STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - INOWROCŁAW (NR 2005) Inowrocław oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - INOWROCŁAW (NR 2005)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: ZadaniaPracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.OferujemyDodatkowe informacje:- umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywaneJeśli jesteś osobą:- komunikatywną i lubiącą współpracę- zorientowaną na klienta- zorientowaną na cel i jakość- radzącą sobie w trudnych sytuacjachto zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę- rozwój zawodowy- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie- system premiowyDo aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Data publikacji: 2021-06-01
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solankowa 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZadaniaPracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.OferujemyDodatkowe informacje:- umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywaneJeśli jesteś osobą:- komunikatywną i lubiącą współpracę- zorientowaną na klienta- zorientowaną na cel i jakość- radzącą sobie w trudnych sytuacjachto zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę- rozwój zawodowy- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie- system premiowyDo aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - INOWROCŁAW (NR 2005)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0407
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WymaganiaWymagania niezbędne:- wykształcenie średnieMile widziane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)Wymagania dodatkowe:- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych- podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 9532327769
danePracodawcy_regon: 00001775600102
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- CV- list motywacyjny- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenieDokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.Termin, do którego należy składać dokumenty14-06-2021
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 01.06.2021
Oferta pracy ważna do: 14.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?77432d1edd9a9bc3e98c061a2a2ed3f5
Podobne oferty pracy
Prowadzenie warsztatów Czekoladowych: Praca w delegacji- obsługa warsztatów- pełnienie funkcji gospodarza- prowadzącego zajęcia,-współplanowanie terminarza pod względem logistycznym, zarządzanie zasobami potrzebnymi do przeprowadzenia warsztatów,- planowanie, kreowanie scenariusza zabawy we współpracy ze zleceniodawcami,- organizacja materiałów niezbędnych do realizacji uzgodnionego scenariusza,- dbanie o relację z uczestnikami, koordynacja całego wydarzenia i reagowanie w sytuacjach kryzysowych- pełna odpowiedzialność za powierzoną infrastrukturę techniczną- bieżące prowadzenie dokumentacji GHP i HACCP- przygotowywanie arkuszy rozliczeniowych, raportów z wydatkami i raportów wypłatPraca w delegacji od poniedziałku do piątku.Zainteresowanych prosimy o wysłanie cv na adres mailowy
ISOLUX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-03 - Gdynia (pomorskie)
g
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wildno (kujawsko-pomorskie)
Elektryk
Firma Budowlano - Usługowa "ELEKTROTECH" Jacek Faliszek - 2017-06-14 - Tarnów (małopolskie)
- Udział w procesach związanych z księgowością (księgowanie i monitorowanie faktur, wyjaśnianie niezgodności, monitorowanie zaległych należności, udział w procesach związanych z zamykaniem miesiąca rozliczeniowego) - Codzienny kontakt z klientem w języku francuskim- Przygotowywanie raportów - Udział w tworzeniu oraz wdrażaniu usprawnień- data rozpoczęcia zatrudnienia: kwiecień - maj - czerwiec 2021 - godziny pracy: 8-16, 14-22
INFOSYS POLAND SP. Z O. O. - 2021-04-16 - Łódź (łódzkie)
transport rzeczy na terenie Polski
Przedsiębiorstwo Transportowe i Mechanika Pojazdowa Sp. Jawna W.Gaciarz, K. Kaczmarski - 2016-07-11 - Sosnowiec (śląskie)
praca na overlock
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MIRA-D Dorota Szkopek - 2020-02-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Jazda samochodem ciężarowym na budowie, konieczność wywożenia urobku, przywożenia piasku, żwiru itp.
TEWI Sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-01-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
,
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przewóz surowca drzewnego, krótkie trasy krajowe do 200km w jedną stronę z codziennym powrotem do domu, praca w godzinach 06:00 - 14:00, 14:00 - 22:00
"SILVA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-08 - Dobroszyce (dolnośląskie)
- utrzymanie czystości w placówce
Szkoła Podstawowa nr 118 - 2020-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-01-20 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Krupski Młyn (śląskie)
Szwaczkaofrta pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa, praca na różnych maszynach szwalniczych
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Wykształcenie zawodowe, pref. o profilu mechanicznym; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; mile widziane uprawnienia do obsługi suwnic z poziomu "O"; dobra znajomość rysunku technicznego, podstawowe upr. spawalnicze (wystarczą złącza pachwinowe), umiejętność obsługi palnika acetylenowo-tlenowego (podgrzewanie do szczepiania i prostowania), um. wykonywania prac ślusarskich; zakres obowiązków: montowanie zespołów i podzespołów z wykorzystaniem narzędzi i przyrządów ślusarskich, monterskich; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁAD KONSTRUKCJI SPAWANYCH ŁABĘDY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2018-03-01 - Gliwice (śląskie)
Montaż wyrobów gotowych w tym wyposażenia pomieszczeń, inne prace ślusarskie i prace przygotowawcze
ROBERT GRAŚ DROWIS - 2017-05-22 - Wronki (wielkopolskie)
obsługa walca drogowego
PHU EKKO GRZEGORZ SIWCZYK - 2019-07-03 - Brudzice (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
spawanie gazowe i łukiem elektrycznym PRACA NA TERENIE PODKARPACIA
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Bratkowice (podkarpackie)
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych Onboarding nowych pracownikówOrganizowanie szkoleń lub ich prowadzenie wewnątrz firmyKoordynowanie programu praktyk oraz stażyProwadzenie analizy wybranych wskaźników HRWspieranie procesu przeprowadzania i komunikacji zmianPlanowanie, monitorowanie i realizacja działań HRRozliczanie świadczeń z ZFŚSPrzygotowywanie raportów i zestawieńOrganizowanie spotkań integracyjnych dla pracowników
ZMM MAXPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2019-04-05 - Głogów (dolnośląskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych oraz wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym, przyznawanie zasiłków i innych świadczeń pieniężnych z Funduszu Pracy, rejestrowanie bezrobotnych i poszukujących pracy, wydawanie zaświadczeń na wniosek osób ubiegających się, realizowanie zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, w zakresie świadczeń dla bezrobotnych, prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem do ubezpieczeń społecznych lub zdrowotnych osób podlegających obowiązkowo tym ubezpieczeniom zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych, opracowywanie i rozpowszechnianie druków niezbędnych bezrobotnym do prawidłowego ustalenia uprawnień i innych świadczeń z tytułu bezrobocia.
POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU - 2015-11-25 - Turek (wielkopolskie)
- Udział w procesach związanych z księgowością (księgowanie i monitorowanie faktur, wyjaśnianie niezgodności, monitorowanie zaległych należności, udział w procesach związanych z zamykaniem miesiąca rozliczeniowego) - Codzienny kontakt z klientem w języku francuskim- Przygotowywanie raportów - Udział w tworzeniu oraz wdrażaniu usprawnień- data rozpoczęcia zatrudnienia: kwiecień - maj - czerwiec 2021 - godziny pracy: 8-16, 14-22
INFOSYS POLAND SP. Z O. O. - 2021-04-16 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prac ślusarskich oraz spawalniczych (możliwość przyuczenia).
BLASTRAC POLAND SP Z O.O. - 2016-10-18 - Golina (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
- Udział w procesach związanych z księgowością (księgowanie i monitorowanie faktur, wyjaśnianie niezgodności, monitorowanie zaległych należności, udział w procesach związanych z zamykaniem miesiąca rozliczeniowego) - Codzienny kontakt z klientem w języku francuskim- Przygotowywanie raportów - Udział w tworzeniu oraz wdrażaniu usprawnień- data rozpoczęcia zatrudnienia: kwiecień - maj - czerwiec 2021 - godziny pracy: 8-16, 14-22
INFOSYS POLAND SP. Z O. O. - 2021-04-16 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie faktur
Firma Usługowo-Handlowa "KAMBUD" Kamil Buczek - 2017-01-18 - Trojanów (mazowieckie)
pomoc przy zakładaniu instalacji elektrycznych; praca na terenie powiatu i okolic
" SIMEK " MAREK SPICH - 2020-10-08 - Bogatynia (dolnośląskie)
sporządzanie ksiąg podatkowych w programie komputerowym, sporządzanie dowodów, analiza dokumentów księgowych, dbanie o porządek w firmie, sumienne wykonywanie obowiązków, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Aldona Włodarczyk "BIURO RACHUNKOWE WŁODARCZYK" - 2016-10-18 - Otrębusy (mazowieckie)
Utrzymanie czystości w podległym obiekcie.
ROKA ZPCH Sp.z o.o. Oddział w Lublinie - 2016-04-25 - Lubartów (lubelskie)
koordynacja pracy pracowników tymczasowych spoza UE, pomoc w adaptacji, raporty i zestawienia, rekrutacja pracowników spoza UE, przeprowadzanie rozmów z kandydatami
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Mława (mazowieckie)