STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R49/2998-583/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R49/2998-583/19

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Data publikacji: 2019-09-16

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R49/2998-583/19

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

Data zakończenia pracy: 30.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 2)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, terminowość, rzetelność, nastawienie na wyniki, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych i pisemnych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.Dokumenty należy złożyć do 30.09.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203, tel.: 56/610-93-00Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną,- oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane, - do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33-39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 16.09.2019

Oferta pracy ważna do: 30.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cb284223d6c3eea750c5da1ebe8a6706

Podobne oferty pracy

BROKER INFORMACJI - od 20 PLN

wyszukiwanie, analiza i udostępnianie informacji na polecenie chińskiego prezesa, sporządzanie raportów i baz danych potrzebnych do efektywnego funkcjonowania firmy
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MALARZ-LAKIERNIK KONSTRUKCJI I WYROBÓW METALOWYCH - od 13,5 PLN

nakładanie powłok lakierniczych z farb i lakierów na wyroby metalowe i części różnego rodzaju maszyn i sprzętów, pojazdów mechanicznych oraz jednostek pływających
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Biskupice (wielkopolskie)

MALARZ PROSZKOWY - od 16 PLN

Malowanie proszkowe, obsługa suwnicy i sztaplarki.
EUROPA SYSTEMS SP.Z O.O. W WARSZAWIE O/ŻABÓW - 2019-07-04 - Żabów (zachodniopomorskie)

MANIKIURZYSTKA - od 2 000 PLN

Manicure, pediciure, hybryda, żel, akryl, zdobienie okolicznościowe. Praca na dwie zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 13:00-21:00. Miejsce pracy: Ch Pasaż Grunwaldzki (pl. Grunwaldzki 22), CH Magnolia (ul. Legnicka 58).
DENIQUE Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

Pomocnicze prace na kuchni.
GASTROSFERA Sp. z o.o. - 2019-04-16 - Jaworzno (śląskie)

WYDAWCA POSIŁKÓW / BUFETOWY - do 2 100 PLN

Wydawanie posiłków i napojów; przyjmowanie zamówień od klientów; sprzedawanie asortymentu bufetu; obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego; doradzanie w zakresie wyboru potraw i napojów.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)

KIEROWCA KAT. C+E - 2 000 - 4 000 PLN

+ premia uznaniowa do wynagrodzenia
WTÓRMET RADZIONKÓW Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Radzionków (śląskie)

STANOWISKO DS. GEODEZJI - do 2 500 PLN

Administracyjne prowadzenie rozgraniczeń, wszczynanie postepowania. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat adiacenckich i planistycznych. Wydawanie decyzji zawierających podziały nieruchomości. Zlecanie podziałów oraz robó geodezyjnych w zakresie obrotu nieruchomościami.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2017-01-25 - Pszczółki (pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA + ST FP (63) - 997,4 PLN

- zapoznanie sie z przepisami BHP, PPoż,- Zapoznanie sie z organ. wew. UMł,- Zapoznanie sie z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organ.,- pomoc w prowadz. bieżących spr. wybranej komórki organ.,- archiwizowanie dokumentacji,- pomoc w obsł. interesantów,- pomoc w wybranej komórce organ.,- pomoc w czynnościach kancelaryjnych ( kopertowanie i adresowanie).
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 3. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 4. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 5. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 6. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; 7. wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; 8. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 9. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 11. realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; 12. nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużena na czas nieokreślony. wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-02 - Słupsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA (D) - od 1 850 PLN

opieka i edukacja dzieci, przygotowywanie pomocy do zajęć dydaktycznych, nauka dzieci w zakresie językowym
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Żabno (małopolskie)

MONTER OKIEN I DRZWI - do 2 800 PLN

montaż okien, drzwi i fasad, prace wykończeniowe, praca w godz. 8.00-16.00, na terenie Zgorzelca i
OSTAL GROUP Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Zgorzelec (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY W ODDZIALE ADMINISTRACYJNYM - od 2 100 PLN

Rejestrowanie pism w elektronicznym obiegu dokumentów, rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej z PSSE w Krakowie, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wychodzącej zgodnie z priorytetem pisma, obsługa centrali telefonicznej, wykonywanie prac sekretarskich, archiwizacja dokumentów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. ROZRACHUNKÓW Z TYTUŁU OPŁAT ZA LOKALE - od 2 700 PLN

Oferta PI dla osób powyżej 30 r.ż. Rozliczenia z tytułu opłat za lokale mieszkalne i użytkowe, rozliczenia z tytuły podatku VAT, rozliczenia bezgotówkowe z kontrahentami.I zmiana: pn.: 07.00 - 16.00/ wt.-czw.: 07.00 - 15.00/ pt.: 07.00 - 14.00
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

SPRZEDAŻ SPRZĘTU OGRODNICZEGO
Firma Handlowo Usługowa Sam-Sam Rafał Tęcza - 2016-01-18 - Wiewiórka (podkarpackie)

SZLIFIERZ - od 2 100 PLN

Obsługa urządzeń szlifierskich , obróbka mechaniczna elementów metalowychpraca w godz. 7-15
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2018-07-09 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH(NR 3084) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK MECHANIKA - do 2 300 PLN

przygotowanie stanowiska pracy z przepisami BHP, ppoż i ochrony środowiska oraz zasadami ergonomii, pomoc w przyjmowaniu i przygotowaniu samochodów na warsztat, pomoc przy demontażu, weryfikacji oraz doborze części zamiennych, pomoc przy wymianie uszkodzonych zespołów i podzespołów, pomoc przy wykonywaniu konserwacji zespołów i podzespołówpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, dyspozycyjność w godzinach 6:00-18:00oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 250 PLN

kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Łobez (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 200 PLN

Pomoc na budowie.Dojazd na budowę pojazdem pracodawcy
S.C. Elektroinstal Szyszkowski Edmund i Jarosław - 2016-02-02 - Baborów (opolskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU.ST(PO WER IV) - 1 017,4 PLN

1. Pomoc w codziennym funkcjonowaniu hurtowni.2. Przyjmowanie i wydawanie towarów.3. Rozładunek i układanie towarów.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA ZASOBÓW- PORZĄDKOWA - 2 100 - 2 500 PLN

SPRZĄTANIE KLATEK SCHODOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: MYCIE I ZAMIATANIE SCHODÓW, MYCIE BALUSTRAD I OKIEN NA KLATKACH SCHODOWYCH. PIELĘGNACJA NASADZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ WOKÓŁ BUDYNKU, UTRZYMYWANIE W CZYSTOŚCI PARKINGU PODZIEMNEGO
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Polkowice (dolnośląskie)

MANAGER DS. TECHNICZNEGO WSPARCIA ZARZĄDU - do 25 600 PLN

Wykształcenie wyższe techniczne; min. 20 lat pracy w japońskiej przedsiębiorstwie produkcyjnym motoryzacyjnym; znajomość j. japońskiego na poziomie native speaker; znajomość zagadnień inżynieryjnych związanych z produkcją ceramicznych komponentów motoryzacyjnych; zakres obowiązków: techniczne doradztwo dla zarządu spółki, kontakt z decyzyjnymi osobami w Japonii, przyg. raportów w j. japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Gliwice (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Przyjmowanie i wydawanie towarów, prowadzenie dokumentacji magazynowej. WYMAGANIA:- wykształcenie zasadnicze zawodowe- prawo jazdy kat. "B"- mile widziane uprawnienia na wózek widłowyPraca od 7:00-15:00Wynagrodzenie: 2.000 zł + premiaKontakt tel. z pracodawcą: 604 489 446
Firma Handlowo-Usługowa "MAROTEX" Roman Piziurny - 2017-11-16 - Radymno (podkarpackie)

MECHANIK-SPAWACZ - 997,4 PLN

1. Umiejętnośćspawania i naprawy samochodów.2. Konserwacja części samochodowych i utrzymanie stanowiska pracy w czystości.3. Inne czynności zlecone przez opiekuna.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Stary Besk (łódzkie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS W ŚWIECIU(NR 4660) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Warunki pracy:Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,- konieczność wykonywania pracy poza biurem,- konieczność odbywania podróży służbowych,- budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowychna 1 i 2 piętrze,- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocywózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują sięmiejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-08-26 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - DORADCA ROLNIKA - do 4 000 PLN

Doradztwo w zakresie agrotechniki.
P.H. AGRO-TERS Sp. Jawna - 2016-10-17 - Chełm (lubelskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - do 2 250 PLN

Kierowca samochodu dostawczego
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Mielec (podkarpackie)


Wybierz powiat