STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Pabianice oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w ZUS w Pabianicach, ul. Zamkowa 31wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. (druk oświadczenia znajduje sie na stronie internetowej ZUS) Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY".
Data publikacji: 2019-07-15
Lokalizacja: Pabianice (łódzkie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 31, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w ZUS w Pabianicach, ul. Zamkowa 31wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. (druk oświadczenia znajduje sie na stronie internetowej ZUS) Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY".
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca od poniedziałku do piątku w godz. 07.00 - 15.00umowa naokres próbny - 3 miesiące
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pabianice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pabianice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2019
Data zakończenia pracy: 15.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa programów MS Word, MS Exel, Ms Outlook
Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zduńskowolski
Gmina pracodawcy: Zduńska Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zduńska Wola
Ulica pracodawcy: Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.07.2019
Data dodania oferty pracy: 15.07.2019
Oferta pracy ważna do: 25.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?026a0db0bc2769c6722bb8b60c5193fe
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla 125 dzieci.
Przedszkole Miejskie nr 88 - 2019-07-01 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Odpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowanie działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzorowanie realizacji polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk; koordynowanie i monitorowanie realizacji planu gospodarki niskoemisyjnej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. w budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro-energetycznych i pro-ekologicznych zachowań wśród nie-energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii w tym między innymi merytoryczny nadzór i konsultacje programów o tematyce energetycznej. terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości; bieżąca kontrola wykonania będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych; prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie 2300-3500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-09 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie projektów, wycen, obsługa klienta.
ART-MAR Usługi projektowe, nadzór, kosztorysy w budownictwie - 2018-02-16 - Łuków (lubelskie)
Wykształcenie bez znaczenia; Prace przy wznoszeniu budynku.
Ciesielstwo Budowlane Marcin Trzynoga - 2016-09-12 - Jędrzychowice (dolnośląskie)
Kierowanie i nadzorowanie robót z zakresu elektryki
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DOLMAX" - 2017-07-11 - Łęczna (lubelskie)
Archiwista
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek,- ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, - rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, - rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek,- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-12-20 - Goleniów (zachodniopomorskie)
obsługuje, nadzoruje oraz utrzymuje w należytym stanie technicznym różne odmiany frezarek (frezarki mechaniczne), na których obrabia elementy drewna i tworzyw drzewnych
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Pracze (dolnośląskie)
1)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,2)ustalanie i wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,3)ustalanie i wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,4)prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,5)zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu, ograniczeniu prawa własności,6)rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,7)wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sadowego,8)kompletowanie i analiza dostępnej dokumentacji archiwalnej dla potrzeb Komisji Regulacyjnych w sprawach regulacji majątkowych kościołów i związków wyznaniowych,9)ustanawianie na wniosek podmiotów zainteresowanych służebności przesyłu na gruntach stanowiących własność Miasta Chełm,10)współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,11)dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,12)współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,
Urząd Miasta Chełm - 2017-06-07 - Chełm (lubelskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pielęgnacja drzew wzdłuż dróg gminnych, przycinanie gałęzi, prace porządkowe.
Samorządowy Zakład Budżetowy - 2017-06-06 - Staw Noakowski (lubelskie)
prezentowanie przedstawionej oferty produktowej i doradzenie klientowi analizy rynku pracy, pozyskiwnaie nowych klientów oraz nowych produktów handlowych
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Myszków (śląskie)
zapoznanie się z topografią archiwum;przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów;współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy Akt;sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;kserowanie dokumentów;pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
Zgodny
FHU SHARIFBAY YAKUBOV - 2017-08-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/oferta-pracy/10202/stanowisko-ds-planowania-przestrzennego
Urząd Miejski w Gostyniu - 2018-09-04 - Gostyń (wielkopolskie)
sadzenie i pielęgnacja roslin, drobne prace porządkowe, drobne naprawy np. ogrodzenia
Marek Nowaczyk Gospodarstwo Ogrodnicze - BYLINY - 2018-07-12 - Sierpowo (wielkopolskie)
toczenie i frezowanie elementów konstrukcji wag samochodowych
ZBYCH-POL & MOBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
sładanie komponentów i wprowadzanie danych w system, opiasanie i odłożenie na regały, praca stojąca
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Ćmielów (świętokrzyskie)
sprzedaż towarów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Ciechanów (mazowieckie)
wykonywanie rutynowych eksperymentów, procedur preparatywnych i analitycznych oraz prac laboratoryjnych, w ramach wsparcia technicznego i merytorycznego prac badawczych realizowanych w laboratorium,nadzór i opiekę nad małą i średnią aparaturą, odczynnikami i dobrostanem pracowni laboratorium (bieżąca konserwacja aparatury, kontakt z serwisami, uzupełnianie stanu odczynników i materiałów laboratoryjnych),prowadzenie rejestru odczynników i dokumentacji aparaturowej,monitorowanie gospodarki odpadami oraz nadzór nad apteczką,szkolenie i asystowanie studentom i praktykantom w zakresie rutynowych technik laboratoryjnych i obsługi drobnej aparatury,opieka nad aparatem do badań oddziaływań metodą powierzchniowego rezonansu plazmonów (SPR; Biacore T200).Wynagrodzenie 2250-2400 - dla osoby po studiach, bez doświadczenia zawodowego, 2600 zł dla osoby z tytułem doktora.Umowa na okres próbny zawarta na 3 miesiące, 1 rok, następnie umowa na czas nieokreślony.Z naszej strony oferujemy:zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,stabilne warunki pracy w rozpoznawalnej instytucji naukowej,wsparcie szkoleniowe w rozwoju kompetencji, w tym nabycie umiejętności w obsłudze specjalistycznej aparatury badawczej,możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach.stymulującą atmosferę pracy w 7-osobowym zespole naukowym.CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja (at) hirszfeld.pl w tytule podając Specjalista-LIDSWybrani kandydaci, spełniający wymogi formalne, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Dokładne informacje dotyczące rozmowy kwalifikacyjnej zostaną przesłane zaproszonym kandydatom pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli w przesłanej dokumentacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie stypendialnej dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883".
Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN - 2019-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
- wykonywanie prac klinerskich na stoczni.- montaż/ demontaż osprzętu.- dbanie o powierzony sprzęt.
Zakład Usługowy "CLEAR" - 2017-11-27 - Gdynia (pomorskie)
praca na hali produkcyjnej - przygotowanie półproduków, wykonywanie wyrobów garmażeryjnych
VIRTU Sp. z o.o., Sp. k. - 2016-04-15 - Zawiercie (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; umiejętność profesjonalnej obsługi klienta oraz komputera, w tym pakietu MS Office; wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów; komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych; udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskie S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; 0,875 etatu; miejsce pracy: Sośnicowice
Poczta Polska Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej - 2016-10-03 - Sośnicowice (śląskie)
Praca na terenie Mielca i okolicw godzinach: 07.00-15.00
Firma Remontowo-Budowlana " Rozbud " Kusek Zbigniew - 2016-10-28 - Łysaków (podkarpackie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-03-29 - Żary (lubuskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Karczmiska Pierwsze (lubelskie)