STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW Koszalin oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie opracowania decyzji dotyczących przyznawania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych
Data publikacji: 2020-08-12
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie opracowania decyzji dotyczących przyznawania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
orientacja na klienta, umiejętność rozwiązywania problemów, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, szczegółowa oferta pracy znajduje się na stronie: www.zus.pl
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
danePracodawcy_nip: 6692253239
danePracodawcy_regon: 00001775600435
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: praca 8 godzin w zakresie godzin 6:30 / 8:00 - 14:30 /16:00, umowa na zastępstwo, szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3261
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448
Ulica pracodawcy: Juliana Fałata
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 12.08.2020
Oferta pracy ważna do: 26.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c0258383b8d9364fb87b544ea109fd48
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
SKLEP ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I PRZEMYSŁOWE TADEUSZ DRUPKA - 2019-12-16 - Stobierna (podkarpackie)
Przygotowanie płyt MDF do aplikacji lakieru, nakładanie lakieru.
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Sokół (mazowieckie)
Zapewnienie realizacji i jakości procesów i procedur oraz przygotowywanie zbiorczych raportów i sprawozdawczości w zakresie nadzorowanych usług i procesów w pionie dochodów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-04-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
NAPRAWY BLACHARSKIE,DROBNE PRACE MECHANICZNE
AUTO BERGANDER AGATA BERGANDER-SMOLAREK - 2016-08-10 - Skierniewice (łódzkie)
Przygotowanie posiłków. Praca na okres próbny 2 miesiace, kolejna na czas określony. Możliwa praca w weekendy praca w godz. 10-21
KUZAR EWA Bar "Patria" - 2020-01-28 - Będzin (śląskie)
Nauka:-organizacji pracy sekretariatu,- struktury organizacyjnej szkoły,- obsługi urządzeń biurowych,- sporządzania pism na komputerze,- prowadzenia ewidencji pracy pracowników,
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Rychwał (wielkopolskie)
NADZOROWANIE ROBÓT ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA I WYMAGANIAMI KONTRAKTOWYMI; PEŁNIENIE BEZPOŚREDNIEGO NADZORU W TYM TERMINOWOŚCI REALIZACJI PROWADZONYCH PRAC; PRACE ZLECONE PRZEZ PRZEŁOŻONEGO.Miejsce pracy: ul. Pomorska 42, 50-219 Wrocław, tel.: 71 795 06 12Kontakt kandydatów z pracodawcą: kadry (at) robot1.plPraca w godz 7-15Oferta w sali: D
ROBOT 1 B. ORZECHOWSKA I Z. GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; 2 lata doświadczenia na ww. stanowisku; uprawnienia do obsługi koparki Ł-34; zakres obowiązków: załadunek węgla na terenie zamkniętym; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice, KWK Sośnica;
GRABO-TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-11 - Gliwice (śląskie)
opieka nad magazynem, zaopatrzenie, kontrola nad stanem magazynowym, drobne prace produkcyjne, praca od poniedziałku do piątku między godz. 8-17 - 8 h.
ADVERTIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-20 - Pruszków (mazowieckie)
SEKRETARZ
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Segregowanie odzieży używanej-praca przy taśmie, przy koszach i na hali sortowni
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Kraków (małopolskie)
Konstrukcja odzieży
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Sieradz (łódzkie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem, obsługa klienta, ekspozycja towaru, obsługa kasy fiskalnej.
Zakład Handlowo- Usługowy "MARGAZ" - 2019-07-10 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
PRZYJMOWANIE I OPRACOWANIE PRZESYŁEK, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMMIEJSCE PRACY: DWORCOWA 20, MIERZYN UL. WELECKA 2A
POCZTA POLSKA SA - 2017-12-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
gromadzenie informacji i przygotowywanie materiałów promujących Powiat na zewnątrz
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2017-08-31 - Opole Lubelskie (lubelskie)
pomoc w rekrutacji pracownikówdodawanie ogłoszeńumawianie spotkańproste prace biurowe
"CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU" S.C. Daniel Kubiak, Robert Mirek - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie pojazdów ciężarowych w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu jak również na terenie Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: kierowanie, koordynowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw inżynierii ruchu, badania i pomiary ruchu; planowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; terminowe przygotowywanie dokumentacji technicznej w zakresie prowadzonych zagadnień; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; przygotowywanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, przygotowywanie zezwoleń na przejazdy po drogach publicznych pojazdów z ładunkiem lub bez ładunku o masie, naciskach na osie lub wymiarach przekraczających wielkości określone w odrębnych przepisach; bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-09 - Słupsk (pomorskie)
- tworzenie projektów pism,- obsł. urządzeń biurowych,- przygotowywanie korespondencji do wysłania,- przygotowywanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji,- sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,- czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysłaniu deklaracji PIT,- wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy,- współpraca z innymi wydziałami,- udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym,- zapoznanie sie z przepisami prawa,- sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku,- sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń,- sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Łódź (łódzkie)
Obsługa programu do rezerwacji i meldowania gości, rozliczanie dostawców, wystawianie faktur, obsługa klienta hotelowego
FEDERACJA NIEZALEŻNYCH SAMORZĄDNYCH ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH PRZEMYSŁU LEKKIEGO W ŁODZI - 2017-09-15 - Łódź (łódzkie)
Praca związana ze stanowiskiem betoniarz-zbrojarz.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Wykonanie dostaw towarów na terenie Polski, UE.
PHU Artur Mizerski - 2018-11-14 - Radom (mazowieckie)
Opieka techniczna nad powierzonym obszarem maszyn produkcyjnych, analizowanie problemów związanych z pracą urządzeń w celu eliminowania przestojów produkcyjnych, prowadzenie działań prewencyjnych z zakresu utrzymania ruchu, utrzymanie zasobów części zamiennych z dziedziny automatyki dla poszczególnych grup maszyn, współpraca z firmami zewnętrznymi podczas instalacji oraz serwisowania maszyn i urządzeń, prowadzenie dokumentacji według przyjętych procedur, współuczestnictwo przy wdrażaniu nowych rozwiązań. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
Vitroterm Murów S.A. - 2015-12-08 - Murów (opolskie)
jw.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2019-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
prace elektromontera na dole w kopalni KGHM
P.H.-U. GÓRMONT-BIS WOJCIECH FLORCZYK - 2017-10-02 - Lubin (dolnośląskie)
Nauczanie przedmiotów: pielęgnacja i wychowanie dziecka oraz opieka nad dzieckiem w szkole policealnej.
FUNDACJA TABLON - 2019-12-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Pracownik obsługi fermy. Wymagana aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Charakterystyka pracy: wykonywanie prac porządkowych oraz fizyczna. Wynagrodzenie i godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz osobisty po wcześniejszym umówieniu.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE JAJ-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-17 - Stanowice (śląskie)
Zapewnia dochodzenie zadłużenia z tytułu nienaleznie pobranych świadczeń oraz nalezności likwidowanego funduszu alimentacyjnego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-09-13 - Biłgoraj (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Międzychód (wielkopolskie)
1) aktualizacja wykazów nieruchomości w myśl przepisów ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego,2) przygotowywanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów dokonywania zmian w operacie ewidencji gruntów Miasta Chełm,3) przygotowywanie wniosków do sądu o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności do nieruchomości Skarbu Państwa wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa,4) prowadzenie spraw związanych z dziedziczeniem majątku przez Miasto Chełm po osobach zmarłych,5) współtworzenie bazy ewidencyjnej nieruchomości Skarbu Państwa będących w zasobach nierozdysponowanych,6) przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dla potrzeb sądowych w sprawach o zasiedzenie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i Miasta Chełm,7) przygotowanie dokumentacji geodezyjnej, prawnej i inwentaryzacyjnej dla celów wyjścia ze współwłasności, ustanowienia służebności gruntowych,8) współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw sądowych, prowadzonych w dziedzinach ujętych w punkach 6-7 zakresu,9) współpraca z innymi referatami Wydziału w sprawach merytorycznych dotyczących zajmowanego stanowiska,10) przygotowywanie dokumentacji i informacji dla Zespołu Radców Prawnych w innych sprawach sądowych, niedotyczących bezpośrednio majątku Skarbu Państwa lub Miasta Chełm, w tym ujętych w punkcie 4 zakresu,11) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, a w szczególności z Lubelskim Urzędem Wojewódzkim, Sądem Rejonowym w Chełmie Wydziałem Ksiąg Wieczystych, Wydziałem Cywilnym i Archiwum Państwowym w Chełmie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa,12) współpraca w aktualizacji Biuletynu Informacji Publicznej dla Miasta Chełm w zakresie informacji pochodzących z referatu,13) dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,14) sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań,
Urząd Miasta Chełm - 2017-02-03 - Chełm (lubelskie)