STANOWISKO DS. REMONTÓW PUBLICZNEGO ZASOBU MIESZKANIOWEGO MIASTA CHEŁMW WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJIW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. REMONTÓW PUBLICZNEGO ZASOBU MIESZKANIOWEGO MIASTA CHEŁMW WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJIW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 3 400 PLN

Zakres obowiązków: 1.Rozpatrywanie wniosków zgłaszanych przez najemców w zakresie prac remontowych w zajmowanych przez nich lokalach.2.Dokonywanie wizji lokalnej w terenie celem ustalenia stanu technicznego poszczególnych elementów budynków i kwalifikowanie do remontów.3.Planowanie remontów kapitalnych i bieżących budynków stanowiących publiczny zasób mieszkaniowy miasta Chełm.4.Opracowywanie planów remontu.5.Przygotowanie materiałów na przetargi na roboty budowlano remontowe w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych: przedmiarowanie wytypowanych elementów budynku, opracowanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wydawanie dokumentów przetargowych oferentom, sporządzanie umów z wybranymi wykonawcami, udział w komisji przetargowej.6.Nadzorowanie robót remontowo budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.7.Nadzór nad zarządcą publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm w zakresie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych budynku.8.Dokonywanie w tym również z udziałem zarządcy publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm przeglądów technicznych budynków wymaganych przepisami Prawa budowlanego.9.Współpraca z nadzorem budowlanym w zakresie oceny stanu technicznego budynków wchodzących w skłąd publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm.10.Sporządzanie analiz wykorzystania środków finansowych na remonty publicznego zasobu mieszkaniowego miasta.11.Współudział przy sporządzaniu sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień publicznych, sprawozdań wewnętrznych oraz GUS.12.Współpraca w zakresie sporządzania wieloletnich programów gospodarowania publicznym zasobem mieszkaniowym miasta Chełm.13.Współdziałanie przy ustalaniu sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi publiczny zasób mieszkaniowy miasta Chełm.14.Współdziałanie z Radami Osiedlowymi w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych.15.Dokonywanie kontroli w zakresie remontów budynków i lokali stanowiących publiczny zasób mieszkaniowy miasta Chełm jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.16.Samokontrola na stanowisku pracy.17.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.4) Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,25 %.

Data publikacji: 2021-04-08

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Rozpatrywanie wniosków zgłaszanych przez najemców w zakresie prac remontowych w zajmowanych przez nich lokalach.2.Dokonywanie wizji lokalnej w terenie celem ustalenia stanu technicznego poszczególnych elementów budynków i kwalifikowanie do remontów.3.Planowanie remontów kapitalnych i bieżących budynków stanowiących publiczny zasób mieszkaniowy miasta Chełm.4.Opracowywanie planów remontu.5.Przygotowanie materiałów na przetargi na roboty budowlano remontowe w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych: przedmiarowanie wytypowanych elementów budynku, opracowanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wydawanie dokumentów przetargowych oferentom, sporządzanie umów z wybranymi wykonawcami, udział w komisji przetargowej.6.Nadzorowanie robót remontowo budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.7.Nadzór nad zarządcą publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm w zakresie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych budynku.8.Dokonywanie w tym również z udziałem zarządcy publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm przeglądów technicznych budynków wymaganych przepisami Prawa budowlanego.9.Współpraca z nadzorem budowlanym w zakresie oceny stanu technicznego budynków wchodzących w skłąd publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm.10.Sporządzanie analiz wykorzystania środków finansowych na remonty publicznego zasobu mieszkaniowego miasta.11.Współudział przy sporządzaniu sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień publicznych, sprawozdań wewnętrznych oraz GUS.12.Współpraca w zakresie sporządzania wieloletnich programów gospodarowania publicznym zasobem mieszkaniowym miasta Chełm.13.Współdziałanie przy ustalaniu sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi publiczny zasób mieszkaniowy miasta Chełm.14.Współdziałanie z Radami Osiedlowymi w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych.15.Dokonywanie kontroli w zakresie remontów budynków i lokali stanowiących publiczny zasób mieszkaniowy miasta Chełm jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.16.Samokontrola na stanowisku pracy.17.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.4) Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,25 %.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto do uzgoodnieniaGodziny pracy: 7:30- 15:30, wtorek: 8:30- 16:30

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. REMONTÓW PUBLICZNEGO ZASOBU MIESZKANIOWEGO MIASTA CHEŁMW WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJIW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość przepisów prawa budowlanego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: średnie budowlane lub wyższe budowlane,6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.2) Wymagania dodatkowe:1) mile widziane ukończone studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji publicznej,2) mile widziane doświadczenie pracy w budownictwie,3) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,4) umiejętność oceny stanu technicznego budynku i elementów budynku oraz prawidłowości wykonania prac remontowo - budowlanych, kwalifikowanie robót do remontu,5) umiejętność nadzorowania prac remontowo - budowlanych,6) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,7) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,8) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,9) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,10) znajomość ustawy prawo budowlane,11) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,12) znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,13) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,14) bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodyscyplina na stanowisku pracy,15) umiejętność pracy w zespole, sumienność, staranność wysoka kultura osobista oraz komunikatywność.Konkursowa oferta pracy. Pełna treść ogłoszenia na srtronie internetowej https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10613

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej,4)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),5)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,6)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,7)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),8)referencje (kserokopia opcjonalnie),9)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,11)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,12)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,13)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),14)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,15) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. remontów publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. remontów publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 19 kwietnia 2021 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. remontów publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 07 kwietnia 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2021-04-07KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. remontów publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 7 kwietnia 2021 r. , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody. 10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.04.2021

Data dodania oferty pracy: 08.04.2021

Oferta pracy ważna do: 19.04.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?af9f78c35703a3bcc92edc766a7b9e8f

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 3 150 PLN

Centrum 24 Opieka poszukuje pracownika na stanowisko 'Asystent ds. Rekrutacji z językiem niemieckim' do biura w Gdańsku.Mile widziane, ale niewymagane, jest doświadczenie w branży opiekuńczej lub w rekrutacji.Praca polega na asystowaniu Specjaliście ds. rekrutacji, pomocy w realizacji projektów rekrutacyjnych oraz budowaniu i utrzymywaniu relacji ze zleceniobiorcami, budowaniu i aktualizowaniu bazy kandydatów oraz obsłudze bieżących zgłoszeń przy pomocy e-maila oraz telefonicznie.Oferujemy pracę w dynamicznej i rozwijającej się firmie i branży. Praca w biurze, dogodne godziny pracy (8:00-16:00, pon-pt).
Centrum 24 Opieka Ltd S.K. - 2021-05-13 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 3 150 PLN

Centrum 24 Opieka poszukuje pracownika na stanowisko 'Asystent ds. Rekrutacji z językiem niemieckim' do biura w Gdańsku.Mile widziane, ale niewymagane, jest doświadczenie w branży opiekuńczej lub w rekrutacji.Praca polega na asystowaniu Specjaliście ds. rekrutacji, pomocy w realizacji projektów rekrutacyjnych oraz budowaniu i utrzymywaniu relacji ze zleceniobiorcami, budowaniu i aktualizowaniu bazy kandydatów oraz obsłudze bieżących zgłoszeń przy pomocy e-maila oraz telefonicznie.Oferujemy pracę w dynamicznej i rozwijającej się firmie i branży. Praca w biurze, dogodne godziny pracy (8:00-16:00, pon-pt).
Centrum 24 Opieka Ltd S.K. - 2021-05-13 - Gdańsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - do 2 050 PLN

przyjmowanie towaru do magazynu, wydawanie towaru klientom
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Staszów (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - KASJER - do 2 100 PLN

obsługa klientaobsługa kasy fiskalnejmiejsce pracy: STACJA PALIW BP w Strzelach Kraj.
ECO-INVEST Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp. K. - 2018-01-11 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

CIEŚLA - od 2 500 PLN

Wykonywanie robót ciesielskich i szalunkowych.
R-BUD Spółka z o.o. - 2017-09-01 - Chojnice (pomorskie)

OPIEKUNKA ŚRODOWISKOWA - 997,4 PLN

utrzymywanie w czystości pomieszczeń, podawanie leków, dbanie o higienę podopiecznego, przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Kargowa (lubuskie)

NAUCZYCIEL GRY NA PIANINIE - 35 - 42 PLN

prowadzenie zajęć w zakresie nauki gry na pianinie dla dzieci i dorosłych
AKADEMIA DŹWIĘKU AGATA DURAŁ - 2018-10-03 - Głogów (dolnośląskie)

ROBOTNIK LEŚNY - do 1 850 PLN

prace uprzątające powierzchnie objęte pozyskiwaniem i zrywką drewna, prace przy ochronie i hodowli upraw leśnych
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wilków (dolnośląskie)

TECHNOLOG LABORATORYJNY (0067) - 3 000 - 4 000 PLN

praca w laboratorium w Wywórni Mas Bitumicznych w Wojdalu
DROGI I MOSTY BOCZEK HENRYK - 2017-01-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 3 150 PLN

Centrum 24 Opieka poszukuje pracownika na stanowisko 'Asystent ds. Rekrutacji z językiem niemieckim' do biura w Gdańsku.Mile widziane, ale niewymagane, jest doświadczenie w branży opiekuńczej lub w rekrutacji.Praca polega na asystowaniu Specjaliście ds. rekrutacji, pomocy w realizacji projektów rekrutacyjnych oraz budowaniu i utrzymywaniu relacji ze zleceniobiorcami, budowaniu i aktualizowaniu bazy kandydatów oraz obsłudze bieżących zgłoszeń przy pomocy e-maila oraz telefonicznie.Oferujemy pracę w dynamicznej i rozwijającej się firmie i branży. Praca w biurze, dogodne godziny pracy (8:00-16:00, pon-pt).
Centrum 24 Opieka Ltd S.K. - 2021-05-13 - Gdańsk (pomorskie)

STARSZY KSIĘGOWY - od 3 000 PLN

Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów bezpośredni kontakt z klientem w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Łódź (łódzkie)

KELNER* - od 2 500 PLN

Pomoc w obsłudze gastronomicznej, nakrywanie stołów, przygotowywanie i sprzątanie sali konsumpcyjnej, pomoc w przygotowywaniu bufetów szweckich, mycie i polerowanie porcelany, szkła i sztućców, obsługa gości i restauracji bufetowej.
Interferie Medical SPA sp. z o.o. - 2017-05-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

KIEROWCA B+C - od 2 500 PLN

rozwóz mięsa, woj. małopolskie i śląskie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe HURTIMEX Krzysztof Gut - 2017-03-14 - Balin (małopolskie)

OPERATOR PRODUKCJI - od 2 250 PLN

- Wykonywanie prac na produkcji (obsługa maszyn, montaż, obsługa linii malarskiej, szklenie, pakowanie gotowych wyrobów),- Zapewniamy transport z Tczewa, Pelplina, Starogardu Gdańskiego, Malborka, Czarnej Wody.- Kontakt: telefon 512-99-30-22; e-mail : rekrutacja (at) dovista.com-Wynagrodzenie od 2250 zł brutto na okresie próbnym, oraz do 2750 zł brutto po okresie próbnym.
DOVISTA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-18 - Wędkowy (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY/MŁODSZY REFERENT - 997,4 PLN

pomoc przy archiwizacji dokumentów z zakresu wydziału
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Piła (wielkopolskie)

STOLARZ - od 2 600 PLN

dobieranie materiałów drzewnych do obróbki, obsługa maszyn do obróbki mechanicznej drewna (np. strugarek wyrówniarek, frezarek, szlifierek), ocena stanu technicznego narzędzi, wymiana narzędzi w przypadku ich zużycia ,wykonywanie innych prac koniecznych w procesie technologicznym
FOREST GORLICE SP. Z O.O. - 2020-10-06 - Gorlice (małopolskie)

ASYSTENT DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 3 150 PLN

Centrum 24 Opieka poszukuje pracownika na stanowisko 'Asystent ds. Rekrutacji z językiem niemieckim' do biura w Gdańsku.Mile widziane, ale niewymagane, jest doświadczenie w branży opiekuńczej lub w rekrutacji.Praca polega na asystowaniu Specjaliście ds. rekrutacji, pomocy w realizacji projektów rekrutacyjnych oraz budowaniu i utrzymywaniu relacji ze zleceniobiorcami, budowaniu i aktualizowaniu bazy kandydatów oraz obsłudze bieżących zgłoszeń przy pomocy e-maila oraz telefonicznie.Oferujemy pracę w dynamicznej i rozwijającej się firmie i branży. Praca w biurze, dogodne godziny pracy (8:00-16:00, pon-pt).
Centrum 24 Opieka Ltd S.K. - 2021-05-13 - Gdańsk (pomorskie)

TECHNIK DENTYSTYCZNY - od 1 850 PLN

Mile widziane doświadczenie zawodowe
Pracownia Protetyczna "DENTA" S.C. Gabriela Własiewicz, Maciej Własiewicz - 2016-04-04 - Rudnik (śląskie)

ASYSTENT DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 3 150 PLN

Centrum 24 Opieka poszukuje pracownika na stanowisko 'Asystent ds. Rekrutacji z językiem niemieckim' do biura w Gdańsku.Mile widziane, ale niewymagane, jest doświadczenie w branży opiekuńczej lub w rekrutacji.Praca polega na asystowaniu Specjaliście ds. rekrutacji, pomocy w realizacji projektów rekrutacyjnych oraz budowaniu i utrzymywaniu relacji ze zleceniobiorcami, budowaniu i aktualizowaniu bazy kandydatów oraz obsłudze bieżących zgłoszeń przy pomocy e-maila oraz telefonicznie.Oferujemy pracę w dynamicznej i rozwijającej się firmie i branży. Praca w biurze, dogodne godziny pracy (8:00-16:00, pon-pt).
Centrum 24 Opieka Ltd S.K. - 2021-05-13 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK STOISKA - od 2 700 PLN

- zarządzanie personelem, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, towarowanie na hali sprzedaży
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-04-14 - Starogard Gdański (pomorskie)

ELEKTRYK - do 2 200 PLN

MONTAŻ INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I INNE.Instalacje elektryczne w budynkach przemysłowych i domach prywatnych. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny Oferta w sali: B
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)

PAKOWACZ - od 2 632 PLN

pakowanie przędzy oraz dostarczanie surowców do przewijania zgodnie ze zleceniem produkcyjnym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "LEGS" Sp. z o.o. - 2019-02-19 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 3 150 PLN

Centrum 24 Opieka poszukuje pracownika na stanowisko 'Asystent ds. Rekrutacji z językiem niemieckim' do biura w Gdańsku.Mile widziane, ale niewymagane, jest doświadczenie w branży opiekuńczej lub w rekrutacji.Praca polega na asystowaniu Specjaliście ds. rekrutacji, pomocy w realizacji projektów rekrutacyjnych oraz budowaniu i utrzymywaniu relacji ze zleceniobiorcami, budowaniu i aktualizowaniu bazy kandydatów oraz obsłudze bieżących zgłoszeń przy pomocy e-maila oraz telefonicznie.Oferujemy pracę w dynamicznej i rozwijającej się firmie i branży. Praca w biurze, dogodne godziny pracy (8:00-16:00, pon-pt).
Centrum 24 Opieka Ltd S.K. - 2021-05-13 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 17 PLN

Obsługa kasy fiskalnej oraz klientów, zgodnie ze standardami Spółki, dbanie o wizerunek sklepu,czystość i porządek, zachowanie ciągłości sprzedaży i właściwej ekspozycji towaru na sali sprzedaży, sprawdzanie terminów ważności produktów.
Arhelan Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2020-11-27 - Niewodnica Korycka (podlaskie)

MONTER ŻALUZJI - do 17 PLN

Montaż żaluzji, rolet, folii okiennych. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 8-16. Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata.
KORDIA BLACKOUT DESIGNERS Agata Michalczyk - 2020-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY SPECJALISTA DS..OBSŁUGI KLIENTA - od 9 167 PLN

- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów firmy - Codzienny kontakt telefoniczny i droga elektroniczną z klientami wewnętrznymi zewnętrznymi w celu obsługi różnych zapytań i próśb- Zapewnienie najwyższej satysfakcji klientów, działając jako rzecznik klientów, upewniając się, że problemy klientów są rozwiązywane na bieżąco i na odpowiednim poziomie- Tworzenie raportów okresowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) dla klientów- Zarządzanie oczekiwaniami klientów
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-12-18 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACJI- REJESTRATORKA MEDYCZNA - od 2 600 PLN

kompleksowa obsługa Pacjentów;rejestrowanie Pacjentów w systemie medycznym;współpraca z personelem medycznym i niemedycznym Przychodni;zapewnianie sprawnego przepływu informacji i dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2020-09-04 - Krapkowice (opolskie)

ASYSTENT DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 3 150 PLN

Centrum 24 Opieka poszukuje pracownika na stanowisko 'Asystent ds. Rekrutacji z językiem niemieckim' do biura w Gdańsku.Mile widziane, ale niewymagane, jest doświadczenie w branży opiekuńczej lub w rekrutacji.Praca polega na asystowaniu Specjaliście ds. rekrutacji, pomocy w realizacji projektów rekrutacyjnych oraz budowaniu i utrzymywaniu relacji ze zleceniobiorcami, budowaniu i aktualizowaniu bazy kandydatów oraz obsłudze bieżących zgłoszeń przy pomocy e-maila oraz telefonicznie.Oferujemy pracę w dynamicznej i rozwijającej się firmie i branży. Praca w biurze, dogodne godziny pracy (8:00-16:00, pon-pt).
Centrum 24 Opieka Ltd S.K. - 2021-05-13 - Gdańsk (pomorskie)

OPERATOR WTRYSKARKI - od 2 600 PLN

Obsługa i nadzór urządzenia służących do formowania wyrobów z tworzyw sztucznych.
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Częstochowa (śląskie)