STANOWISKO DS. PŁAC Sulików oferta pracy Urząd Gminy w Sulikowie

Stanowisko: STANOWISKO DS. PŁAC

Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem -szczegółowe informacje dot. zakresu czynności na stronie www.sulikow.pl

Data publikacji: 2019-04-05

Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)

Pracodawca: Urząd Gminy w Sulikowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dworcowa 5, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zgodnie ze stanowiskiem -szczegółowe informacje dot. zakresu czynności na stronie www.sulikow.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: finanse, rachunkowość budżetowa

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe kierunek finanse, rachunkowość budżetowa, umiejętność obsługi komputera w zakresie programów Excel, Word, Internet Exploer, znajomośc zagadnień związanych z przepisami ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Sulikowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Adres pracodawcy:
Dworcowa 5, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV- strona www.sulikow.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: zgorzelecki

Gmina pracodawcy: Sulików

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Sulików

Ulica pracodawcy: Dworcowa

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 05.04.2019

Oferta pracy ważna do: 15.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA INFORMACJI I KORESPONDENCJI - od 2 200 PLN

Zapewnia obsługę wniosków organów samorządu terytorialnego.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-11-03 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY NA WYSOKOŚCI - 2 000 - 3 000 PLN

Wykształcenie zawodowe lub średnie; prawo jazdy kat. B; specjalistyczne czyszczenie powierzchni, praca na rusztowaniach, drabinach, podnośnikach, maszynach; praca na terenie kraju;
K & S GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-04 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNYCH GMINNYCH I POWIATOWYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH ORAZ ANALIZ PORÓWNAWCZYCH W WYDZIALE EDUKACJI - od 2 400 PLN

Stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw finansowo ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych.Ważniejsze zadania: 1.gromadzenie i analizowanie danych oraz opracowywanie planów budżetowych dla liceów ogólnokształcących, szkół zawodowych, internatów, Ośrodka Szkolno Wychowawczego, Centrum Kształcenia Praktycznego, Poradni Psychologiczno Pedagogicznej i Młodzieżowego Domu Kultury;2.opracowywanie zbiorczego zestawienia planów finansowych w rozbiciu na rozdziały, w tym w.w. jednostek;3.bieżące analizowanie budżetu poszczególnych jednostek występowanie i ustalanie zmian w układzie wykonawczym analizowanie i opracowywanie wniosków o zmiany w budżecie zgodnie z procedurami;4.analizowanie zatrudnienia i wykorzystania funduszu płac w szkołach i placówkach oświatowych na podstawie miesięcznych meldunków;5.analizowanie poniesionych w danym roku wydatków na wynagrodzenia nauczycieli zatrudnionych w szkołach ponadgimnazjalnych i placówkach oświatowych oraz analizowanie średniego wynagrodzenia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego;6.sporządzanie i przedstawianie sprawozdania z analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli regionalnej izbie obrachunkowej, organowi stanowiącemu JST, dyrektorom szkół i związkom zawodowym, sporządzanie zestawień zbiorczych z Powiatu;7.prowadzenie spraw związanych z finansowaniem dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli: a) planowanie, podział środków,b) przekazywanie środków do poszczególnych jednostek analiza,c) sprawozdania z wykonania (Gmina i Powiat). Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-28 - Słupsk (pomorskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Obsługa klientów na stanowisku pracy, wykładanie i ekspozycja towaru,sprawdzanie terminu ważności towarów.(Praca: ul. Ks. Anny 6, 18-400 Łomża)
"STOKROTKA" SP.Z O. O. - 2019-07-08 - Łomża (podlaskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

przygotowywanie posiłków, pomoc w przygotowaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)

POKOJOWA - od 1 850 PLN

sprzątanie pokoicv na adres e mailowy : drirenaerisspa.com
Hotel SPA Dr Irena ERIS Wzgórza Dylewskie - 2016-09-06 - Wysoka Wieś (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI (565J) - od 1 850 PLN

Pracownik produkcji ciastek, obsługa urządzeń do produkcji ciastek.
ZOSIA BIS ZPH HURTOWNIA S.C. - 2016-07-13 - Otwock (mazowieckie)

OPERATOR DŹWIGU SAMOCHODOWEGO - od 17 PLN

PRACA JAKO OPERATOR DŹWIGU SAMOCHODOWEGO
" TRANS-MAR " WACHNIK MARIOLA - 2017-09-04 - Lubin (dolnośląskie)

PRACOWNIK DZIAŁU LOGISTYKI - 1032I - od 2 700 PLN

1. Pakowanie wyrobu gotowego2. Przygotowywanie materiałów do produkcji3. Przygotowywanie towaru do wysyłki4. Rozładunek ręczny dostaw5. Dbałość o porządek na stanowisku zgodnie ze standardami 5S6. Przestrzeganie zasad BHP
ILP Sp. z o.o. - 2020-11-23 - Żarów (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 1 850 PLN

Prowadzenie zajęć dydaktyczno wychowawczych z dziećmi w wieku od 3 do 6 lat, w zakresie minimum wychowania przedszkolnego.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kiełpino (pomorskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 1 850 PLN

- współpraca z komórkami organizacyjnymi WSPol oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie projektów badawczo-rozwojowych i pozyskiwania funduszy pomocowych na badania i prace rozwojowe,- przygotowywanie dokumentów i pism w językach polskim i angielskim,- prowadzenie korespondencji z instytucjami krajowymi i zagranicznymi,- obsługa poczty elektronicznej,- wsparcie administracyjne bieżące Instytutu,- archiwizacja dokumentów,- praca przy komputerze.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO (NR 2050) - od 2 600 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych.Termin, do którego należy składać dokumenty2020-07-31r.Oferujemy:- umowę o pracę na czas zastępstwa- zatrudnienie w stabilnej firmie -możliwość rozwoju zawodowego -bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, -sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy: -spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż. -polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę- konieczność poruszania się po całym obiekcie -konieczność odbywania podróży służbowych- budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych -stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze -wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika -przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia -przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-07-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - do 2 500 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Miejsce wykonywania pracy Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych w Inspektoracie ZUS w Starogardzie GdańskimSzczegółowe informacje na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładca "Praca w ZUS".
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Gdańsku - 2019-01-22 - Starogard Gdański (pomorskie)

SEKRETARZ SĄDOWY-STAŻYSTA - 1 033,7 PLN

- szkolenie bhp i ppoż.,- zapoznanie z całokształtem funkcjonowania przedsiębiorstwa/instytucji,- zakładanie okładek akt sądowych,- zszywanie akt sądowych,- sporządzanie projektów i pism,- sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych dokumentacji archiwalnej,- rozkładanie korespondencji i zwrotek do akt spraw sądowych,- obsługa urządzeń biurowych: faks, kserokopiarka, komputer,
kontakt przez PUP - 2020-02-28 - Świebodzin (lubuskie)

OPIEKUNKA OSÓB STARSZYCH - do 5 000 PLN

OGÓLNA OPIEKA: ZMIANA PIELUCH, POMOC W UBIERANIU I ROZBIERANIU PACJENTA, ZAKUPY, CZASAMI SPRZĄTANIE, SPACERY; WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚĆ OPIEKI NA OSOBAMI STARSZYMI; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;KOMUNIKTYWNY J. NIEMIECKI MIEJSCE PRACY NA TERENIE NIEMIEC;
DIPV DEUTSCHES INSTITUT FUR PFLEGE UND VERSORGUNG SP. Z O. O. - 2015-11-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI TWORZYW SZTUCZNYCH - do 2 035 PLN

raportowanie wykonywanych zadań do przełozonych, trasowanie, klejenie, obcinanie i montaż elementów i półproduktów, nakładanie żelkotu na formy, przygotowywanie części pod lakierowanie w tym szlifowanie, polerowanie, szpachlowanie itd.Używanie maszyn, urządzeń i narzędzi zgodnie z instrukcjami oraz przeznaczeniem.Przestrzeganie procedur i instrukcji roboczych obowiązujących w zakładzie, utrzymanie porządku na stanowisku pracy, dbałość o powierzone narzędzia i materiały.praca na dwie zmiany:7.00-15.00 i od 15.00-23.00
PLASTWAG S.A. - 2016-06-24 - Mielec (podkarpackie)

STANOWISKO DS. ARCHIWIZACJI I ZAŚWIADCZEŃ (WYDZ. SKŁ. AKT) + ST FP (K) - 997,4 PLN

zapoznanie się z topografią archiwum;przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów;współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy Akt;sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;kserowanie dokumentów;pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Łódź (łódzkie)

MONTER KONSTRUKCJI GIPSOWO KARTONOWYCH - 1 850 - 4 500 PLN

MONTAŻ SYSTEMÓW GK; WYMAGANIA: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE; WYNAGRODZENIE: 1850ZŁ+WYPRACOWANY AKORD;PRACODAWCA PROSI BY NA SPOTKANIE UMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIE;
INVEST REMO BUD SERVICE CZESŁAW SCHAB - 2016-08-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STAŻ/FP/- NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ - 997,4 PLN

praca wychowawczo-dydaktyczna itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

branża spozywcza
TIPICA ITALIANA Spółka z o.o. - 2018-05-17 - Białystok (podlaskie)

OPERATOR MASZYN CZYSZCZĄCYCH - do 2 000 PLN

Sprzątanie nieczystości organicznych na terenie parkingu przy szpitalu, pomoc przy załadunku odpadów medycznych, zamiatanie, koszenie trawy odśnieżanie, Praca na dwie zmainy, dyspozycyjność w zależności od warunków atmosferycznych, Miejsce pracy: Wrocław, ul. Borowska, sala B
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)

KELNER - od 2 000 PLN

-
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Darłowo (zachodniopomorskie)

STOLARZ MEBLOWY - 3 000 - 4 000 PLN

Przygotowywanie do montażu elementów meblowych, przygotowywanie powierzchni okleinowanych, nakładanie oklein sposobem ręcznym oraz z zastosowaniem urządzeń mechanicnzych, montaż mebli, okuć i akcesorii.
ZAKŁAD STOLARSKI "MEBLOKAL" HENRYK KALETA - 2020-08-17 - Trzebunia (małopolskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 000 PLN

UTRZYMANIE W NALEŻYTEJ CZYSTOŚCI PRZYDZIELONYCH DO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ.
PLASTSYSTEM RZESZÓW SP. Z O.O. - 2017-10-13 - Rogoźnica (podkarpackie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 6377) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-10-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klienta, obsługa magazynu, branża budowlana, dla osób zarej. w Urzedzie do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Jarosław (podkarpackie)

KASJER/SPRZEDAWCA K/M - od 2 688 PLN

jw.
LEVEL WORK SP. Z O.O - 2018-10-12 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (WŁOCŁAWEK) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat