STANOWISKO: DS. SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI, OPŁAT ADIACENCKICH I PLANISTYCZNYCH Kobylnica oferta pracy Gmina Kobylnica
Stanowisko: STANOWISKO: DS. SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI, OPŁAT ADIACENCKICH I PLANISTYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów sprzedaży nieruchomości, które wchodzą w skład gminnego zasobu nieruchomości,b) przygotowanie dokumentów do procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań, dokumentowanie ich przebiegu oraz kompletowanie c) inicjowanie, podejmowanie i prowadzenie działań promocyjnych terenów stanowiących własność Gminy.d) materiałów niezbędnych do zawarcia umów notarialnych,e) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia opłat adiacenckichz tytułu wzrostu wartości nieruchomości,f) prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z ustaleniem jednorazowej opłaty planistycznej,g) współpraca z podmiotami świadczącymi usługi w zakresie opracowywania operatów szacunkowych, h) współpraca z innymi referatami Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie dotyczącym realizowanych zadań na stanowisku oraz ich właściwego zakończenia. 4.Informacja o warunkach pracy: a) osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych, b) praca jednozmianowa na drugim piętrze budynku Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych,c) praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 7.30-16.30, wtorek- czwartek 7.30-15.30, piątek 7.30 -14.30,d) proponowane pierwsze łączne wynagrodzenie brutto (zależne od kompetencji i doświadczenia):dla kandydatów nieposiadających doświadczenia zawodowego na proponowanym stanowisku w wysokości: 3.500 3.900 zł miesięcznie, dla kandydatów posiadających doświadczenie zawodowe niezbędne na proponowanym stanowisku: 4.000 5.000 zł miesięcznie, w ramach stosunku pracy zatrudniony pracownik dodatkowo otrzymywać będzie: wynagrodzenie roczne, tzw. 13-tkę; nagrody jubileuszowe z tytułu stażu pracy powyżej 20 lat, świadczenia socjalne z okazji świąt oraz dofinansowanie do wypoczynku własnego i dzieci, finansowe nagrody uznaniowe Wójta Gminy uzależnione od wyników w pracy, pracownikom podejmującym pracę gwarantujemy wsparcie specjalistów w objęciu stanowiska, regularne kursy i szkolenia oraz możliwość ubiegania się o dofinansowanie do 50% kosztów kształcenia na kierunkach studiów zbieżnych z zajmowanym stanowiskiem
Data publikacji: 2021-06-09
Lokalizacja: Kobylnica (pomorskie)
Pracodawca: Gmina Kobylnica
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Główna 20, 76-251 Kobylnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów sprzedaży nieruchomości, które wchodzą w skład gminnego zasobu nieruchomości,b) przygotowanie dokumentów do procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań, dokumentowanie ich przebiegu oraz kompletowanie c) inicjowanie, podejmowanie i prowadzenie działań promocyjnych terenów stanowiących własność Gminy.d) materiałów niezbędnych do zawarcia umów notarialnych,e) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia opłat adiacenckichz tytułu wzrostu wartości nieruchomości,f) prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z ustaleniem jednorazowej opłaty planistycznej,g) współpraca z podmiotami świadczącymi usługi w zakresie opracowywania operatów szacunkowych, h) współpraca z innymi referatami Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie dotyczącym realizowanych zadań na stanowisku oraz ich właściwego zakończenia. 4.Informacja o warunkach pracy: a) osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych, b) praca jednozmianowa na drugim piętrze budynku Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych,c) praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 7.30-16.30, wtorek- czwartek 7.30-15.30, piątek 7.30 -14.30,d) proponowane pierwsze łączne wynagrodzenie brutto (zależne od kompetencji i doświadczenia):dla kandydatów nieposiadających doświadczenia zawodowego na proponowanym stanowisku w wysokości: 3.500 3.900 zł miesięcznie, dla kandydatów posiadających doświadczenie zawodowe niezbędne na proponowanym stanowisku: 4.000 5.000 zł miesięcznie, w ramach stosunku pracy zatrudniony pracownik dodatkowo otrzymywać będzie: wynagrodzenie roczne, tzw. 13-tkę; nagrody jubileuszowe z tytułu stażu pracy powyżej 20 lat, świadczenia socjalne z okazji świąt oraz dofinansowanie do wypoczynku własnego i dzieci, finansowe nagrody uznaniowe Wójta Gminy uzależnione od wyników w pracy, pracownikom podejmującym pracę gwarantujemy wsparcie specjalistów w objęciu stanowiska, regularne kursy i szkolenia oraz możliwość ubiegania się o dofinansowanie do 50% kosztów kształcenia na kierunkach studiów zbieżnych z zajmowanym stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO: DS. SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI, OPŁAT ADIACENCKICH I PLANISTYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kobylnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2212
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobylnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: ekonomista
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegóły oferty znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kobylnica (BiP)
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Gmina Kobylnica
danePracodawcy_nip: 8391719997
danePracodawcy_regon: 770979832
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Główna 20, 76-251 Kobylnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: słupski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2212
Gmina pracodawcy: Kobylnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kobylnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0745289
Ulica pracodawcy: Główna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|263102
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.06.2021
Oferta pracy ważna do: 21.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?82d5515361bc678533083bb64dd27d40
Podobne oferty pracy
Wykonywanie robót budowlanych
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno - Monterskich Budownictwa PRIMBUD Sp. z o.o. - 2019-02-15 - Nisko (podkarpackie)
-sprzedaż pieczywa i wyrobów cukierniczych,-obsługa kasy fiskalnej,-umiejętność ekspozycji towaru,-zachowanie procedur HACCP.
Piekarnia J.H.Kierzel: Kierzel Jan - 2020-10-06 - Pruszków (mazowieckie)
sprzedaż produktów banku (kredyty, karty kredytowe, debety, lokaty, konta), bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce, sporządzanie umów kredytowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Zabrze (śląskie)
szycie ubranek niemowlęcych
MAKOMA MACIEJ OPERLEJN - 2016-09-01 - Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad pracą krojowni, krojenie tkanin i dzianin
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
montaż urządzeń energoelektronicznych i szaf rozdzielczo-sterowniczych
APATOR CONTROL Spółka z o.o. - 2016-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie sali restauracyjnej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Chudoba (opolskie)
pielęgnacja terenów zieleni
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Częstochowa (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-10-28 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
1. prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,2. kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,3. kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,4. kompletowanie dokumentów finansowo księgowych, dokonywanie przelewów, księgowanie oraz sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym, finansowym dokumentów księgowych,5. prowadzenie ewidencji finansowo księgowej,6. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,7. Nadzór i koordynacja sporządzania listy płac i prowadzenia związanej z tym dokumentacji płacowej, dokumentacji ZUS i podatkowej,8. opracowywanie planów dochodów i wydatków jednostki,9. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych,10. prowadzenie ewidencji środków trwałych,11. okresowe sprawdzanie lub sprawdzanie droga inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów, zgodnie z postanowieniami ustawy o rachunkowości,12. wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,13. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej w ustawie o rachunkowości,14. prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym,15. prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, zgodnie z wymaganiami określonymi przez ZUS w oparciu o program Płatnik. Terminowe przekazywanie należności z tytułu składek ZUS na konto ZUS,16. sporządzanie sprawozdań statystycznych zgodnie z wymaganiami Urzędu Statystycznego / w oparciu o przepisy prawa i dokumentacje źródłową /17. zapewnienie właściwej współpracy szkoły z bankami prowadzącymi rachunki szkoły,18. sporządzanie wszelkich informacji dot. gospodarki finansowej, niezbędnych do podejmowanie bieżących decyzji oraz potrzeb jednostki nadrzędnej, 19. stałe analizowanie budżetu szkoły, proponowanie optymalnych metod i sposobów pozyskiwania dochodów i wydatkowania środków pieniężnych przez szkołę,20. rozliczanie finansowe kosztów zadania zleconego Szkolenie Młodzieży uzdolnionej Sportowo w LO SMS w Kolarstwie,21. gromadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadania zleconego jw.22. przygotowanie informacji i sprawozdań dotyczących kosztów szkolenia sportowego w LO SMS w kolarstwie dla potrzeb jednostki prowadzącej itp.23. archiwizacja dokumentacji w zakresie swoich zadań, zgodnie z instrukcją archiwizacyjna,24. wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska,25. rozliczanie projektów unijnych,VI. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:1. miejsce wykonywania pracy: Dolnośląski Zespół Szkół Medyczno - Sportowych, ul. Traugutta 5, 58 100 Świdnica,2. budynek szkoły nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych,3. praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych przez cały czas pracy,Wymagane dokumenty:1. list motywacyjny;2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;3. kserokopie świadectw pracy4. kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i kształcenie zawodowe5. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu6. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;7. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych,8. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,9. oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszonym naborem.
DOLNOŚLĄSKI ZESPÓŁ SZKÓŁ MEDYCZNO - SPORTOWYCH W ŚWIDNICY - 2020-07-28 - Świdnica (dolnośląskie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
strzyżenie włosów, modelowanie fryzury, farbowanie lub rozjaśnianie włosów, golenie zarostu twarzy i głowy
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Zgierz (łódzkie)
Przygotowanie posiłków typu fast food, obsługa klientów, dbanie o czystość w restauracji, praca według standardów oraz przestrzeganie zasad BHP.Praca na czas określony: 01.12.2020-30.11.2023Godzina zakończenia pracy 7:00 - 22:00Kontakt z pracodawcą: 695951664
AMREST SP. Z O.O - 2020-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie rachunkowości zgodnie z przepisami obowiązującymi jednostki budżetowe, a w szczególności: przyjmowanie i obieg dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych, ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki, bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości oraz sprawozdawczości finansowej umożliwiające prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, prowadzenie gospodarki finansowej Ośrodka zgodnie z obowiązującymi zasadami, zwłaszcza: wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości zawierania umów, analiza wykorzystania środków pieniężnych z budżetu i innych będących w dyspozycji Ośrodka, dokonywanie kontroli wewnętrznej, opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika Ośrodka, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów księgowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, wstępna kontrola legalności dokumentów, opracowywanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiz, sporządzanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, prowadzenie analityki do konta niezależnie pobranych świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz dłużników alimentacyjnych, prowadzenie spraw kadrowych Ośrodka
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pęcławiu - 2017-05-30 - Pęcław (dolnośląskie)
Pomoc krawiecka
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Drawno (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Radom (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, realzacja umów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Chrzanów (małopolskie)
Obsługa maszyn spożywczych, obsługa wózka widłowego ręcznego, obsługa maszyny do pakowania w atmosferze ochronnej (warunki chłodnicze).
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Analityk będzie asystować zespołom poprzez zbieranie, podsumowywanie, analizowanie i syntezę faktów, które są kluczowe do obsługi klienta, interpretując ich wyniki i skutki. Będzie także przedstawiać alternatywne dane, jeśli te potrzebne nie będą dostępne, opierając się zarówno na powiększającej się wiedzy o swoim obszarze oraz możliwości korzystania z wiedzy zawartej w społecznej bazie KM.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
ochrona obiektu na terenie Lubawy ( MLEKOVITA)
JARHEAD Sp. z o.o. - 2021-06-17 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie ofert handlowych, analizownaie rynku, pozyskiwanie klientów, utrzymywnaie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, wystawianie faktur, reprezentowanie firmy w rozmowach handlowych (praca w hurtowni elektrycznej).Praca na jeda zmianę, umowa o pracę na okres próbny, wynagrodzenie juz w drugim miesiącu okresu próbnego może wzrosnąć jeśli pracownik się wykazuje. Wynagrodzenie do negocjacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej.Kontakt z pracodawcą: cv przesłać na adres m.jarosinska (at) lemarelectric.pl
LEMAR ELECTRIC SP. Z O.O. - 2016-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na stanowisku nauczyciela wychowania przedszkolnego, wychowawca grupy 3,4- latków. Wynagrodzenie zgodne ze stopniem awansu zawodowego. Umowa od 10.12.2018 r. do 31.08.2019 r.; godziny pracy: 8.00- 15.00
Zespół Szkół w Gogolewie - 2018-12-04 - Borzęcino (pomorskie)
SPRZĄTANIE APTEKI, PRZYJMOWANIE DOSTAW, OBSŁUGA KONTRAHENTÓW W TYM ZAGRANICZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE MILE WIDZIANE WYŻSZE, 5 DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU, MILE WIDZIANA BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialne będzie za:- opiekę nad dotychczasowymi klientami firmy- budowanie właściwych relacji z klientami z powierzonego regionu- pozyskiwanie nowych klientów- monitorowanie rynku
"DALIMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc techniczna przy załadunku, rozkładaniu, składaniu i innych pracach związanych z montażem oraz demontażem stanowisk miasteczka medycznego.
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
nadzorowanie pracy działu sieci wod-kan: nadzór nad budowaniem sieci i usuwaniem awarii, kierowanie brygadą robotników, sporządzanie zestawień na potrzeby zakładu, nadzór nad grupą awaryjną w czasie dyżurów
Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczalnia Ścieków "WOD-KAN" Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Mława (mazowieckie)
PRACE MAGAZYNOWE, DBANIE O WŁAŚCIWĄ GOSPODARKĘ MAGAZYNOWĄ , KONTAKTY Z KLIENTAMI Z RYNKU UKRAINY, ROSJI, BIAŁORUSI
kontakt przez PUP - 2020-08-27 - Bikówek (mazowieckie)
Ładowanie odpadów.
SUEZ POŁUDNIE SP. Z O.O. Oddział Bieruń - 2018-01-05 - Bieruń (śląskie)
ROZWOŻENIE POSIŁKÓW (TRANSPORT), ZAŁADUNEK I WYŁAUNEK TERMOSÓW;WYMAGANIA:PRAWO JAZDY KAT. B, UPRAWNIENIA NA WÓZKI JEZDNIOWE, MILE WIDZIANA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH;
NIRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
gotowanie i wydawanie posiłków
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁOCHYŃSKU - 2016-10-25 - Łochyńsko (łódzkie)