STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub projektanta w branży drogowej na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane.2.Pełnienie funkcji koordynatora lub asystenta projektu lub wykonywanie innych czynności związanych z realizacją umów współfinansowanych ze środków zewnętrznych - na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju.3.Nadzór nad realizacją postanowień zawartych w umowach z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:1)opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,2)opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług,3)opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,4)nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w branży drogowej.4.W zakresie udzielania zamówień publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,e)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.5.W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.6.W zakresie obowiązków Prezydenta Miasta Chełm jako zarządcy dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Chełm:1)nadzór nad pracami konserwacyjnymi, utrzymaniowymi oraz remontami bieżącymi dróg publicznych oraz robót drogowych, wykonywanych na nieruchomościach przewidzianych w miejscowym planie zagospodarowania terenu pod drogi,2)prowadzenie spraw związanych z ewidencją dróg publicznych oraz inżynierskich obiektów drogowych w granicach administracyjnych miasta Chełm.7.W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.8. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.9. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub projektanta w branży drogowej na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane.2.Pełnienie funkcji koordynatora lub asystenta projektu lub wykonywanie innych czynności związanych z realizacją umów współfinansowanych ze środków zewnętrznych - na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju.3.Nadzór nad realizacją postanowień zawartych w umowach z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:1)opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,2)opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług,3)opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,4)nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w branży drogowej.4.W zakresie udzielania zamówień publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,e)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.5.W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.6.W zakresie obowiązków Prezydenta Miasta Chełm jako zarządcy dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Chełm:1)nadzór nad pracami konserwacyjnymi, utrzymaniowymi oraz remontami bieżącymi dróg publicznych oraz robót drogowych, wykonywanych na nieruchomościach przewidzianych w miejscowym planie zagospodarowania terenu pod drogi,2)prowadzenie spraw związanych z ewidencją dróg publicznych oraz inżynierskich obiektów drogowych w granicach administracyjnych miasta Chełm.7.W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.8. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.9. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania w specjalności drogowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość Ustawy o finansach publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista oraz komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
znajomość norm i branżowych warunków technicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: znajomość ustawy prawo budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11: kosztorysowanie robót budowlanych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_12:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_13: znajomość ustawy o drogach publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_14:
umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz samodyscyplina na stanowisku pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WOA-I.2110.3.20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe techniczne na kierunku budownictwo w specjalności: budownictwo drogowe lub budownictwo dróg i mostów lub budowa i eksploatacja dróg lub technologia budowy dróg lub drogi, mosty i ekoinfrastruktura lub drogi i ulice.2. Wymagania dodatkowe: 1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania w specjalności drogowej,2) znajomość norm i branżowych warunków technicznych,3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,4) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,5) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,6) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,7) znajomość ustawy prawo budowlane,8) znajomość ustawy o drogach publicznych9) znajomość ustawy o finansach publicznych, 10) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,11) znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych,12) kosztorysowanie robót budowlanych,13) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,14) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz samodyscyplina na stanowisku pracy,15) umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista oraz komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub projektanta w branży drogowej na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane.2.Pełnienie funkcji koordynatora lub asystenta projektu lub wykonywanie innych czynności związanych z realizacją umów współfinansowanych ze środków zewnętrznych - na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju.3.Nadzór nad realizacją postanowień zawartych w umowach z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:1)opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,2)opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług,3)opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,4)nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w branży drogowej.4.W zakresie udzielania zamówień publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,e)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.5.W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.6.W zakresie obowiązków Prezydenta Miasta Chełm jako zarządcy dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Chełm:1)nadzór nad pracami konserwacyjnymi, utrzymaniowymi oraz remontami bieżącymi dróg publicznych oraz robót drogowych, wykonywanych na nieruchomościach przewidzianych w miejscowym planie zagospodarowania terenu pod drogi,2)prowadzenie spraw związanych z ewidencją dróg publicznych oraz inżynierskich obiektów drogowych w granicach administracyjnych miasta Chełm.7.W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.8. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.9. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,11 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń ,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 31 stycznia 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 21 stycznia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-01-21KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 21 stycznia 2020, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 21 stycznia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń ,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 22.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dba3f99fb5248ee7fd1ecc89aa21a95d
Podobne oferty pracy
Mechanik maszyn rolniczych i budowlanychI zmiana: 8-16 (pn-pt)
PJS usługi Patryk Szula - 2021-04-20 - Jamy (podkarpackie)
pozyskiwanie drewna
Zakład Usług Leśnych Marcin Prusakowski - 2017-02-02 - Radomek (warmińsko-mazurskie)
praca w dziale księgowości
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE-ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ EMIR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prace manualne przy produkcji sera
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Siemiatycze (podlaskie)
- utrzymanie czystości na obszarach zewnętrznych i wewnętrznych firmy, odbiór odpadów z obszarów przy produkcyjnych oraz terminowy załadunek odpadów do wywozu;- sprzątanie i utrzymywanie w czystości chodników przylegających do zabudowań oraz terenów zielonych, tj. zamiatanie, odśnieżanie, posypywanie piaskiem (w zależności od potrzeb) , koszenie trawy ,opryskiwanie chwastów ,dokonywanie przeglądów drzewostanów;- dokonywanie drobnych prac malarskich na terenie firmy;- przygotowywanie pomieszczeń do remontów;- utrzymanie w czystości parkingu.
ATLANTA POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca na produkcji/umowa o pracę tymczasową/
OTTO POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2016-06-29 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa klientów, informowanie o usługach medycznych, sprzedaż usług medycznych, rejestrowanie na usługi medycznie, inne wskazane przez pracodawcę, kreowanie polityki sprzedażowej firmy, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Bochnia (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dotychczasowych. Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. prezentacja oferty firmy.
SM Partner - 2016-02-02 - Sochaczew (mazowieckie)
Prace remontowo-wykończeniowe+dowóz materiałów budowlanych na budowęJedna zmiana 7-15 lub 8-16Praca: Elbląg+okoliceWynagrodzenie: 18,00 zł brutto za godz. w okresie próbnym, potem wynagrodzenie do uzgodnienia zgodnie z posiadanymi kwalfiikacjami i umiejętnościami
Firma budowlana "SPEC-BUD" Andrzej Syryjczyk - 2020-07-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pomoc w kuchni, sprzątanie zaplecza, zmywanie naczyń, pomoc przy produkcji
"EDMAR" S.C. EDYTA TWORKOWSKA MAREK TWORKOWSKI - 2017-01-17 - Białystok (podlaskie)
praca w magazynie, obsługa wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Konopki (mazowieckie)
....
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Kłodawa (wielkopolskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
- czynności pomocnicze: na produkcji, przy pakowaniu, magazynowe- praca w przedziale godz. 06:00 - 18:00 / 18:00 - 06:00- praca w ramach umowy-zlecenia na okres 3 miesięcy
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Kukle (podlaskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych, szatni, pomieszczeń gospodarczych
IMPULS Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Montażysta/serwisant
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Pracownik stacji paliw
Prywatna Komunikacja Samochodowa Andrzej Mądel - 2018-02-21 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Praca na sprzęcie
Prywatne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "HAWI" - 2017-02-10 - Opole (opolskie)
prowadzenie i opracowywanie dokumentacji ewidencyjnej i sprawozdawczej, prowadzenie dokumentacji pomocnicznej w zajresie czynności i zadań realizowanycjh przez Szefa Wydziału, przygotowywanie materiałów na odprawy i wystąpienia Szefa Wydziału.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2021-05-20 - Zegrze (mazowieckie)
obsługa klienta, sporządzanie wycen, ustalanie terminów wykonania usługi wymiany stolarki budowlanej.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Zamość (lubelskie)
praca w dziale sprzedaży materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Augustów (podlaskie)
Przyjmowanie dokumentów; segregowanie dokumentów; wprowadzanie dokumentów do programu; przeliczanie kursów walut; obliczanie delegacji; potwierdzenia sald; numerowanie i archiwizowanie dokumentów; prowadzenie zestawień.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie dostaw, zatowarowywanie sklepuOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie CV, podań oraz jeśli posiadają orzeczenie o niepełnosprawności listem zwykłym na adres: Obuwnicza Sieć Handlowa s.c. ul. Jaskółcza 5/28, 85-308 Bydgoszcz z dopiskiem: Płońsk, lub na adres e-mail: daria_paradowska (at) wp.pl ,z tytułem Płońsk.
MEVIS - Anna Tabor, Marek Tabor spółka cywilna - 2016-09-28 - Płońsk (mazowieckie)
Prace biurowe, fakturowanie sprzedaży, wsparcie w zakresie zadań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- utrzymanie czystości na obszarach zewnętrznych i wewnętrznych firmy, odbiór odpadów z obszarów przy produkcyjnych oraz terminowy załadunek odpadów do wywozu;- sprzątanie i utrzymywanie w czystości chodników przylegających do zabudowań oraz terenów zielonych, tj. zamiatanie, odśnieżanie, posypywanie piaskiem (w zależności od potrzeb) , koszenie trawy ,opryskiwanie chwastów ,dokonywanie przeglądów drzewostanów;- dokonywanie drobnych prac malarskich na terenie firmy;- przygotowywanie pomieszczeń do remontów;- utrzymanie w czystości parkingu.
ATLANTA POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
administrowanie sieciami informatycznymi, współpraca z podmiotami zewnętrznymi it.
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie - 2019-07-17 - Lublin (lubelskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy załadunku i rozładunku cateringu (żywienie zbiorowe) - praca na terenie Piotrkowa Trybunalskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE SPÓŁKA CYWILNA HENRYK KOWALSKI, JANINA KOWALSKA - 2020-07-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
prace ogólnobudowlane, wykonywanie prac pomocniczych przy szalowaniach i rusztowaniach, mieszanie, wylewanie i rozpościeranie materiałów, takich jak: beton, gips oraz zaprawa murarska
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Góra (dolnośląskie)