STANOWISKO DS. REMONTÓW PUBLICZNEGO ZASOBU MIESZKANIOWEGO MIASTA CHEŁMW WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJIW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. REMONTÓW PUBLICZNEGO ZASOBU MIESZKANIOWEGO MIASTA CHEŁMW WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJIW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: 1.Rozpatrywanie wniosków zgłaszanych przez najemców w zakresie prac remontowych w zajmowanych przez nich lokalach.2.Dokonywanie wizji lokalnej w terenie celem ustalenia stanu technicznego poszczególnych elementów budynków i kwalifikowanie do remontów.3.Planowanie remontów kapitalnych i bieżących budynków stanowiących publiczny zasób mieszkaniowy miasta Chełm.4.Opracowywanie planów remontu.5.Przygotowanie materiałów na przetargi na roboty budowlano remontowe w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych: przedmiarowanie wytypowanych elementów budynku, opracowanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wydawanie dokumentów przetargowych oferentom, sporządzanie umów z wybranymi wykonawcami, udział w komisji przetargowej.6.Nadzorowanie robót remontowo budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.7.Nadzór nad zarządcą publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm w zakresie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych budynku.8.Dokonywanie w tym również z udziałem zarządcy publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm przeglądów technicznych budynków wymaganych przepisami Prawa budowlanego.9.Współpraca z nadzorem budowlanym w zakresie oceny stanu technicznego budynków wchodzących w skłąd publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm.10.Sporządzanie analiz wykorzystania środków finansowych na remonty publicznego zasobu mieszkaniowego miasta.11.Współudział przy sporządzaniu sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień publicznych, sprawozdań wewnętrznych oraz GUS.12.Współpraca w zakresie sporządzania wieloletnich programów gospodarowania publicznym zasobem mieszkaniowym miasta Chełm.13.Współdziałanie przy ustalaniu sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi publiczny zasób mieszkaniowy miasta Chełm.14.Współdziałanie z Radami Osiedlowymi w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych.15.Dokonywanie kontroli w zakresie remontów budynków i lokali stanowiących publiczny zasób mieszkaniowy miasta Chełm jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.16.Samokontrola na stanowisku pracy.17.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.4) Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,16 %.
Data publikacji: 2021-05-28
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Rozpatrywanie wniosków zgłaszanych przez najemców w zakresie prac remontowych w zajmowanych przez nich lokalach.2.Dokonywanie wizji lokalnej w terenie celem ustalenia stanu technicznego poszczególnych elementów budynków i kwalifikowanie do remontów.3.Planowanie remontów kapitalnych i bieżących budynków stanowiących publiczny zasób mieszkaniowy miasta Chełm.4.Opracowywanie planów remontu.5.Przygotowanie materiałów na przetargi na roboty budowlano remontowe w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych: przedmiarowanie wytypowanych elementów budynku, opracowanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wydawanie dokumentów przetargowych oferentom, sporządzanie umów z wybranymi wykonawcami, udział w komisji przetargowej.6.Nadzorowanie robót remontowo budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.7.Nadzór nad zarządcą publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm w zakresie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych budynku.8.Dokonywanie w tym również z udziałem zarządcy publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm przeglądów technicznych budynków wymaganych przepisami Prawa budowlanego.9.Współpraca z nadzorem budowlanym w zakresie oceny stanu technicznego budynków wchodzących w skłąd publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm.10.Sporządzanie analiz wykorzystania środków finansowych na remonty publicznego zasobu mieszkaniowego miasta.11.Współudział przy sporządzaniu sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień publicznych, sprawozdań wewnętrznych oraz GUS.12.Współpraca w zakresie sporządzania wieloletnich programów gospodarowania publicznym zasobem mieszkaniowym miasta Chełm.13.Współdziałanie przy ustalaniu sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi publiczny zasób mieszkaniowy miasta Chełm.14.Współdziałanie z Radami Osiedlowymi w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych.15.Dokonywanie kontroli w zakresie remontów budynków i lokali stanowiących publiczny zasób mieszkaniowy miasta Chełm jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.16.Samokontrola na stanowisku pracy.17.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.4) Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,16 %.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto do uzgoodnieniaGodziny pracy: 7:30- 15:30, wtorek: 8:30- 16:30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. REMONTÓW PUBLICZNEGO ZASOBU MIESZKANIOWEGO MIASTA CHEŁMW WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJIW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość przepisów prawa budowlanego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: średnie budowlane lub wyższe budowlane,6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.2) Wymagania dodatkowe:1) mile widziane ukończone studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji publicznej,2) mile widziane doświadczenie pracy w budownictwie,3) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,4) umiejętność oceny stanu technicznego budynku i elementów budynku oraz prawidłowości wykonania prac remontowo - budowlanych, kwalifikowanie robót do remontu,5) umiejętność nadzorowania prac remontowo - budowlanych,6) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,7) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,8) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,9) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,10) znajomość ustawy prawo budowlane,11) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,12) znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,13) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,14) bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodyscyplina na stanowisku pracy,15) umiejętność pracy w zespole, sumienność, staranność wysoka kultura osobista oraz komunikatywność.Konkursowa oferta pracy. Pełna treść ogłoszenia na srtronie internetowej https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10759
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej,4)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),5)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,6)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,7)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),8)referencje (kserokopia opcjonalnie),9)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,11)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,12)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,13)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),14)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,15) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. remontów publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. remontów publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 08 czerwca 2021 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. remontów publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 28 maja 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. remontów publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 28 maja 2021 r. , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody. 10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.05.2021
Data dodania oferty pracy: 28.05.2021
Oferta pracy ważna do: 08.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 28.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0eaf5586b97ddabf1ff6b72d6dd7af33
Podobne oferty pracy
-
INEX-POL SZYMON BIŃKOWSKI - 2021-04-07 - Kościerzyna (pomorskie)
ciagły serwis czystości, mycie ręczne i maszynowe powierzchni, ciągły serwis strefy gastronomicznej, mycie powierzchni przeszklonych i innych, praca w godz. 6-22 - istnieje możliwość zatrudnienia na cały etat (2 250,00 brutto ) lub 1/2 etatu - (1 125,00 brutto)
TEMIDA GROUP SP. Z O.O. - 2019-05-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem.
SŁODKA STREFA Radosław Kubuszewski - 2019-01-03 - Kębłowo (pomorskie)
- rozładunek dostaw i przyjęć towarów- przygotowanie i wydanie towarów- dbałość o powierzony towar i mienie firmy- kontrolowanie przyjmowanych towarów, rozładunek i załadunek, kontrola dostaw- magazynowanie towarów, oznaczenie, kompletowanie, rozmieszczenie towarów w magazynie- realizacja zamówień-kompletacja, pakowanie, wydawanie- prowadzenie niezbędnej dokumentacji magazynowej i spedycyjnej- przygotowywanie jednostek transportowych oraz zabezpieczenie towarów na czas transportu- udział w inwentaryzacji
kontakt przez PUP - 2020-06-25 - Cięciwa (mazowieckie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Chojnów (dolnośląskie)
pomoc w przygotowaniu dokumentacji projektowej,przygotowywanie rysunków do wydruku oraz ich składanie i kompletowanie-wydruki,dostarczanie dokumentacji technicznej i formalnej do innych firm i instytucji.
Wielobranżowa Pracownia Projektów Kolejowych Sp.z o.o. - 2018-11-13 - Żory (śląskie)
strzyżenie, modelowanie, farbowanie.
SALON FRYZJERSKI Katarzyna Grabarczyk - 2016-03-31 - Ozorków (łódzkie)
-
INEX-POL SZYMON BIŃKOWSKI - 2021-04-07 - Kościerzyna (pomorskie)
malowanie i drobne prace remontowo budowane w szkołach i obiektach gminnych, malowanie pomieszczeń biurowych Urzędu, układanie chodnika przy świetlicy w Legardzie, montaż i malowanie ogrodzeń działki gminnej w Sołectwie Zaborów Stary
kontakt przez PUP - 2021-03-04 - Gostynin (mazowieckie)
-
INEX-POL SZYMON BIŃKOWSKI - 2021-04-07 - Kościerzyna (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na rok z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 8.00- 16.00
ANGLOJĘZYCZNE PRZEDSZKOLE PRYWATNE "KRAINA UŚMIECHU" IWONA MAJKOWSKA; ANGLOJĘZYCZNE PRZEDSZKOLE PRYWATNE "ZIELONA DOLINA" SP - 2018-11-13 - Słupsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Lotyń (wielkopolskie)
praca z uczniami
Zespół Szkół im. Macieja Rataja - 2020-09-08 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
-planowanie i nadzorowanie pracy kierowców oraz autobusów- sprzedaż biletów miesięcznychumiejętnośc : szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemó- brak przeciwwskazań zdrowotnychgodziny pracy wg harmonogramu: 04.30.-12.3009.00-17.00
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-27 - Syców (dolnośląskie)
Hurtowa sprzedaż PCV-bieżąca obsługa sprzedaży, wizyty u klientów, fakturowanie oraz sprawy techniczne z tym związane
SAKO-EXPO TECHTEXTILPLAST Henryk Sakowski Spółka Jawna - 2020-07-07 - Aleksandria (łódzkie)
Grafik
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Mikołów (śląskie)
Obsługa klientów przy ladzie mięsnej, obsługa pieca i wypiek pieczywa, dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towarów, dbanie o czystość w miejscu pracy.
H 500 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością G 570 S.K.A. - 2019-02-15 - Gdańsk (pomorskie)
naprawa autobusów/samochodów cieżarowych
Auto Turbus Sp. z o. o. - 2020-02-06 - Bytom (śląskie)
praca w lesie przy pozyskiwaniu drewna, praca na terenie Polski
"AP COMPANY" Patryk Sikora - 2017-01-19 - Katowice (śląskie)
codzienna koordynacja biura, obsługa korespondencji i przesyłek kurierskich, dbanie o obieg dokumentów w biurze, inne prace związane z obsługą biura, w tym obsługa telefoniczna.
PROBET SP. Z O.O. - 2017-09-07 - Świdnica (dolnośląskie)
przygotowywanie dokumentacji medycznej, prowadzenie obowiazującej dokumentacji medycznej, udzielanie informacji interesantom, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi
Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica - 2016-10-12 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
nauczanie języka angielskiego w gimnazjum oraz szkole podstawowej
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W GUBINIE - 2017-05-26 - Gubin (lubuskie)
pakowanie paczek, pomoc przy załadunku i rozładunku towaru
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Gubin (lubuskie)
mechanika samochodów osobowych
ELEKTROMECHANIKA I ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA PIOTR LEŚNIAK - 2019-07-22 - Zabawa (małopolskie)
Miejsce pracy: Kalisz i okolice, wyjazdy 1-dniowe. Praca w dystrybucji.
USŁUGI TRANSPORTOWE MM-TRANS MARCIN MOLKA - 2015-11-27 - Kalisz (wielkopolskie)
Praca w różnych obszarach usług gastronomicznych, np. restauracja, room service, konferencje i wydarzenia, witabie gości w kulturalny i miły sposób, sprzedaż usług i produktów gastronomicznych gościom, zbieranie i dostarczanie zamówień robionych przez gości, ustawianie restauracji i sal. Wymagania: wykształcenie srednie ogólnokształcące, doświadczenie zawodowe min. 1 rok, znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym na komunikację z gośćmi, sprzedaż usług itp., pozytywne nastawienie do pracy, umiejętność dobrej komunikacji, zaangażowanie w dostarczanie wysokiego standardu obsługi gości, elastyczność, umiejętnośc pracy w zespole jak i samodzielnie, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w podobnym obiekcie oraz znajomość j. niemieckiego lub innego.
Horizontal Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Ciekocinko (pomorskie)
Utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy, parkingach, placach i obiektach gminnych, pielęgnowanie zieleni na terenie gminy, wykaszanie trawników.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Borowa (podkarpackie)
-
INEX-POL SZYMON BIŃKOWSKI - 2021-04-07 - Kościerzyna (pomorskie)
Wyposażanie uczniów w wiedzę ogólą z zakresu:fenomenologicznych właściwośći materii w trzech stanach skupienia, kinetyczno-molekularnego opisu właściwośći materii,podstawowych procesów fizycznych spotykanych w życiu codzienny, roli fizyki w przekształacaniu materii oraz złożonośći relacji między człowiekiem a materią i wytworami technologicznymi cywilizacji;
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Chojna (zachodniopomorskie)