STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI K/M Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubzezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych ZUS do realizacji
Data publikacji: 2019-11-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubzezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych ZUS do realizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie. Obowiązki:- opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubzezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych ZUS do realizacjiSZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL, ZAKŁADKA PRACA W ZUS, II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL, ZAKŁADKA PRACA W ZUS, II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Podskarbińska
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 02.12.2019
Oferta pracy ważna do: 13.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ed1926cc10c3ac89adc4bf6a5a58a1b3
Podobne oferty pracy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby wydziału.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie planów zamówień, sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie brutto od 2700 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)
a) weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej, b) kontrola techniczna budowa o powierzonym zakresie, c) koordynacja prowadzoncyh robót,d) odbiór inwestycji. Oferta dostępna w sali D, A. Kontakt z pracodawcą - e-mail (nazwa stanowiska w temacie): kadry (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2021-03-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów; praca przy telefonie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2020-02-20 - Gliwice (śląskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-10-05 - Żary (lubuskie)
prace gospodarcze, koszenie trawy, wyjazdy autem
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE"UNIROL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Uciechów (dolnośląskie)
układanie kostki brukowej
Firma Handlowo Usługowa Ewelina Wójcik - 2016-05-04 - Swojczany (małopolskie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/466501/files/ogloszenie.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. elektromobilności w terminie do dnia 23 kwietnia 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-04-16 - Tczew (pomorskie)
wg stanowiska
Biel Paweł Firma Handlowo Usługowa Karczma "DĘBOWE WROTA" Dobra 571 - 2016-09-05 - Limanowa (małopolskie)
Oczyszczanie odlewów, wykonywanie odlewów, szlifowanie odlewów, obsługa maszyn i urządzeń odlewniczych. Współpraca w zespole pracowników z Ukrainy. Okres wykonywania pracy: 3 lata. Miejsce wykonywania pracy: Śrem, ul. Staszica 1. Godziny pracy: 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Śrem (wielkopolskie)
Tworzenie planu produkcyjnego, optymalizacja stanów magazynu wyrobów gotowych z uwzględnieniem terminów przydatności, zapewnienie terminowej realizacji zamówień, analiza sprzedaży i zmiany planu produkcyjnego, ustalanie priorytetów na peklowni, produkcji i pakowni, wprowadzanie zamówień wewnętrznych na surowiec, składanie zamówień na wędliny z wszystkich zakładów należących do Grupy, określenie zapotrzebowania surowcowego krótkoterminowego i długoterminowego. Praca w godz. 7-15.
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-23 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
kasjer -sprzedawca
BOGDAR-PLUS PHUJoanna Świrad, Dariusz Świrad s.c. - 2018-04-17 - Strzegom (dolnośląskie)
kosztorysowanie ofert przetargowych, dokonywanie zamówień materiałowych, analiza faktur
Energy Investors Group S.A. - 2016-03-18 - Brzeg (opolskie)
- istruktaż szkoleniowy z zakresu BHP i P.POŻ>- omówienie zakresu zadań zawodowych- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną - omówienie programu stażu- nauka obsługi: kserokopiarki, faxu, skanera, drukarki- sporządzanie pism w generatorze pism- rejestracja spraw- obsługa aplikacji - kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych- odbieranie telefonów- organizacja obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania- zakładanie i prowadzenie poszczególnych rejestrów - nauka postępowania z pismami niejawnymi - ochrona danych osobowych
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kadrowo-płacowa, obsługa księgowa przedsiębiorstwa.
Mobilna Kawiarnia Sp. z o.o. - 2018-01-08 - Zawiercie (śląskie)
praca wyłącznie w języku ang: przewodzić innym pracownikom Spółki, którzy są częścią zespołu, • zapewniać,odpowiadającą standardom, jakość działań konsultantów (Customer Support Specialists) ; • zapewniać bieżącą obsługęwszystkich linii i aplikacji i uniemoż liwiać zaistnieniu jakichkolwiek zaległości , • odpowiadać na pytania Członków Zespołu wcelu zapewnienia im pełnego zrozumienia wykonywanych przez nich usług i • produktów z nimi związanych, • organizowaniepracy konsultantów, układanie grafików, planowanie przerw i zmian w pracy, • bieżące nadzorowanie pracy konsultantów ;• kontrolowanie jakoś ci pracy konsultantów, dbałość o porządek na sali, • kontrolowanie przestrzegania wyznaczonychprzerw, punktualności konsultantów oraz ich ich zaangaż
kontakt przez PUP - 2020-04-01 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie gości, wprowadzanie faktur do systemu, bieżąca obsługa sekretariatu.Praca w godzinach 08.00-16.00 lub 10.00-18.00. Wysokość wynagrodzenia 2100 zł/brutto+premia. Na spotkanie z pracodawcą należy umówić sie telefonicznie 23 306 70 00 wew. 731, 726 w godz. 08.00-16.00 lub wysyłać CV na adres e-mail: kadry (at) primavega.com
Grupa Producentów Warzyw PRIMAVEGA Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych, socjalnych,sanitarnych
P.P.U. E "CZA-TA" NICIAK sp. j. - 2018-09-26 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Realizacja zadań związanych z opracowaniem i realizacją LSR na lata 2014-2020. Prowadzenie ewidencji pism, udział i organizacja szkoleń, konferencji.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Sternalice (opolskie)
Obsługa maszyn linii produkcyjnej. Zaopatrywanie linii produkcyjnej w materiały niezbędne do zachowania ciągłości produkcji. Kontrola jakości gotowego produktu.System czasu pracy: 7-19/19-7; system 4-brygadowyPraca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 7:00 - 19:00
NESTLÉ PURINA MANUFACTURING OPERATIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-03 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Sprzątanie powierzchni magazynowej i zaplecza sanitarnego.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach porannych. 154 godz./mies. Wymagana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych.
PANEL SERWIS SP. Z O.O. - 2021-05-05 - Sosnowiec (śląskie)
przewóz towarów
kontakt przez PUP - 2021-02-26 - Skwierzyna (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy kadrowe oraz za awans zawodowy nauczycieli.Ważniejsze zadania:-prowadzenie spraw osobowych dyrektorów szkół i placówek oświatowych miasta Słupska (prowadzenie akt osobowych);- przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudniania i zwalniania dyrektorów szkół i placówek oświatowych (umowy o pracę, powierzenia, pełnomocnictwa, odwołania, świadectwa pracy, nagrody jubileuszowe, wymiary wynagrodzeń, dodatki funkcyjne i motywacyjne);-ewidencja osobowa dyrektorów w zakresie: absencji chorobowej, urlopów bezpłatnych, urlopów dla poratowania zdrowia, okolicznościowych i szkoleniowych; -prowadzenie planów i wykorzystań urlopów wypoczynkowych, dyrektorów placówek nieferyjnych;- przeprowadzanie procedury oceny pracy dyrektorów, przygotowywanie projektów kart ocen pracy na podstawie ocen cząstkowych, opinii rady pedagogicznej i opinii związków zawodowych;-przygotowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia dla dyrektorów na podstawie dokumentów znajdujących się w aktach osobowych i opinii przełożonych , prowadzenie ewidencji odznaczonych dyrektorów szkół i placówek oświatowych;- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nauczycielom szkół i placówek oświatowych nagród Prezydenta Miasta Słupska;-prowadzenie rejestru skargi wniosków nauczycieli i dyrektorów (rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków);-przygotowywanie konkursów na dyrektorów szkół i placówek oświatowych przygotowywanie zarządzeń w sprawie powołania komisji konkursowych, zawiadamianie zainteresowanych o terminie i miejscu przeprowadzania konkursów, przygotowanie niezbędnej dokumentacji);-prowadzenie całokształtu spraw dotyczących składania przez dyrektorów przedszkoli, szkół i placówek oświatowych oświadczeń majątkowych, jak również oświadczeń i informacji wynikających z przepisów art. 24j ustawy o samorządzie gminnym;- przygotowywanie opinii w sprawach powierzania stanowisk kierowniczych w nadzorowanych szkołach i placówkach oraz odwoływania z tych stanowisk;-przygotowywanie opinii dotyczących przeniesienia nauczycieli zatrudnionych na podstawie mianowania;-przygotowywanie decyzji w sprawie zwolnienia nauczyciela przedszkola, szkoły i placówki oświatowej w całości lub w części od obowiązku zwrotu zasiłku na zagospodarowanie;-prowadzenie spraw związanych z nadawaniem stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, sporządzanie zestawień, materiałów zbiorczych i sprawozdań dotyczących awansu zawodowego nauczycieli szkół, przedszkoli i placówek;- prowadzenie rejestru wniosków nauczycieli o podjęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego i rejestru zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciela mianowanego;-wystawianie świadectw pracy byłym pracownikom szkół i placówek oświatowych ;-prowadzenie spraw dotyczących regulaminu wynagradzania nauczycieli;-przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie spraw związanych z ustalaniem dodatków motywacyjnych i dodatków funkcyjnych dla dyrektorów przedszkoli, szkół i placówek oświatowych.Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalfikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-27 - Słupsk (pomorskie)
jw.
LAFARGE POLSKA S.A. - 2018-02-05 - Małogoszcz (świętokrzyskie)
-
PRZED. WIELOBRANŻOWE LAZUR S.C. W GRYFICACH - 2021-05-11 - Gryfice (zachodniopomorskie)
a)prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych oraz budynków na administrowanych zasobach mieszkaniowych,b)prowadzenie całości spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem budynków mieszkalnych,c)wykonywanie czynności związanych z zasiedleniem lokali bądź ich przejęciem (zawieranie umów, naliczanie kaucji, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych),d)sporządzanie harmonogramów pracy oraz ewidencji czasu pracy podległych pracowników,e)nadzór nad poprawnym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników w terenie,f)planowanie wydatków na prowadzone zadania,g)kontrola wydatków oraz przygotowanie rozliczeń w zakresie prowadzonych zadań,h)sporządzanie deklaracji podatkowych,i)prowadzenie kompleksowo spraw związanych z najmem, użyczeniem, dzierżawą i sprzedażą lokali będących w zarządzie przedsiębiorstwa.
POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE - 2021-05-25 - Polkowice (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-05-08 - Słupsk (pomorskie)
- Gratowanie, pakowanie detali z tworzyw sztucznych.
B.S. Spółka z o.o. - 2018-05-17 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
- spawanie metodą 141
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Gdynia (pomorskie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział Call Center. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych. Zgłoszenia cv na email: lodzkie (at) edensc.com
PROGRESS ACTIVE sp. z o.o. - 2016-03-02 - Łódź (łódzkie)
Prace ogólnobudowlane, montaż płyt gipsowo-kartonowych, układanie glazury, prace hydrauliczne i drobne elektryczne.
FIRMA USŁUGOWA BELA CASA Skiba Grzegorz - 2016-10-28 - Gdańsk (pomorskie)