STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA Iława oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu
Stanowisko: STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.Szczegóły dotyczące oferty na stronie www.zus.pl
Data publikacji: 2019-12-20
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 1, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.Szczegóły dotyczące oferty na stronie www.zus.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 2.600 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy Niezbędne: - wykształcenie średnie Mile widziane: - wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, administracja) - minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi Wymagania dodatkowe - znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy - znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Fundusz Emerytur Pomostowych - znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego w postępowaniu wobec płatników składek i ubezpieczonych - umiejętność obsługi pakietu MS Office - nastawienie na wyniki, terminowość, rzetelność - samodzielność, odpowiedzialność - poprawne przekazywanie informacji ustnych oraz pisemnych - podejmowanie decyzjiSzczegóły dotyczące oferty na stronie www.zus.pl Termin, do którego należy składać dokumenty: 09.01.2020 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu. Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu ul. Teatralna 4 82-300 Elbląg Wydział Spraw Pracowniczych z dopiskiem "OFERTA PRACY"
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Teatralna 4, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie niezbędne i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe Termin, do którego należy składać dokumenty: 9 stycznia 2020 r.Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Szczegółowe informacje: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-orzecznictwa-/751460
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu ul. Teatralna 4 82-300 Elbląg Wydział Kadrowo-Płacowy z dopiskiem "OFERTA PRACY"
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Teatralna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.12.2019
Data dodania oferty pracy: 20.12.2019
Oferta pracy ważna do: 09.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4a487b8e42590ed7acadb31befa3cc28
Podobne oferty pracy
Prace remontowo porządkowe (m.in.: naprawa chodników i dróg, ustawianie i betonowanie słupków ze znakami drogowymi i słupkami przeszkodowymi, malowanie nawierzchni, układanie chodników z kostki brukowej, naprawa urządzeń i elementów małej architektury na terenach komunalnych), utrzymanie w czystości terenów komunalnych
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Siedlce (mazowieckie)
Opieka nad wychowankami internatu.
ZESPÓŁ PLACÓWEK SPECJALNYCH W KARTUZACH - 2017-07-27 - Kartuzy (pomorskie)
przygotowanie pokoi hotelowych dla gościsprzątanie opuszczonych pokoisprzątanie sal konferencyjnych, holi, toalet, pomieszceń biurowychsprzątanie innych pomieszczeń w innych budynkach ośrodka harcerskiegoczyszczenie wykładzin, dywanów oraz mycie okien
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Chorzów (śląskie)
utrzymywanie czystości w pensjonacie, bieżące sprzątanie pokoi z łazienkami
Fortuno spółka cywilna - 2017-12-08 - Sopot (pomorskie)
Urząd Miejski Lipiany, prace aministracyjno-biurowe, wykształcenie minimum średnie,
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lipiany (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Racibórz (śląskie)
zapoznanie się ze specyfiką pracy w Urzędzie Miejskim
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
naprawa samochodów osobowych
ZAKŁAD BLACHARSKO-LAKIERNICZY 'EUROPA - SERVICE' ZAPOTOCZNY EMILIAN - 2018-03-09 - Świętochłowice (śląskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE WYKONYWAŁA NACIĘCIA LISTEWEK MASZYNĄ STOLARSKĄ- CZOPIARKĄ, A NASTĘPNIE BĘDZIE SKŁADAŁA TE LISTEWKI W RAMKI.
ACTIVART SP. Z O.O. - 2016-12-08 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
załadunek, rozładunek towaru i rozwożenie go na terenie Krakowa (wyjazd ze Skawiny lub z Krakowa-zależy od kandydata)
Julian Filas Dakar Usługi Transportowe - 2016-12-08 - Skawina (małopolskie)
Sprzedawca
Centrum Budowlane "BUD-ROL" sp.j. Krystyna Dobkowska - 2018-07-20 - Płońsk (mazowieckie)
utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elemntów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-01-04 - Komorniki (wielkopolskie)
nakładanie i wydawanie posiłków, rejestracja sprzedaży na kasie fiskalnej
COMPASS GROUP POLAND Sp z o.o. - 2019-11-07 - Bieruń (śląskie)
Do obowiązków pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy :1)Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Departament Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczególności:a) pozyskiwanie danych wyjściowych, opinii, uzgodnień, warunków oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawidłowego zakończenia procesu inwestycyjnego,b) kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót budowlanych/ usług lub dostaw z ofertą wykonawcy i zawartą umową na wykonanie robót budowlanych/usług lub dostaw,c) czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,d) rozliczenie zawartych umów pod względem rzeczowym i finansowym,e) czynny udział w naradach koordynacyjnych, działając jako upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,f)sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawców,g)przygotowywanie propozycji korespondencji lub wystąpień Zamawiającego do wykonawców w prowadzonych sprawach,h)informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz należytą jakość realizowanej umowy a także rekomendowanie działań zaradczych lub naprawczych.2)Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm.3)Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej.4)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi,e)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.5)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,b)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.6)W zakresie powierzonych spraw:a)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.b)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.7)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c)realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d)współpraca z Wydziałem Organizacyjno - Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,e)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.8)W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,b)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-10-02 - Chełm (lubelskie)
Obsługa suwnic - praca na hucie.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "KONTRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Częstochowa (śląskie)
OBSŁUGIWANIE I NADZOROWANIE PRACY PIECA KONWEKCYJNO-PAROWEGO, PRZYGOTOWYWANIE SUROWCA DO OBRÓBKI TERMICZNEJ, KONTROLOWANIE I MONITOROWANIE WSKAZAŃ KONTROLNO-POMIAROWYCH PODCZAS PRACY PIECA, MYCIE I DEZYNFEKOWANIE ORAZ WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH CZYNNOŚCI KONSERWACYJNYCH PIECA, PRZESTRZEGANIE INSTRUKCJI OBSŁUGI MASZYN ORAZ PRZEPISOW BHP
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pielegnacja drzew, przycinanie, praca na terenie Krakowa i okolic.
Kombinat II Lipiec Maksymilian - 2020-01-17 - Kraków (małopolskie)
-Obsługa niciarki,-Kontakt telefoniczny 58-536-17-57,-E-mail: kadry (at) bernardinum.com.pl
WYDAWNICTWO BERNARDINUM Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Pelplin (pomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, spec. administracja; doświadczenie: 5 lat; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: przyjmowanie, rejestrowanie korespondencji, obsługa interesantów, częściowe sporządzanie sprawozdania SIO, prowadzenie inwentarza, dokonywanie zakupów, itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice-Łabędy;
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 9 W GLIWICACH - 2017-12-04 - Gliwice (śląskie)
Montaż konstrukcji stalowych.Praca na terenie kraju ( Stegna).
UK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Przemyśl (podkarpackie)
praca z dorosłymi niepełnosprawnymi intelektualnie
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE - 2018-02-10 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w laboratorium, naprawa części elektronicznych
TEC SOLUTION POLSKA - 2016-09-27 - Łódź (łódzkie)
Zapewnia zabezpieczenie należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowanie sankcji i środków dyscyplinujących. Godz. pracy 7-15.Wysokość proponowanego wynagrodzenia brutto 2500 zł.Szczegóły oferty na stronie www.zus.pl
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku - 2017-12-05 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
EKO Skórtex Gizałki Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
- Księgowanie dokumentów w programie Sage Symfonia Finanse i Księgowość.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w obszarze księgowości. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com , jmalczewska (at) centrumdializa.pl
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-21 - Sosnowiec (śląskie)
pokojowa
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Jędrzejów (opolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Chybie (śląskie)
prasowanie elementów odzieży
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
nauczanie języka niemieckiego w grupach
Centrum języków Obcych i Edukacji POLIGLOTUS Tomasz Górski - 2016-09-20 - Cieszyn (śląskie)