STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzanie i na bieżąco,2)sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,3)dekretacja, dokonywanie zapisów w urządzeniach księgowych faktur i innych dokumentów księgowych od dostawców towarów i usług oraz dokonywanie zapłaty, z wyłączeniem inwestycji,4)prowadzenie rozliczeń zaliczek z pracownikami Urzędu Miasta,5)rozliczenie i ewidencjonowanie delegacji pracowników i radnych, ryczałtów za jazdy lokalne oraz innych należności dla pracowników,6)prowadzenie ewidencji oraz naliczanie i wypłata diet radnych Rady Miasta na podstawie list przedłożonych przez Biuro Rady Miasta, sporządzanie informacji PIT w tym zakresie,7)naliczanie i prowadzenie ewidencji funduszu świadczeń socjalnych oraz pożyczek udzielonych pracownikom,8)potwierdzanie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,9)naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od umów zlecenia i o dzieło oraz sporządzanie informacji PIT w tym zakresie,10)terminowe odprowadzanie do Urzędu Skarbowego podatku zryczałtowanego,11)dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami oraz terminowa weryfikacja sald na kontach: 135, 141, 201, 234, 234-1, 240-1, 851, zespołu kont 4 (401, 402, 403, 404, 405, 409) zgodnie z obowiązującymi przepisami,12)przedkładanie każdego miesiąca do Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego informacji o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych,13)ewidencja druków ścisłego zarachowania: czeki gotówkowe,14)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,15) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,16)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,17)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,18)przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,19)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,20)przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,21)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,22)przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,23)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,24)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, b) regulaminu pracy, c) instrukcji kancelaryjnej.
Data publikacji: 2020-02-17
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzanie i na bieżąco,2)sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,3)dekretacja, dokonywanie zapisów w urządzeniach księgowych faktur i innych dokumentów księgowych od dostawców towarów i usług oraz dokonywanie zapłaty, z wyłączeniem inwestycji,4)prowadzenie rozliczeń zaliczek z pracownikami Urzędu Miasta,5)rozliczenie i ewidencjonowanie delegacji pracowników i radnych, ryczałtów za jazdy lokalne oraz innych należności dla pracowników,6)prowadzenie ewidencji oraz naliczanie i wypłata diet radnych Rady Miasta na podstawie list przedłożonych przez Biuro Rady Miasta, sporządzanie informacji PIT w tym zakresie,7)naliczanie i prowadzenie ewidencji funduszu świadczeń socjalnych oraz pożyczek udzielonych pracownikom,8)potwierdzanie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,9)naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od umów zlecenia i o dzieło oraz sporządzanie informacji PIT w tym zakresie,10)terminowe odprowadzanie do Urzędu Skarbowego podatku zryczałtowanego,11)dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami oraz terminowa weryfikacja sald na kontach: 135, 141, 201, 234, 234-1, 240-1, 851, zespołu kont 4 (401, 402, 403, 404, 405, 409) zgodnie z obowiązującymi przepisami,12)przedkładanie każdego miesiąca do Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego informacji o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych,13)ewidencja druków ścisłego zarachowania: czeki gotówkowe,14)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,15) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,16)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,17)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,18)przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,19)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,20)przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,21)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,22)przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,23)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,24)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, b) regulaminu pracy, c) instrukcji kancelaryjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: 7.30-15.30, wtorki 8.30-16.30.WOA-I.2110. 16 .20201.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie:- wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie lub wyższe i studia podyplomowe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie. Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,5) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej,6) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,7) umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzanie i na bieżąco,2)sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,3)dekretacja, dokonywanie zapisów w urządzeniach księgowych faktur i innych dokumentów księgowych od dostawców towarów i usług oraz dokonywanie zapłaty, z wyłączeniem inwestycji,4)prowadzenie rozliczeń zaliczek z pracownikami Urzędu Miasta,5)rozliczenie i ewidencjonowanie delegacji pracowników i radnych, ryczałtów za jazdy lokalne oraz innych należności dla pracowników,6)prowadzenie ewidencji oraz naliczanie i wypłata diet radnych Rady Miasta na podstawie list przedłożonych przez Biuro Rady Miasta, sporządzanie informacji PIT w tym zakresie,7)naliczanie i prowadzenie ewidencji funduszu świadczeń socjalnych oraz pożyczek udzielonych pracownikom,8)potwierdzanie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,9)naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od umów zlecenia i o dzieło oraz sporządzanie informacji PIT w tym zakresie,10)terminowe odprowadzanie do Urzędu Skarbowego podatku zryczałtowanego,11)dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami oraz terminowa weryfikacja sald na kontach: 135, 141, 201, 234, 234-1, 240-1, 851, zespołu kont 4 (401, 402, 403, 404, 405, 409) zgodnie z obowiązującymi przepisami,12)przedkładanie każdego miesiąca do Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego informacji o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych,13)ewidencja druków ścisłego zarachowania: czeki gotówkowe,14)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,15) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,16)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,17)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,18)przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,19)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,20)przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,21)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,22)przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,23)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,24)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, b) regulaminu pracy, c) instrukcji kancelaryjnej.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,92 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 6 miesięcy stażu,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),12)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 25 lutego 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 14 lutego 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).Chełm, dnia 2020-02-14KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 14 lutego 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 14 lutego 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly_zal&p2=22077
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 6 miesięcy stażu,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),12)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 17.02.2020
Oferta pracy ważna do: 25.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0c2914df47800a8d97f9721662959ce4
Podobne oferty pracy
przewóz papieru między magazynami na trasie Kwidzyn-Nowe
INTER - SERVICE TOMASZ WILMA - 2020-07-08 - Kwidzyn (pomorskie)
wykładanie, odbieranie towaru; obsługa klienta, kasy fiskalnej,
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Tworóg (śląskie)
zamawianie towarów, układanie towarów, sprzedaż i obsługa kasy fiskalnej, profesjonalny kontakt z klientem. Praca na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
dostarczanie towarów do klienta hurtowego i indywidualnego, pomoc w załadunku i rozładunku towaru
DREIER W.POŁACIK S.J. - 2019-04-08 - Częstochowa (śląskie)
recepcjonista
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Kopaczewski - 2018-03-28 - Września (wielkopolskie)
Pomoc w przygotowywaniu farszy, obsługa pieca konwekcyjnego, obsługa palników indukcyjnych, lepienie pierogów, wydawanie posiłków, dbanie o czystość w miejscu pracy, znajomość receptur
Mandu Centrum s.c. Dorota Semeniuk, Maciej Semeniuk, Agnieszka Marek-Kurowska - 2019-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa osiedla "Międzytorze"
Eko-Maz Sp. z o.o. - 2020-12-03 - Płock (mazowieckie)
zamawianie towarów, układanie towarów, sprzedaż i obsługa kasy fiskalnej, profesjonalny kontakt z klientem. Praca na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
zamawianie towarów, układanie towarów, sprzedaż i obsługa kasy fiskalnej, profesjonalny kontakt z klientem. Praca na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Pomocnik robotnika budowlanego
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Choszczno (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiemI zmiana godz 8.00-16.00Oferta pracy po stażu ze wskazanym kandydatem
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zamawianie towarów, układanie towarów, sprzedaż i obsługa kasy fiskalnej, profesjonalny kontakt z klientem. Praca na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
Wykonywanie mebli na wymiar, montaż u klienta
CRR Sp.zoo - 2017-11-29 - Kolbudy (pomorskie)
prace zbrojeniowe/budowlane związane z budową infrastruktury zimowego utrzymania dróg.
MULTIDEALER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-22 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn linii produkcyjnej, usuwanie drobnych usterek, kontrola jakości wytworzonego produktu.Praca dwuzmianowa: 06.00-18.00 lub 18.00-06.00. Pracodawca organizuje płatny w wysokości 50 zł/miesięcznie dowóz pracowniczy.Spotkanie informacyjno-rekrutacyjne z pracodawcą odbędzie się w dniu 09.05.2018r. o godzinie 12.30 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku (sala konferencyjna I piętro). Osoby zarejestrowane w PUP w Płońsku przed spotkaniem z pracodawcą proszone są o pobieranie skierowania do pracy u swojego doradcy klienta.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Okunin (mazowieckie)
MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT TOWARÓW
EUROPOLL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Praca w sklepie spożywczym na stanowisku sprzedawcy: - bezpośrednia obsługa klientów, tworzenie zamówień oraz wykładanie towarów.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Police (zachodniopomorskie)
Wycena robót elektrycznych, nadzór nad pracą elektryków, składanie zamówień do bieżącej pracy elektrów, rozliczanie robót elektrycznych. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą (CV) - za pomocą tradycyjnej poczty lub w kancelarii jawnej.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc w kuchni
Zespół Kształcenia i Wychowania w Smętowie Granicznym - 2017-09-26 - Smętowo Graniczne (pomorskie)
Naprawy pojazdów samochodowych i budowlanych
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe "Kambud" Wiktor Kamzelski - 2016-02-03 - Nowa Sól (lubuskie)
Wykonywanie pomiarów,Obsługa elektronarzędzi,Obróbka i montaż szkła, drewna i stali.
GlazKrom Marta Madej - 2019-03-20 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń galerii handlowej (pasaże, toalety, biura, pomieszczenia socjalne i techniczne, parking, teren zewnętrzny). Zakres obowiązków do ustalenia indywidualnie.
"BADFORD CONTINENTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obróbka materiałów graficznych sprzedawanych towarów, wprowadzanie towarów do systemu, obsługa biura - odbieranie emaili, drukowanie faktur, drukowanie listów przewozowych, obsługa telefonu, drukowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Ostrowite (kujawsko-pomorskie)
Poznanie procesu otwarcia lokalu gastronomicznego, szkolenie z zakresu obsługi urządzeń gastronomicznych, szkolenie z zakresu norm czystości przestrzeganych przez restaurację, szkolenie z zakresu umiejętności zachowania czystości w całej restauracji gdzie przebywają goście, nauka doboru odpowiednich preparatów do czyszczenia określonych powierzchni.
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Rumia (pomorskie)
Prace ogólnobudowlane przy adaptacji biurowca na hotel. Czytanie rysunków.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "Andbud" - 2020-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
dostawca- praca w gastronomii
WMB MARCIN STRZELEWICZ, ARTUR TOMIKOWSKI, MICHAŁ DŁUGIEWICZ, SC - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)