STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R47/4216-1890/18 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R47/4216-1890/18
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
Data publikacji: 2018-12-19
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PŁOCKA 167, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R47/4216-1890/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, prawo, gospodarka); minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustny i pisemnych
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV, - list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości. Dokumenty należy złożyć do 31.12.2018 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203, 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 19.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Białołęcki Ośrodek Sportu - 2018-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych;tworzenie projektów pism;przygotowywanie korespondencji do wysłania;przygotowanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji;sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT;wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;współpraca z innymi wydziałami;udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym;zapoznanie się z przepisami prawa;sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku;sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń;sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
pielęgnacja kwiatów
Ogrodnictwo Stanisław Wituła - 2017-02-03 - Łąka (śląskie)
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, nie konieczne, prawo jazdy kat B.praca na dwie zmiany 8-16 i 10-18
MAT-BUD Karol Pietrzak - 2017-01-26 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
krawcowa
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Stęszew (wielkopolskie)
- typowe obowiązki cukiernika,
Auchan Polska Sp.z o.o Centrum Handlowe Swadzim - 2018-05-15 - Swadzim (wielkopolskie)
Opieka pedagogiczna nad uczniami.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Kraków (małopolskie)
praca przy ocieplaniu budynków wielorodzinnych na terenie kraju
Szymon Przybyłowicz "K.R.S" - BUD - 2017-01-13 - Libusza (małopolskie)
Transport towarów w okręgu 300 km. Praca od pn do pt.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAJ" Władysław i Ewa Radzio - 2016-08-25 - Grajewo (podlaskie)
Brak danych
P.W. MAXTOP sp. j. - 2016-11-24 - Sławków (śląskie)
Wykonywanie prac pomocniczych związanych z obsługą gości hotelowych. Wykonywanie prac pomocniczych w części gastronomicznej: prace porządkowe w sali konsumpcyjnej, w kuchni i na zapleczu.
Camping "Alexa" - 2018-12-10 - Chłapowo (pomorskie)
Sprzedaż produktów, tworzenie zamówień do dostawców, wprowadzanie faktur zakupu, ekpozycja towarów
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnia wsparcie w zakresie obsługi spraw emerytalno-rentowych, pozarentowych i korespondencji oraz właściwy obieg dokumentacji emerytalno-rentowej.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-08-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Produkcja mebli oraz kierowanie samochodem (fiat ducato).Docelowo umowa na czas nieokreślony.
Krystian Piontek, Firma Produkcyjno-Usługowa "STOLŁAW" - 2019-01-11 - Rudy (śląskie)
prace kuchenne
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania:-umiejętność wykonywania manicure oraz pedicure tradycyjnego i hybrydowego-umiejętność przedłużania oraz stylizacji paznokci żelem oraz akrylem-henna i regulacja brwi-depilacja woskiemDodatkowe atuty:-profesjonalna kosmetyka twarzy-wizaż-przedłużanie i zagęszczanie rzęs metodą 1:1
Salon Kosmetyczny "Monika" Monika Wuttkowska - 2016-06-10 - Liniewo (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych przypisanych Wydziałowi, a także tworzeniem dokumentów strategicznych będących w kompetencjach Wydziału.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabydżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta, dokumentów strategicznych w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-20 - Słupsk (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, poprzedzających proces zgłoszenia lub pozwolenia na budowę tych obiektów. Aktualizacja oddanych ewidencji gruntów i budynków na podstawie pozwoleń i zgłoszeń budynków i innych obiektów na podstawie dokumentacji wydawanej przez Wydział Budownictwa. w/m.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego rejestru spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;2.analiza złożonej dokumentacji pod względem kompletności i zgodności z przepisami prawa złożonych dokumentów w celu kwalifikacji wniosków na naradę koordynacyjną;3.przygotowywanie pism dotyczących uzupełnienia braków formalnych wniosków;4.naliczanie opłat za uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu w formie Dokumentu Obliczenia Opłaty oraz sprawdzanie jej uiszczenia przed terminem narady koordynacyjnej (wymóg formalny, potwierdzenie płatności w aktach);5.przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia narady koordynacyjnej oraz dokumentacji będącej przedmiotem narady;6.udział w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z uwzględnieniem ochrony prawnej znaków osnowy geodezyjnej, znaków granicznych działek oraz zieleni;7.przygotowywanie protokołów z narady koordynacyjnej z uwzględnieniem stanowisk otrzymanych na piśmie i w formie elektronicznej przed terminem narady koordynacyjnej;8.wydawanie odpisów protokołów z narad koordynacyjnych;9.aktualizacja tworzonej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu o dane dotyczące projektów sieci uzbrojenia terenu, uzgodnionych jednomyślnie i pozytywnie na naradach koordynacyjnych;10.przygotowywanie zakończonych spraw koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu celem przekazania do archiwum zakładowego, zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej;11.przygotowywanie danych oraz współpraca z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu na potrzeby założenia i prowadzenia bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;12.prowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji i obiektów do ujawnienia, wynikających z dokumentów przekazywanych przez Wydział Budownictwa w/m;13.aktualizacja tworzonej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu na podstawie przyjmowanych bez sprzeciwu przez Wydział Budownictwa zgłoszeń budowy sieci uzbrojenia terenu nie wymagających uzgodnienia na naradzie koordynacyjnej;14.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału lub Kierownika Referatu. Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-19 - Słupsk (pomorskie)
rowadzenie i przygotowywanie spraw związanych z inwestycjami oświetleniowymi, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy, dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii, prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, eksploatacją oświetlenia ulicznego, sieci wodociągowych i sieci kanalizacyjnych, określanie szczególnego korzystania z dróg w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, rozliczanie i egzekwowanie należności za zajęcie pasa drogowego i umieszczanie urządzenia w pasie drogowym, sporządzanie przypisu nalezności za zajęcie pasa drogowego i umieszczanie urządzenia w pasie drogowym.Pełna treść naboru dostępna na stronie internetowej http://bip.gmina.turek.pl/biuletyn-informacji-publicznej/konkursy-i-nabory.html
URZĄD GMINY W TURKU - 2017-02-28 - Turek (wielkopolskie)
1) aktualizacja wykazów nieruchomości w myśl przepisów ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego,2) przygotowywanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów dokonywania zmian w operacie ewidencji gruntów Miasta Chełm,3) przygotowywanie wniosków do sądu o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności do nieruchomości Skarbu Państwa wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa,4) prowadzenie spraw związanych z dziedziczeniem majątku przez Miasto Chełm po osobach zmarłych,5) współtworzenie bazy ewidencyjnej nieruchomości Skarbu Państwa będących w zasobach nierozdysponowanych,6) przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dla potrzeb sądowych w sprawach o zasiedzenie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i Miasta Chełm,7) przygotowanie dokumentacji geodezyjnej, prawnej i inwentaryzacyjnej dla celów wyjścia ze współwłasności, ustanowienia służebności gruntowych,8) współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw sądowych, prowadzonych w dziedzinach ujętych w punkach 6-7 zakresu,9) współpraca z innymi referatami Wydziału w sprawach merytorycznych dotyczących zajmowanego stanowiska,10) przygotowywanie dokumentacji i informacji dla Zespołu Radców Prawnych w innych sprawach sądowych, niedotyczących bezpośrednio majątku Skarbu Państwa lub Miasta Chełm, w tym ujętych w punkcie 4 zakresu,11) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, a w szczególności z Lubelskim Urzędem Wojewódzkim, Sądem Rejonowym w Chełmie Wydziałem Ksiąg Wieczystych, Wydziałem Cywilnym i Archiwum Państwowym w Chełmie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa,12) współpraca w aktualizacji Biuletynu Informacji Publicznej dla Miasta Chełm w zakresie informacji pochodzących z referatu,13) dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,14) sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań,
Urząd Miasta Chełm - 2017-02-03 - Chełm (lubelskie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-12-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem. Wymagane wykształcenie zasadnicze techniczne lub średnie.
ATENA SP. ZO.O. - 2016-04-22 - Łódź (łódzkie)
Zakup pojazdów nowych i używanych, obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie struktur dostawców pojazdów, monitoring rynku branżowego, sporządzanie ofert-wycen zakupowych, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucją ofert zakupowych, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów, praca w godzinach 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-27 - Opole (opolskie)
Szczegóły oferty: www.zuktczew.pl - Praca
Zakład Usług Komunalnych - 2016-12-02 - Tczew (pomorskie)
Szycie tapicerowane.Wymagane doświadczenie na w/w stanowisku.
GRAŻYNA WOŹNIAK P.P.H.U MEBLE WOŹNIAK PLUS - 2018-09-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Od poniedziałku do piątki w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Raszowa (opolskie)
wykonywanie szalunków, wydajność pracy, przestrzeganie przepisów bhp, przestrzeganie porzadku na stanowisku pracy
Przedsiębiorstwo Budowlane "MARBUD" Marek Tadeusz Gutowski - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
stanowisko ds. księgowości / nabór staż
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Pabianice (łódzkie)