STANOWISKO DS. KULTURY FIZYCZNEJ Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. KULTURY FIZYCZNEJ

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej.2.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej organizacja pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.3.Zawieranie umów, przeprowadzanie kontroli oraz weryfikacja sprawozdań finansowych z wykonanych zadań publicznych Miasta Chełm, na które przyznane zostały dotacje z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej oraz pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.4.Opracowywanie projektu budżetu w zakresie upowszechniania kultury fizycznej oraz sporządzanie sprawozdań z jego realizacji.5.Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem Rady Sportu przy Prezydencie Miasta Chełm.6.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania stypendiów sportowych dla zawodników z chełmskich klubów sportowych.7.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania nagród dla zawodników za osiągnięte wyniki sportowe i trenerów za prowadzenie szkolenia sportowego.8.Nadzór nad działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.9.Przygotowanie dokumentów związanych z wykazem kąpielisk na terenie miasta Chełm oraz określeniem sezonu kąpielowego na terenie miasta Chełm.10.Kontrola przygotowań Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie do sezonów: letniego i zimowego.11.Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.12.Sporządzanie wniosków dotyczących zmian po stronie dochodów i wydatków w budżecie Miasta Chełm w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.13.Współpraca ze stowarzyszeniami i klubami sportowymi.14.Opiniowanie statutów stowarzyszeń i klubów sportowych.15.Bieżące zamieszczanie w urzędowym publikatorze teleinformatycznym Biuletynie Informacji Publicznej, informacji z zakresu działań Departamentu Edukacji i Sportu.16.Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków.17.Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.18.Archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami.19.Dbanie o dobro i interes miasta podczas wykonywania zadań.20.Efektywne wykorzystywanie czasu pracy.21.Wykonywanie poleceń wydawanych przez Dyrektora Departamentu i kierownictwo Urzędu.22.Samokontrola na stanowisku pracy.

Data publikacji: 2020-07-28

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej.2.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej organizacja pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.3.Zawieranie umów, przeprowadzanie kontroli oraz weryfikacja sprawozdań finansowych z wykonanych zadań publicznych Miasta Chełm, na które przyznane zostały dotacje z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej oraz pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.4.Opracowywanie projektu budżetu w zakresie upowszechniania kultury fizycznej oraz sporządzanie sprawozdań z jego realizacji.5.Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem Rady Sportu przy Prezydencie Miasta Chełm.6.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania stypendiów sportowych dla zawodników z chełmskich klubów sportowych.7.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania nagród dla zawodników za osiągnięte wyniki sportowe i trenerów za prowadzenie szkolenia sportowego.8.Nadzór nad działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.9.Przygotowanie dokumentów związanych z wykazem kąpielisk na terenie miasta Chełm oraz określeniem sezonu kąpielowego na terenie miasta Chełm.10.Kontrola przygotowań Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie do sezonów: letniego i zimowego.11.Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.12.Sporządzanie wniosków dotyczących zmian po stronie dochodów i wydatków w budżecie Miasta Chełm w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.13.Współpraca ze stowarzyszeniami i klubami sportowymi.14.Opiniowanie statutów stowarzyszeń i klubów sportowych.15.Bieżące zamieszczanie w urzędowym publikatorze teleinformatycznym Biuletynie Informacji Publicznej, informacji z zakresu działań Departamentu Edukacji i Sportu.16.Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków.17.Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.18.Archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami.19.Dbanie o dobro i interes miasta podczas wykonywania zadań.20.Efektywne wykorzystywanie czasu pracy.21.Wykonywanie poleceń wydawanych przez Dyrektora Departamentu i kierownictwo Urzędu.22.Samokontrola na stanowisku pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KULTURY FIZYCZNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: Umiejętność interpretacji przepisów prawnych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o sporcie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.58.20201.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe,6) doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w jednostkach administracji publicznej.2. Wymagania dodatkowe:1) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing,2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość ustawy o sporcie, 6) umiejętność interpretacji przepisów prawnych,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej.2.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej organizacja pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.3.Zawieranie umów, przeprowadzanie kontroli oraz weryfikacja sprawozdań finansowych z wykonanych zadań publicznych Miasta Chełm, na które przyznane zostały dotacje z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej oraz pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.4.Opracowywanie projektu budżetu w zakresie upowszechniania kultury fizycznej oraz sporządzanie sprawozdań z jego realizacji.5.Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem Rady Sportu przy Prezydencie Miasta Chełm.6.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania stypendiów sportowych dla zawodników z chełmskich klubów sportowych.7.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania nagród dla zawodników za osiągnięte wyniki sportowe i trenerów za prowadzenie szkolenia sportowego.8.Nadzór nad działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.9.Przygotowanie dokumentów związanych z wykazem kąpielisk na terenie miasta Chełm oraz określeniem sezonu kąpielowego na terenie miasta Chełm.10.Kontrola przygotowań Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie do sezonów: letniego i zimowego.11.Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.12.Sporządzanie wniosków dotyczących zmian po stronie dochodów i wydatków w budżecie Miasta Chełm w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.13.Współpraca ze stowarzyszeniami i klubami sportowymi.14.Opiniowanie statutów stowarzyszeń i klubów sportowych.15.Bieżące zamieszczanie w urzędowym publikatorze teleinformatycznym Biuletynie Informacji Publicznej, informacji z zakresu działań Departamentu Edukacji i Sportu.16.Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków.17.Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.18.Archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami.19.Dbanie o dobro i interes miasta podczas wykonywania zadań.20.Efektywne wykorzystywanie czasu pracy.21.Wykonywanie poleceń wydawanych przez Dyrektora Departamentu i kierownictwo Urzędu.22.Samokontrola na stanowisku pracy.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,52 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (opcjonalnie),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,14)dokumenty poświadczające co najmniej 6-miesięczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 07 sierpnia 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 27 lipca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-07-27KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 27 lipca 2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//ds._kultury.pdf

Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (opcjonalnie),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,14)dokumenty poświadczające co najmniej 6-miesięczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 28.07.2020

Oferta pracy ważna do: 07.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 28.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8af176778e21de342dbfde9606f10ac7

Podobne oferty pracy

RECEPCJONISTA (STAZ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Zabrze (śląskie)

STANOWISKO DS. EWIDENCJI - 2 500 - 2 800 PLN

ewidencja danych indetyfikacyjnych i ewidencyjnych na kontach płatników składek oraz naliczanie i wynmierzanie dodatkowej opłaty z nieterminowym przekazywaniem składek do OFE
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-05-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 100 PLN

praca w kuchni, prace pomocnicze przy przygotowywaniu posiłków, obrobka wstępna warzyw i owoców, krojenie wędlin,warzyw, przygotowywanie surówek, potraw, utrzymanie czystości w kuchni.umowa zlecenia + ZUS, przepracowanie około 90 godzin w miesiącu według potrzeb od 9 do 24, przez to dyspozycyjność od 9 do 24,
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO W INSPEKTORACIE ZUS W TUCHOLI (NR 0662) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek I-piętrowy - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-02-05 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. CONTROLLINGU I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - od 3 500 PLN

•Sporządzanie raportów i analiz finansowych na potrzeby wewnętrznego raportowania, w szczególności comiesięcznych wyników finansowych.•Zarządzanie systemem budżetowania, w tym przygotowywanie założeń do budżetowania, sporządzanie budżetu Spółki, kontrola wykonania (raporty), analiza odchyleń.•Sporządzanie kalkulacji cen świadczonych usług.•Sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych.•Doradztwo dla Zarządu Spółki, czyli przygotowanie raportów, analiz, scenariuszy działań.•Weryfikacja zapisów księgowych, w tym sprawowanie kontroli wewnętrznej dowodów księgowych, nadzór nad zamknięciem okresów rozliczeniowych.•Współpraca z audytorami, kontakty z urzędami skarbowymi, bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi.•Rozliczenia w zakresie podatku VAT, CIT i innych.
Polkowicka Dolina Recyklingu sp.z o.o. - 2020-02-11 - Polkowice (dolnośląskie)

STANOWISKO DS GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I GEODEZJI - od 3 400 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku1. uzgadnianie projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów zagospodarowania przestrzennego,2. współpraca z innymi organami w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego,3. przygotowanie wniosków o założenie ksiąg wieczystych i wnioskowanie o dokonanie zmian,4. prowadzenie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości i nazewnictwa ulic,5. wszczynanie i prowadzenie postępowania o rozgraniczenie nieruchomości , zatwierdzanie projektów podziałów nieruchomości, scalania nieruchomości,6. uzgadnianie zjazdów, wjazdów na drogi gminne,7. uzgadnianie projektów technicznych obiektów budowlanych,8. wydawanie zaświadczeń o zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,9. sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego10. przygotowywanie materiałów do postepowań dotyczących nieruchomości,11. opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,12. przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych na realizację zadań wynikających z zakresu czynności,13. prowadzenie procedur zmierzających do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji,14. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy lub Sekretarza.Jedna zmiana 7.30-15.30
Urząd Gminy w Milejewie - 2020-06-09 - Milejewo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO KADR I PŁAC - od 4 500 PLN

sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, ze szczególnym uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracownikówprzygotowywanie listy płac dla pracowników i zleceniobiorcówsporządzanie obowiązujących deklaracji, sprawozdań dla potrzeb ZUS, US, PFRONewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracyobsługa systemu kadrowo-płacowego
"UNI-RACH PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - 997,4 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Puńsk (podlaskie)

HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie kierunkowe; prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, dobra znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: skaling, piaskowanie, fluoryzacja, lakowanie, lakierowanie; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gliwice (śląskie)

PRACA PRZY WYTWORZENIU ASORTYMENTU DREWNIANEGO - od 17 PLN

wytworzenie asortymentu drewnianego, zgodnie ze specyfikacją uzyskaną od Klienta, co do rodzaju, wymiarów, gatunku drewna oraz kształtów
kontakt przez PUP - 2020-07-01 - Łubowo (zachodniopomorskie)

POMOCNIK CUKIERNIKA - od 925 PLN

Pomocnik cukiernika ,produkcja ciastek,drożdżówek,utrzymanie porządku na stanowisku pracy
CUKIERNIA "PAJ" S.C. ANNA ZAZULA, ANDRZEJ ZAZULA - 2016-03-10 - Chełmek (małopolskie)

ROBOTNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 100 PLN

Robotnik ogólnobudowlany
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Łyskowo (zachodniopomorskie)

STOLARZ - 1 850 - 2 500 PLN

Prace stolarskie przy produkcji mebli (krzeseł i stołów). Praca w Bielsku-Białej, w godz. 6.00-14.00.
FIMAR STANISŁAW FIGURA - 2015-11-19 - Bielsko-Biała (śląskie)

PSYCHOLOG - od 1 600 PLN

praca z osobami niepełnosprawnymi
Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Niepełnosprawnych "Naszym Dzieciom" - 2018-02-14 - Brzeziny (łódzkie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 4790) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

pomoc w gospodarstwie, wykonywanie prac porządkowych
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Osetnik (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK ZMIANY - od 14 PLN

Organizacja pracy pracowników, nadzór nad pracownikami, organizacja załadunków i rozładunków.
LAUDE SMART INTERMODAL S.A. - 2017-04-13 - Wysokie (lubelskie)

STANOWISKO DO SPRAW WSPARCIA INFORMATYCZNEGO - od 3 500 PLN

1. Instalacja, konfiguracja i koordynacja eksploatacji stacji roboczych i sprzętu komputerowego użytkowników.2. Konserwacja, archiwizacja i obsługa oprogramowania autorskiego i komercyjnego nieutrzymywane centralnie oraz systemy równoległe i systemy KSI wymagające bezpośredniego dostępu do elementów konfiguracji.3. Nadzór pomieszczeń stref bezpieczeństwa oraz funkcjonowanie urządzeń technicznych.4. Obsługa incydentów i realizacja zamówień w ramach obsługiwanych grup wsparcia.5. Ewidencja i raportowanie dotyczące realizowanych prac.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gorzów Wlkp - 2018-12-05 - Żary (lubuskie)

POMOC STOLARZA - od 1 850 PLN

pozostałe prace przy obróbce drewna, cięcie, frezowanie i szlifowanie
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Gorczyn (łódzkie)

STANOWISKO OBSŁUGI SPRAWOZADWCZO - INFORMATYCZNEJ - od 2 500 PLN

Wykształcenie min. średnie o profilu informatycznym; mile widziane doświadczenie, ale nie jest wymagane; realizacja polityki bezpieczeństwa informatycznego w Banku; zarządzanie obszarem IT Banku; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice
BANK SPÓŁDZIELCZY W SOŚNICOWICACH - 2016-10-13 - Sośnicowice (śląskie)

STANOWISKO DS. USUWANIA POJAZDÓW I ZARZĄDZANIA RUCHEM W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG - od 2 500 PLN

Do obowiązków Pracownika ds. usuwania pojazdów i zarządzania ruchem należy:1. Wykonywanie zadań organu zarządzającego ruchem, a w szczególności:1) zatwierdzanie i opiniowanie projektów i koncepcji organizacji ruchu,2) opiniowanie projektów w zakresie geometrii drogi,3) wyznaczanie miejsc przeznaczonych do parkowania pojazdów których kierowcy posiadają kartę parkingową osoby niepełnosprawnej w tym wyznaczanie zastrzeżonych stanowisk postojowych (tzw. kopert) w celu korzystania z nich na prawach wyłączności w określonych godzinach lub cało-dobowo,4) opracowywanie i przedkładanie do podpisu zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych - realizacja art.64 do 64i, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,5) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach w zakresie wprowadzania oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz urządzeń bezpie-czeństwa ruchu,6) wykonywanie nadzoru nad zarządzaniem ruchem, opracowywaniem, zatwierdzaniem projektów oznakowania dróg i oznakowania prowadzonych robót oraz dokonywanie oceny organizacji ruchu w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego,7) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu z uwzględnieniem wniosków wynikających z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu,8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzają-cymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami, w tym uczestnictwo w pracach komisji, powołanej w celu szczegółowego rozpatrzenia wniesionych opinii lub wątpliwości związanych z organizacją ruchu drogowego,9) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,10) przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzyma-nia wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwięko-wej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach oraz ich zgodno-ści z zatwierdzoną organizacją ruchu,11) przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu,12) udział w pracach związanych z wykonywaniem dokumentacji technicznej związanej z zadaniami inwestycyjnymi.2. Wykonywanie zadań związanych z transportem publicznym, a w szczególności wykonywanie zadań związanych z usuwaniem pojazdów zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym:1) analiza uregulowań prawnych dotyczących usuwania i przechowywania pojazdów oraz wnioskowanie w sprawach koniecznych zmian w tym zakresie,2) coroczne przygotowywanie projektu uchwały Rady Miasta Chełm w sprawie wysokości opłat, o których mowa w art.130a, ust. 5c ustawy Prawo o ruchu drogowym,3) organizacja, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych związanych z wyborem jednostki na wykonanie usługi usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów na parking strzeżony, wyceny pojazdów, ustalaniu kosztów przechowywania i holowania,4) prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym,5) rozliczanie umów i zleceń związanych z usuwaniem i przechowywaniem usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym,6) kompletowanie dokumentacji związanej z usuniętymi pojazdami,7) współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie spraw związanych z usuniętymi pojazdami na podstawie art.130a i art.50a ustawy Prawo o ruchu drogowym,8) przygotowywanie projektów decyzji o zapłacie oraz naliczanie kosztów w związku z usuwaniem, przechowywaniem, oszacowaniem, sprzedażą lub zniszczeniem pojazdu powstałe od momentu wydania dyspozycji jego usunięcia do zakończenia postępowania,9) przygotowywanie projektów postanowień o zapłacie wynagrodzenia dozorcy na podstawie ustawy o postępowaniu egzekucyjnym,10) przygotowywanie projektów postanowień i decyzji na podstawie Kodeksu postępowania administracyjnego,11) przygotowywanie wezwań do zapłaty kosztów związanych z wydaniem dyspozycji usunięcia pojazdu,12) przygotowywanie pism wzywających lub informujących o brakach formalnych oraz o toczącym się postępowaniu w sprawie,13) współpraca i przekazywanie kompletnej dokumentacji do komórki organizacyjnej zajmującej się obsługą prawną w celu skierowania wniosków do sądu o orzeczenie przepadku pojazdu,14) wykonywanie czynności związanych z wyrejestrowaniem pojazdów przejętych na podstawie prawomocnego postanowienia sądu,15) współdziałanie ze Strażą Miejską i Policją w usuwaniu pojazdów z ulic Miasta Chełm, spełniających przesłanki art.50a ustawy Prawo o ruchu drogowym,16) prowadzenie spraw w zakresie przejmowania na własność wraków pojazdów mechanicznych w trybie art. 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym,17) prowadzenie rejestru spraw, nadzór i kontrola nad terminami związanymi z przechowywaniem pojazdów na parkingu strzeżonym usuniętych z dróg na podstawie art.50a i art.130a,18) czynności związane z wycofaniem pojazdów z eksploatacji, określone w art. 18-20 ustawy o recyklingu w celu przekazania pojazdów do demontażu, przekazywanie wraków pojazdów mechanicznych przejętych przez Miasto Chełm do stacji demontażu,19) prowadzenie postępowań w zakresie uzyskania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dofinansowania w zakresie zbierania porzuconych pojazdów wycofanych z eksploatacji.3. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm z zakresu organizacji ruchu drogowego.4. W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,2) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.5. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.6. Wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego-wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.7. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-16 - Chełm (lubelskie)

KIEROWCA KAT B - od 3 000 PLN

transport w zakresie dowozu wykonanego przez firmę towaru, oraz odbiór zapotrzebowania materiałowego do produkcji
KOM EKO SP. Z O.O. - 2018-11-19 - Kościan (wielkopolskie)

WYCHOWAWCA - od 2 150 PLN

Zadania opiekuńczo-wychowawcze dotyczące podopiecznych umieszczonych w placówce opiekuńczo-wychowawczej; współpraca z rodzinami podopiecznych; współpraca ze szkołami, sądami i innymi podmiotami zajmującymi się sferą pracy z dziećmi pozbawionymi opieki.
DOM DZIECKA - 2018-08-06 - Piekary Śląskie (śląskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W INSPEKTORACIE W BYDGOSZCZY (NR 6099) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki PracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA ORAZ SYSTEMU INFORMACJI OŚWIATOWEJ W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: 1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-12 - Słupsk (pomorskie)

OPERATOR WYTŁACZARKI - od 2 300 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

KONSERWATOR - od 1 000 PLN

prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Złotoryja (dolnośląskie)