STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Gdynia oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: 2 000 - 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.

Data publikacji: 2017-02-24

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Władysława IV 24, 81-353 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2 000- 2 200 zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Administracja/Ekonomia/Psychologia/Pedagogika

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: -wykształcenie średniePożądane wykształcenie Wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)Minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi,Wymagania dodatkowe: Znajomość ustawy o znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość kodeksu postepownia administarcyjnego, kodeksu cywilnego, znajomość zasad podlegania i ustalania wyskości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych , zasad zwrotu nadpłat płatnikom składek, nastawienie na wyniki, terminowość, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych, podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów, poprawnego przekazywania informacji pisemnych, stosowania przepisów, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Termin składania dokumentów do 03.03.2017r. ZUS Oddział w Gdańsku 80-748 Gdańsk ul. Chmielna 27/33. Miejsce pracy ZUS w Gdyni Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS w Gdyni.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv, list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wymagana kaluzula)-(Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U. z 2002r. Nr 101, pozycja 926 z późn.zm.) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie . Miejsce składania dokumentów: do dnia 03.03.2017r.Zakład Ubezpieczeń Społecznych Wydział Spraw Pracowniczychul. Chmielna 27/3380-748 GdańskDodatkowe informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne - nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Gdyniul. Władysława IV 24 81-364 Gdynia -Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS w Gdyni.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Chmielna

Numer budynku pracodawcy: 27

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.02.2017

Data dodania oferty pracy: 22.02.2017

Oferta pracy ważna do: 03.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

UO/ OPIEKUNKA - od 2 000 PLN

Zapewnienie pacjentom pomocy w podstawowych czynnościach życiowych i fizjologicznych, dbanie o czystość bielizny osobistej i pościelowej, pomoc pielęgniarce przy obsłudze pacjentów, pomoc w załatwianiu spraw osobistych pacjentów, ułatwianie pacjentom kontaktu z otoczeniem, czuwanie nad bezpieczeństwem pacjentów.
"Sanatoria Dolnośląskie" Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Sokołowsko (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. BIUROWYCH + ST FP - 997,4 PLN

- Wprowadzanie danych do systemu,- Sporządzanie wykazów dokumentów na Posiedzenia Kolegium,- Prowadzenie statystyki w zakresie roztrzygnięć nadzorowanych, podejmowanych przez Kolegium Izby i opinii uwzględnionych przez Skłądy Orzekające Izby.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)

PRACE POMOCNICZE POLIGRAFICZNE - od 13,7 PLN

Wkładkowanie do czasopism ulotek reklamowych, kompletowanie arkuszy, foliowanie gazet z gadżetem oraz inne prace pomocnicze niewymagające dużego wysiłku ani umiejętności. Praca w godz.: 6:00-18:00. 40-80 godzin pracy miesięcznie. Oferta dostępna w sali B, H, A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 605 187 212.
INTRO - PAK ANDRZEJ URBAŃSKI - 2018-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA BEZPOSREDNI - od 3 000 PLN

SPRZEDAZ BEZPOSREDNIA PRODUKTOW W DOMU KLIENTA
ekogold - 2017-08-10 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 100 PLN

Rodzaj wykonywanych zajęć:Prezentowanie przygotowanej oferty.Doradzanie klientom.Prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami.Analizowanie potrzeb klienta i rynku.Organizowanie stanowiska pracy.Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Herma Ewa PPHU "NOWOSTYL 2" - 2018-03-28 - Wieprz (małopolskie)

STANOWISKO DS. REJESTRACJI URODZEŃ W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO - od 2 100 PLN

Szczegółowe informacje na temat oferty dostępne są tutaj:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/400849/files/ogloszenie_o_naborze.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2017-12-05 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 6 000 PLN

zbiór i segregacja pieczarek/Praca w Belgii
East Logisitcs - 2018-01-10 - Hrubieszów (lubelskie)

STANOWISKO DS.WIDYKACJI ST FP (M) - 997,4 PLN

przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Łódź (łódzkie)

POMOCNIK STOLARZA - od 1 750 PLN

Pomocnicze prace przy produkcji mebli. Również do przyuczenia.
FABRYKA MEBLI DREWMIX Lucyna i Michał Albert Spółka jawna - 2015-12-03 - Łęka Mroczeńska (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACYDS. INFORMATYZACJI ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGOORAZ AKTUALIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓWW REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko dotyczy ewidencjonowania w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego bieżącej dokumentacji papierowej przetworzonej na postać elektroniczną oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków.Ważniejsze zadania: informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym: wprowadzanie do systemu informatycznego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) spisu materiałów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do zasobu, nadawanie materiałom zasobu identyfikatorów ewidencyjnych, kategorii archiwalnej oraz innych danych opisowych materiału zasobu w systemie informatycznym PZGiK, nadawanie klauzuli przyjęcia i zewidencjonowania materiałów zasobu, przetwarzanie do postaci elektronicznej (skanowanie) dokumentacji zasobu, w szczególności operatów technicznych; Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków wynikającej z dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, gdy brak jest wniosku właściciela nieruchomości; prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków prowadzonych na wniosek w zakresie zmiany danych ewidencyjnych lokali stanowiących odrębne nieruchomości oraz ujawniania nowych lokali samodzielnych; prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, wszczynanych z urzędu na skutek przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; badanie stanu prawnego nieruchomości i udzielanie informacji wojewodom, sądom i innym podmiotom, w sprawach dotyczących realizacji uprawnień osób, które w związku z wojną rozpoczętą 1 września 1939 r. pozostawiły nieruchomości poza obecnymi granicami państwa polskiego; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA (REGIONALNY - 997,4 PLN

Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Gdynia (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - do 3 400 PLN

Prowadzenie pojazdu, pomoc przy załadunku i rozładunku towaru (złom). Wynagrodzenie 3400NETTO + premia.Miejsce pracy: Pietrzykowice Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: p. Krzysztof Weźgowiec, tel. 696 499 722.
Polcopper Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Pietrzykowice (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 200 PLN

Sklepy z odzieżą z chin. Pozyskiwanie kontrahentów z chin. Prowadzenie rozmów handlowych w j. chińskim
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO - POMOC ADMINISTRACYJNA. - od 1 850 PLN

Urząd Miejski Lipiany, prace aministracyjno-biurowe, wykształcenie minimum średnie,
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lipiany (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 400 PLN

zapewnie realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i podległych jednostkach
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2018-08-02 - Biłgoraj (lubelskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMOWYCH - do 1 950 PLN

Upowszechnianie wiedzy o sztuce współczesnej, praowadzenie działalności oświatowo - edukacyjnej, wszechstronna promocja działalności Galerii Sztuki w kraju i zagranicą, prowadzenie działalności edytorskiej Galerii
GALERIA SZTUKI w Legnicy - 2016-03-02 - Legnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK DZIAŁU PRODUKCJI/OPERATOR URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI DREWNA - 2 000 - 2 350 PLN

- obsługa urządzeń do obróbki drewna,- produkcja wyrobów zgodnie z przyjętym planem,- dbanie o jakość produkowanych wyrobów.Pracodawca w przypadku znalezienia grupy chętnych osób zapewnia transport z np. Białej Piskiej i okolic, Borek, Maszt, Zawad, Rakowa, Lisek, Kumielska, Kotła Dużego, Bogumił, Turowa, Drygał, Bemowa Piskiego.
"SKLEJKA-PISZ" PAGED SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-18 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY PRZY PRODUKCJI GABIONÓW - do 1 850 PLN

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: przygotowanie materiałów do produkcji, przycinanie, obrabianie końcówek, przygotowanie na maszynę, zgrzewanie; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Gliwice (śląskie)

KONSERWATOR "ZŁOTA RĄCZKA" - 2 000 - 3 000 PLN

konserwacja sprzetu,drobne naprawy,drobne prace remontowe
PUH Podkowa Sp z o.o - 2015-12-07 - Siewierz (śląskie)

POMOC NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

Pomoc w rozdawaniu posiłków, pomoc w czynnościach opiekuńczo-wychowawczych oraz samoobsługowych dzieci, czynności porządkowe.
Niepubliczne Przedszkole Mali Odkrywcy Agnieszka Mrzygłód - 2017-03-03 - Tychy (śląskie)

STANOWISKO- PRAC D/S ADMIN.BIUROWYCH. - od 2 780 PLN

prowadzenie biura, obieg dokumentów, kontakt z interesantami
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

MURARZ/TYNKARZ - od 8,84 EUR

Murowanie i tynkowanie w zakresie: budynków w stanie surowym, robót wykończeniowych, infrastruktury zewnętrznej
BAU WERK DRESDEN Projektentwicklungs - gesellschaft mbH - 2017-02-21 - Niemcy (Niemcy)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - do 2 300 PLN

- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. - przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych. Praca na dwie zmiany (popołudniowa i nocna); Oferta dostepna w sali E, H, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 31-07-2018 r.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)