STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI R73/3111-1244/18 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI R73/3111-1244/18
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym ramach kanałów elektronicznych.
Data publikacji: 2018-08-14
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym ramach kanałów elektronicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI R73/3111-1244/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2018
Data zakończenia pracy: 22.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie WYMAGANIA POŻĄDANE: - wykształcenie wyższe, minimum 1 rok pracy związanej z obsługą kancelaryjną WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy; znajomość przepisów o ochronie danych osobowych, w tym RODO; umiejętność obsługi pakietu MS Office; umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, opanowanie, poprawne przekazywanie informacji ustnych, poprawne przekazywanie informacji pisemnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega,- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałościDokumenty należy złożyć do 24.08.2018 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 14.08.2018
Oferta pracy ważna do: 24.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Chlewice (świętokrzyskie)
Prace pomocnicze przy przygotowywaniu potraw
Piwnica Wójtowska Dawid Wojtas - 2017-08-07 - Krosno (podkarpackie)
Analizowanie i testowanie funkcji webowych aplikacji. Ścisła współpraca z menedżerami produktów i programistów Java. Praca z produktami pakietowych ubezpieczeń: PolicyCenter, BillingCenter i ClaimCenter. Projektowanie i wykonywanie testów manualnych oraz automatycznych. Poszukiwanie kreatywnych rozwiązań problemów.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Kraków (małopolskie)
montaż, demontaż rusztowań, prace transportowe elementów rusztowań
XERVON Polska Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Piaseczno (mazowieckie)
- prace budowlane
Firma ARKO Arkadiusz Biniak Sadki - 2017-03-13 - Sadki (kujawsko-pomorskie)
Robienie ciasta oraz wypiek jego, praca w piekarni
Gminna Spółdzielnia SAMOPOMOC CHŁOPSKA, Szepietowo - 2017-08-23 - Szepietowo (podlaskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych; sprzedaż produktów Poczty Polskiej S.A.
POCZTA POLSKA S.A. Region Sieci w Gorzowie Wlkp. - 2018-04-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Dobrzyca (wielkopolskie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Mirsk (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe, kierunek: mechanik samochodowy. Mile widziane doświadczenie.
EMCAR-SERWIS OGUMIENIA HULBÓJ MIECZYSŁAW - 2016-06-10 - Rybnik (śląskie)
1) realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,2) organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,3) przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,4) organizacja Punktu Kontaktowego "Host Nation Support" HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełma,5) planowanie i organizacja szkolenia obronnego,6) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych-kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materialów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materialów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta,7) współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,8) współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,9) współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,10) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu
Urząd Miasta Chełm - 2017-07-06 - Chełm (lubelskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m. in. prowadzeniem spraw związanych z przygotowaniem projektu budżetu w zakresie Wydziału Inwestycji i wszelkich zmian w trakcie roku budżetowego, oraz prowadzeniem spraw finansowania inwestycji i sprawozdawczości.Ważniejsze zadania: opracowywanie materiałów do projektu budżetu Miasta oraz zmiany w budżecie prowadzenie spraw dotyczących finansowania inwestycji; współpraca z Wydziałem Zarządzania Funduszami przy rozliczaniu dotacji opracowywanie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji; sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-02 - Słupsk (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie interesantów, przygotowywanie korespondencji, wsparcie działu handlowego, pomoc w pracy księgowości (cv na adres e-mail: rekrutacja (at) woodica.pl).
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2017-01-11 - Świnna Poręba (małopolskie)
Wykształcenie: zawodowe; mile widziany kurs opiekuna osoby starszej oraz doświadczenie w opiece nad osobą starszą; opieka z zamieszkaniem u podopiecznego na terenie Gliwic lub Zabrza; umowa zlecenie; wynagrodzenie: 80 brutto zł za dobę (do uzgodnienia); wyżywienie i zakwaterowanie gratis
CENTRUM O.P.R. EWA DOMAGAŁA - 2017-03-01 - Gliwice (śląskie)
praca p/z na kopalniach JSW S.A.
Jastrzębskie Przedsiębiorstwo Robót Górniczych Spółka z o.o. - 2016-11-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń sali i toalet, pomoc dzieciom w razie potrzeby
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Szczawnica (małopolskie)
.
PUB " BRUKPOL" S.C. - 2016-02-12 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
zabiegi urządzeniem DERMAOXY
Agnieszka Witomska Studio Pielęgnacji Zdrowia i Urody AGNES - 2016-05-31 - Kościan (wielkopolskie)
prowadzenie rozmów z klientami, obsługa biura, utrzymanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii
Kancelaria K & W Sp. z o.o. - 2018-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Przewóz przesyłek kurierskich i zakupów.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TRANSPORTOWYCH RADIO TAXI BARBAKAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
składanie mebli, montaż u klienta, czytanie rysunku technicznego
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Porządzie (mazowieckie)
zamieszczanie ogłoszeń internetowych.
AUTO KOMPLEKS MACIEJ MARZEWSKI - 2017-09-29 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pranie. prasowanie i naprawa konfekcji mieszkańców i innych tekstyliów, będących na wyposażeniu DPS. Pobieranie z pokoi mieszkalnych brudnej bielizny i odzieży mieszkańców. Roznoszenia mieszkańcom czystej konfekcji. Utrzymanie w czystości pomieszczeń pralni oraz pomieszczeń przynależnych do niej.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Kamińsk (warmińsko-mazurskie)
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:przygotowywanie dodatków do szycia, fiberteksu, taśmy suwakowej, wigofilu, nici; podział wykrojów na pojedyncze sztuki; dostarczanie szwaczkom określonych modeli na stanowisko pracy, kontrola poszyć
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Liczenie asortymentu za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2017-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Nałęczów (lubelskie)
Kierowca w firmie spedycyjno-transportowej, prowadzenie samochodu typu BUS 3.5 DMC
Thermotex Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Bronisze (mazowieckie)