STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Ełk oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

Wynagrodzenie: 1 440 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2020-09-16

Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2805

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3

Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2020

Data zakończenia pracy: 31.12.2020

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 8481004517

danePracodawcy_regon: 000531298

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku

Adres pracodawcy:
Suwalska 38, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: ełcki

danePracodawcy_kodPowiatu: 2805

Gmina pracodawcy: Ełk

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Ełk

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0756318

Ulica pracodawcy: Suwalska

Numer budynku pracodawcy: 38

Profil działalności pracodawcy: gospodarowanie terenami gminy

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429

Data dodania oferty pracy: 16.09.2020

Oferta pracy ważna do: 01.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2020

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?22ac9730fa36b8b57c534d7ca962a57f

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY (23 S EFS) - 1 017,4 PLN

Oferta stażu skierowana dla osób bezrobotnych do 30 roku życia pozostających bez pracy w powiecie otwockim: Organizacja pracy biura(przyjmowanie, nadawanie korespondencji), współpraca z klientem.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Wiązowna (mazowieckie)

KSIĘGOWY /KASJER BILETOWY - od 2 700 PLN

w/g stanowiska
TEATR LALKI I AKTORA "KUBUŚ" - 2019-11-21 - Kielce (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 1 125 PLN

przyjmowanie i opracowywanie przesyłek i ładunków, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowywania, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjne.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-10-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 350 PLN

Dbanie o ekspozycje towarów i porządek na sali sprzedaży, obsługa klienta.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Analiza dokumentacji księgowej pod względem formalnym i rachunkowym, wprowadzanie dowodów ksiegowych do komputerowego systemu księgowego, numerowanie dowodów ksiegowych wg. wydruków ksiąg oraz ewidencji, obsługa klientów biura, kontakty z Urzędem Skarbowym
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Płock (mazowieckie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 750 PLN

Przygotowywanie/ustawiani samochodów do sprzedaży w salonie samochodowym, napełnianie opon sprężonym powietrzem; dbanie o porządek na placu zewnętrznym np. koszenie trawy
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Kraków (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 17,8 PLN

prace pomocnicze w kuchni
WIEJSKA CHATKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Katowice (śląskie)

MŁODSZY REFERENT - od 1 850 PLN

prowadzenie panstwowego rejestru granic PRGudostępnianie powiatowego zasobu zainteresowanymweryfikacja dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2016-06-15 - Opole Lubelskie (lubelskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 000 PLN

Pomoc przy składaniu altan ogrodowych
Bażan Adam Randeco - 2017-04-07 - Bełsznica (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

obsługa zamówień, kontakt telefoniczny z klientem
MEBLE KUCHENNE ALINA CZECH-KRAWCZYK - 2018-09-17 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

STANOWISKO DS. ORGANIZACYJNYCH I BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI - od 3 000 PLN

- prowadzenie sekretariatu Zarządu- prowadzenie spraw kancelaryjnych i administracyjnych spółki- opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o. - 2019-06-25 - Zielonka (mazowieckie)

PAKOWACZ / PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 500 PLN

praca w charakterze pakowacza / pracownika magazynowego
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Buk (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ - od 17 PLN

telefoniczny kontakt z Klientami, aktywna sprzedaż usług z oferty Holiday Park & Resort, realizacja indywidualnych i zespołowych planów sprzedażowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi; współpraca z innymi jednostkami w zakresie kompleksowej obsługi Klienta
HOLIDAY PARK & RESORT Sp. z o.o. Sp. k. - 2020-08-11 - Poznań (wielkopolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 017,4 PLN

Staż w Kołobrzegu w godzinach 7.30-15.30.Wykształcenie wyższe budownictwo, administracja. Dodatkowe umiejętności obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.FP
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRZYGOTOWYWANIE POTRAW - od 13 PLN

- Przygotowywanie potraw kuchni polskiej, śląskiej, europejskiej.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 10:00-22:00 + święta, niedziele. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana aktualna Książeczka sanepidu. Kontakt telefoniczny (14:00-18:00) (Tel. 512-529-952) lub e-mail: ewela.zaw19 (at) wp.pl
Bella Rossa EWELINA GOMUŁKA - 2016-12-22 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNE - od 2 100 PLN

Przygotowanie umów dla pracowników oraz prowadzenie ich akt osobowych, bezpośredni kontakt i praca z instytucjami PIP i PFRON, rozliczanie i ewidencja czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia lekarskie), obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia), prowadzenie ewidencji podróży służbowych oraz gospodarki samochodowej, codzienny odbiór korespondencji do Bankupraca na dwie zmiany w godz. 7:30 - 15:30 i 10:00 - 18:00
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2018-07-26 - Szczekociny (śląskie)

CUKIERNIK - od 2 300 PLN

Kontakt osobisty lub telefoniczny:338752606.Praca na pełny etat w systemie trzyzmianowym w godz.5:00-13:00,13:00-21:00,21:00-5:00.Wypieki ciast drożdżowych,mokrych.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Andrychowie - 2016-07-07 - Andrychów (małopolskie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ - 3 000 - 5 000 PLN

1. Utrzymywanie i konserwacja maszyn.2. Regulowanie obsługiwanych urządzeń mechanicznych, elektrycznych i sterowniczych.3. Bieżący nadzór i kontrola prawidłowego działania maszyn produkcyjnych.4. Naprawa bieżących usterek linii produkcyjnej.5. Zapobieganie awariom i prace konserwacyjne narzędzi produkcyjnych.6. Prowadzenie dokumentacji rejestru przeglądów.\7. Zakładanie dokumentacji maszyn.8. Ulepszanie i modernizacja maszyn
F.H.P. "MAL-PAK" LESZEK MUL - 2019-02-21 - Podborek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY - od 3 200 PLN

merytoryczne przygotowywanie wizyt u klientów, pozyskiwanie klientów na wyznaczonym obszarze, przygotowywanie planów pracy, sporządzanie sprawozdań z realizacji sprzedaży usług oraz prowadzonych działań sprzedażowych, odpowiedzialność za realizację nałożonego indywidualnego planu sprzedaży, wykonywanie obowiązków zawodowych przy użyciu samochodu prywatnego
Poczta Polska S.A - 2016-03-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHARZA - do 2 100 PLN

Pomoc przy produkcji jednodniowej żywności (bagietek, sałatek, soków, zup, tart)
LOVEAT PIOTR LUBOCH - 2018-10-18 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Opieka nad dziećmiProwadzenie zabaw i gier sportowychSprawdzanie obecności przygotowywanie planu zajęć Przeprowadzanie zajęć sportowych, sprawnościowychObsługa komputera, internetuCzytanie książek wychowankomNauka śpiewuZabawy w plenerzeProwadzenia teatrzyków
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Stężyca (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 1 017,4 PLN

wg plrogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Grybów (małopolskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Kasjer-sprzedawca na stanowisku mięsnym. Sprzedaż i wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej. Mile widziana znajomość obsługi kasy fiskalnej.
Arkadiusz Sałapa Art. Spożywcze i Przemysłowe - 2016-02-08 - Tarłów (świętokrzyskie)

MURARZ - 2 600 - 4 000 PLN

Wykształcenie: zawodowe; wymagane doświadczenie na stanowisku murarza; umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o pracę; jedna zmiana; praca na terenie Śląska
ENERGO-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-12 - Gliwice (śląskie)

FIZJOTERAPEUTA - od 2 000 PLN

Fizjoterapeuta
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Laszczyny (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS W NAKLE NAD NOTECIĄ (NR 5835) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 1 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-06 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI - od 3 500 PLN

-prowadzenie ksiąg handlowych, -sporządzanie dokumentów podatkowych oraz sprawozdań finansowych;
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO "AMICUS" ALICJA SUCHANEK-ODRZYWOŁEK - 2020-06-09 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifkacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)


Wybierz powiat