STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW K/M Legionowo oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-09-12
Lokalizacja: Legionowo (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 20, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legionowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legionowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legionowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA FORMALNE OKREŚLONE DLA STANOWISKA PRACY: Niezbędne: - wykształcenie średnie Mile widziane: - wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia) - minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową WYMAGANIA DODATKOWE: Jeśli jesteś osobą: - terminową, - rzetelną, - odpowiedzialną, - opanowaną, - otwartą na zdobywanie nowych umiejętności i doświadczeń oraz potrafisz obsługiwać pakiet MS Office TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. przyznawania i wypłat zasiłków należy m.in.: - obsługa wniosków o świadczenia krótkoterminowe zakończona wypłatą zasiłku lub wydaniem decyzji odmawiającej prawa do niego, - prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach tego wymagających, - współpraca z innymi komórkami Oddziału oraz jednostek ZUS. WYMAGANE DOKUMENTY: Czekamy na Twoje dokumenty: - list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej, stanowiska pracy wg regulaminu organizacyjnego, o które ubiega się kandydat oraz wskazanie miejsca wykonywania pracy - CV - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe wymóg uzupełniający - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej) Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa." TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW - 26.09.2019 r. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. DODATKOWE INFORMACJE: Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę - rozwój zawodowy - świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Proces rekrutacji obejmować będzie: - ocenę formalną dokumentów kandydatów - test wiedzy z zakresu ZUS i jednostki, przepisów/zagadnień o ubezpieczeniach społecznych - rozmowę kwalifikacyjną. Dodatkowe informacje: - poszukujemy 8 kandydatów - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną - nadesłanych dokumentów nie zwracamy - dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym - zachęcamy do składnia ofert osoby z niepełnosprawnością. Miejsce wykonywania pracy: - Inspektorat w Legionowie (7 kandydatów) ul. Słowackiego 20 05-120 Legionowo - Inspektorat w Wołominie (1 kandydat) ul. Reja 20 05-200 Wołomin WARUNKI PRACY: Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy - Inspektorat w Legionowie: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy), - budynek 2 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy, - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Warunki wykonywania pracy - Inspektorat w Wołominie: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy), - budynek jedno - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Lokalizacje miejsca pracy: Ul. Słowackiego 20 (Legionowo), Ul. Reja 20 (Wołomin)
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Podskarbińska
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 8
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 8
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 17.09.2019
Oferta pracy ważna do: 26.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?18fd75ff6bc0c720c717a70ec1fbdc3c
Podobne oferty pracy
Spawanie konstrukcji oraz bram. 20 zł na / h brutto
UNI RUD Łukasz Gumulak - 2018-10-01 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Odbieranie, przekierowanie npołączeń telefonicznych, obsługa korespondencji, obsługa administracyjna spółek brytyjskich. Kontakt z brytyjskimi urzędami. Umowa o pracę na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
CAPITAL BUSINESS LINKS LIMITED SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Kraków (małopolskie)
pon. - pt. 7-15
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Opole (opolskie)
Dekontaminacja wyrobów medycznych wielorazowego użycia, prawidłowo rozróżnianie sprzętu wieloracowego do jednorazowego użycia, dbanie o czystość obsługiwanych urządzeń
Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Gdańsk (pomorskie)
frezowanie elementów
CONSTANS-TERMIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-03 - Krzykawka (małopolskie)
PRACE GEODEZYJNE
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O. - 2018-06-26 - Rzeszów (podkarpackie)
odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie, zarządzanie zespołem, motywowanie zespołu, przyjmowanie dostaw, praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, układanie grafiku pracy,Standardowe godz. pracy: pn-sob 9-21, ndz 10-20;Praca rozpoczyna się na 15 minut przed godzinami otwarcia sklepu, a kończy na 30 minut po jego zamknięciu - to oczywiście czas pracy, który jest planowany i wypłacane jest wynagrodzenie.Miejsce pracy: Nowy Park Handlowy w Inowrocławiu
DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa stacji paliw, sprzedaż artykułów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Pelplin (pomorskie)
rozdział przesyłek na rejony, wprowadzanie do sytemy przesyłek poleconych
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie produktów (kanapki,sałatki)i półproduktów
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Piła (wielkopolskie)
1. Obsługa klienta.2. Aktualizacja ofert na stronach internetowych.3. Przygotowywanie dokumentów do umowy.4. Wprowadzanie ofert do bazy.5. Asystowanie przy podpisywaniu umów pośrednictwa.6. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Tarnów (małopolskie)
Asysta przy pozyskiwaniu nowych klientów. Pomoc w tworzeniu nowych ofert handlowych. Udział w reprezentowaniu firmy w wydarzeniach branżowych. Prowadzenie działań usprawniających sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa urządzeń i narzędzi produkcyjnych
kontakt przez OHP - 2017-07-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
gotowanie w kuchni restauracyjnej
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Frombork (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
"MINI - MARKET" Marzena Baszyńska - 2017-01-02 - Kotlin (wielkopolskie)
refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Białogard (zachodniopomorskie)
wykonywania części do mebli oraz składanie gotowych produktów meblowych. praca z narzędziami oraz maszynami stolarskimi, utrzymywanie w czystości miejsca pracy
TIME2WORK SP. Z O.O. - 2017-07-18 - Łękno (wielkopolskie)
montaż instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Nowy Podoś (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: 1. prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; 2. udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; 3. sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); 4. współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; 5. opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; 6. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; 7. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; 8. dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; 9. dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; 10. bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; 11. przygotowanie wniosków do WPI i WPF; 12. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 1350 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-13 - Słupsk (pomorskie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Sanok (podkarpackie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-11-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie pojazdu ciągnik +naczepa firanka tel.605980034
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo- Transportowe Adam Garbat - 2016-05-31 - Piekoszów (świętokrzyskie)
- utrzymanie produkcji, naprawa maszyn i urządzeń produkcyjnych
LUTTGENS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-12 - Nielbark (warmińsko-mazurskie)
Kontrola wejściowa i wyjściowa komponentów oraz wyrobów gotowych.
LG ELECTRONICS MŁAWA SP. Z O.O. - 2016-09-05 - Mława (mazowieckie)
gotowanie, sprzątanie, przyjmowanie zamówionego towaru
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, WYKŁADANIE TOWARU,
NASZ-SKLEP - 2017-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace biurowe związane z prowadzeniem sekretariatu oraz obsługa Klientów kancearii.
Katarzyna Chlebańska Notariusz - 2018-12-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2017-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Współudział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej. Przygotowanie treści materiałów promocyjnych, informacji prasowej. Opracowywanie i prowadzenie kampanii reklamowej, e-marketingowych, współpraca z mediami. Analiza grup docelowych, trendów rynkowych, działań konkurencji. Tworzenie ofert sponsorskich. Sprzedaż powierzchni reklamowych.
AGENCJA ROZWOJU MIASTA SIEDLCE Sp. z o.o. - 2019-04-05 - Siedlce (mazowieckie)
Nauczanie fizyki w szkole podstawowej
Stowarzyszenie Edukacyjne "WESOŁA SZKOŁA" w Ludwinowie - 2017-05-29 - Ludwinów (wielkopolskie)