Praca STANOWISKO DS. USUWANIA POJAZDÓW I ZARZĄDZANIA RUCHEM W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO DS. USUWANIA POJAZDÓW I ZARZĄDZANIA RUCHEM W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy STANOWISKO DS. USUWANIA POJAZDÓW I ZARZĄDZANIA RUCHEM W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG.

STANOWISKO DS. USUWANIA POJAZDÓW I ZARZĄDZANIA RUCHEM W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG - od 2 500 PLN

Do obowiązków Pracownika ds. usuwania pojazdów i zarządzania ruchem należy:1. Wykonywanie zadań organu zarządzającego ruchem, a w szczególności:1) zatwierdzanie i opiniowanie projektów i koncepcji organizacji ruchu,2) opiniowanie projektów w zakresie geometrii drogi,3) wyznaczanie miejsc przeznaczonych do parkowania pojazdów których kierowcy posiadają kartę parkingową osoby niepełnosprawnej w tym wyznaczanie zastrzeżonych stanowisk postojowych (tzw. kopert) w celu korzystania z nich na prawach wyłączności w określonych godzinach lub cało-dobowo,4) opracowywanie i przedkładanie do podpisu zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych - realizacja art.64 do 64i, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,5) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach w zakresie wprowadzania oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz urządzeń bezpie-czeństwa ruchu,6) wykonywanie nadzoru nad zarządzaniem ruchem, opracowywaniem, zatwierdzaniem projektów oznakowania dróg i oznakowania prowadzonych robót oraz dokonywanie oceny organizacji ruchu w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego,7) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu z uwzględnieniem wniosków wynikających z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu,8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzają-cymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami, w tym uczestnictwo w pracach komisji, powołanej w celu szczegółowego rozpatrzenia wniesionych opinii lub wątpliwości związanych z organizacją ruchu drogowego,9) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,10) przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzyma-nia wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwięko-wej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach oraz ich zgodno-ści z zatwierdzoną organizacją ruchu,11) przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu,12) udział w pracach związanych z wykonywaniem dokumentacji technicznej związanej z zadaniami inwestycyjnymi.2. Wykonywanie zadań związanych z transportem publicznym, a w szczególności wykonywanie zadań związanych z usuwaniem pojazdów zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym:1) analiza uregulowań prawnych dotyczących usuwania i przechowywania pojazdów oraz wnioskowanie w sprawach koniecznych zmian w tym zakresie,2) coroczne przygotowywanie projektu uchwały Rady Miasta Chełm w sprawie wysokości opłat, o których mowa w art.130a, ust. 5c ustawy Prawo o ruchu drogowym,3) organizacja, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych związanych z wyborem jednostki na wykonanie usługi usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów na parking strzeżony, wyceny pojazdów, ustalaniu kosztów przechowywania i holowania,4) prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym,5) rozliczanie umów i zleceń związanych z usuwaniem i przechowywaniem usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym,6) kompletowanie dokumentacji związanej z usuniętymi pojazdami,7) współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie spraw związanych z usuniętymi pojazdami na podstawie art.130a i art.50a ustawy Prawo o ruchu drogowym,8) przygotowywanie projektów decyzji o zapłacie oraz naliczanie kosztów w związku z usuwaniem, przechowywaniem, oszacowaniem, sprzedażą lub zniszczeniem pojazdu powstałe od momentu wydania dyspozycji jego usunięcia do zakończenia postępowania,9) przygotowywanie projektów postanowień o zapłacie wynagrodzenia dozorcy na podstawie ustawy o postępowaniu egzekucyjnym,10) przygotowywanie projektów postanowień i decyzji na podstawie Kodeksu postępowania administracyjnego,11) przygotowywanie wezwań do zapłaty kosztów związanych z wydaniem dyspozycji usunięcia pojazdu,12) przygotowywanie pism wzywających lub informujących o brakach formalnych oraz o toczącym się postępowaniu w sprawie,13) współpraca i przekazywanie kompletnej dokumentacji do komórki organizacyjnej zajmującej się obsługą prawną w celu skierowania wniosków do sądu o orzeczenie przepadku pojazdu,14) wykonywanie czynności związanych z wyrejestrowaniem pojazdów przejętych na podstawie prawomocnego postanowienia sądu,15) współdziałanie ze Strażą Miejską i Policją w usuwaniu pojazdów z ulic Miasta Chełm, spełniających przesłanki art.50a ustawy Prawo o ruchu drogowym,16) prowadzenie spraw w zakresie przejmowania na własność wraków pojazdów mechanicznych w trybie art. 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym,17) prowadzenie rejestru spraw, nadzór i kontrola nad terminami związanymi z przechowywaniem pojazdów na parkingu strzeżonym usuniętych z dróg na podstawie art.50a i art.130a,18) czynności związane z wycofaniem pojazdów z eksploatacji, określone w art. 18-20 ustawy o recyklingu w celu przekazania pojazdów do demontażu, przekazywanie wraków pojazdów mechanicznych przejętych przez Miasto Chełm do stacji demontażu,19) prowadzenie postępowań w zakresie uzyskania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dofinansowania w zakresie zbierania porzuconych pojazdów wycofanych z eksploatacji.3. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm z zakresu organizacji ruchu drogowego.4. W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,2) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.5. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.6. Wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego-wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.7. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-16 - Chełm (lubelskie)