STANOWISKO DS. OBSŁUGI MARKETINGOWEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE MARKETINGU MIASTA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI MARKETINGOWEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE MARKETINGU MIASTA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: 1) komunikacja społeczna i public relations,2) prowadzenie oficjalnych profili na portalach społecznościowych,3) współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć mających na celu prowadzenie działań marketingowych,4) współpraca z Departamentem Promocji i Kultury dotyczącej promocji Miasta Chełm,5) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami.
Data publikacji: 2019-07-05
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) komunikacja społeczna i public relations,2) prowadzenie oficjalnych profili na portalach społecznościowych,3) współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć mających na celu prowadzenie działań marketingowych,4) współpraca z Departamentem Promocji i Kultury dotyczącej promocji Miasta Chełm,5) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI MARKETINGOWEJ W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE MARKETINGU MIASTA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: marketing lub public relations lub administracja lub ekonomia
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
umiejętności redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, organizacji pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie, znajomość zasad public relations i obsługi portali społecznościowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5)wykształcenie: wyższe na kierunku związanym z marketingiem i public relations lub administracja lub ekonomia6) co najmniej 1 rok stażu pracy.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,6) umiejętności redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, organizacji pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie, znajomość zasad public relations i obsługi portali społecznościowych, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność kreatywnego myślenia,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)komunikacja społeczna i public relations,2)prowadzenie oficjalnych profili na portalach społecznościowych,3)współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć mających na celu prowadzenie działań marketingowych,4)współpraca z Departamentem Promocji i Kultury dotyczącej promocji Miasta Chełm,5)współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 1 rok stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi marketingowej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Marketingu Miasta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 15 lipca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi marketingowej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Marketingu Miasta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 05 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi marketingowej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Marketingu Miasta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 05 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi marketingowej w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Marketingu Miasta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 05 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) referencje (kserokopia),7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 1 rok stażu pracy,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Link do oferty pracy: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//37ogloszenie.pdf
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.07.2019
Data dodania oferty pracy: 05.07.2019
Oferta pracy ważna do: 05.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?773c9ce5e88c00b20d45240faca0a3cd
Podobne oferty pracy
Rozwożenie paczek i palet po klientach,
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Nowa Wieś Ujska (wielkopolskie)
Kasjer walutowyosoby zarejestrowane w PUP Kolbuszowa, posiadające II profil pomocy, mile widziane doświadczenie , miejsce pracy Mielec
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Mielec (podkarpackie)
praca polega na wykonywaniu instalacji sanitarnych, grzewczych i wentylacyjnych; łączenie elementów, układanie
EKORYNIEC S.C. MARZENA DARIUSZ RYNIEC - 2018-09-18 - Siutkówek (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; znajomość j. angielskiego lub niemieckiego; opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie towarów na magazyn, kontrola terminów przydatności towarów do spożycia, uzupełnianie towarów na hali sprzedaży, odpowiednia ekspozycja towarów, dbałość o czystość na magazynie i hali sprzedaży, rozwożenie towarów wózkiem widłowym, obsługa programu magazynowego. Praca w godzinach: 6-14, 13:30-21:30.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Słupno (mazowieckie)
Przygotowywanie dań.Praca w godz.: 7-15, 13-21, równoważny system czasu pracy. Miejsce pracy: lokale należące do firmy JALAPENO s.c. we Wrocławiu. sala G
JALAPENO s.c. - 2017-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
1) prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania i obrotu nieruchomościami stanowiącymi mienie Gminy;2) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego Gminy;3) składanie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy zgodnie z ustawą o finansach publicznych;4) opracowanie decyzji zatwierdzających podział nieruchomości;5) prowadzenie spraw związanych z ujawnianiem własności Gminy w księgach wieczystych;6) organizowanie i prowadzenie przetargów na sprzedaż i wydzierżawianie nieruchomości komunalnych;7) podawanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży;8) prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, prowadzenie ewidencji użytkowników wieczystych;9) prowadzenie ewidencji umów dzierżawnych na grunty rolne i budowlane;10) prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia;11) współudział w opracowywaniu programów wyłączenia gruntów na cele nierolnicze;12) przypis należności i windykacja dochodów z tytułu:a) przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,b) opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych,c) użytkowania wieczystego (stała opłata roczna),d) opłaty planistycznej.13) prowadzenie spraw z zakresu przekazywania jednostkom organizacyjnym Gminy mienia komunalnego w zarząd;14) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości;15) zlecanie wyceny nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży bądź innych celów;16) prowadzenie spraw z zakresu kopalin i geologii;
Urząd Gminy w Kamieniu - 2018-06-14 - Kamień (lubelskie)
Opróżnianie skrzynek nadawczych, wydawanie przesyłek awizowanych, obsluga systemu Poczta 2000
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Chojna (zachodniopomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze- brak windy- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-11-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomocnicze prace na budowie
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Dzierzgoń (pomorskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych, paliw i artykułów przemysłowych
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kliszno (zachodniopomorskie)
Wykształcenie zawodowe, kierunek: fryzjerstwo. Wymagane doświadczenie. Możliwość pracy na 3/4 etatu. Kontakt osobisty (po umówieniu telefonicznym) lub telefoniczny.
GROBORZ ANITA STUDIO FRYZJERSKIE - 2018-08-01 - Rybnik (śląskie)
Pozyskiwanie pracowników z rynku pracy (kandydatów z Polski oraz cudzoziemców)
"TRENKWALDER & PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Oława (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Ustka (pomorskie)
OBRÓBKA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, ZMYWANIE NACZYŃ, UTRZYMYWANIE W CZYSTOŚCI STANOWISK PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, MILE WIDZIANE ZAWODOWE LUB ŚREDNIEMIEJSCE PRACY PRZEDSZKOLE GMINNE PRZECŁAW 120PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED SPOTKANIEM 514-440-072 LUB 698-630-124PRACA W GODZINACH 08:00-16:00 PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK, WOLNE WEEKENDY
DIETA CARE AGNIESZKA ZIELIŃSKA - 2018-08-01 - Przecław (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac tokarskich na tokarkach ogólnego przeznaczenia. Mierzenie oraz sprawdzanie wymiarów i kształtu obrabianych materiałów.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
toczenie elementów metalowych do siłowników hydraulicznych. Praca w systemie dwuzmianowym: I 6:00-14:00, II 14:00-22:00
KAMEX Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Opole (opolskie)
Zakres obowiązków podany w ogłoszeniu na stronie internetowej BIP Dębnica Kaszubska http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl/public/?id=156902 w zakładce oferty pracy. Umowa a 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
URZĄD GMINY DĘBNICA KASZUBSKA - 2019-04-30 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych Realizowanie założonych planów sprzedażowych Pozyskiwanie nowych członków Kasy Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SKOK PIAST - 2017-06-05 - Chrzanów (małopolskie)
pomocnicze prace dekarskie
Firma Handlowo - Usługowa T.A.K. - Polska Tomasz Kensik - 2018-03-19 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
pomoc w przygotowaniu posiłków
Pub Pizzeria "VIKENA" Usługi Gastronomiczne Robert Harytanowicz - 2018-05-15 - Świdnik (lubelskie)
Przewóz towarów, praca przy budowie dróg
Jarosław Kałmuk Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ,,BUD-MET" - 2016-03-21 - Truskolasy (śląskie)
Stanowisko wspomagające:1. Prowadzenie ewidencji analitycznej należności cywilnoprawnych2. Bieżąca analiza kont analitycznych w celu terminowej windykacji należności cywilnoprawnych3. Wystawianie wezwań do zapłaty4. Prowadzenie ewidencji wystawionych wezwań5. Opracowywanie projektów dokumentacji do postępowań sądowych i komorniczych6. Przygotowywanie korespondencji dotyczącej postępowań egzekucyjnych
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Pszczółki (pomorskie)
- zapoznanie się z topografią archiwum,- przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy AKT,- sprawdzane segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,- kserowanie dokumentów,- pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Łódź (łódzkie)
MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - wymagane wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, mechaniczne, staż pracy na ww.stanowisku pracy
Zakład Betoniarski "HANDL-BET" Zbigniew Koczenasz - 2018-03-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych i obsługą kredytów
Bank Spółdzielczy w Sztumie - 2018-05-15 - Sztum (pomorskie)
Przygotowanie i wypiek pieczywa. Praca tylko na nocną zmianę od godz. 18.00 lub 19.00 od poniedziałku do niedzieli w Buczkowicach. Jedna osoba pełny etat, druga osoba na 1/2 etatu.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE - PIEKARNICTWO GRZEGORZ I BOGDAN DURAJ SPÓŁKA CYWILNA - 2017-09-25 - Buczkowice (śląskie)
prace remontowe wewnątrz, obsługa maszyn stolarskich
ALMAR USŁUGI REMONTOWO- STOLARSKIE MAREK POPIELARSKI - 2017-10-07 - Ciechanów (mazowieckie)
praca w charakterze montażysty/serwisanta urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych
GRZEGORZ WIĘCEK EUROKLIMEX - 2018-06-14 - Stargard (zachodniopomorskie)