STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW Koszalin oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW

Wynagrodzenie: od 2 900 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie opracowania decyzji dotyczących przyznawania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych

Data publikacji: 2020-08-12

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie opracowania decyzji dotyczących przyznawania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
orientacja na klienta, umiejętność rozwiązywania problemów, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, szczegółowa oferta pracy znajduje się na stronie: www.zus.pl

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

danePracodawcy_nip: 6692253239

danePracodawcy_regon: 00001775600435

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: praca 8 godzin w zakresie godzin 6:30 / 8:00 - 14:30 /16:00, umowa na zastępstwo, szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

danePracodawcy_kodPowiatu: 3261

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448

Ulica pracodawcy: Juliana Fałata

Numer budynku pracodawcy: 30

Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia społeczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 12.08.2020

Oferta pracy ważna do: 26.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 12.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 12.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c0258383b8d9364fb87b544ea109fd48

Podobne oferty pracy

SZLIFIERZ - LAKIERNIK - od 3 000 PLN

Przygotowanie płyt MDF do aplikacji lakieru, nakładanie lakieru.
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Sokół (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KOORDYNACJI PROCESÓW I USŁUG W PIONIE DOCHODÓW (NR 2270) - od 2 100 PLN

Zapewnienie realizacji i jakości procesów i procedur oraz przygotowywanie zbiorczych raportów i sprawozdawczości w zakresie nadzorowanych usług i procesów w pionie dochodów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-04-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

BLACHARZ SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

NAPRAWY BLACHARSKIE,DROBNE PRACE MECHANICZNE
AUTO BERGANDER AGATA BERGANDER-SMOLAREK - 2016-08-10 - Skierniewice (łódzkie)

KUCHARZ/KUCHARKA - 2 600 - 3 000 PLN

Przygotowanie posiłków. Praca na okres próbny 2 miesiace, kolejna na czas określony. Możliwa praca w weekendy praca w godz. 10-21
KUZAR EWA Bar "Patria" - 2020-01-28 - Będzin (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

Nauka:-organizacji pracy sekretariatu,- struktury organizacyjnej szkoły,- obsługi urządzeń biurowych,- sporządzania pism na komputerze,- prowadzenia ewidencji pracy pracowników,
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Rychwał (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU I KONTROLI BRANŻY INŻYNIERYJNEJ - od 4 300 PLN

NADZOROWANIE ROBÓT ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA I WYMAGANIAMI KONTRAKTOWYMI; PEŁNIENIE BEZPOŚREDNIEGO NADZORU W TYM TERMINOWOŚCI REALIZACJI PROWADZONYCH PRAC; PRACE ZLECONE PRZEZ PRZEŁOŻONEGO.Miejsce pracy: ul. Pomorska 42, 50-219 Wrocław, tel.: 71 795 06 12Kontakt kandydatów z pracodawcą: kadry (at) robot1.plPraca w godz 7-15Oferta w sali: D
ROBOT 1 B. ORZECHOWSKA I Z. GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)

OPERATOR ŁADOWARKI Ł-34 - od 14 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; 2 lata doświadczenia na ww. stanowisku; uprawnienia do obsługi koparki Ł-34; zakres obowiązków: załadunek węgla na terenie zamkniętym; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice, KWK Sośnica;
GRABO-TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-11 - Gliwice (śląskie)

MAGAZYNIER - PRUSZKÓW - od 2 800 PLN

opieka nad magazynem, zaopatrzenie, kontrola nad stanem magazynowym, drobne prace produkcyjne, praca od poniedziałku do piątku między godz. 8-17 - 8 h.
ADVERTIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-20 - Pruszków (mazowieckie)

SEKRETARZ - 1 033,7 PLN

SEKRETARZ
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SORTOWACZ - od 17 PLN

Segregowanie odzieży używanej-praca przy taśmie, przy koszach i na hali sortowni
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Obowiązki związane z wykonywanym zawodem, obsługa klienta, ekspozycja towaru, obsługa kasy fiskalnej.
Zakład Handlowo- Usługowy "MARGAZ" - 2019-07-10 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKU - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWANIE PRZESYŁEK, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMMIEJSCE PRACY: DWORCOWA 20, MIERZYN UL. WELECKA 2A
POCZTA POLSKA SA - 2017-12-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT D/S REKRUTACJI(NR 3313) - od 2 000 PLN

pomoc w rekrutacji pracownikówdodawanie ogłoszeńumawianie spotkańproste prace biurowe
"CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU" S.C. Daniel Kubiak, Robert Mirek - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - 2 000 - 3 000 PLN

prowadzenie pojazdów ciężarowych w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO PRACYDS. DRÓG MIEJSKI INŻYNIER RUCHUW WYDZIALE KOMUNIKACJI I TRANSPORTU - od 3 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu jak również na terenie Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: kierowanie, koordynowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw inżynierii ruchu, badania i pomiary ruchu; planowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; terminowe przygotowywanie dokumentacji technicznej w zakresie prowadzonych zagadnień; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; przygotowywanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, przygotowywanie zezwoleń na przejazdy po drogach publicznych pojazdów z ładunkiem lub bez ładunku o masie, naciskach na osie lub wymiarach przekraczających wielkości określone w odrębnych przepisach; bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-09 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI OSÓB BEZROBOTNYCH + ST FP (K) - 997,4 PLN

- tworzenie projektów pism,- obsł. urządzeń biurowych,- przygotowywanie korespondencji do wysłania,- przygotowywanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji,- sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,- czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysłaniu deklaracji PIT,- wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy,- współpraca z innymi wydziałami,- udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym,- zapoznanie sie z przepisami prawa,- sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku,- sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń,- sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Łódź (łódzkie)

RECEPCJONISTA - od 2 250 PLN

Obsługa programu do rezerwacji i meldowania gości, rozliczanie dostawców, wystawianie faktur, obsługa klienta hotelowego
FEDERACJA NIEZALEŻNYCH SAMORZĄDNYCH ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH PRZEMYSŁU LEKKIEGO W ŁODZI - 2017-09-15 - Łódź (łódzkie)

BETONIARZ-ZBROJARZ - od 4 000 PLN

Praca związana ze stanowiskiem betoniarz-zbrojarz.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 250 PLN

Wykonanie dostaw towarów na terenie Polski, UE.
PHU Artur Mizerski - 2018-11-14 - Radom (mazowieckie)

INŻYNIER AUTOMATYK/MECHATRONIK W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU - 1 750 - 5 000 PLN

Opieka techniczna nad powierzonym obszarem maszyn produkcyjnych, analizowanie problemów związanych z pracą urządzeń w celu eliminowania przestojów produkcyjnych, prowadzenie działań prewencyjnych z zakresu utrzymania ruchu, utrzymanie zasobów części zamiennych z dziedziny automatyki dla poszczególnych grup maszyn, współpraca z firmami zewnętrznymi podczas instalacji oraz serwisowania maszyn i urządzeń, prowadzenie dokumentacji według przyjętych procedur, współuczestnictwo przy wdrażaniu nowych rozwiązań. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
Vitroterm Murów S.A. - 2015-12-08 - Murów (opolskie)

ELEKTROMONTER POWYŻEJ 1 KV - od 22,7 PLN

prace elektromontera na dole w kopalni KGHM
P.H.-U. GÓRMONT-BIS WOJCIECH FLORCZYK - 2017-10-02 - Lubin (dolnośląskie)

PIELĘGNIARKA - NAUCZYCIEL ZAWODU: OPIEKUNKA DZIECIĘCA - od 30 PLN

Nauczanie przedmiotów: pielęgnacja i wychowanie dziecka oraz opieka nad dzieckiem w szkole policealnej.
FUNDACJA TABLON - 2019-12-12 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK OBSŁUGI FERMY - od 2 600 PLN

Pracownik obsługi fermy. Wymagana aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Charakterystyka pracy: wykonywanie prac porządkowych oraz fizyczna. Wynagrodzenie i godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz osobisty po wcześniejszym umówieniu.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE JAJ-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-17 - Stanowice (śląskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI - od 2 000 PLN

Zapewnia dochodzenie zadłużenia z tytułu nienaleznie pobranych świadczeń oraz nalezności likwidowanego funduszu alimentacyjnego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-09-13 - Biłgoraj (lubelskie)

KONSERWATOR CZĘŚCI / SPRZĘTU - od 3 493 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Międzychód (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. REGULACJI STANÓW PRAWNYCH NIERUCHOMOŚCI I UJAWNIANIA W KSIĘGACH WIECZYSTYCH PRAWA WŁASNOŚCI NIERUCHOMOŚCI SKARBU PAŃSTWA ORAZ JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGOW WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGO - od 2 000 PLN

1) aktualizacja wykazów nieruchomości w myśl przepisów ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego,2) przygotowywanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów dokonywania zmian w operacie ewidencji gruntów Miasta Chełm,3) przygotowywanie wniosków do sądu o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności do nieruchomości Skarbu Państwa wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa,4) prowadzenie spraw związanych z dziedziczeniem majątku przez Miasto Chełm po osobach zmarłych,5) współtworzenie bazy ewidencyjnej nieruchomości Skarbu Państwa będących w zasobach nierozdysponowanych,6) przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dla potrzeb sądowych w sprawach o zasiedzenie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i Miasta Chełm,7) przygotowanie dokumentacji geodezyjnej, prawnej i inwentaryzacyjnej dla celów wyjścia ze współwłasności, ustanowienia służebności gruntowych,8) współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw sądowych, prowadzonych w dziedzinach ujętych w punkach 6-7 zakresu,9) współpraca z innymi referatami Wydziału w sprawach merytorycznych dotyczących zajmowanego stanowiska,10) przygotowywanie dokumentacji i informacji dla Zespołu Radców Prawnych w innych sprawach sądowych, niedotyczących bezpośrednio majątku Skarbu Państwa lub Miasta Chełm, w tym ujętych w punkcie 4 zakresu,11) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, a w szczególności z Lubelskim Urzędem Wojewódzkim, Sądem Rejonowym w Chełmie Wydziałem Ksiąg Wieczystych, Wydziałem Cywilnym i Archiwum Państwowym w Chełmie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa,12) współpraca w aktualizacji Biuletynu Informacji Publicznej dla Miasta Chełm w zakresie informacji pochodzących z referatu,13) dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,14) sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań,
Urząd Miasta Chełm - 2017-02-03 - Chełm (lubelskie)