STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE W LESZNIE Leszno oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE W LESZNIE
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie opracowania spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji i korespondencji
Data publikacji: 2019-05-20
Lokalizacja: Leszno (wielkopolskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleje Zygmunta Krasińskiego 36, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie opracowania spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji i korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE W LESZNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leszno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Leszno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leszno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych, znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych; umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy z innymi, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Wysocka 1b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.Termin, do którego należy składać dokumenty: 22.05.2019r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Ostrowie Wlkp.Miejsce składania dokumentów:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wlkp.ul. Wysocka 1B 63-400 Ostrów Wlkp.Wydział Kadrowo-Płacowy pokój 012
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: pokój 012
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Wysocka
Numer budynku pracodawcy: 1b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 20.05.2019
Oferta pracy ważna do: 22.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?18d824c8337c5a04a97ef7582decee60
Podobne oferty pracy
Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastepczej. Przygotowanie we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku. Pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu. Zapewnienie rodzinom zastępczym oraz prowadzące rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci w tym psychologicznej, reedukacyjnej, rehabilitacyjnej. Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dziaciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających. Udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej. Przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Drawsko Pomorskie - 2017-08-18 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy zapewnienie właściwej realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i podległych jednostkach.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy - 2016-04-13 - Legnica (dolnośląskie)
Zakup i dostawa towarów ( tkaniny, pasmanteria itp.) z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w przygotowaniu tradycyjnych wyrobów (wędzonki, pasztety).
Bartlowizna Przetwórstwo Mięsne - Wyroby Regionalne Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Goniądz (podlaskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Oława (dolnośląskie)
Mile widziane: wykształcenie zawodowe, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, obsługa środków transportu bliskiego oraz suwnicy z poziomu "0"; Zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa linii wraz z wykonywaniem czynności przygotowawczych: zabudowa głowicy tnącej, założenie i ściągnięcie kręgów; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
WALCOWNIA METALI NIEŻELAZNYCH "ŁABĘDY" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Ostrołęka (mazowieckie)
Asysta przy lekarzu, rejestracja pacjentów. Praca w godzinach 8.00- 20.00
Bożena Kępa NZOZ BLUEMED HEALTHCARE - 2018-07-31 - Brzesko (małopolskie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-11-04 - Karczew (mazowieckie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-12-06 - Gliwice (śląskie)
ROZWÓZ TOWOARU DO KLIENTÓW, ZAŁADUNEK , ROZŁADUNEK
Marek Kamiński Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe BOGMAR 2 - 2018-12-04 - Dębica (podkarpackie)
Wykonywanie prac budowlanych związanych z dociepleniami budynków oraz prac wykończeniowych, inne prace powiązane. Miejsce wykonywanaipracy: Częstochowa i okolice.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Częstochowa (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie materiałów wymagany egzamin UDT
"ELPOLOGISTYKA" Sp.z. o. o. Zawada - 2016-05-11 - Zawada (świętokrzyskie)
Sprzedaż upominków, kart okolicznościowych, dekoracji, gadżetów, itp. (SYSTEM PRACY 12/24)
FIRMA USŁUGOWA "ATUT" LIDIA BIERNAT - 2017-01-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:stanowisko dotyczy obsługi organizacyjnej i kancelaryjnej Wydziału Geodezji i Katastru oraz obsługi interesantów w zakresie udostępniania materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie sekretariatu wydziału, w tym rejestracja wniosków wpływających do wydziału w informatycznym systemie obiegu dokumentacji urzędowej oraz systemu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGIK); prowadzenie spraw (rejestracja wniosków oraz dokumentów wychodzących) z zakresu udostępniania zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wydawania wypisów i wyrysów oraz informacji z ewidencji gruntów i budynków; prowadzenie spraw organizacyjnych wydziału, w tym zaopatrzenie wydziału w niezbędne materiały biurowe i wyposażenie niezbędne do funkcjonowania; prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej w sprawach należących do wydziału; udostępnianie kopii mapy ewidencyjnej i mapy zasadniczej oraz innych materiałów zasobu w związku ze zgłaszanymi pracami geodezyjnymi oraz na wniosek; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; ustalanie i pobieranie opłat za udostępniane materiały oraz inne dane dla państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; sporządzanie za każdy miesiąc zestawienia opłat naliczonych i pobranych z tytułu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU - 2019-01-11 - Słupsk (pomorskie)
nadzór nad zespołem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, dokumentacji placowej, utrzymywanie kontaktu z kontrahentamiGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2018-07-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie śniadań, dań wg. karty, utrzymanie ładu i porządku w kuchni.
HEBAN HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
produkcja elementów z materiałów drewnopochodnych, produkcja jednostkowa według zamówień
AGMAR - KAZIMIERZ WALCZAK - 2018-07-12 - Oborniki (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o estetykę stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie terapii zajęciowej poprzez zapoznanie uczestników ŚdS i praktyczne zastosowanie prostych narzędzi stolarskich, nauka bezpiecznego posługiwaNIA SIĘ narzędziami, zapoznanie z technologią obróbki drewna
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Olsztynie - 2015-12-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
rozpakowywanie i pakowanie, miksowanie układanie do opakowań zbiorczychukładanie zestawów promocyjnychpaletowanie i streczowaniestanowiskowa kontrola jakościpraca przy produkcji detergentów i środków czystościumowa zlecenie nie mniej niż 40 godzin tygodniowo
SPOTWORK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa maszyny, układanie elementów drewnianych z maszyny
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Kryg (małopolskie)
staż, wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
załadunek i wyładunek, przewóz towarów, sporzadzanie dokumentacji związanej z ładunkiem i transportem
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Kalisz (wielkopolskie)
wsparcie w zakresie obsługi spraw emerytalno- rentowych, pozarentowych i korespondencji oraz własciwy obieg dokumentacji emerytalno- rentowej
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-05-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klientów, sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pocztę, udzielanie informacji o świadczonych usługach. Praca na umowę o pracę (możliwość pracy na umowę zlecenie 15 zł brutto/godz.) w godz. 8-16, 12-20 w Dźwirzynie. Praca sezonowa. Możliwość bezpłatnego zakwaterowania.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-06-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kierowca kat. C+E
F.H.U. DARTOM-TRANS D. Bańbor, T.Smalcerz - 2016-06-21 - Tarnów (małopolskie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/414847/files/ogloszenie_o_naborze.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-03-28 - Tczew (pomorskie)
Praca w biurowa w Biurze Obsługi Interesanta ( wysyłka i przyjmowanie korespondencji, pomoc w prowadzeniu podręcznego magazynu materiałów biurowych oraz zapewnieniu właściwego gosdpodarowania materiałami biurowymi i środkami czystości, urzelenie informacji interesantom oraz obsługa centrali telefonicznej)
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)