STANOWISKO DS. RYZYK BANKOWYCH Władysławowo oferta pracy Bank Spółdzielczy w Pucku

Stanowisko: STANOWISKO DS. RYZYK BANKOWYCH

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: -Przeprowadzanie ryzyk bankowych -Monitorowanie limitów dotyczących analizowania ryzyk-Sporządzanie raportów i sprawozdań-Weryfikowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych

Data publikacji: 2020-08-05

Lokalizacja: Władysławowo (pomorskie)

Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Pucku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Hallera 19, 84-120 Władysławowo, powiat: pucki, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-Przeprowadzanie ryzyk bankowych -Monitorowanie limitów dotyczących analizowania ryzyk-Sporządzanie raportów i sprawozdań-Weryfikowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. RYZYK BANKOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Władysławowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pucki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2211

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Władysławowo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: Ekonomia, finanse, bankowość

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziny staż pracy, umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole.

Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Pucku

danePracodawcy_nip: 5870201541

danePracodawcy_regon: 000496076

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku

Adres pracodawcy:
Hallera 19, 84-120 Władysławowo, powiat: pucki, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: pucki

danePracodawcy_kodPowiatu: 2211

Gmina pracodawcy: Władysławowo

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Władysławowo

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935015

Ulica pracodawcy: Hallera

Numer budynku pracodawcy: 19

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 05.08.2020

Oferta pracy ważna do: 30.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aba0f5f8a8a552dd84bb147ececa5505

Podobne oferty pracy

ŚLUSARZ - od 2 000 PLN

Cięcie materiału na odpowiednią długość i pod odpowiednim kątem,czyszczenie pociętego materiału
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Wielopole (małopolskie)

DRUKARZ - 1 033,7 PLN

obsługa maszyn drukujących
kontakt przez PUP - 2020-02-27 - Czempiń (wielkopolskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 100 PLN

Mechanik pojazdów samochodowych
Marek Greczkowski AUTO KOMPLEX - 2018-11-16 - Słupiec (małopolskie)

DORADCA KLIENTA - do 2 000 PLN

przyjmowanie wpłat od klientów,zakładanie kont osobistych,udzielanie pożyczek gotówkowych
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA (DS14001.43.2019) - 2 350 - 2 450 PLN

- Więcej informacji na stronie: http://www.mops.katowice.pl- Informacja o naborze DS14001.43.2019- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na:stanowisko obsługi POMOC ADMINISTRACYJNA DS. INFORMACJI I PRZYJMOWANIA WNIOSKÓW W DZIALE PORADNICTWA I INFORMACJIZakres zadań na stanowisku:1) przyjmowanie i rejestrowanie wniosków w zakresie świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego i świadczenia z tytułu urodzenia dziecka, u którego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie labo nieuleczalną chorobę zagrażającą życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu2) przyjmowanie i rejestrowanie protokołów dotyczących zmiany sytuacji finansowej i rodzinnej klientów Ośrodka, mającej wpływ na zmiany decyzji administracyjnych,3) przygotowywanie wezwań do klientów,4) przyjmowanie i rejestrowanie protokołów zmiany formy wypłaty świadczeń,5) udzielanie informacji klientom Ośrodka w zakresie świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego, świadczenia z tytułu urodzenia dziecka, u którego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie labo nieuleczalną chorobę zagrażającą życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu6) dostęp do dziedzinowych programów komputerowych7) prowadzenie monitoringu8) doręczanie decyzji w sprawach świadczeń 9) weryfikacja danych osobowych i systemowych w systemie teleinformatycznym oraz przygotowywanie korespondencji.10) porządkowanie dokumentacji, kompletowanie teczek, składanie i wydawanie druków wniosków.-Wynagrodzenie: 2350-2450 zł brutto+ dodatek stażowy od 5 % do 20%. Praca na umowę o pracę na czas określony od 19 czerwca do 30 września 2019 r., z możliwością przedłużenia o jeden miesiąc. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) wykształcenie: średnie lub wyższe, 2) posiadanie obywatelstwa polskiego,3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) znajomość przepisów ustawy i rozporządzeń o świadczeniach rodzinnych,5) znajomość przepisów ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,6) znajomość przepisów ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz rozporządzenia w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o świadczenia wychowawcze 7) znajomość przepisów ustawy i rozporządzeń o pomocy osobom uprawnionym do alimentów8) znajomość przepisów ustawy Za życiem9) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),10) komunikatywność,11) opanowanie,12) samodzielność,13) dyspozycyjność14) mobilność,15) umiejętność dobrej organizacji pracy,16) umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,17) umiejętności związane ze sprawną obsługą trudnego klienta.Wymagania dodatkowe-pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:1) co najmniej półroczny staż, pracy przy obsłudze klienta lub w instytucjach/jednostkach/ komórkach pomocy społecznej w tematyce świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego lub dodatków mieszkaniowych, energetycznych lub związany z pracą socjalną,2) znajomość obsługi programów specjalistycznych: Pomost Sygnity, Sygnity- Świadczenia Rodzinne, PROTON3) znajomość przepisów KPA
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2019-04-15 - Katowice (śląskie)

TOKARZ CNC - 2 000 - 2 500 PLN

Tokarz CNC
DUL MAR s.j. - 2017-09-22 - Mielec (podkarpackie)

KUCHARZ - do 2 800 PLN

Przygotowanie potraw i napojów, porządkowanie pomieszczeń.
kontakt przez PUP - 2020-04-14 - Mielec (podkarpackie)

SPRZĄTACZKA - od 2 184 PLN

Utrzymanie w czystości obiektu handlowego.Praca na umowę o zlecenie w godz. 7-14, 14-21 w C.H. E'Leclerc.
PIAST GROUP Sp. z o.o. - 2017-01-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

MURARZ(NR 5558) - od 4 000 PLN

- m-ce pracy: woj. kuj.-pom.
KARO KAROLINA STUBIŃSKA - 2019-10-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK - od 3 000 PLN

j.w.
"MUSTANG TRADING" Kowalski Paweł - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DO SPRAW EDUKACJI W WYDZIALE EDUKACJI - od 1 850 PLN

Szczegóły oferty:http://www.bip.tczew.pl/files/sites/3051/wiadomosci/312245/files/ogloszenie_o_naborze_ds_edukacji.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-03-15 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA PRZESYŁEK - od 1 100 PLN

przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i prezekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI ODPADAMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 300 PLN

Ważniejsze zadania:- wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami tj: pozwoleń na wytwarzanie odpadów, zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zezwoleń na zbieranie lub transport odpadów;- wydawanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania;- rejestrowanie posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz przedkładanie łącznych zestawień rejestrów Marszałkowi Województwa;- opiniowanie wniosków z zakresu gospodarki odpadami rozpatrywanych w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez inne organy; - sporządzanie rocznych sprawozdań wynikających z art 162 ust 6 ustawy Prawo ochrony środowiska, w tym wprowadzanie informacji dotyczących wyrobów zawierających azbest do bazy administrowanej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, dostępnej za pośrednictwem sieci Internet pod adresem www.bazaazbestowa.gov.pl;- wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;- opracowywanie, wdrażanie, aktualizacja i sprawozdawczość z Programu Ochrony Środowiska;- podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska, a także poprawy jego jakości;- sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;- prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-10-24 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI MASZYN NISZCZĄCYCH PAPIER - od 13 PLN

Obsługa maszyn niszczących i belownicy
Artur CZECH - CZECH RECYKLING - 2018-01-12 - Zgierz (łódzkie)

MURARZ-TYNKARZ - od 2 500 PLN

Murowanie fundamentów, ścian. Wykonywanie stropów murarskich. Wykonywanie tynków zewnetrznych i wewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 17 PLN

Docieplanie, układanie płytek, szpachlowanie, malowanie
Usługi Remontowo-Budowlane Marek Jabłoński - 2020-06-26 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. PROMOCJI I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH - od 3 000 PLN

przygotowanie materiałów promujących Gminę Kobylnica do wydawnictw własnych i obcych; przygotowanie i realizacja projektów poligraficznych promujących wydarzenia organizowane bądź współorganizowane przez Gminę Kobylnica i jednostki organizacyjne; aktualizowanie strony internetowej www.kobylnica.pl; obsługiwanie systemu informacji mieszkańców SI SMS; inicjowanie i organizowanie wydarzeń promujących Gminę Kobylnica, w tym wydarzeń kulturalnych organizowanych przez GCKiP w Kobylnicy; promocja Gminy Kobylnica poprzez udział w targach, wystawach itp; prowadzenie korespondencji w zakresie promocji gminy; pozyskiwanie i gromadzenie informacji o możliwościach pozabudżetowego finansowania kultury z funduszy pomocowych i strukturalnych UE, fundacji krajowych i zagranicznych; Umowa na 13 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy - 2019-04-16 - Kobylnica (pomorskie)

STANOWISKO DS. EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ REJESTRU CEN I WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GEODEZJI I KARTOGRAFII W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - od 2 500 PLN

1. Prowadzenie miejskiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla obszaru miasta Chełm w tym w zakresie:1) części opisowej Ewidencji Gruntów i Budynków,2) rejestru cen i wartości nieruchomości,3) gleboznawczej klasyfikacji gruntów.2. Orzekanie w drodze decyzji o zmianach w operacie ewidencji gruntów i budynków z urzędu i na wniosek osób fizycznych i prawnych.3.Utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności a także aktualizację i modernizację informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków w drodze zamówień publicznych oraz czynności materialno technicznych na podstawie:1) przepisów prawa,2) wpisów w księgach wieczystych,3) prawomocnych orzeczeń sądu, a w przypadkach dotyczących europejskiego poświadczenia spadkowego orzeczeń sądu,4) ostatecznych decyzji administracyjnych,5) aktów notarialnych,6) aktów poświadczenia dziedziczenia oraz europejskich poświadczeń spadkowych,7) zgłoszeń budowy budynku, zawiadomień o zakończeniu budowy budynku oraz zgłoszeń rozbiórki budynku,8) wpisów w innych rejestrach publicznych,9) wniosku zainteresowanego podmiotu ewidencyjnego i wskazanej w tym wniosku dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.4. Zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych:1) organów podatkowych w wypadku zmian danych mających znaczenie dla wymiaru podatków: od nieruchomości, rolnego i leśnego2) wydziału ksiąg wieczystych w wypadku zmian danych objętych działem I ksiąg wieczystych,3) jednostki statystyki publicznej w wypadku zmian w cechach adresowych nieruchomości oraz dopisywania i wykreślania budynków,4) właściwych podmiotów ewidencyjnych oraz osób, jednostek organizacyjnych i organów.5. Udostępnianie wypisów z rejestrów, kartotek i wykazów, wyrysów z mapy ewidencyjnej, kopii dokumentów uzasadniających wpisy do bazy danych operatu ewidencyjnego oraz innych informacji zawartych w operacie ewidencyjnym na żądanie:1) właścicieli oraz osób i jednostek organizacyjnych władających gruntami, budynkami lub lokalami, których dotyczy udostępniany zbiór danych lub wypis,2) organów administracji publicznej albo podmiotów niebędących organami administracji publicznej, realizujących, na skutek powierzenia lub zlecenia przez organ administracji publicznej, zadania publiczne związane z gruntami, budynkami lub lokalami, których dotyczy udostępniany zbiór danych lub wypis,3) operatorów sieci w rozumieniu ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych innych podmiotów, które mają interes prawny w tym zakresie.6. Naliczanie opłat za:1) sporządzanie i wydawanie wypisów oraz wyrysów i innych dokumentów z operatu ewidencji gruntów i budynków,2) wysłanie materiałów zasobu pod wskazany adres,3) udostępnianie rzeczoznawcom majątkowym do wglądu zbiorów aktów notarialnych oraz orzeczeń sądowych i decyzji administracyjnych będących podstawą wpisów w ewidencji gruntów i budynków.7. Archiwizacja wycofanych danych ewidencyjnych.8. Ochrona danych ewidencyjnych przed ich utratą, zniszczeniem, niepożądaną modyfikacją, nieuprawnionym do nich dostępem i ujawnieniem.9. Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych w zakresie:1) zgodności tych danych z treścią dokumentów źródłowych stanowiących podstawę wpisu do ewidencji,2) zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,10. Sporządzanie i przekazywanie marszałkowi województwa zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją, zwane dalej na podstawie wykazów gruntów, wykazów budynków i wykazów lokali na dzień 1 stycznia każdego roku.11. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków.12. Przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości.13. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakt posiadania gospodarstwa rolnego przez osoby fizyczne i prawne.14. Aktualizacja klasyfikacji gleboznawczej gruntów.15. Realizacja zamówień publicznych z zakresu działania Wydziału.16. Ochrona danych EGIB przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem.17. Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Urząd Miasta Chełm - 2019-09-04 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 1 200 PLN

Praca na budowie na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-04-16 - Żary (lubuskie)

POMOC KSIĘGOWA - od 2 273,19 PLN

Porządkowanie i wprowadzanie danych do systemów księgowych oraz przygotowywanie do dokonywania zamknięć rozliczeń miesięcznych i rocznych.
kontakt przez OHP - 2018-08-31 - Łódź (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 3 600 PLN

przyjmowanie, wydawanie towaru, obsługa komputera, prace magazynowe, praca wózkiem widłowym
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-06 - Białka (małopolskie)

SPRZEDAWCA (PRACE INTERWENCYJNE) - od 2 250 PLN

Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI I ROZLICZEŃ FINANSOWYCH W REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących spraw z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi i rozliczeń finansowych.Ważniejsze zadania: 1. przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i weryfikacja danych zawartych w deklaracjach; 2. dokonywanie wpisów do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 3. przygotowywanie projektów decyzji; 4. nadzór nad realizacją umowy o świadczenie usług publicznych oraz odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska; 5. prowadzenie kontroli przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; 6. nadzór nad prawidłowością funkcjonowania Punktów Selektywnej Zbiórki odpadów Komunalnych (PSZOK); 7. prowadzenie kontroli stanu czystości terenów miejskich; 8. opracowywanie dokumentacji, w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; 9. współpraca ze Strażą Miejską oraz przedsiębiorcami i organizacjami ekologicznymi; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska i Planu Gospodarki odpadami dla Województwa Pomorskiego w części dotyczącej spraw z zakresu gospodarki komunalnej.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała 4. okresowa praca w terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 mies. w związku z długotrwałą nieobecnością pracownika. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-11-19 - Słupsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 200 PLN

praca jako sprzątaczka
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Poznań (wielkopolskie)