STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ Świdnica oferta pracy kontakt przez PUP
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: według wniosku
Data publikacji: 2019-05-08
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: według wniosku
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Skłodowskiej 5, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: według wniosku
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Skłodowskiej
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 10.05.2019
Oferta pracy ważna do: 09.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2713428915120067af8c5650e96e317a
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
Dozór, ochrona mienia.Wysokość wynagrodzenia brutto 2100 + 20% za godziny nocne.
ARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-22 - Parzniew (mazowieckie)
Prace porządkowe, sprzataczka
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Lubsza (opolskie)
praca w systemie równoważnym w godzinach od 07:00 do 15:00 lub od 22:00 do 06:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek i ładunków, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20 / Mierzyn, ul. Welecka 2A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta ( udzielani informacji oraz praca wg. ustalonego obiegu dokumentów) dbanie o stan i wizerunek ekspozycji na salonie (wydruk cen, układanie materiałów informacyjnych, wycieranie kurzu mebli nowo wstawianych na ekspozycję, monitorowanie i informowanie o ewentualnych uszkodzeniach w meblach)monitorowanie stanów magazynowych mebli wyprzedażowych (w celu ciągłego uzupełniania ekspozycji) obsługa sprzedaży ratalnejpakowanie i wydawanie sprzedanych ostatnich egzemplarzy mebli z ekspozycji salonuwspółpraca z pracownikami innych działów celu zapewnienia ciągłości sprzedaży i właściwej obsługi Klientaprzyjmowanie należności kwot: gotówkowych/rozliczeń bezgotówkowych rozliczanie kasy wg ustalonego harmonogramu, dbanie o to aby w kasie były odpowiednie nominały zapewniające ciągłość obsługi.Wykonywanie poleceń przełożonych związanych z obsługą Salonu a nie wymienionych wyżej.
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
praca przy produkcji wedlin
IM WORK Sp z o.o. Sp. k - 2016-04-15 - Sokolniki (łódzkie)
Sprawowanie opieki nad gościem hotelowym:-powitanie gości-przyjmowanie i wydawanie kluczy do pokojów-pomoc przy przenoszeniu bagażu gościa-udzielenie informacji o usługach oferowanych przez hotel, pełnienie także dyżurów nocnych
DEPORIUM INC Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Przyszywanie części odzieży według określonej formy, czytanie instrukcji uszycia danej części odzieży i stosowanie się do niej - odzież typu kurtki, płaszcze.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Częstochowa (śląskie)
Dorabianie kluczy, usługi grawersko-poligraficzne, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Puławy (lubelskie)
sprzedaż, oferowanie materiałów budowlanych, projektowanie, sporządzanie ofert handlowych i faktur
OCMB Centrum Budowlane s.c. Robert Kwiatkowski, Piotr Sawa - 2016-06-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00 i od 12:00 do 22:00 od poniedziałku do piątku; rozdzielanie przesyłek zgodnie z planem kierowania, prowadzenie stanów magazynowych posiadanych druków, obsługa linii foliujących, obsługa drukarek i urządzeń adresujących, maszyn kopertujących, sporządzanie paczek, druków bezadresowych i pakietów; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Gdańska 15A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
montaż szalunków metalowych
LESZEK MALINOWSKI EURO - STYL - 2017-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Bukowno (małopolskie)
Stawianie domków jednorodzinnych oraz mieszkalnych, murowanie silki o grupości 24 cm*18cm, ścian y działowe 12cm*8cm, murowanie na klej i zaprawe.Miejsce pracy: Wrocław ul. Zakładowa , Agrestowa
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
1) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości od osób prawnych,2) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości dla nieruchomości stanowiących współwłasność z osobą prawną,3) bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4) prowadzenie akt podatników,5) egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz dokonywanie analizy tych deklaracji,6) prowadzenie postępowania podatkowego w sprawie określenia wysokości zobowiązania podatkowego,7) sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawach podatkowych oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie,8) prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych,9) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,10) sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11) dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób prawnych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,12) uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,13) przekazywanie dowodów księgowych do księgowości syntetycznej, dotyczących wymiaru podatku za każdy miesiąc,14) dokonywanie uzgodnień na koncie 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych z księgowością syntetyczną,15) przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,16) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych,17) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,18) stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,19) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej
Urząd Miasta Chełm - 2017-01-31 - Chełm (lubelskie)
1.Wykonywanie zadań z zakresu obsługi Rady Miejskiej Lądka-Zdroju. 2. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi sołectw.3.Pełnienie funkcji redaktora BIP - publikowanie informacji publicznych związanych z działalnością Rady Miejskiej, wydziałów UMiG w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Lądek-Zdrój;4. Odbieranie i wysyłanie korespondencji za pomocą platformy epuap5.Prowadzenie rejestru umów
Urząd Miasta i Gminy Lądek-Zdrój - 2019-01-17 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Nadzór nad siecią ciepłowniczą HSM
Hrubieszowska Spółdzielnia Mieszkaniowa im. St. Staszica - 2015-12-10 - Hrubieszów (lubelskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2017-10-26 - Gliwice (śląskie)
Prace przy koordynacji budowy, opracowywanie dokumentacji projektowej. Kontakt osobosty z pracodawcą w siedzibie firmy w godzinach 07.00-07.30. Praca na terenie Polski - w szczególności teren województwa mazowieckiego.
Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Stanisław Przesmycki - 2017-07-06 - Siedlce (mazowieckie)
udzielanie pomocy rodzinom; rozwiązywanie problemów socjalych, psychologicznych oraz wychowawczych; wspieranie aktywności społecznej rodzin, prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, monitorowanie funkcjonowanie rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-05-15 - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
DOSTARCZANIE ZAMÓWIEŃ.ZAOPATRZENIE.
"SZWEJK" S.C. CISZEK KATARZYNA, KOSIBA MIROSŁAW - 2016-04-21 - Dębica (podkarpackie)
Prace wykonczeniowe związane z remontami klatek schodowych w blokach mieszalnych, gładzie, malowanie, zabudowy, karton gipsPraca od 8:00 do 16:00
SKIBARBUD - 2018-10-09 - Łódź (łódzkie)
tworzenie oraz zarządzanie stronami WWW oraz sklepem internetowym
DARIUSZ KACZMARCZYK GREEN VALLEY - 2018-08-24 - Radomsko (łódzkie)
Przygotowywanie posiłków, napoi, wydawanie zamówieńMiejsce pracy: Restauracja McDonald'sul. Płk. Dąbka 152 w ElbląguPraca w godzinach 9-21 w wymiarze 8 godzin począwszy od godz. 9.00 Zmiany ustawiane co godzina, max do 21.00 wg szczegółowego grafikuOferta stażu dla osób do 30 r.ż
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie baz danych, sporządzanie analiz sprzedaży, organizacja spotkań, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wola Przypkowska (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym: a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym, b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę, c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji, d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania, e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym: 1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych, 2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-03-27 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
udział w dokonywaniu wymian przesyłek pocztowych, rozbiór przesyłek pocztowych, podział przesyłek listowych i paczkowych na rejony doręczeń, segregowanie przesyłek i innych przedmiotów ładunku zgodnie z planem kierowania, skanowanie przesyłek rejetrowanych do kart doreczeń, wprowadzanie danych do przesyłek rejestrowanych, stemplowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek pocztowych, przygotowanie przesyłek do wymiany, wydawanie przesyłek listowych i paczkowych do doręczenia, rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonów doręczeń z wydawanych przesyłek rejestrownaych.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów, przyjmowanie i wydawanie towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Piła (wielkopolskie)
praca przy produkcji art. mleczrskich, pakowanie produktów
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Charsznica (małopolskie)