STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW Koszalin oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie opracowania decyzji i korespondencji w sprawach emerytur pomostowych i kapitału początkowego dla potrzeb ustalania emerytury pomostowej.
Data publikacji: 2020-05-18
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie opracowania decyzji i korespondencji w sprawach emerytur pomostowych i kapitału początkowego dla potrzeb ustalania emerytury pomostowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
orientacja na klienta, umiejętność rozwiązywania problemów, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, szczegółowa oferta pracy znajduje się na stronie: www.zus.pl
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
danePracodawcy_nip: 6692253239
danePracodawcy_regon: 00001775600435
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: praca 8 godzin w zakresie godzin 6:30 / 8:00 - 14:30 /16:00, umowa na zastępstwo do 10.2021 r., szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3261
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448
Ulica pracodawcy: Juliana Fałata
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2020
Data dodania oferty pracy: 18.05.2020
Oferta pracy ważna do: 29.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?967bfc6b2dcaacfd71103196558007c4
Podobne oferty pracy
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Blue City Warszawa. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-08-14 - Warszawa (mazowieckie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Tesco Plońsk. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-11-04 - Płońsk (mazowieckie)
praca w godzinach od 7.00 do 15.00, różne prace gospodarcze
"KUCA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Stargard (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT, PT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; okresowa praca przy odbiorach na rusztowaniach.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/661.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-06-17 - Słupsk (pomorskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Tomaszów Mazowiecki. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-07-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Opole Kaufland. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-05-12 - Opole (opolskie)
Proste prace dotyczące sprzątania na terenie szkoły t.j. sal lekcyjnych, korytarzy, toalet oraz pomieszczeń administracyjnych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 5 - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa belownicy oraz udział w procesie przyjmowania i przetwarzania makulatury, utrzymanie porządku na placu. godziny odbywania stażu pn - pt 8:30-16:30
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Bełchatów (łódzkie)
Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9614
Urząd Miejski w Gostyniu - 2017-10-03 - Gostyń (wielkopolskie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ S.A., W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDENIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ WYSOKIEJ ORIENTACJI NA KLIENTA I SKUTECZNOŚCI W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJKONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBIŚCIE, TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL: rekrutacja.szczecin (at) poczta-polska.pl TYTUŁEM: Pracownik ds. Obsługi Klienta FUP Szczecin 35, LUB CV I LM PRZESŁAĆ POCZTĄMIEJSCE PRACY: FUP SZCZECIN 35 - S.I. WITKIEWICZA 49/U-5
POCZTA POLSKA SA - 2017-09-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
EMPLOYEES Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Stryków (łódzkie)
sprzedaż odzieży, układanie towaru, dbanie o porządek
kontakt przez OHP - 2016-05-23 - Dębica (podkarpackie)
dobra orientacja w terenie,wysoka kultura osobista,dobre umiejętności organizacyjne,
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "SIMI" SIEMIANOWSKI ANDRZEJ - 2020-01-20 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
ekspozycja towarów i znakowanie oraz rozładunek
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pomoc przy montażu domków drewnianych
"LUKKO" Łukasz Wysocki - 2019-02-21 - Tuchomie (pomorskie)
Obsługa maszyn do produkcji wyrobów włókienniczych
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
uczestnictwo w międzynarodowych projektach budowlanych o dużej skali, czytanie dokumentacji architektonicznej, przygotowywania kosztorysów
PRESTIGE PM SP Z O.O. - 2018-06-22 - Piaseczno (mazowieckie)
w załączniku
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
wypiek pieczywa
PIEKARNIA OBORA DARIUSZ SENK - 2017-07-05 - Obora (dolnośląskie)
1) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniającychwnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu orazwypadków drogowych2) rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta dozatwierdzenia,3) rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,4) przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,5) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,6) opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,7) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znakówdrogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ichzgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu jako jednego z mechanizmu kontrolizarządczej,8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organamizarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami,9) prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,10) prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingówstrzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przezwłaścicieli w ustawowym terminie.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Chełm (lubelskie)
wytwórstwo, prodkucja konstrukcji stalowych-wiercenie w metalu, szlifowanie, cięcie, spawanie
KSM TASKOMONT 1 Poznań Sp. z o.o. - 2019-10-01 - Poznań (wielkopolskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Sochaczew. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2017-12-04 - Sochaczew (mazowieckie)
rozładunek towarów, przewozenie towarów, utrzymywanie porządku na magazynie
SALON KRZESEŁ I MEBLI BIUROWYCH P.P.H.U. "EURO-STYL" S.C. - 2017-11-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:- telefoniczną i mailową obsługę klienta niemieckiego- aktywne rozpoznawanie potrzeb klientów- budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientami- rozwiązywanie bieżących problemów- realizację wysyłek towarów- sporządzanie ofert- możliwe krótkie wyjazdy zagraniczne (delegacje)
FIRMA P.H.U. "GLOB-METAL" Krzysztof Zielaskiewicz - 2017-02-07 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- Dokonywać regularnych kontroli stanu technicznego obiektu oraz jego najbliższego otoczenia zewnętrznego. Na bieżąco prowadzić kontrole instalacji hotelowych. Dobra organizacja pracy, aby wykonywać naprawy wszystkich bieżących awarii i usterek w Hotelu.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-721-11-11) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Bytkowska 1 A, 40-147 Katowice) lub kontakt pocztowy lub e-mail: biuro (at) bestwesternkatowice.pl
METROPOL HOTEL MAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Katowice (śląskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld KAUFLAND ZABRZE. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-08-19 - Zabrze (śląskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Mława. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-07-16 - Mława (mazowieckie)
sprzedaz odzieży na targowisku, bielizna, konfekcja damska
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Chorzów (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie zajmowała się m.in. obsługą zadłużenia Masta Słupska w zakresie spłat rat kredytów i odsetek od zadłużenia, współpraca m.in. z bankami kredytującymi, Regionalną Izbą Obrachunkową, wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta w zakresie finansowania inwestycji kredytem, pożyczką oraz obligacjami.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: przestrzeganie terminów spłat odsetek i rat od kredytów, pożyczek oraz poszczególnych serii obligacji; kompletowanie wyciągów bankowych związanych z obsługą długu publicznego; sporządzanie naliczenia odsetek od kredytów, pożyczek i emisji obligacji; rozliczanie odsetek na podstawie sprawozdania z Referatu Wydatków; przygotowywanie danych w części dotyczącej długu publicznego na potrzeby Wieloletniej Prognozy Finansowej; przygotowywanie informacji o stanie finansowym Miasta Słupska do RIO, związanych z Uchwałą Rady na zaciągnięcie kredytów, emisji obligacji lub pożyczek; korespondencja z bankami związana z obsługą długu m.in. sprawozdawczość, analizy, ankiety; uzgadnianie oraz przygotowanie potwierdzenia sald zadłużenia z bankami na potrzeby sprawozdania finansowego (bilansu); przygotowywanie oraz przekazywanie bankom kwartalnych sprawozdań z wykonania budżetu; analiza umów kredytowych, przestrzeganie zawartych w nich terminów, uzgodnień, przygotowanie ewentualnych aneksów do umów; sporządzanie sprawozdania z przychodów i rozchodów; sporządzanie informacji o stanie zadłużenia i obsłudze długu do analizy z wykonania budżetumiasta(przychody, rozchody); współpraca przy opracowaniu projektu budżetu w części dotyczącej obsługi długu publicznego( przychody, rozchody, odsetki, prowizje); rozliczanie zaciągniętych kredytów, pożyczek, emisji obligacji związanych z finansowaniem inwestycji na potrzeby banku, radnych, realizacji budżetu; przygotowywanie procedur związanych z uruchomieniem kredytu, obligacji, pożyczki, przygotowanie uchwały, zarządzenia, wniosków, umowy, udzielanie odpowiedzi dla banków; przygotowywanie wniosków o emisję obligacji do organizatora, agenta emisji; współpraca przy sporządzaniu sprawozdawczości do Regionalnej Izby Obrachunkowej w zakresie długu; udzielanie odpowiedzi na wnioski, pytania, interpelacje radnych związane z obsługą zadłużenia.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-24 - Słupsk (pomorskie)