STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW OSZCZĘDNOŚCIOWYCH I USŁUG BANKOWYCH ORAZ ADMINISTRACJI KREDYTÓW Irządze oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW OSZCZĘDNOŚCIOWYCH I USŁUG BANKOWYCH ORAZ ADMINISTRACJI KREDYTÓW

Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: wg programu stażustaż w godz. 8:00 - 16:00miejsce wykonywania stażu: Bank Spółdzielczy w Szczekocinach Filia w Irządzach

Data publikacji: 2019-07-15

Lokalizacja: Irządze (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Irządze, powiat: zawierciański, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
wg programu stażustaż w godz. 8:00 - 16:00miejsce wykonywania stażu: Bank Spółdzielczy w Szczekocinach Filia w Irządzach

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW OSZCZĘDNOŚCIOWYCH I USŁUG BANKOWYCH ORAZ ADMINISTRACJI KREDYTÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Irządze

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019

Data zakończenia pracy: 14.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: staż POWER lub RPO

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Adres pracodawcy:
Parkowa 2, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: zawierciański

Gmina pracodawcy: Zawiercie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zawiercie

Ulica pracodawcy: Parkowa

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: pozostałe pośrednictwo pieniężne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.07.2019

Data dodania oferty pracy: 15.07.2019

Oferta pracy ważna do: 15.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?839a6ec5f0b4feed8109171630b51c9c

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. BHP - od 5 200 PLN

.
EMP 707 Sp. z o.o - 2018-04-11 - Dęblin (lubelskie)

KSIĘGOWY K/M - od 5 000 PLN

Prowadzenie ewidencji księgowych. Przygotowanie deklaracji i sprawozdań. Przygotowanie sprawozdań finansowych.
FAB TAX & ACCOUNTANCY BY BILANS S.A. - 2019-05-23 - Warszawa (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W BIURZE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO - od 2 250 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/472509/files/ogloszenie_nabor_bpp.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i informacji przestrzennej w Biurze Planowania Przestrzennego w terminie do dnia 3 czerwca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-05-30 - Tczew (pomorskie)

POMOC STOŁOWA - od 1 850 PLN

- pomoc stołaowa
P.P.H.U. "BRD" - Miecznik Robert - 2016-01-12 - Myszków (śląskie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

Przygotowanie powierzchni do lakierowania i lakierowanie.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kielce (świętokrzyskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA ENERGIĄ W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 4 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowania działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzór nad realizacją polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w "Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk"; koordynacja i monitorowanie realizacji planów gospodarki niskoemisyjnej i energetycznej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. W budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych żródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie dla inwestycji miejskich; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro energetycznych i pro ekologicznych zachowań wśród nie energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 4000 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)

RECEPCJONISTA - do 13 PLN

obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-05-24 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Wstępna obróbka produktów do wyrobu dań, mycie naczyń, sztućców i garnków.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - od 1 406,25 PLN

przyjmowanie przesyłek od klientów masowych, opracowywanie przesyłek, przygotowywanie dokumentacji
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-08-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY W PRZEMYŚLE PRZETWÓRCZYM - od 2 250 PLN

Paczkowanie, pakowanie mąki. Załadunek i rozładunek mąki.
MŁYN FRYSZTAK SP. Z O.O. - 2019-01-08 - Twierdza (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

prace pomocnicze wkuchni, obieranie,mycie ogólne prace porzątkowe, możliwość pprzyuczenie do zawodu kucharz
PPHU Miratrans Mirosław Stasiak - 2017-08-23 - Sierpów (łódzkie)

KELNER/BARMAN - od 2 100 PLN

obsługa gości. Praca w równoważnym systemie czasu pracy na umowę o pracę w godz. 8-22 w Grzybowie. Praca również w weekendy.
SIESTA KALINOWSKI SĘCZKOWSKI S.C. - 2018-05-11 - Grzybowo (zachodniopomorskie)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI - od 29 PLN

Praca indywidualna z kursantem lub w małej grupce-nauczanie przedmiotu na poziomie szkoły podstawowj,gimnazjum i liceum
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH "ESPERO" - 2016-03-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - do 1 500 PLN

opieka na dziećmi z autyzmempraca na 1/2 etatu od 8.00-12.00
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Mielcu - 2016-10-28 - Mielec (podkarpackie)

KROJCZY PAPIERU - od 3 500 PLN

jw.
TEK Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Stare Babice (mazowieckie)

PRACOWNIK CENTRUM INFORMACJI KLIENTA - od 3 800 PLN

Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-19 - Rokocin (pomorskie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

Sprzedaz i doradztwo w branży: zielarstwo, kosmetyka naturalna, dietetyka, zdrowa żywność, dbanie o czystość.
P&P Małgorzata Panasiuk Anna Piskorska Spółka Cywilna - 2016-09-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych, hal.
Centrum Ochrony Security Sp. z o.o. - 2018-04-11 - Tychy (śląskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tczew (pomorskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - do 2 200 PLN

wg stanowiska
KASINA SKI sp.z.o.o. - 2016-03-03 - Kasina Wielka (małopolskie)

SPRZEDAWCA ODZIEŻY NA ETAT LUB 1/2 ETATU - od 2 250 PLN

Sortowanie odzieży używanej. Osoba na tym stanowisku będzie dojeżdżać do każdego sklepu. Miejsce pracy: Zabrze, Gliwice i Tarnowskie Góry - ustalane wg. grafiku.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Zabrze (śląskie)

POMOCNIK MECHANIKA SAMOCHODOWEGO - od 2 000 PLN

Naprawa i konserwacja samochodów osobowych, dostawczych.Miejsce pracy: Wrocław, ul. WarsztatowaGodzina zakończenia pracy: 17:00Praca na czas określony: 3-5 LATsala F
AUTODOKTOOR SERWIS PILTZ JAKUB - 2017-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWNIK ZMIANY - do 3 150 PLN

praca na stacji paliw, praca w godzinach od 07:00 do 15:00 i od 14:00 do 22:00; zarządzanie grupą pracowników, obsługa klienta, aktywna sprzedaż towarów, dbałość o estetykę, porządek i higienę na stacji
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "OAZA" SP. Z O.O. - 2017-06-09 - Motaniec (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIURA PODRÓŻY - od 1 850 PLN

organizacja i sprzedaż usług turystycznych, organizacja grup, pilotaż wycieczek
BIURO TURYSTYCZNE "ELŻBIETA" SZYMBORSKA ELŻBIETA - 2016-04-07 - Kwidzyn (pomorskie)

WARTOWNIK - od 2 100 PLN

Ochrona obiektu przed kradzieżą i włamaniem. Praca na terenie Chmielnika, od godz.16:00 do 7:00, w niedziele i święta całodobowo.
"SECURITY GROUP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-22 - Chmielnik (świętokrzyskie)

MONTER OGRODZEŃ - 1 017,4 PLN

pomoc w montażu:bram, czyszczenie materiału, przygotowanie terenunauka posługiwania się narzędziami pomiarówużywanie narzędzi ślusarkichweryfikacja awariiStaż obywać się będzie w Kruszynie
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. KONTROLINGU I ANALIZ FINANSOWYCH W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za realizację zadań w zakresie kontrolingu finansowego.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. realizowanie zadań w zakresie kontrolingu budżetu miasta jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych dot. dochodów i wydatków bieżących, w szczególności uzyskiwanie bieżących informacji o przyczynach odchyleń, ich analiza, przygotowywanie zbiorczych tabel i prezentacji; 2. przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska. 5. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-20 - Słupsk (pomorskie)

KELNER - od 1 900 PLN

obsługa gości; dbanie o czystość lokalu
ILUZJON ART CAFE Przemysław Gołębiowski - 2016-02-10 - Sandomierz (świętokrzyskie)

POMOCNIK STOLARZA - 1189 - od 2 800 PLN

wg stanowiska
PPHU Meblohand - 2016-08-23 - Baranów (wielkopolskie)