STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI Gdańsk oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk

Stanowisko: STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych.

Data publikacji: 2019-02-19

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie średnie. Wymagania pożadane: wykształcenie wyższe ( ekonomia, prawo, administracja, ubezpieczenia ), minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego lub prawa do emerytur i rent. Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (średnio zaawansowany), znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość Ustawy o Emeryturach i Rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Ustaw o Emeryturach i Rentach Kapitałowych oraz rozporządzeń do tych Ustaw, znajomość zasad naliczania kapitału początkowego, znajomość zawartych przez Polskę Umów bilateralnych w dziedzinie zabezpieczenia społecznego, znajomość Ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, orientacja na klienta, asertywność, umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność komunikowania się w piśmie i w mowie, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacjiMiejsce pracy: Oddział ZUS Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 58 30 78 278.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane formalneTermin składania dokumentów - 4 marca 2019r.Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w GdańskuWydział Kadrowo-Płacowy ul. Chmielna 27/3380-748 Gdańsk

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Chmielna

Numer budynku pracodawcy: 27

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 19.02.2019

Oferta pracy ważna do: 04.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA REFERATU W REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 3 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI(I) - od 1 850 PLN

obsługa maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Tarnów (małopolskie)

TECHNIK INFORMATYK - 997,4 PLN

organizowanie stanowiska pracy, określanie działalności gospodarczej i administracyjnej firmy, konfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania, obsługa oprogramowania używanego w firmie, organizacja i wyposażenie przedsiębiorstwa na potrzeby przetwarzania informacji, stosowanie technologii przetwarzania informatycznego, projektowanie i programowanie.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Adamów (lubelskie)

ARCHIWISTA - od 2 336 PLN

prac archiwizacyjnych z dokumentacją niearchiwalną (Kat. B) oraz materiałami archiwalnymi (Kat. A).Opracowywanie dokumentacji oraz sporządzanie ewidencji w postaci spisów zdawczo-odbiorczych.Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe archiwalne, podyplomowe archiwalne, średnie z kursami kancelaryjno-archiwalnymi. Doświadczenie w pracach archiwalnych z dokumentacją.Praca od wrześniaPraca na terenie powiatu pszczyńskiego oraz okolicy.Praca mobilna - dojazdy w różne miejsca.
Archiwa Górnośląskie Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Pszczyna (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-02-28 - Hrubieszów (lubelskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

w/zakresu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Radomsko (łódzkie)

KELNER - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Olkusz (małopolskie)

ROBOTNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 2 500 - 4 000 PLN

Docieplanie budynków, malowanie, szpachlowanie, tynkowanie i murowanie
Mlaskawa Piotr "M.P- Bud"- Usługi Budowlane - 2019-02-06 - Nowa Sól (lubuskie)

STANOWISKO DS OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO - od 2 000 PLN

obsługa prawna w postepowaniu odwoławczym, w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu - 2017-11-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KRAWIEC R20/4292-1652/16 - od 2 500 PLN

szycie odzieży ciężkiej (płaszcze, mundury)
PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE DRWAL ADAM ZIELIŃSKI - 2016-12-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU ZAMÓWIEŃ - od 8,49 GBP

Pracownik będzie odpowiedzialny za przyjmowanie zamówień, wydawanie i wysyłanie towarów do klientów.
Finnebrogue - 2019-03-12 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)

STANOWISKO ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNE I MARKETINGU - SEKRETARKA - od 2 400 PLN

praca biurowa, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Lipka (wielkopolskie)

KOSMETYCZKA - od 8,5 EUR

-wykonywanie zabiegów kosmetycznych-diagnozowanie probelmów skórnych i dobór odpowiednich zabiegów-makijaż-masaż twarzy
Spreewald Therme GmbH - 2016-03-30 - Niemcy (Niemcy)

KIEROWCA KAT C - od 3 500 PLN

Dowoóz artykułów spożywczych do klientów.
CHŁODNIA KRAUS Sp z o.o. - 2018-06-27 - Łodygowice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO - od 2 100 PLN

OBSŁUGA POJAZDU WIELOFUNKCYJNEGO (LATO:ZAMIATANIE, SZOROWANIE LUB KOSZENIE; ZIMA:ODŚNIEŻANIE, USZORSTNIANIE PASA DROGOWEGO, DBAŁOŚĆ O POWIERZONY SPRZĘT (DROBNE NAPRAWY)WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN ZAWODOWE, ZNAJOMOŚĆ TOPOGRAFII MIASTA, NIEKARALNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT BPRACA NA TERENIE MIASTA SZCZECINA
ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO W SZCZECINIE - 2018-04-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klientów przy kasie lub dziale handlowym, obsługa kasy fiskalnej, pomoc i doradztwo nabywcy
MUFKA Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Sandomierz (świętokrzyskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI ZSZYWARKI DO FORNIRU - do 1 850 PLN

Przygotowanie materiału, pocięcie, klejenie i szycie forniru.
HMM HURTOWNIA MATERIAŁÓW MEBLOWYCH S.C. - 2016-06-07 - Gdańsk (pomorskie)

SPAWACZ - do 3 000 PLN

Spawacz
Stal-Bud Skwara Grzegorz - 2017-08-08 - Wola Mielecka (podkarpackie)

MŁODSZA KSIĘGOWA / WY - od 2 400 PLN

Weryfikowanie poprawności przyjmowanych faktur; dekretowanie i księgowanie dokumentów; weryfikowanie poprawności przyjętych dokumentów OT oraz stawek amortyzacyjnych
G.EN. GAZ ENERGIA Sp.z o.o. - 2017-10-27 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)

SPAWACZ SPECJALISTA - od 16,5 PLN

Zgodny ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-04-13 - Zgierz (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH W INSPEKTORACIE W BYDGOSZCZY (NR 5414) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY PRZY PRODUKCJI KANTÓWKI - od 11 PLN

Czynności pomocnicze przy produkcji kantówki
"DREWEXIM" Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Nowe Bielice (zachodniopomorskie)

ZBROJARZ - od 2 100 PLN

prace zbrojarskie przy pracach drogowych i mieszkaniowych, praca na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Uście Gorlickie (małopolskie)

SPEDYTOR - od 2 250 PLN

Przyjmowanie zleceń, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z firmami, sporządzanie rozliczeń
Nauka Jazdy Mordzak spółka z o.o. - 2019-01-04 - Głogów (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA DZIAŁU MIĘSNEGO - od 2 200 PLN

Obsługa klientów na stoisku mięsnym, dbanie o wygląd i ekspozycję towaru, obsługa urządzeń tj. krajalnice, stekownice, weryfikacje terminów ważności
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

STANOWISKO D/S HP - od 2 250 PLN

Kontrola przedsiębiorców z zakresu higieny pracy, prowadzenie postępowania zgodnie z KPA, prowadzenie dokumentacji
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA - 2019-02-14 - Grójec (mazowieckie)