STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ORZECZNICZEGO Koszalin oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ORZECZNICZEGO

Wynagrodzenie: od 2 900 PLN

Zakres obowiązków: zapewnia obsługi postępowań o wydanie orzeczenia lub opinii przez lekarza orzecznika lub komisję lekarską Zakładu

Data publikacji: 2019-11-28

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zapewnia obsługi postępowań o wydanie orzeczenia lub opinii przez lekarza orzecznika lub komisję lekarską Zakładu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ORZECZNICZEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.12.2019

Data zakończenia pracy: 29.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania niezbędne: wykształcenie średnie, mile widziane: wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, prawo, ubezpieczenia społeczne), minimum 6 stażu w pracy biurowej, wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, o emeryturach i rentach z FUS, o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa- w szczególności z zakresu orzekania o niezdolności do pracy, znajomość rozporządzenia w sprawie orzekania o niezdolności do pracy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, poprawne przekazywanie informacji pisemnych, rozwiązywanie problemów, opanowanie, umiejętność stosowania przepisów, orientacja na klienta, umiejętność pracy w zespole, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.zus.pl

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: praca 8 godzin w zakresie godzin 6:30 / 8:00 - 14:30 /16:00, szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Ulica pracodawcy: Juliana Fałata

Numer budynku pracodawcy: 30

Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia społeczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 28.11.2019

Oferta pracy ważna do: 12.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6a13f7a17725bf1e1696c0650adec37f

Podobne oferty pracy

KELNER - od 2 100 PLN

Obsługa gości na sali, zajmowanie się barem. Zatrudnienie od zaraz. Praca na dwie zmiany w godzinach od 12.00 do 20.00. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia. Praca w dni wolne.
ZAJAZD STAWISKO DAWID KARNOWSKI - 2018-11-19 - Piła (wielkopolskie)

ELEKTRYK - od 2 200 PLN

prace instalacyjne, remontowe, usuwanie usterek elektrycznych
Zakład Usług Elektroinstalacyjnych i Pomiarowych "ELEKTRO-INSTAL" Jan Zwiech - 2018-01-24 - Strzelce Opolskie (opolskie)

POMOC KUCHENNA - od 13 PLN

pomoc na kuchni, obieranie warzyw, mycie naczyń
JOL-MARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Oświęcim (małopolskie)

POZOSTALI HODOWCY DROBIU - od 2 250 PLN

Rozładunek piskląt jednodniowych, załadunek piskląt odchowanych, pielęgnacja i żywienie drobiu
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Kraszewo (warmińsko-mazurskie)

KONTROLER GRATOWACZ - do 2 800 PLN

-Kontrolowanie wizualne odlewów; -zabrakowanie wadliwych odlewów ;-gratowanie- usuwanie zlewki z podziału formy oraz niedopuszczalnie wystepujących śladów po wypychaczach.-zgłaszanie awarii do lidera linii/karuzeli odlewniczej;-informowanie lidera o wadach pojawaijacych się w odlewach -poprawne wypełnianie dokumentacji obowiązującej na stanoiwsku pracy-inne czynności pomocnicze -przestrzeganie terminów i stosowanie narzędzi kontrolno-pomiarowych. Miejsce pracy: Wrocław ul. Bystrzycka 89 Przewidywany okres zatrudnienia 18 miesięcyPraca od 6-14, 14-22, 22-6 Sala F Oferta zgoszona przez Agnecję Pracy Tymczasowej , jest to praca tymczasowa . Sala F
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Wrocław (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

przygotowywanie posiłów i dbanie o porzadek na kuchni
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR MASZYN BUDOWLANYCH - od 2 000 PLN

Budowa dróg i autostrad. Brukarz- operator zagęszczarki
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Łódź (łódzkie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 1 300 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych
ST SP. Z.O.O - 2020-10-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 3 000 PLN

- planowanie oraz prowadzenie inwestycji- uzyskiwanie pozwoleń na budowę oraz pozwoleń wodnoprawnych- realizacja zamówień rozumianych jako zakup dostaw, usług i robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi ( w tym zamówień publicznych)- prowadzenie sprawozdawczości wymaganej ustaleniami prawnymi- przyjmowanie zleceń na wykonanie robót zewnętrznych- planowanie i prowadzenie racjonalnej gospodarki odpadami- dokumentowanie działalności zakładu związanego z korzystaniem ze środowiska- wystawianie faktur w zakresie dostaw wody i odbioru ścieków oraz pozostałych usług.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ORZECZNICZEGO (NR 0798) - od 2 600 PLN

Zapewnienie obsługi postępowań o wydanie orzeczenia lub opinii przez lekarza orzecznika lub komisję lekarską Zakładu oraz postępowań o nadanie, cofnięcie i wygaszenie upoważnienia do wystawiania zaświadczeń lekarskich, współpraca z konsultantami, zwrot kosztów przejazdu osobom wezwanym na badanie, obsługa skierowań na rehabilitację leczniczą oraz obsługa zadań z zakresu prewencji wypadkowej.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - budynek 5 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR KOPARKI - od 2 100 PLN

zgodnie z zawodem
MIKPOL Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Zełwągi (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER - od 17 PLN

planowanie i sterowanie zapasami magazynowymi, gospodarowanie opakowaniami, ciągłe monitorowanie zapasów magazynowych, dokonywanie inwentaryzacji towaru, dbanie o towar, który znajduje się w magazynie i ochrona go przed czynnikami zewnętrznymi. pilnowanie terminów przechowywania
BERBIG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. KADR, PŁAC I ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

Ogólny zakres obowiązków, m.in.: - prowadzenie kadr jednostki, w tym przy użyciu programu KADRY - obsługa programu PŁATNIK- naliczanie płac pracownikom w programie PŁACE- prowadzenie rozliczeń z US- dokonywanie płatności w systemie NBE NBP- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi (poniżej 40 tyś euro) zakup usług, materiałów, sprzętów do Stacji - sporządzanie sprawozdań - Warunki pracy:- praca w pomieszczeniu biurowym (II piętro, budynek bez windy)- praca jednozmianowa, przy monitorze ekranowym - umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny.Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 05.09.2017 do godz. 15.00Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane- zatrudnienie od zaraz- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247-57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek- piątek w godz. 7:30- 15:00).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-08-29 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 100 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-01-10 - Żary (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

Przygotowanie dokumentów, rozdzielanie korespondencji, opisywanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kielce (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH - od 2 300 PLN

Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych ;2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie ;3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych;4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współ-finansowanych ze środków zewnętrznych ;5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych;6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych ;7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowa-nych ze środków zewnętrznych, realizowania m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamie-rzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją ;b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfi-nansowanych ze środków zewnętrznych ;c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm ;d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów ;e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawar-tych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach za-wartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie za-mówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępo-wań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych we-dług dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończe-nia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumen-tów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązują-cymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomoco-wych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-11-14 - Chełm (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedawca produktów ogólnospożywczych
BASIA Barbara Badaczewska - 2017-10-05 - Bytom (śląskie)

HYDRAULIK - do 2 250 PLN

Wykonywanie prac związanych znontażem wodomierzy, ciepłomirzy, filtrów wody.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Lublin (lubelskie)

KIEROWNIK SEKCJI - do 22 170 PLN

Zapewnienie przywództwa, strategii i wskazówek dla dużej firmy z branży FMCG w rejonie Europy i Europy Wschodniej ( w tym Rosji, Turcji, Ukrainy i Eurazji) w zakresie działań związanych z przestrzeganiem przepisów w kategorii Biscuit. Prowadzenie i rozwój wydajnego i kompetentnego zespołu ds. zgodności z przepisami, strategicznie rozmieszczonego w całym regionie, działającego w spójnych ramach biznesowych. Doradztwo zespołom prawnym i handlowym w zakresie reklamy i komunikacji zewnętrznej, a tym samym zapewnienie ochrony reputacji biznesowej. Zapewnienie wsparcia i przywództwa w zakresie regulacji kategorii Biscuit, w celu wdrożenia i wykorzystania globalnego systemu zarządzania specyfikacjami. Umowa na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Częstochowa (śląskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 2 100 PLN

prowadzenie pojazdu, załadunek, rozładunek, wypełnianie dokumentów transportowych
Mooij Oost Europa Service Sp. z o.o. - 2018-11-20 - Legnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPERATORSKO-KASOWYCH - od 3 200 PLN

czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych
Bank Spółdzielczy w Sztumie - 2019-06-18 - Malbork (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA ODPISÓW I MIGRACJI AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. migrowaniem aktów stanu cywilnego sporządzonych w księgach stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych na podstawie wniosków złożonych bezpośrednio do Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku.Ważniejsze zadania: migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; drukowanie odpisów z rejestru stanu cywilnego; zlecanie zmigrowania aktów przez inne urzędy stanu cywilnego w aplikacji Źródło na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku; wydawanie odpisów zmigrowanych aktów stanu cywilnego; asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w lokalu i poza lokalem Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-30 - Słupsk (pomorskie)

ELEKTROMONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - od 2 000 PLN

instalacje oświetleniowe, siłowe, konserwacja instalacji
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Zamość (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO -KAT.B - od 3 923,55 PLN

Rozwożenie towaru po sklepach (napoje). Praca na terenie Śląska. Wymagane prawo jazdy kat. B. Kontakt telefoniczny w godz. 8-17 w celu umówienia się na rozmowę.
FHU Holex S.J. - 2018-07-09 - Mysłowice (śląskie)

PAKOWACZ/-KA - od 14 PLN

konfekcjonowanie i pakowanie kosmetyków
Coloris Sp z o.o. - 2016-08-25 - Łomianki (mazowieckie)

STANOWISKO DS. REJESTRACJI POJAZDÓWW WYDZIALE KOMUNIKACJI - od 2 000 PLN

1)prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych oraz zamawianie spersonalizowanych druków dowodów rejestracyjnych i kart pojazdu w PWPW S.A.,2)zakładanie akt pojazdu i prowadzenie rejestru pojazdów,3)prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów wydawanie pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych,4)wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdów,5)dokonywanie wpisów na wniosek właściciela pojazdu w karcie pojazdu oraz w dowodzie rejestracyjnym zmian danych wynikających:- ze zmiany miejsca zamieszkania właściciela lub współwłaściciela pojazdu nie powodującej zmiany właściwości miejscowej organu rejestrującego,- ze zmiany rodzaju pojazdu,- ze zmiany danych technicznych pojazdu,6)wydawanie na wniosek właściciela pojazdu, zamiast tablic zwyczajnych, zalegalizowanych tablic indywidualnych, zabytkowych,7)wydawanie dowodów rejestracyjnych ze względu na brak miejsca na wpis aktualnego badania technicznego pojazdu,8)wykreślenia z ewidencji pojazdów, które ubyły na teren działania innych wydziałów komunikacji,9)wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych,10)wydawanie decyzji administracyjnych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,11)wpisywanie do dowodów rejestracyjnych adnotacji o:- przystosowaniu pojazdu do zasilania gazem,- przystosowaniu pojazdu do ciągnięcia przyczepy,- przystosowaniu pojazdu do nauki jazdy,- przystosowaniu pojazdu do zarobkowego przewozu osób,12)ewidencjonowanie i zamawianie druków dokumentów komunikacyjnych,13)przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych,14)sporządzanie i ewidencjonowanie zamówień na tablice rejestracyjne,15)przygotowywanie wyprodukowanych i przesłanych przez PWPW S.A. dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów do odbioru przez właściciela,16)dokonywanie legalizacji tablic rejestracyjnych,17)udzielanie informacji z zakresu rejestracji pojazdów.
Urząd Miasta Chełm - 2017-02-17 - Chełm (lubelskie)

SPEDYTOR - od 3 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Radom (mazowieckie)