STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU

Wynagrodzenie: 2 800 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy

Data publikacji: 2019-06-03

Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja publiczna, ekonomia

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji nt. wymagań znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) do dn. 10.06.2019 r. Inf. na temat wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - dokumenty można wysłać pocztą elektroniczną tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego., Termin: do 10.06.2019

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kołobrzeski

Gmina pracodawcy: Kołobrzeg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg

Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl

Ulica pracodawcy: Ratuszowa

Numer budynku pracodawcy: 13

Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej

Data dodania oferty pracy: 04.06.2019

Oferta pracy ważna do: 10.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9675ab29b51d6246aa1e0d3fa192e0ab

Podobne oferty pracy

DOZORCA - do 925 PLN

dozór oraz sprzątanie obiektu.
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY WOJCIECH MOSKAL - 2016-10-06 - Konin (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

pomocniczy robotnik budowlanyOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy, które dotychczas nie były w stosunku pracy z Wnioskodawcą, nie odbywały u niego stażu ani nie korzystały z innych form wsparcia finansowanych z Funduszu Pracy lub Europejskiego Funduszu Społecznego u tego Wnioskodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Zielonka (podkarpackie)

PEDAGOG SZKOLNY - 2 265 - 3 109 PLN

udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, diagnozowanie środowiska ucznia, organizowanie różnych form pomocy
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Nowa Ruda (dolnośląskie)

OPERATOR BELOWNICY - od 2 000 PLN

Wrzucanie tektury do belownicy.
"ANKOR" Anna Koriat - 2017-07-14 - Sochaczew (mazowieckie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - PRUSZKÓW - od 1 850 PLN

Przygotowywanie elementów karoserii do lakierowania, lakierowanie, polerowanie, praca dwuzmianowa w godz. 7.00-15.00, 14.00-22.00
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Pruszków (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH W REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;8.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;9.prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych;10.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;11.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;12.realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;13.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-25 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW SAMORZĄDU, ORGANIZACJI I GOSPODARKI WŁASNEJ - 3 000 - 3 500 PLN

Analityk rejestru; prowadzenie spraw kadrowych (personalnych); obsługa biura Rady i Zarządu (sporządzanie protokołów).
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Głogówek (opolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 000 PLN

Prace porządkowe na zewnątrz bloku (koszenie trawy, zamiatanie).
SPRZĄTANIE WNĘTRZ Kajszczak Stanisław - 2016-04-20 - Zgierz (łódzkie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Kraków (małopolskie)

PŁYTKARZ - od 2 000 PLN

Układanie płytek.
"RAFI-BUD" Rafał Niedzielski - 2017-09-21 - Skrzyszów (podkarpackie)

SPRZEDAWCA- KASJER - od 13 PLN

Obsługa modułu sprzedażowego, obsługa kasy fiskalnej.Praca również w soboty, niedziele oraz święta.
RESTAURACJA "10-tka" Ewa Karwaszewska - 2017-05-10 - Obrowo (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK INFORMATYK - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Trąbki (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 3 493,2 PLN

wykonywanie prac związanych z przyjmowaniem i wydawaniem towaru z magazynu, sporządzanie dokumentacji magazynowej
Hofman Consulting Sp.o.o - 2017-02-02 - Dębno (zachodniopomorskie)

PIASKARZ KONSTRUKCJI STALOWYCH - do 3 000 PLN

Piaskowanie konstrukcji stalowych .
BUD-KOR Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI + ST FP (M) - 997,4 PLN

- przygotowywanie projektów pism,- wykonywanie zadań pomocniczych,- pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących,- archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)

MONTER SIECI WODNYCH I KANALIZACYJNYCH - od 3 500 PLN

Praca przy budowie kanalizacji na terenie woj. opolskiego
Technical Solutions sp. z o.o. - 2019-03-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 13 PLN

aktywna sprzedaż produktów arabskich, udzielanie klientom informacji o produktach, obsługa zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, współpraca z handlowcami arabskimi
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - 2 000 - 4 000 PLN

Prowadzenie rachunkowości oraz analiz finansowych. Prowadzenie gospodarki finansowej. Kontrola i nadzór nad pracą działu. Kontrola komórek organizacjnych w zakresie sporządzania dokumentów. Dysponowanie środkami pieniężnymi. Windykacja należności. Bardzo dobra znajomości bieżących przepisów.
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubaczowie - 2017-06-02 - Lubaczów (podkarpackie)

BARMAN - od 2 000 PLN

- obsługa baru
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Łagów (lubuskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH - od 2 000 PLN

wytwarzanie produktów zgodnych z instrukcją kontroli i instrukcją stanowiskową, rejestrowanie i raportowanie zakłóceń pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych
Faurecia Legnica S.A. - 2017-08-02 - Gniewomierz (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 3 500 PLN

krojenie warzyw, mięsa i sprzątanie
P.TD THAI DUONG PHAM - 2019-03-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Prace porządkowe na terenie firmy
BUDMAT PPHU - 2018-01-02 - Karolinów (łódzkie)

STAŻYSTKA W SEKCJI HIGIENY ŻYWIENIA, ŻYWNOŚCI I PRZEMIOTÓW UŻYTKU - 997,4 PLN

1. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną PSSe w Łęczycy.2. Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi dot. żywności, żywienia i przedmiotów użytku.3. Zapoznanie się z instrukcjami i procedurami, z ststemem jakości funkcjonującym w Stacji.4. Obsługa komputerów - wprowadzanie danych i wpisywanie przygotowanych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Łęczyca (łódzkie)

STANOWISKO DS.TECHNICZNYCH - 3 000 - 3 600 PLN

nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w tym instalacjiwewnętrznych c.o. i wod-kan., udział w komisjach odbioru robótremontowych, sporządzanie dokumentacji technicznej w tym prowadzenieksiążek obiektów budowlanych, zlecanie napraw i konserwacji
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2019-04-01 - Opole (opolskie)

STANOWISKO DS.TECHNICZNYCH - 2 600 - 3 000 PLN

nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w szczególności instalacjiwewnętrznych c.o. i wod.-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej oraz prowadzenieksiążek obiektów budowlanych; zlecanie napraw i konserwacji. Praca w godzinach 7-15. Adres miejsca pracy w Opolu będzie ustalony po zatrudnieniu
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-05-16 - Opole (opolskie)


Wybierz powiat