STANOWISKO DS. MONTAŻU WIDEO I GRAFIKI KOMPUTEROWEJ W WYMIARZE 1/2 ETATU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. MONTAŻU WIDEO I GRAFIKI KOMPUTEROWEJ W WYMIARZE 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: 1)Rejestracja wideo i montaż wideo w zakresie materiałów filmowych służących promocji Miasta i Urzędu.2)Obróbka dźwiękowa przygotowywanych materiałów wideo.3)Przygotowywanie materiałów wideo do emisji.4)Tworzenie projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie.5)Opracowanie programów i planów graficznego kreowania wizerunku Urzędu Miasta.6)Współdziałanie ze wszystkimi departamentami w zakresie tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie.7)Graficzna obróbka zdjęć na potrzeby działań promocyjnych Urzędu.8)Opracowywanie systemów identyfikacji wizualnej, projektowanie logotypów, ulotek, katalogów, opakowań, kart okolicznościowych, teczek reklamowych, kalendarzy i innych tego typu materiałów.9)Tworzenie graficznych materiałów reklamowych na potrzeby prasy i innych mediów.10)Przygotowywanie materiałów do druku (DTP).11)Współpraca z lokalnymi mediami, agencjami reklamowymi, drukarniami.
Data publikacji: 2020-03-18
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)Rejestracja wideo i montaż wideo w zakresie materiałów filmowych służących promocji Miasta i Urzędu.2)Obróbka dźwiękowa przygotowywanych materiałów wideo.3)Przygotowywanie materiałów wideo do emisji.4)Tworzenie projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie.5)Opracowanie programów i planów graficznego kreowania wizerunku Urzędu Miasta.6)Współdziałanie ze wszystkimi departamentami w zakresie tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie.7)Graficzna obróbka zdjęć na potrzeby działań promocyjnych Urzędu.8)Opracowywanie systemów identyfikacji wizualnej, projektowanie logotypów, ulotek, katalogów, opakowań, kart okolicznościowych, teczek reklamowych, kalendarzy i innych tego typu materiałów.9)Tworzenie graficznych materiałów reklamowych na potrzeby prasy i innych mediów.10)Przygotowywanie materiałów do druku (DTP).11)Współpraca z lokalnymi mediami, agencjami reklamowymi, drukarniami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. MONTAŻU WIDEO I GRAFIKI KOMPUTEROWEJ W WYMIARZE 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: projektant grafiki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Projektant grafiki
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętność montażu materiałów wideo służących promocji Miasta i Urzędu
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
umiejętność kreowania graficznego wizerunku i promocji Miasta
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: umiejętność graficznej obróbki zdjęć
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: umiejętność interpretacji przepisów prawa
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
umiejętność przygotowywania materiałów do druku (DTP)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
umiejętność przygotowywania prezentacji multimedialnych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość programów komputerowych do montażu i obróbki wideo
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
umiejętność tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w internecie
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10:
umiejętność wizualizowania i opracowania materiałów promocyjnych Urzędu Miasta Chełm
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11:
umiejętność tworzenia materiałów filmowych (rejestracja, montaż i obróbka wideo, obróbka dźwięku)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_12:
znajomość platformy PC i oprogramowania graficznego typu: adobe CC (Photoshop, illustrator, inDesign) oraz Corel Draw
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_13: umiejętność obsługi kamery
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_14:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_15:
kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, zdyscyplinowanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACYstanowisko ds. montażu wideo i grafiki komputerowej w wymiarze 1/2 etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.25.20201.Wymagania niezbędne :1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: średnie,6) portfolio minimum 3 materiały wideo w formacie mp4 dostarczone na pendrive (pamięć przenośna USB).2. Wymagania dodatkowe :1) wykształcenie wyższe,2) znajomość programów komputerowych do montażu i obróbki wideo,3) znajomość platformy PC i oprogramowania graficznego typu: adobe CC (Photoshop, illustrator, inDesign) oraz Corel Draw.4) umiejętność interpretacji przepisów prawa,5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,6) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,7) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,8) umiejętność tworzenia materiałów filmowych (rejestracja, montaż i obróbka wideo, obróbka dźwięku),9) umiejętność obsługi kamery,10) umiejętność kreowania graficznego wizerunku i promocji Miasta,11) umiejętność tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w internecie,12) umiejętność graficznej obróbki zdjęć,13) umiejętność przygotowywania materiałów do druku (DTP),14) umiejętność wizualizowania i opracowania materiałów promocyjnych Urzędu Miasta Chełm,15) umiejętność montażu materiałów wideo służących promocji Miasta i Urzędu,15) umiejętność przygotowywania prezentacji multimedialnych,16) kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, zdyscyplinowanie.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :1)Rejestracja wideo i montaż wideo w zakresie materiałów filmowych służących promocji Miasta i Urzędu.2)Obróbka dźwiękowa przygotowywanych materiałów wideo.3)Przygotowywanie materiałów wideo do emisji.4)Tworzenie projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie.5)Opracowanie programów i planów graficznego kreowania wizerunku Urzędu Miasta.6)Współdziałanie ze wszystkimi departamentami w zakresie tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie.7)Graficzna obróbka zdjęć na potrzeby działań promocyjnych Urzędu.8)Opracowywanie systemów identyfikacji wizualnej, projektowanie logotypów, ulotek, katalogów, opakowań, kart okolicznościowych, teczek reklamowych, kalendarzy i innych tego typu materiałów.9)Tworzenie graficznych materiałów reklamowych na potrzeby prasy i innych mediów.10)Przygotowywanie materiałów do druku (DTP).11)Współpraca z lokalnymi mediami, agencjami reklamowymi, drukarniami.4. Warunki pracy na stanowisku :1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi : 6,56 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne :1)życiorys (CV),2)portfolio,3)list motywacyjny,4)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. montażu video i grafiki komputerowej w wymiarze 1/2 etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 30 marca 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. montażu wideo i grafiki komputerowej w wymiarze 1/2 etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 18 marca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).Chełm, dnia 2020-03-17KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. montażu wideo i grafiki komputerowej w wymiarze 1/2 etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 18 marca 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//WOA-I.2110.25.2020.pdf
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)portfolio,3)list motywacyjny,4)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: projektant grafiki
Data dodania oferty pracy: 18.03.2020
Oferta pracy ważna do: 30.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?60c7bf8f5145609421cda8640904e714
Podobne oferty pracy
Obsługa i programowanie urządzeń do obróbki skrawaniem (frezarka CNC).Mocowanie narzędzi oraz oprzyrządowania.Wykonywanie szkiców detali.Czytanie rysunku technicznego.Obsługiwanie elektronarzędzi.
ROTTECH Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
•zarządzenie portfelem wierzytelności trudnych Banku,•weryfikacja dokumentacji kredytowej, w szczególności prawnych zabezpieczeń,•ocena sytuacji płatniczej dłużników i ustalanie strategii postępowania z dłużnikami, •negocjacje z dłużnikami, przygotowanie propozycji restrukturyzacyjnych,•prowadzenie polubownej windykacji – monity telefoniczne i listowne, kontakty bezpośrednie z dłużnikami,•podejmowanie czynności sądowo-egzekucyjnych,•kontakty z sądami, współpraca z komornikami, syndykami,•monitorowanie przebiegu spraw i kontrola spłat należności,•raportowanie o efektach podejmowanych działań wobec dłużników.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2019-03-05 - Poddębice (łódzkie)
Prostowanie elementów karoserii Renowacja ilakierowanie samochodów Drobne prace lakiernicze
ILLUSTRO DORADZTWO S.C. G. Rippel, N. Kotas-Rippel - 2018-08-22 - Opole (opolskie)
Praca na terenie całego kraju, budowa dróg ekspresowych i autostradwynagrodzenie+dieta, praca w delegacji (cały kraj)
Petex Renata Krzeszewska - 2017-11-02 - Stare Skoszewy (łódzkie)
wykształcenie bez znaczeniawymagane prawo jazdy kat. Bzdolności manualneotwartość, kreatywnośćStanowisko samodzielne. Praca na terenie Ostrowa, Kalisza i okolic.Uzupełnianie, czyszczenie, drobne naprawy. Osoba do przyuczenia.1 zmiana: 7-15 (pon.pt.)wynagrodzenie: 17 zł brutto/h
KAWEX Robert Staśkowiak - 2019-02-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Nauka:- wykładania towaru na pólki,- przyjmowania towaru zgodnie z fakturą,- obsługi kasy fiskalnej i terminala płatniczego,- obsługi klienta sklepu.
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Lisiec Wielki (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT, PT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; okresowa praca przy odbiorach na rusztowaniach.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie brutto od 2500 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej http://bip.um.slupsk.pl/praca/674.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-08-13 - Słupsk (pomorskie)
prace ślusarskie
Tioman Sp. z o. o. Sp. k. - 2017-04-11 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
praca w kuchni, przygotowanie potraw
JW INTERNATIONAL ZAJAZD KOSYNIER HOTEL JANINA N/POPRADEM S.C. - 2018-11-02 - Węgrzce (małopolskie)
Prace budowlane przy obiektach mostowych (prace ciesielskie, ogólnobudowlane),montaż i demontaż deskowań, zaangażowanie w montaż szalunków, współpraca z Kierownikiem Brygady w zakresie podziału prac i harmonogramu
Strabag Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Będzino (zachodniopomorskie)
Montaż okien.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Świercze (opolskie)
utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynku, w otoczeniu budynku, obsługiwanie i konserwacja sprzętu technicznego, dozorowanie instalacji dostar. media do obiektu
SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie - 2017-05-16 - Chojna (zachodniopomorskie)
Proste prace manualne lub na linii montażowej. Montaż wiązek kablowych według wzorca.
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Opalenica (wielkopolskie)
obsługa klienta w salonie meblowym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MEBLARZ - 2018-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
1)współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz komórkami Urzędu Miasta Chełm, przy realizacji powierzonych zadań,2)wykonywanie zadań wynikających z aktów prawnych i uchwał Rady Miasta,3)przestrzeganie regulamin pracy, ustalonego porządku i czasu pracy,4)rzetelne, efektywne i terminowe wykonywanie zadań i poleceń,5)dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych,6)rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji wg. Właściwości,7)przyjmowanie interesantów, udzielanie im informacji o prowadzonym postępowaniu oraz innych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami, a także rozstrzyganie w ich indywidualnych sprawach,8)określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta, w tym lokalnych zasad zagospodarowania przestrzennego, z uwzględnieniem zasad określonych w koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju, ustaleń strategii rozwoju i zagospodarowania przestrzennego województwa oraz strategii rozwoju gminy, w tym nadzoru w zakresie zachowania walorów estetycznych i użytkowych miasta,9)dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych,10)opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu,11)dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów w opracowywaniu planów,12)wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium,13)sporządzanie projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz projektu zmiany Studium,14)prowadzenie spraw związanych ze uchwaleniem zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta,15)analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i występowanie ze stosownymi wnioskami do Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków do Rady,16)sporządzanie projektów planów miejscowych i ich zmian, w tym specjalistycznych opracowań branżowych w szczególności:a) przygotowywanie opracowań ekofizjograficznych i prognoz oddziaływania na środowisko,b) przygotowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego,17) prowadzenie spraw związanych ze uchwaleniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmianami, 18) prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, gromadzenie i przechowywanie materiałów z nimi związanych, w tym również uchylonych i nieobowiązujących,19) prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia bądź zmiany planu,20) udostępnianie zainteresowanym stronom i udzielanie niezbędnych informacji wynikających z ustaleń obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta oraz studium,21) przygotowywanie uzgodnień i opinii związanych z zagospodarowaniem przestrzennym oraz polityką przestrzenną gminy,22) Powoływanie i prowadzenie obsługi administracyjnej Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej,23) współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym: a) opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiego, b) uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu,24) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych uzgadniania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,25) współpraca ze stowarzyszeniami i izbami zawodowymi architektów i urbanistów w celu podnoszenia poziomu opracowań planistycznych, architektonicznych i nowych rozwiązań w budownictwie,26) przygotowywanie na sesję Rady informacji o zgłoszonych żądaniach i wydanych decyzjach wynikających z art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Urząd Miasta Chełm - 2019-04-08 - Chełm (lubelskie)
obsługa szlifierek do płaszczyzn, dokonywanie pomiarów wyszlifowanych elementów, wypełnianie dokumentacji produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2016-01-25 - Krosno (podkarpackie)
Obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wykładanie towaru, obsługa klienta.
Firma "WOJTEK" Lech Piątek - 2018-02-14 - Udorpie (pomorskie)
przygotowywanie list płać i deklaracji rozliczeniowych do ZUS-uznajomość płatnika
BIURO RACHUNKOWE " FISKUS " WIESŁAWA KAPŁON - 2016-12-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace pomocnicze w kuchni, obsługa kasy fiskalnej. Umowa o pracę.Godziny pracy po 8 h ustalane wg. grafiku: pn-pt 11.00 - 23.00, sb-nd 12.00 - 24.00.
Restauracja MARGHERITA s.c. Maria Kuchta, Barbara Lewko - 2018-02-27 - Zabrze (śląskie)
nadzór nad pracownikami, objazdy po terenach zielonych
KAT DAR "OGRÓD SYSTEM" MARCELA DARIUSZ - 2016-06-27 - Kraków (małopolskie)
praca przy budownie dróg - głównie na terenie Małopolski (obecnie inwestycje wykonywane na terenie Bochni, Dobczyc, Nowego Targu i Mszany Dolnej). Pracodawca zapewnia dojazd z bazy Firmy, codzienny zjazd do domu po pracy.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Łostówka (małopolskie)
PRACE PORZĄDKOWE, PRACE REMONTOWE
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Stoszowice (dolnośląskie)
Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu w Wydziale Polityki Transportowej realizować będzie zadania z zakresu inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Ważniejsze zadania: 1. sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 2. opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; 3. opracowywanie zadań i spraw dot. inżynierii ruchu - badania i pomiary ruchu; 4. projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; 5. udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; 6. podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; 7. współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; 8. bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; 9. nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; 10. prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu; 11. załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; 12. wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 3200 zł brutto do negocjacji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-13 - Słupsk (pomorskie)
SPRZEDAŻ TYTONIU, DOZÓR NAD AUTOMATAMI DO GRY
RTDELTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowychAktywna sprzedaż usług i towarów handlowychSporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
kontakt przez OHP - 2017-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wykładanie towaru na półki, sprawdzanie jakości i ilości towaru, obsługa klienta i kasy.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Włodawa (lubelskie)
Pomoc w pracach budowlano-remontowych. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KASPERCZYK ZBIGNIEW PPUH SAM-BUD - 2018-06-19 - Rybnik (śląskie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW ŹRÓDŁOWYCH
ACCOUNT KATARZYNA SZAŁĘGA - 2018-02-14 - Zaczernie (podkarpackie)
profesjonalna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw, ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy. Praca w równoważnym systemie pracy, sklep będzie czynny od 9.00 do 20.00, a w niedziele od 10.00 do 18.00. Konieczność udziału w 5-cio dniowym szkoleniu wyjazdowym w Tarnowie. Rekrutacja w dniu 04.07.2017 r. od godz. 9.00 podczas giełdy pracy w ZCAZ w Dobczycach, ul. Szkolna 20 B.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Dobczyce (małopolskie)
Wdrażanie DevOps; Prowadzenie inicjatyw automatyzacji; Zarządzanie zespołem specjalistów ds. Wsparcia aplikacji; Zapewnienie pomocy technicznej członkom zespołu; Przygotowanie karty wyników w ramach zarządzania wydajnością; Przeprowadzanie comiesięcznych ocen; Dostarczanie danych wejściowych do poprawy produktywności w celu obniżenia kosztów; Koordynacja z klientami na dostawę BAU, doskonalenie procesów i zwiększanie doświadczenia obsługi klienta; Obsługa i wdrażanie aplikacji; Planowanie i tworzenie raportów; Zarządzanie certyfikatami (żądanie, odnowienie, odwołanie, instalacja itd.); Problemy z IIS; Odzyskiwanie po awarii; Inne problemy codzienne w środowiskach produkcyjnych i nieprodukcyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)