachunkowych, zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie Skarbnikowi, przygotowanie dokumentów dot. spraw spornych.5. Rozliczanie i nadzór nad dotacjami udzielonymi i otrzymanymi przez Gminę.Praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Urząd Gminy Ustka - 2016-07-05 - Ustka (pomorskie)
Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Racibórz (śląskie)
pomoc nauczyciela - praca w przedszkolu
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE "BAJKOCHATKA" - 2016-09-12 - Kamieniec Wrocławski (dolnośląskie)
Obsługa maszyny-oklejarki
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Mieszków (wielkopolskie)
obsługa klientów, wykładanie towaru, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Starkowo (wielkopolskie)
Wykonywanie prac dociepleniowych elewacji budynków. Miejsce pracy: Trójmiasto i okolice. Pracodawca zapewnia dowóz do miejsca pracy z Kartuz.
JAŻDŻEWSKI KOMPLEKSOWE USŁUGI BUDOWLANE WALDEMAR JAŻDŻEWSKI - 2017-05-25 - Kartuzy (pomorskie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
pakowanie, proste prace na produkcji
kontakt przez OHP - 2016-03-16 - Niegoszowice (małopolskie)
Przygotowywanie i wypiek pizzy. Praca 2dni/2dni wg ustalonych grafików w godz. 12-23.00.
"JOTA" SPÓŁKA CYWILNA JOLANTA KOCUR, PIOTR PUCHEJDA - 2017-01-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
fakturowanie; zamawianie surowców do produkcji; przyjmowanie zamówień; rozliczanie produkcji; prowadzenie rejestrów branżowych;
PIEKARNIA S.C. JERZY MUSIALIK & BEATA SAMULAK - 2019-04-08 - Żarki (śląskie)
Naprawa samochodów osobowych.
ZIBBART Bartłomiej Drelich - 2017-12-08 - Łódź (łódzkie)
wymagania: wykształcenie bez znaczenia, minimum trzyletnie doświadczenie na podanym stanowisku, znajomość maszyn do obsługi karmyZakres obowiązków: obsługa linii produkcyjnej, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń, załadunek i rozładunek towarów
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Biały Dwór (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż towarów zza lady,wykładanie towarów, przestrzeganie wymogów BHP i HCP
Sklep Wielobranżowy K.Gajos, M.Gajos s.c. - 2019-09-19 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)