STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ W GABINECIE PREZYDENTA Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ W GABINECIE PREZYDENTA

Wynagrodzenie: od 4 000 do 4 500 PLN

Zakres obowiązków: informowanie mieszkańców i opinii publicznej o działalności Prezydenta, Miasta i Urzędu;organizowanie konferencji prasowych i briefingów prasowych;przekazywanie opinii i komentarzy do podejmowanych rozstrzygnięć;przygotowywanie materiałów prasowych Prezydentowi i Zastępcom Prezydenta;koordynowanie polityki informacyjnej Urzędu;opracowywanie i prezentowanie przedstawicielom mediów stanowiska Prezydenta i Urzędu;przygotowywanie propozycji tekstów oficjalnych wystąpień Prezydenta i Zastępców Prezydenta;analiza badań opinii publicznej i monitoring artykułów prasowych, audycji radiowych i telewizyjnych;zarządzanie profilami Miasta na portalach społecznościowych;prowadzenie dokumentacji fotograficznej z zakresu pracy Urzędu, Prezydenta i Zastępców Prezydenta;obsługa organizacyjna wizyt, spotkań i uroczystości z udziałem Prezydenta i Zastępców Prezydenta;zapewnienie obsługi organizacyjnej oraz asystentury Prezydentowi i Zastępcom terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną;wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym;samokontrola na stanowisku pracy.

Data publikacji: 2021-05-27

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
informowanie mieszkańców i opinii publicznej o działalności Prezydenta, Miasta i Urzędu;organizowanie konferencji prasowych i briefingów prasowych;przekazywanie opinii i komentarzy do podejmowanych rozstrzygnięć;przygotowywanie materiałów prasowych Prezydentowi i Zastępcom Prezydenta;koordynowanie polityki informacyjnej Urzędu;opracowywanie i prezentowanie przedstawicielom mediów stanowiska Prezydenta i Urzędu;przygotowywanie propozycji tekstów oficjalnych wystąpień Prezydenta i Zastępców Prezydenta;analiza badań opinii publicznej i monitoring artykułów prasowych, audycji radiowych i telewizyjnych;zarządzanie profilami Miasta na portalach społecznościowych;prowadzenie dokumentacji fotograficznej z zakresu pracy Urzędu, Prezydenta i Zastępców Prezydenta;obsługa organizacyjna wizyt, spotkań i uroczystości z udziałem Prezydenta i Zastępców Prezydenta;zapewnienie obsługi organizacyjnej oraz asystentury Prezydentowi i Zastępcom terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną;wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym;samokontrola na stanowisku pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 do 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI MEDIALNEJ W GABINECIE PREZYDENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 do 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.06.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
umiejętności: pracy pod presją czasu, redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, organizacji pracy własnej, kreatywność, komunikatywność, adaptacja społeczna, systematyczność, lojalność, zdyscyplinowanie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
biegła obsługa komputera, w tym pakietów biurowych i urządzeń peryferyjnych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: umiejętność interpretacji przepisów prawa

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10754 .Symbol oferty DOR-OP.2110.25.2021 Jednostka ogłaszająca Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm Data ogłoszenia 2021-05-27 Termin składania dokumentów 2021-06-08 Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: dziennikarstwo lub politologia lub ekonomia lub prawo lub administracja.Wymagania związane ze stanowiskiem Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku: dziennikarstwo lub politologia lub ekonomia lub prawo lub administracja, Wymagania dodatkowe:1) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz szkolenia z zakresu pozycjonowania stron internetowych, 2) umiejętność interpretacji przepisów prawa,3) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,4) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,5) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,6) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,7) znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, 8) biegła obsługa komputera, w tym pakietów biurowych i urządzeń peryferyjnych,9) umiejętności: pracy pod presją czasu, redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, organizacji pracy własnej, kreatywność, komunikatywność, adaptacja społeczna, systematyczność, lojalność, zdyscyplinowanie.Zakres obowiązków informowanie mieszkańców i opinii publicznej o działalności Prezydenta, Miasta i Urzędu;organizowanie konferencji prasowych i briefingów prasowych;przekazywanie opinii i komentarzy do podejmowanych rozstrzygnięć;przygotowywanie materiałów prasowych Prezydentowi i Zastępcom Prezydenta;koordynowanie polityki informacyjnej Urzędu;opracowywanie i prezentowanie przedstawicielom mediów stanowiska Prezydenta i Urzędu;przygotowywanie propozycji tekstów oficjalnych wystąpień Prezydenta i Zastępców Prezydenta;analiza badań opinii publicznej i monitoring artykułów prasowych, audycji radiowych i telewizyjnych;zarządzanie profilami Miasta na portalach społecznościowych;prowadzenie dokumentacji fotograficznej z zakresu pracy Urzędu, Prezydenta i Zastępców Prezydenta;obsługa organizacyjna wizyt, spotkań i uroczystości z udziałem Prezydenta i Zastępców Prezydenta;zapewnienie obsługi organizacyjnej oraz asystentury Prezydentowi i Zastępcom terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną;wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym;samokontrola na stanowisku pracy. Wymagane dokumenty życiorys (CV),list motywacyjny,kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),referencje (kserokopia),oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.Warunki pracy 1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,16%.Miejsce składania dokumentów Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 8 czerwca 2021 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 27 maja 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz, że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282, z późn. zm.).Uwagi KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi medialnej w Gabinecie Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 27 maja 2021 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.). Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane: w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A). Przysługuje Pani/Panu prawo do:dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,przenoszenia danych,wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys (CV),list motywacyjny,kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),referencje (kserokopia),oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 27.05.2021

Oferta pracy ważna do: 08.06.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dd5d4edab05944b1ebb224d86fcab9cb

Podobne oferty pracy

FRYZJER - od 1 850 PLN

Fryzjerstwo damsko-męskie
Zakład Fryzjersko -Kosmetyczny "AFRODYTA" wł. Izabela Moj - 2016-11-02 - Ruda Śląska (śląskie)

SALOWA - 997,4 PLN

salowa
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Poddębice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI SKUPU ZBÓŻ - od 3 200 PLN

prace administracyjne w Magazynie Zbożowym w czasie akcji skupu zbóż
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2019-06-27 - Stoisław (zachodniopomorskie)

DZIENNIKARZ (J. ANG.) K/M - od 3 200 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Warszawa (mazowieckie)

SEKRETARKA - 1 033,7 PLN

Obsługa urządzeń biurowych,Bardzo dobra znajomośc komputera,Prowadzenie ksiąg ewidencyjnych uczniów,Wystawianie legitymacji,Obsługa e-dziennika,Obsługa poczty elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Puck (pomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU ZAPLECZA KUCHNI (STEWARD) - 1 850 - 3 000 PLN

pomoc w kuchni
kontakt przez OHP - 2017-05-31 - Sopot (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 13 PLN

obsługa klienta, dbanie o prawidłową ekspozycję towarów
kontakt przez OHP - 2017-10-04 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWO-ADMINISTRACYJNEGO - 2 600 - 3 000 PLN

Zamówienia dostaw towarów, negocjacje z dostawcami w sprawie promocji towarów, budowanie długofalowych relacji z kontrahentami, aktywne poszukiwanie nowych dostawców, ewidencja dostaw, praca ma charakter stacjonarny w siedzibie firmy z możliwością wyjazdów do placówek handlowych na terenie Zgierza
Powszechna Spółdzielnia Spożywców "ZGODA" w Zgierzu - 2017-10-09 - Zgierz (łódzkie)

KSIĘGOWY - 1 017,4 PLN

prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, elementy ksiąg rachunkowych (handlowych), wystawianie faktur sprzedaży, prowadzenie akt osobowych (dokumentacja pracownicza), prowadzenie absencji pracowniczych, dokumentacji kadrowo - płacowej, sporządzanie deklaracji i zgłoszeń ZUS/PFRON, prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, pozostałe prace administracyjne, obsługa klienta. Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Oświęcim (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY-STAŻ - 997,4 PLN

pomoc w prowadzeniu biura obsługi,prowadzenie dziennika korespondencji w systemie elektronicznym,pomoc przy przyjmowaniu i wysyłaniu poczty,pomoc przy kompletowaniu dokumentów do poszczególnych referatów
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Alwernia (małopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

- układanie drewna- prace gospodarcze i porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Jaśliska (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

sprzedaż detaliczna art. przemysłowych, przyjmowanie dostaw, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, przygotowywanie produktów do sprzedaży oraz ich ekspozycja, informowanie nabywcy o walorach produktów, pomoc nabywcy przy wyborze protuktu, sprawna realizacja zamówień składanych przez nabywców, inkasowanie należności za sprzedane produkty.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Jasionów (podkarpackie)

KSIĘGOWY - 2 500 - 3 500 PLN

- bieząca weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym- dekretacja, ewidencja i księgowanie dokumentów- analiza i uzgadnianie kont księgowych - udział w okresowych procesach sprawozdawczych (miesięcznych i rocznych)
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2018-09-19 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. B - od 1 850 PLN

przewóz towaru po UE, język angielski w stopniu podstawowym, wyjazdy na 3 tygodnie, 1 tydzień przerwy
PPHU "DUET" S.C. - 2016-11-22 - Bielawa (dolnośląskie)

MALARZ-TAPECIARZ - od 2 000 PLN

malowanie przy uzyciu szablonów reklamowych, oklejanie witryn foliami, naklejanie na wysokościach baneró reklamowych, przygotowanie powierzchni reklamowych do oklejania, analizowanie rysunków i planów do malowania, oklejania i tapetowania, wykańczanie tapetowanych powierzchni, wykonywanie odręcznych napisów oraz przy uzyciu szablonów
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Zielona Góra (lubuskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 200 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków w gospodarstwie agroturystycznym, inwentaryzacja produktów spożywczych.
Gospodarstwo Agroturystyczne EKOFARM Piotr Dec - 2016-10-14 - Grzegorzewice (mazowieckie)

FAKTURZYSTA - 997,4 PLN

Staż dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 1 750 PLN

przewóz wyprodukowanych towarów do odbiorcy, koordynowanie załadunku, rozładunku oraz prowadzenie dokumentacji (listy przewozowe, załączniku, protokoły)
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Bielawa (dolnośląskie)

SPAWACZ 135 - od 8 000 PLN

SPAWANIE ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH DO DŹWIGÓW
MPM GROUP SP.ZO.O. - 2018-07-26 - Niemcy (Niemcy)

SEKRETARKA (STAŻ) - 1 033,7 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Dobieszyn (podkarpackie)

SPRZEDAWCA M/K - od 2 000 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)

FRYZJER/KA - od 1 850 PLN

według stanowiska
Marek Czekaj Cameleon Salon Fryzur - 2016-04-20 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

Wprowadzanie towaru do sprzedaży, obsługa sklepu internetowego, pomoc w opracowywaniu opisu produktu.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Lublin (lubelskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 300 PLN

prace elewacyjne (tynki, ocieplenia), montaż karton gipsu, szpachlowanie, prace remontowo-budowlane, prace budowalnewykształcenie bez znaczeniamoże być do przyuczenia
PITREM Młodorzyniak Piotr - 2018-02-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

794U - GARBARZ - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Radom (mazowieckie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 3 500 PLN

Szczegółowe informacje na stroniehttp://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/1147,Witamy-na-stronie-Biuletynu-Informacji-Publicznej-Kancelarii-Prezesa-Rady-Minist.html
Inspekcja Weterynaryjna - Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kołobrzegu - 2016-04-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA + ST FP (64) - 997,4 PLN

- zapoznanie sie z przepisami BHP, PPoż,- Zapoznanie sie z organ. wew. UMł,- Zapoznanie sie z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organ.,- pomoc w prowadz. bieżących spr. wybranej komórki organ.,- archiwizowanie dokumentacji,- pomoc w obsł. interesantów,- pomoc w wybranej komórce organ.,- pomoc w czynnościach kancelaryjnych ( kopertowanie i adresowanie).
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Łódź (łódzkie)