STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Stalowa Wola oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH W RZESZOWIE


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: - umowa na czas określony w celu zastępstwa- proces rekrutacji będzie obejmował test pisemny sprawdzający wiedzę merytoryczną i rozmowę kwalifikacyjną- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniona,- do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawneMiejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS w Stalowej Woliul. Popiełuszki 837-450 Stalowa Wola

Data publikacji: 2018-10-24

Lokalizacja: Stalowa Wola (podkarpackie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH W RZESZOWIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
POPIEŁUSZKI 8, 37-450 Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- umowa na czas określony w celu zastępstwa- proces rekrutacji będzie obejmował test pisemny sprawdzający wiedzę merytoryczną i rozmowę kwalifikacyjną- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniona,- do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawneMiejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS w Stalowej Woliul. Popiełuszki 837-450 Stalowa Wola

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stalowa Wola

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stalowowolski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stalowa Wola

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kontroler rozliczeń podatkowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.

Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH W RZESZOWIE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce: Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (świadectwo szkoły średniej, dyplom) i doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia). Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: m. Rzeszów

Gmina pracodawcy: Rzeszów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Rzeszów

Ulica pracodawcy: Piłsudskiego

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler rozliczeń podatkowych

Data dodania oferty pracy: 24.10.2018

Oferta pracy ważna do: 23.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 1 850 PLN

Przygotowywanie i sprzedaż produktów z menu restauracji. Wykonywanie czynności porządkowych na terenie restauracji.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Kolbuszowa (podkarpackie)

POMOC DOMOWA - od 1 000 PLN

Pomoc w utrzymaniu domu oraz opiece nad dziećmi
LUXOR - Kompleksowe Utrzymanie Czystości Celina Piłat - 2017-09-04 - Sztum (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL TECHNICZNO-HANDLOWY - 997,4 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, realizacja polityki sprzedażowej firmy, sporządzanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Czeladź (śląskie)

STRAŻNIK DZIAŁU OCHRONY - od 2 100 PLN

Pełnienie służby wartowniczej, dozorowanie osób pozbawionych wolności.
Zakład Karny w Płocku - 2018-10-09 - Płock (mazowieckie)

POMOC SPRZEDAWCY - 997,4 PLN

staż
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Karlino (zachodniopomorskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (ŻYRARDÓW) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-23 - Żyrardów (mazowieckie)

STANOWISKO DO SPRAW ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK WYDZIAŁ ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK - 997,4 PLN

POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ZUS. ZAPOZNANIE Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH. POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ WYDZIAŁU REALIZACJI DOCHODÓW . ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ DOKONYWANIEM ZABEZPIECZEŃ NALEŻNOŚCI I WYMIERZANIEM SANKCJI, ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM W ADMINISTRACJI A TAKŻE PRZEPISAMI WYKONAWCZYMI DO TEJ USTAWY W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ ZUS, ZAPOZANIE ZE WZORAMI ROZSTRZYGNIĘĆ ORGANU EGZEKUCYJNEGO W ADMINISTRACYJNYM POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

OPIEKUNKA W ŻŁOBKU - 2 000 - 2 600 PLN

Wykształcenie: wyższe; specjalność: pedagog opiekuńczo-wychowawczy, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej lub wychowania przedszkolnego, opiekunka dziecięca, położna, pielęgniarka lub średnie, po kursie opiekuna w żłobku; zakres wykonywanych obowiązków: opieka nad dziećmi do lat 3; miejsce pracy: Gliwice;
NIEPUBLICZNY ŻŁOBEK AKUKU RADOSŁAW WŁODARCZYK - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)

KUCHARZ/ KUCHARKA - od 1 850 PLN

Praca w kuchni.
GMINNY OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SP. Z O.O. - 2016-05-25 - Zakrzów (opolskie)

POSADZKARZ - od 1 850 PLN

obsługa maszyny zacieraczki
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Malbork (pomorskie)

CUKIERNIK/ POMOC CUKIERNIKA - od 1 850 PLN

przygotowywanie i wypiek wyrobów cukierniczych.
J.Z.S. Nyczaj - PPHU Piekarnia-Cukiernia - 2016-11-14 - Głowno (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 1 050 PLN

Sprzedaż kurczaków z rożna.
Handel Obwoźny"JANCEL" Sołtysiak Damian - 2018-05-11 - Wschowa (lubuskie)

DORADCA KLIENTA REF-30 - do 2 100 PLN

OFEROWANIE PRODUKTÓW FIRMY KLIENTOM BIZNESOWYM, DORADZTWO W ZAKRESIE ROZWIĄZAŃ IT ORAZ BUDOWANIE WIZERUNKU I REKLAMY
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - 997,4 PLN

obsługa masowego nadawcy, wydawanie listonoszom za pokwitowaniem przesyłek rejestrowanych, awizowanie przesyłek rejestrowanych
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Sulęcin (lubuskie)

WULKANIZATOR - od 2 000 PLN

wymiana opon
Firma Usługowo-Handlowa "GUMI-MOTOR" - Jan Sosin - 2017-10-26 - Bytom (śląskie)

MALARZ PROSZKOWY - 18 - 21 PLN

malarz proszkowy
PROMETAL sp z o.o. - 2018-09-13 - Mielec (podkarpackie)

TYNKARZ - od 5 000 PLN

tynkarz - praca przy agregacie gipsowym, przygotowanie do tynkowania, tynkowanie powierzchni deweloperskich, sprzątanie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe JACO Jacek Kalinowski - 2017-11-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

DEKARZ - od 1 850 PLN

Dekarz
Zdebiak Sławomir ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY - 2016-09-22 - Karkoszów (lubuskie)

SZEF KUCHNI, KUCHARZE, GŁÓWNY KELNER, KELNERZY - od 11 EUR

Liczba etatów:1 szef kucharzy lub kucharz w okresie październik-listopad 20171 główny kelner lub kelner w okresie październik-listopad 20178 kucharzy na sezon: kwiecień – wrzesień 20188 kelnerów na sezon: kwiecień – wrzesień 2018Opis stanowiska/zakres obowiązków:Wykonywanie pracy w restauracji na ww. stanowiskach.W przypadku szefa kuchni i głównego kelnera dodatkowo: odpowiedzialność za zespół, układanie menu, układanie grafików i przeciwdziałanie trudnościom.W przypadku kelnerów: wiedza z zakresu przyjmowania zamówień przy stoliku, prezentowania dań, polecania win, pomoc przy transakcjach płatniczych.WYMAGANIADoświadczenie zawodowe: Ponad 1 rokZnajomość języków: Dobra znajomość języka angielskiego.Mile widziana dodatkowo znajomość języka szwedzkiego, fińskiego lub innych ale nie jest niezbędna. Inne:- mile widziane prawo jazdy nie jest wymagane- profesjonalna i uprzejma obsługa klientów- umiejętność efektywnej pracy w sytuacjach stresowych
Smakbyn / Nordiska Matkompaniet Ab - 2017-10-09 - Finlandia (Finlandia)

STANOWISKO PRACY DS. KADROWYCH W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: 1.prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników;2.uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników Urzędu Miejskiego;2.wydawanie pracownikom zaświadczeń z zakresu spraw kadrowo płacowych i prowadzenie ewidencji zaświadczeń;3.przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej);4.dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych;5.prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku;6.współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników Urzędu;7.na bieżąco prowadzenie rejestrów pracowników Urzędu Miejskiego;8.przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku;9.udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych;10.współokreślanie i realizacja procesów rekrutacyjnych;11.przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego;12.prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników;13.podejmowanie proaktywnych działań na rzecz wspierania różnorodności, promowanie i uczestniczenie w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywne działanie przeciw dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy(w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną).Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-13 - Słupsk (pomorskie)

ELEKTROMONTER - od 2 000 PLN

prace montażowe i elektryczne
Instalacje Elektryczno-energetyczne - 2015-12-02 - Końskowola (lubelskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNYCH I ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO- TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO- TECHNICZNYM - od 2 400 PLN

Do ważniejszych zadań należeć będzie: 1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyciu; 2. sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów nisko cennych; 3. dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach Urzędu; 4. nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; 5. sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych/ przedmiotów nisko cennych na stan Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; 6. przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych 7. potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; 8. zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie; 9. przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego; 10. zabezpieczenie wszystkich wydziałów Urzędu i wszystkich stanowisk pracy w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie; 11. przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12. prowadzenie spraw związanych z konserwacją i naprawą ploterów; 13. zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA KAT. B+C W KONWOJACH. - 2 100 - 2 500 PLN

Kierowanie pojazdem w konwojach przewożących wartości pieniężne. Praca z bronią.
Konsalnet Konwój Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)

PRAKTYKANT W I DZIALE OBSŁUGI BEPOŚREDNIEJ - nieodpłatny

- czynności kancelaryjne
IZBA SKARBOWA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-01 - Białystok (podlaskie)

OPERATOR PRASY KRAWĘDZIOWEJ CNC (MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA) - od 2 000 PLN

Oferujemy: -zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,-pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującą stabilizację i poczucie bezpieczeństwa,-stałe terminowe wynagrodzenie i premie uznaniowe (płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji),-dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,-uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,-bogaty pakiet socjalny - bilety do kina, siłowni, na basen.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-06-30 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

oferta pracy dla bezrobotnych powyżej 50 roku życiaWykonywanie prac przygotowawczych, remontowo-budowlanych, murarskich, malarskich, prac wykończeniowych: malowanie, tapetowanie, szpachlowanie.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Marklowice (śląskie)

MŁODSZY WYCHOWAWCA - 997,4 PLN

Praca jako młodszy wychowawca
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Kuźnia Raciborska (śląskie)


Wybierz powiat