Praca STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 5 ofert pracy STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI.
Do obowi膮zk贸w Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji nale偶y:Przygotowanie oraz nadz贸r nad realizacj膮 procesu inwestycyjnego zada艅 realizowanych przez Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji Urz臋du Miasta Che艂m zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczeg贸lno艣ci:pozyskiwanie danych wyj艣ciowych, opinii, uzgodnie艅, warunk贸w oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawid艂owego zako艅czenia procesu inwestycyjnego, kontrola zgodno艣ci i prawid艂owo艣ci realizacji rob贸t budowlanych/ us艂ug lub dostaw z ofert膮 wykonawcy i zawart膮 umow膮 na wykonanie rob贸t budowlanych/us艂ug lub dostaw,czynny udzia艂 w odbiorach cz臋艣ciowych, odbiorze ko艅cowym oraz przegl膮dach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,rozliczenie zawartych um贸w pod wzgl臋dem rzeczowym i finansowym, czynny udzia艂 w naradach koordynacyjnych, dzia艂aj膮c jako upowa偶niony przedstawiciel Zamawiaj膮cego,sprawdzenie kompletno艣ci i prawid艂owo艣ci dokument贸w, przedk艂adanych przez wykonawc贸w,przygotowywanie propozycji korespondencji lub wyst膮pie艅 Zamawiaj膮cego do wykonawc贸w w prowadzonych sprawach,informowanie prze艂o偶onego o wszelkich okoliczno艣ciach mog膮cych mie膰 wp艂yw na terminowo艣膰 oraz nale偶yt膮 jako艣膰 realizowanej umowy a tak偶e rekomendowanie dzia艂a艅 zaradczych lub naprawczych,2. Przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodnicz膮cych Rad Osiedli i mieszka艅c贸w miasta dotycz膮ce realizacji zada艅 Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urz臋du Miasta Che艂m,3. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,4. W zakresie udzielania zam贸wie艅 publicznych:przygotowywanie, prowadzenie post臋powa艅 oraz odbi贸r zam贸wie艅 na roboty, dostawy i us艂ugi o warto艣ci do 30 tys. euro zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami Urz臋du Miasta Che艂m,szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,sporz膮dzanie opisu przedmiotu zam贸wienia na roboty budowlane, dostawy i us艂ugi zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie,przygotowywanie istotnych postanowie艅 umowy na roboty budowlane, dostawy lub us艂ugi,przygotowywanie propozycji warunk贸w udzia艂u wykonawc贸w w post臋powaniach o udzielenie zam贸wienia publicznego,redagowanie wyja艣nie艅 do zapyta艅 wykonawc贸w, z艂o偶onych w trakcie prowadzonych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego i dotycz膮cych zagadnie艅 merytorycznych prowadzonej sprawy,udzia艂 w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w post臋powaniach do 30 tys. Euro,5. W zakresie planowania bud偶etu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji:szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, przedk艂adanie propozycji cz臋艣ci opisowej zada艅 inwestycyjnych, zg艂aszanych do projektu uchwa艂y bud偶etowej Miasta Che艂m lub innych materia艂贸w planistycznych i sprawozdawczych,6. W zakresie powierzonych spraw:terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowywanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮,prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,wykonywanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem,7. W zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zada艅, w tym przygotowywania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,艣cis艂a wsp贸艂praca z Departamentem Projekt贸w i Strategii poprzez przygotowywanie cz臋艣ci merytorycznej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,realizacja inwestycji wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,wsp贸艂praca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do u偶ytku inwestycji miejskich,wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wy艂膮cznie w uzgodnieniu z bezpo艣rednim prze艂o偶onym,8. W zakresie wsp贸艂pracy z Wydzia艂em Dr贸g i Transportu oraz w stosunku do pracownik贸w Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:1) przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego,2) przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2021-05-27 - Che艂m (lubelskie)
Do obowi膮zk贸w Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji nale偶y:1.Przygotowanie oraz nadz贸r nad realizacj膮 procesu inwestycyjnego zada艅 realizowanych przez Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji Urz臋du Miasta Che艂m zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczeg贸lno艣ci:1)pozyskiwanie danych wyj艣ciowych, opinii, uzgodnie艅, warunk贸w oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawid艂owego zako艅czenia procesu inwestycyjnego,2)kontrola zgodno艣ci i prawid艂owo艣ci realizacji rob贸t budowlanych/ us艂ug lub dostaw z ofert膮 wykonawcy i zawart膮 umow膮 na wykonanie rob贸t budowlanych/us艂ug lub dostaw,3)czynny udzia艂 w odbiorach cz臋艣ciowych, odbiorze ko艅cowym oraz przegl膮dach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,4)rozliczenie zawartych um贸w pod wzgl臋dem rzeczowym i finansowym,5)czynny udzia艂 w naradach koordynacyjnych, dzia艂aj膮c jako upowa偶niony przedstawiciel Zamawiaj膮cego,6)sprawdzenie kompletno艣ci i prawid艂owo艣ci dokument贸w, przedk艂adanych przez wykonawc贸w,7)przygotowywanie propozycji korespondencji lub wyst膮pie艅 Zamawiaj膮cego do wykonawc贸w w prowadzonych sprawach,8)informowanie prze艂o偶onego o wszelkich okoliczno艣ciach mog膮cych mie膰 wp艂yw na terminowo艣膰 oraz nale偶yt膮 jako艣膰 realizowanej umowy a tak偶e rekomendowanie dzia艂a艅 zaradczych lub naprawczych,2. Przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodnicz膮cych Rad Osiedli i mieszka艅c贸w miasta dotycz膮ce realizacji zada艅 Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urz臋du Miasta Che艂m,3. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,4. W zakresie udzielania zam贸wie艅 publicznych:1)przygotowywanie, prowadzenie post臋powa艅 oraz odbi贸r zam贸wie艅 na roboty, dostawy i us艂ugi o warto艣ci do 30 tys. euro zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami Urz臋du Miasta Che艂m,2)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,3)sporz膮dzanie opisu przedmiotu zam贸wienia na roboty budowlane, dostawy i us艂ugi zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie,4)przygotowywanie istotnych postanowie艅 umowy na roboty budowlane, dostawy lub us艂ugi,5)przygotowywanie propozycji warunk贸w udzia艂u wykonawc贸w w post臋powaniach o udzielenie zam贸wienia publicznego,6)redagowanie wyja艣nie艅 do zapyta艅 wykonawc贸w, z艂o偶onych w trakcie prowadzonych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego i dotycz膮cych zagadnie艅 merytorycznych prowadzonej sprawy,7)udzia艂 w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w post臋powaniach do 30 tys. Euro,5. W zakresie planowania bud偶etu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji:1)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,2)przedk艂adanie propozycji cz臋艣ci opisowej zada艅 inwestycyjnych, zg艂aszanych do projektu uchwa艂y bud偶etowej Miasta Che艂m lub innych materia艂贸w planistycznych i sprawozdawczych,6. W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowywanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮,2)prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem,7. W zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:1)wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zada艅, w tym przygotowywania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,2)艣cis艂a wsp贸艂praca z Departamentem Projekt贸w i Strategii poprzez przygotowywanie cz臋艣ci merytorycznej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,3)realizacja inwestycji wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4)wsp贸艂praca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do u偶ytku inwestycji miejskich,5)wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wy艂膮cznie w uzgodnieniu z bezpo艣rednim prze艂o偶onym,8. W zakresie wsp贸艂pracy z Wydzia艂em Dr贸g i Transportu oraz w stosunku do pracownik贸w Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:1) przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego,2) przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedz膮cej, wymagaj膮ca sprawno艣ci obu r膮k, dobrej ostro艣ci wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy o艣wietleniu sztucznym i naturalnym, 4) obs艂uga komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi: 5,25 %.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2021-04-08 - Che艂m (lubelskie)
Do obowi膮zk贸w Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji nale偶y:1.Przygotowanie oraz nadz贸r nad realizacj膮 procesu inwestycyjnego zada艅 realizowanych przez Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji Urz臋du Miasta Che艂m zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczeg贸lno艣ci:1)pozyskiwanie danych wyj艣ciowych, opinii, uzgodnie艅, warunk贸w oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawid艂owego zako艅czenia procesu inwestycyjnego,2)kontrola zgodno艣ci i prawid艂owo艣ci realizacji rob贸t budowlanych/ us艂ug lub dostaw z ofert膮 wykonawcy i zawart膮 umow膮 na wykonanie rob贸t budowlanych/us艂ug lub dostaw,3)czynny udzia艂 w odbiorach cz臋艣ciowych, odbiorze ko艅cowym oraz przegl膮dach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,4)rozliczenie zawartych um贸w pod wzgl臋dem rzeczowym i finansowym,5)czynny udzia艂 w naradach koordynacyjnych, dzia艂aj膮c jako upowa偶niony przedstawiciel Zamawiaj膮cego,6)sprawdzenie kompletno艣ci i prawid艂owo艣ci dokument贸w, przedk艂adanych przez wykonawc贸w,7)przygotowywanie propozycji korespondencji lub wyst膮pie艅 Zamawiaj膮cego do wykonawc贸w w prowadzonych sprawach,8)informowanie prze艂o偶onego o wszelkich okoliczno艣ciach mog膮cych mie膰 wp艂yw na terminowo艣膰 oraz nale偶yt膮 jako艣膰 realizowanej umowy a tak偶e rekomendowanie dzia艂a艅 zaradczych lub naprawczych,2. Przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodnicz膮cych Rad Osiedli i mieszka艅c贸w miasta dotycz膮ce realizacji zada艅 Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urz臋du Miasta Che艂m,3. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,4. W zakresie udzielania zam贸wie艅 publicznych:1)przygotowywanie, prowadzenie post臋powa艅 oraz odbi贸r zam贸wie艅 na roboty, dostawy i us艂ugi o warto艣ci do 30 tys. euro zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami Urz臋du Miasta Che艂m,2)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,3)sporz膮dzanie opisu przedmiotu zam贸wienia na roboty budowlane, dostawy i us艂ugi zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie,4)przygotowywanie istotnych postanowie艅 umowy na roboty budowlane, dostawy lub us艂ugi,5)przygotowywanie propozycji warunk贸w udzia艂u wykonawc贸w w post臋powaniach o udzielenie zam贸wienia publicznego,6)redagowanie wyja艣nie艅 do zapyta艅 wykonawc贸w, z艂o偶onych w trakcie prowadzonych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego i dotycz膮cych zagadnie艅 merytorycznych prowadzonej sprawy,7)udzia艂 w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w post臋powaniach do 30 tys. Euro,5. W zakresie planowania bud偶etu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji:1)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,2)przedk艂adanie propozycji cz臋艣ci opisowej zada艅 inwestycyjnych, zg艂aszanych do projektu uchwa艂y bud偶etowej Miasta Che艂m lub innych materia艂贸w planistycznych i sprawozdawczych,6. W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowywanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮,2)prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem,7. W zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:1)wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zada艅, w tym przygotowywania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,2)艣cis艂a wsp贸艂praca z Departamentem Projekt贸w i Strategii poprzez przygotowywanie cz臋艣ci merytorycznej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,3)realizacja inwestycji wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4)wsp贸艂praca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do u偶ytku inwestycji miejskich,5)wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wy艂膮cznie w uzgodnieniu z bezpo艣rednim prze艂o偶onym,8. W zakresie wsp贸艂pracy z Wydzia艂em Dr贸g i Transportu oraz w stosunku do pracownik贸w Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:1) przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego,2) przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedz膮cej, wymagaj膮ca sprawno艣ci obu r膮k, dobrej ostro艣ci wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy o艣wietleniu sztucznym i naturalnym, 4) obs艂uga komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi: 5,25 %.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2021-04-08 - Che艂m (lubelskie)
Do obowi膮zk贸w Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji nale偶y:1.Przygotowanie oraz nadz贸r nad realizacj膮 procesu inwestycyjnego zada艅 realizowanych przez Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji Urz臋du Miasta Che艂m zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczeg贸lno艣ci:1)pozyskiwanie danych wyj艣ciowych, opinii, uzgodnie艅, warunk贸w oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawid艂owego zako艅czenia procesu inwestycyjnego,2)kontrola zgodno艣ci i prawid艂owo艣ci realizacji rob贸t budowlanych/ us艂ug lub dostaw z ofert膮 wykonawcy i zawart膮 umow膮 na wykonanie rob贸t budowlanych/us艂ug lub dostaw,3)czynny udzia艂 w odbiorach cz臋艣ciowych, odbiorze ko艅cowym oraz przegl膮dach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,4)rozliczenie zawartych um贸w pod wzgl臋dem rzeczowym i finansowym,5)czynny udzia艂 w naradach koordynacyjnych, dzia艂aj膮c jako upowa偶niony przedstawiciel Zamawiaj膮cego,6)sprawdzenie kompletno艣ci i prawid艂owo艣ci dokument贸w, przedk艂adanych przez wykonawc贸w,7)przygotowywanie propozycji korespondencji lub wyst膮pie艅 Zamawiaj膮cego do wykonawc贸w w prowadzonych sprawach,8)informowanie prze艂o偶onego o wszelkich okoliczno艣ciach mog膮cych mie膰 wp艂yw na terminowo艣膰 oraz nale偶yt膮 jako艣膰 realizowanej umowy a tak偶e rekomendowanie dzia艂a艅 zaradczych lub naprawczych,2. Przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodnicz膮cych Rad Osiedli i mieszka艅c贸w miasta dotycz膮ce realizacji zada艅 Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urz臋du Miasta Che艂m,3. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,4. W zakresie udzielania zam贸wie艅 publicznych:1)przygotowywanie, prowadzenie post臋powa艅 oraz odbi贸r zam贸wie艅 na roboty, dostawy i us艂ugi o warto艣ci do 30 tys. euro zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami Urz臋du Miasta Che艂m,2)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,3)sporz膮dzanie opisu przedmiotu zam贸wienia na roboty budowlane, dostawy i us艂ugi zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie,4)przygotowywanie istotnych postanowie艅 umowy na roboty budowlane, dostawy lub us艂ugi,5)przygotowywanie propozycji warunk贸w udzia艂u wykonawc贸w w post臋powaniach o udzielenie zam贸wienia publicznego,6)redagowanie wyja艣nie艅 do zapyta艅 wykonawc贸w, z艂o偶onych w trakcie prowadzonych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego i dotycz膮cych zagadnie艅 merytorycznych prowadzonej sprawy,7)udzia艂 w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w post臋powaniach do 30 tys. Euro,5. W zakresie planowania bud偶etu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji:1)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,2)przedk艂adanie propozycji cz臋艣ci opisowej zada艅 inwestycyjnych, zg艂aszanych do projektu uchwa艂y bud偶etowej Miasta Che艂m lub innych materia艂贸w planistycznych i sprawozdawczych,6. W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowywanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮,2)prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem,7. W zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:1)wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zada艅, w tym przygotowywania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,2)艣cis艂a wsp贸艂praca z Departamentem Projekt贸w i Strategii poprzez przygotowywanie cz臋艣ci merytorycznej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,3)realizacja inwestycji wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4)wsp贸艂praca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do u偶ytku inwestycji miejskich,5)wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wy艂膮cznie w uzgodnieniu z bezpo艣rednim prze艂o偶onym,8. W zakresie wsp贸艂pracy z Wydzia艂em Dr贸g i Transportu oraz w stosunku do pracownik贸w Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:1) przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego,2) przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedz膮cej, wymagaj膮ca sprawno艣ci obu r膮k, dobrej ostro艣ci wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy o艣wietleniu sztucznym i naturalnym, 4) obs艂uga komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi: 5,25 %.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2021-04-08 - Che艂m (lubelskie)
Do obowi膮zk贸w Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji nale偶y:1.Przygotowanie oraz nadz贸r nad realizacj膮 procesu inwestycyjnego zada艅 realizowanych przez Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji Urz臋du Miasta Che艂m zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczeg贸lno艣ci:1)pozyskiwanie danych wyj艣ciowych, opinii, uzgodnie艅, warunk贸w oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawid艂owego zako艅czenia procesu inwestycyjnego,2)kontrola zgodno艣ci i prawid艂owo艣ci realizacji rob贸t budowlanych/ us艂ug lub dostaw z ofert膮 wykonawcy i zawart膮 umow膮 na wykonanie rob贸t budowlanych/us艂ug lub dostaw,3)czynny udzia艂 w odbiorach cz臋艣ciowych, odbiorze ko艅cowym oraz przegl膮dach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,4)rozliczenie zawartych um贸w pod wzgl臋dem rzeczowym i finansowym,5)czynny udzia艂 w naradach koordynacyjnych, dzia艂aj膮c jako upowa偶niony przedstawiciel Zamawiaj膮cego,6)sprawdzenie kompletno艣ci i prawid艂owo艣ci dokument贸w, przedk艂adanych przez wykonawc贸w,7)przygotowywanie propozycji korespondencji lub wyst膮pie艅 Zamawiaj膮cego do wykonawc贸w w prowadzonych sprawach,8)informowanie prze艂o偶onego o wszelkich okoliczno艣ciach mog膮cych mie膰 wp艂yw na terminowo艣膰 oraz nale偶yt膮 jako艣膰 realizowanej umowy a tak偶e rekomendowanie dzia艂a艅 zaradczych lub naprawczych,2. Przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodnicz膮cych Rad Osiedli i mieszka艅c贸w miasta dotycz膮ce realizacji zada艅 Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urz臋du Miasta Che艂m,3. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,4. W zakresie udzielania zam贸wie艅 publicznych:1)przygotowywanie, prowadzenie post臋powa艅 oraz odbi贸r zam贸wie艅 na roboty, dostawy i us艂ugi o warto艣ci do 30 tys. euro zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami Urz臋du Miasta Che艂m,2)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,3)sporz膮dzanie opisu przedmiotu zam贸wienia na roboty budowlane, dostawy i us艂ugi zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie,4)przygotowywanie istotnych postanowie艅 umowy na roboty budowlane, dostawy lub us艂ugi,5)przygotowywanie propozycji warunk贸w udzia艂u wykonawc贸w w post臋powaniach o udzielenie zam贸wienia publicznego,6)redagowanie wyja艣nie艅 do zapyta艅 wykonawc贸w, z艂o偶onych w trakcie prowadzonych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego i dotycz膮cych zagadnie艅 merytorycznych prowadzonej sprawy,7)udzia艂 w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w post臋powaniach do 30 tys. Euro,5. W zakresie planowania bud偶etu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji:1)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,2)przedk艂adanie propozycji cz臋艣ci opisowej zada艅 inwestycyjnych, zg艂aszanych do projektu uchwa艂y bud偶etowej Miasta Che艂m lub innych materia艂贸w planistycznych i sprawozdawczych,6. W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowywanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮,2)prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem,7. W zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:1)wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zada艅, w tym przygotowywania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,2)艣cis艂a wsp贸艂praca z Departamentem Projekt贸w i Strategii poprzez przygotowywanie cz臋艣ci merytorycznej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,3)realizacja inwestycji wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4)wsp贸艂praca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do u偶ytku inwestycji miejskich,5)wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wy艂膮cznie w uzgodnieniu z bezpo艣rednim prze艂o偶onym,8. W zakresie wsp贸艂pracy z Wydzia艂em Dr贸g i Transportu oraz w stosunku do pracownik贸w Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:1) przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego,2) przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedz膮cej, wymagaj膮ca sprawno艣ci obu r膮k, dobrej ostro艣ci wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy o艣wietleniu sztucznym i naturalnym, 4) obs艂uga komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi: 5,25 %.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2021-04-08 - Che艂m (lubelskie)