STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW Biłgoraj oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych wypłacanych przez Zakład z wyjatkiem zasiłków pogrzebowych należących do właścicwości WRUM a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
Data publikacji: 2019-09-09
Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych wypłacanych przez Zakład z wyjatkiem zasiłków pogrzebowych należących do właścicwości WRUM a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
WYMAGANE DOKUMENTY: CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubega się kandydat, odrecznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kadydata w procesie rekrutacji dostepna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS"), kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.Miejsce składania dokumentów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Biłgoraj ul. Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj pokój 209aTermin do którego należy składać dokumenty: 13 września 2019r. - za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania O/ZUS Biłgoraj
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 09.09.2019
Oferta pracy ważna do: 08.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fee7fd382b20b60be3832b1f871b65fa
Podobne oferty pracy
MYCIE POJAZDÓW NA MYJNI RĘCZNEJ.
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Wędrogów (łódzkie)
utrzymywanie w pełnej sprawności wewnętrznych sieci elektrycznych wraz z oprzyrządowaniem; utrzymywanie w sprawności parku maszynowego oraz innych urządzeń związanych z infrastrukturą techniczną poprzez wykonywanie czynności objętych planem obsługi technicznej, remontów oraz usuwanie awarii; przyjmowanie na bieżąco zgłoszeń uszkodzeń maszyn, instalacji i innych urządzeń znajdujących się w rejonie wykonywania swoich czynności oraz niezwłoczne ich usuwanie; rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków przy użyciu wszystkich środków technicznych i organizacyjnych
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-21 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta na dziale remontowo-budowlanym, wykładanie towaru
MADRAS SP.ZO.O. - 2018-07-24 - Koło (wielkopolskie)
Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych ;2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie ;3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych;4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych ;5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych;6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych ;7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją ;b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środków zewnętrznych ;c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm ;d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów ;e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-09-11 - Chełm (lubelskie)
Obsługa maszyn odlewniczych zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi i zasadami BHP. Produkcja detali aluminiowych dla branży motoryzacyjnej. Bieżące uzupełnianie dokumentacji wymaganej na stanowisku pracy (raporty produkcyjne). Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2018-03-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa wspólnot mieszkaniowych, nadzór nad stanem technicznym budynków mieszkalnych i otoczenia przynależnego, zlecanie bieżącej konserwacji i robót remontowych, udział w komisjach powykonawczych robót budowlanych, sporządzanie umów na roboty budowlane, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji technicznej w tym weryfikacja kosztorysów robót budowlanych i prowadzenie książek obiektów budowlanych, obsługa lokatorów i organów samorządowych.
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2019-10-31 - Opole (opolskie)
Staż w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji. Sortowanie i wprowadzanie wpływającej korespondencj do stosownych rejestrów. Sporządzanie projektów korespondencji z dłużnikami likwidowanego funduszu alimentacyjnego. Obsługa urządzeń biurowych. Odnotowywanie w stosownych rejestrach ostatecznie załatwionych spraw. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/w punktach.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
pomoc na kuchni
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Zduńska Wola (łódzkie)
kontrola jakości produktu, praca na produkcji, obsługa maszyn, formowanie, czyszczenie uszczelek z gumy i kauczuku, pakowanie produktu gotowego,
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Zawada (podkarpackie)
Pomoc piekarza, praca w godzinach 16:00-24:00, umowa o prace na czas określony, pracaw miejscowości Ratowice.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Ratowice (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Nysa (opolskie)
Sporządzanie faktur za towar i dokonywanie transakcji kasowych
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Wielogłowy (małopolskie)
Obróbka kamienia
"KAM-BUD" Usługi Kamieniarskie-Ogolnobudowlane - 2016-01-28 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
opieka pielęgnacyjna, czynności domowe
InterKadra Spółka z o. o. - 2017-01-13 - Niemcy (Niemcy)
obsługa maszyn krawieckich
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Plewiska (wielkopolskie)
Przygotowywanie i sprzedaż produktów. Prace magazynowe. Utrzymywanie w czystości pomieszczeń, sprzętów i narzędzi. Prace porządkowe.
McDonald's Polska Sp. z o.o. - 2017-04-05 - Błonie (mazowieckie)
obsługa maszyn na produkcji oraz urządzeń pomiarowych
OPAKOFARB ZAKŁAD PRODUKCJI OPAKOWAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Składanie kartonów/od 15 do 20 godz. tyg./
Bartosz Mickiewicz MILO - 2016-10-07 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Utrzymywanie porządku w przedszkolu, pomoc nauczycielowi przy dzieciach.
PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 3 W GŁOGÓWKU - 2017-07-27 - Głogówek (opolskie)
dowóz dzieci do szkoły
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY im. MARII GRZEGORZEWSKIEJ - 2016-01-05 - Zgorzelec (dolnośląskie)
przygotowanie potraw kuchni indyjskiejzgodnie z recepturą, praca przy piecu tandur, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży produktów depozytowych, kredytowych.
BANK SPÓŁDZIELCZY SIEDLEC - 2019-07-30 - Sulechów (lubuskie)
współudział w rejestracji dokumentacji ubezpieczonych i płatników, współudział w prawidłowym wprowadzaniu danych w zakresie obsługi korespondencji, współudział w tworzeniu wysyłki do Poczty Polskiej, współudział w raportowaniu działań
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, doraźnie sprawy sekretariatu
Państowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia - 2019-05-15 - Zduńska Wola (łódzkie)
prace cukiernicze
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym , promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)