STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg
Stanowisko: STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Data publikacji: 2019-06-03
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja publiczna, ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji nt. wymagań znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) do dn. 10.06.2019 r. Inf. na temat wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - dokumenty można wysłać pocztą elektroniczną tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego., Termin: do 10.06.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Data dodania oferty pracy: 04.06.2019
Oferta pracy ważna do: 10.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9675ab29b51d6246aa1e0d3fa192e0ab
Podobne oferty pracy
dozór oraz sprzątanie obiektu.
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY WOJCIECH MOSKAL - 2016-10-06 - Konin (wielkopolskie)
operator maszyn
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
pomocniczy robotnik budowlanyOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy, które dotychczas nie były w stosunku pracy z Wnioskodawcą, nie odbywały u niego stażu ani nie korzystały z innych form wsparcia finansowanych z Funduszu Pracy lub Europejskiego Funduszu Społecznego u tego Wnioskodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Zielonka (podkarpackie)
udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, diagnozowanie środowiska ucznia, organizowanie różnych form pomocy
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Wrzucanie tektury do belownicy.
"ANKOR" Anna Koriat - 2017-07-14 - Sochaczew (mazowieckie)
Przygotowywanie elementów karoserii do lakierowania, lakierowanie, polerowanie, praca dwuzmianowa w godz. 7.00-15.00, 14.00-22.00
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Pruszków (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;8.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;9.prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych;10.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;11.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;12.realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;13.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-25 - Słupsk (pomorskie)
Analityk rejestru; prowadzenie spraw kadrowych (personalnych); obsługa biura Rady i Zarządu (sporządzanie protokołów).
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Głogówek (opolskie)
Prace porządkowe na zewnątrz bloku (koszenie trawy, zamiatanie).
SPRZĄTANIE WNĘTRZ Kajszczak Stanisław - 2016-04-20 - Zgierz (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Kraków (małopolskie)
Układanie płytek.
"RAFI-BUD" Rafał Niedzielski - 2017-09-21 - Skrzyszów (podkarpackie)
Obsługa modułu sprzedażowego, obsługa kasy fiskalnej.Praca również w soboty, niedziele oraz święta.
RESTAURACJA "10-tka" Ewa Karwaszewska - 2017-05-10 - Obrowo (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Trąbki (mazowieckie)
wykonywanie prac związanych z przyjmowaniem i wydawaniem towaru z magazynu, sporządzanie dokumentacji magazynowej
Hofman Consulting Sp.o.o - 2017-02-02 - Dębno (zachodniopomorskie)
Piaskowanie konstrukcji stalowych .
BUD-KOR Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- przygotowywanie projektów pism,- wykonywanie zadań pomocniczych,- pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących,- archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
Praca przy budowie kanalizacji na terenie woj. opolskiego
Technical Solutions sp. z o.o. - 2019-03-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pedagog w Przedszkolu w Jędrzejowie.
Fundacja na Rzecz Wspierania Rodziny oraz Dzieci i Młodzieży "Fundacja z Uśmiechem" - 2017-10-06 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
aktywna sprzedaż produktów arabskich, udzielanie klientom informacji o produktach, obsługa zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, współpraca z handlowcami arabskimi
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie rachunkowości oraz analiz finansowych. Prowadzenie gospodarki finansowej. Kontrola i nadzór nad pracą działu. Kontrola komórek organizacjnych w zakresie sporządzania dokumentów. Dysponowanie środkami pieniężnymi. Windykacja należności. Bardzo dobra znajomości bieżących przepisów.
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubaczowie - 2017-06-02 - Lubaczów (podkarpackie)
- obsługa baru
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Łagów (lubuskie)
wg stanowiska
INTERFERIE S.A. Sanatorium Uzdrowiskowe ARGENTYT (Interferie sp.zo.o. OSW Argentyt) - 2017-05-24 - Dąbki (zachodniopomorskie)
wytwarzanie produktów zgodnych z instrukcją kontroli i instrukcją stanowiskową, rejestrowanie i raportowanie zakłóceń pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych
Faurecia Legnica S.A. - 2017-08-02 - Gniewomierz (dolnośląskie)
krojenie warzyw, mięsa i sprzątanie
P.TD THAI DUONG PHAM - 2019-03-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace porządkowe na terenie firmy
BUDMAT PPHU - 2018-01-02 - Karolinów (łódzkie)
1. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną PSSe w Łęczycy.2. Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi dot. żywności, żywienia i przedmiotów użytku.3. Zapoznanie się z instrukcjami i procedurami, z ststemem jakości funkcjonującym w Stacji.4. Obsługa komputerów - wprowadzanie danych i wpisywanie przygotowanych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Łęczyca (łódzkie)
jw.
GLAM BAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w tym instalacjiwewnętrznych c.o. i wod-kan., udział w komisjach odbioru robótremontowych, sporządzanie dokumentacji technicznej w tym prowadzenieksiążek obiektów budowlanych, zlecanie napraw i konserwacji
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2019-04-01 - Opole (opolskie)
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w szczególności instalacjiwewnętrznych c.o. i wod.-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej oraz prowadzenieksiążek obiektów budowlanych; zlecanie napraw i konserwacji. Praca w godzinach 7-15. Adres miejsca pracy w Opolu będzie ustalony po zatrudnieniu
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-05-16 - Opole (opolskie)