STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ Kołobrzeg oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)
Stanowisko: STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie udzielania ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytoryczne właściwe do rozpatrzenia spraw.Praca na umowę o pracę na czas zastepstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu. Miejsce składania dokumentów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie ul. Fałata 30, 75-950 Koszalin Wydział Spraw Pracowniczych. Termin składania podań: 08.04.2016r. Więcej informacji nt. oczekiwań i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=12&idz=667218
Data publikacji: 2016-04-05
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łopuskiego 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie udzielania ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytoryczne właściwe do rozpatrzenia spraw.Praca na umowę o pracę na czas zastepstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu. Miejsce składania dokumentów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie ul. Fałata 30, 75-950 Koszalin Wydział Spraw Pracowniczych. Termin składania podań: 08.04.2016r. Więcej informacji nt. oczekiwań i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=12&idz=667218
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- minimum 3 miesiące pracy związanej z obsługą klientów/ administracją/ ubezpieczeniami społecznymiPożądane:- wykształcenie wyższe zawodowe (polityka społeczna, administracja, organizacja i zarządzanie, ekonomia, psychologia, pedagogika)- minimum 1 rok pracy związanej z obsługą spraw płatników składek i ubezpieczonych lub świadczeń emerytalno-rentowych lub zasiłkówWymagania dodatkowe:- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych- umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość technik obsługi klientów- umiejętność radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych- umiejętność komunikacji interpersonalnej- umiejętność rozwiązywania konfliktów- orientacja na klienta
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Fałata 30, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat- CV- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (średnie oraz wyższe)- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacjiMiejsce składanie dokumentów:Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w Koszalinieul. Fałata 3075-950 KoszalinWydział Spraw PracowniczychTermin, do którego należy składać dokumenty: 8 kwietnia 2016 r.Dodatkowe informacje:- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadesłanych dokumentów nie zwracamy- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę stempla pocztowego, oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- miejsce świadczenia pracy:Inspektorat ZUS w Kołobrzeguul. Łopuskiego 2178-100 KołobrzegWymagana klauzula:Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 i 2281)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Fałata
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 05.04.2016
Oferta pracy ważna do: 08.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca przy cięciu piłą mechaniczną drzew oraz ich układaniu, obsługa ciągnika z HDS-em (do zrywki drewna). Praca na terenie lasów państwowych (Bielsko-Biała i okolice).
Sławomir Tomala KOMPLEKSOWE USŁUGI LEŚNE - 2017-01-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami chińskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc przy wykonywaniu różnych prac fizycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH ELEKTRYK SP. Z O.O. - 2017-01-26 - Imielin (śląskie)
Produkcja pieczywa oraz drobnych wyrobów ciastkarskich.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Jaworzno (śląskie)
Oprawa wydruków wielkoformatowychObsługa urządzeń: przycinarki, zgrzewarki, oczkarkiAplikacja folii samoprzylepnych.
STUDIO KOLOR S.C. A.ZIOMEK, U.KRYMSKA - 2016-04-22 - Rudna Mała (podkarpackie)
Wykonywanie obowiązków pokojowej.
Andoria Beata Kopras - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
ADMINISTROWANIE WEWNĘTRZNĄ SIECIĄ KOMPUTEROWĄ, IDENTYFIKACJA I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW I INCYDENTÓW ZGŁASZANYCH PRZEZ PRACOWNIKÓW,ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICEARCHIWIZACJA DANYCH, PRZEINSTALOWYWANIE SYSTEMÓW BIUROWYCH ITP
SZWED IDEA - 2018-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca przy budowie drogi. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu i okolicach. Możliwa praca w soboty.
PORR POLSKA INFRASTRUCTURE S. A. - 2016-05-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
przygotowywanie samochodu do jazdy- ładowanie i nadzór nad prawidłowym załadowaniem, rozmieszczeniem i zamocowaniem ładunku, sprawdzanie zapięcia burt skrzyni ładunkowej, połączenia przyczepy z pojazdem ciągnącym, sprawdzanie stanu technicznego samochodu przed jazdą.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Chojnica (zachodniopomorskie)
projektowanie, wykonywanie elementów maszyn drogowych wg wytycznych
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wysogotowo (wielkopolskie)
1.Opróżnianie skrzynek nadawczych z korespondencji, licowanie i sortowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek;2.Stemplowanie przesyłek, opracowywanie przesyłek za opłatą skredytowaną i ofrankowanych przez masowych nadawców;3.Wydawanie przesyłek awizowanych klientom;4.Opracowywanie dowodów odbioru przesyłek, kontrola opłat listów i przekazów pocztowych do kart doręczeń i do zbiorowych dowodów odbioru;5.Wpisywanie paczek do dokumentów oddawczych, dzielenie przesyłek na skrytki pocztowe i rejony doręczeń;6.Prowadzenie dokumentów ekspedycyjnych, sporządzanie wiązanek listowych bez możliwości kontaktu z pieniędzmi7.Obsługa systemu POCZTA 2000.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Boruta - Soft Sp. z o.o. - 2017-06-19 - Zgierz (łódzkie)
pielęgnacja drzewek i zagospodarowanie lasu
ZUL ,,CZESIO" MORAWSKI PAWEŁ - 2018-05-14 - Białystok (podlaskie)
Do obowiązków na stanowisku należy poubojowa obróbka mięsa, rozbiór półtusz wieprzowych, praca przy produkcji wędlin i kiełbas. Wymagana umiejętność szprycowania i zawieszania kiełbas.
kontakt przez OHP - 2017-06-27 - Niemcy (Niemcy)
ZARZĄDZANIE, REALIZOWANIE INWESTYCJI POPRZEZ ORGANIZACJĘ PRACY LUDZI, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI INWESTYCJI, OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, PRAWO JAZDY KAT. B; e-mail:biuro (at) segus.pl
SEGUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Złotoryja (dolnośląskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa wózka widłowego lub ładowarki teleskopowej, zamiatarki. Do podstawowych zadań operatora należy zgarnianie odpadów, zasypywanie rozrywarki odpadami oraz załadunek surowców do sprzedaży.Pracaw ramach umowy o pracę na okres próbny 3 m-cy, docelowo na czas nieokreślony, od pn. do pt. w godz.: 06.00-22.00 w systemie dwuzmianowym.
Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej - 2018-03-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa recepcji, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Pszczyna (śląskie)
- Obsługa klienta- Miejsce pracy: Pelplin- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacje-gdansk (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-03-19 - Pelplin (pomorskie)
numerowanie i przygotowywanie dokumentów do zdania do archiwum Urzędu;przepisywanie zredagowanych pism;adresowanie kopert;segregowanie oraz wpinanie w odpowiednie miejsce dokumentów księgowych;zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, planem kont i polityką rachunkowości;
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Łódź (łódzkie)
zgodny z wykonywanym zawodem
"ANTON" APARATY SŁUCHOWE S.C.Teresa Janus, Agnieszka Maltazar - 2018-01-05 - Czeladź (śląskie)
Osługa recepcji
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grójec (mazowieckie)
prace manulane, kontrola jakości, wypełnianie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
Praca na budowach.
Firma Remontowo-Budowlana MIRAS, Mirosław Bogdanowicz - 2017-06-14 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
modernizacja instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych
S & S ELEKTRO 2 SYLVIA CZAJKOWSKI - 2016-07-07 - Świętochłowice (śląskie)
praca przy produkcji odlewów żeliwnych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
strzyżenie
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Jedlnia-Letnisko (mazowieckie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ BIURO: REKRUTACJA I KOORDYNACJA OSÓB Z UKRAINY , PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ ZATRUDNIONYCH OSÓB, OBSŁUGA KADROWADO WYNAGRODZENIA PREMIA UZNANIOWA.Praca na czas określony : 3 lataGodziny pracy: 8:00 - 16:00MIEJSCE PRACY ul. PODWALE 75/210 , 50-449 WROCŁAW I INNE LOKALIZACJE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI NA TERENIE WOJ. DOLNOŚLĄSKIEGO I ŚLĄSKIEGO
OUTWORK SYSTEMS Sp.z.o.o - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku wykonywać będzie wszelkie czynności związane z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą: Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Pzp..Ważniejsze zadania:1.przeprowadzanie postępowań na dostawy, usługi i roboty budowlane w oparciu o ustawę Pzp.;2.uczestnictwo w tworzeniu rocznego planu finansowego zamówień publicznych;3.współpraca z biurem obsługi prawnej w trakcie przygotowania i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych;4.rejestracja i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy: Prawo zamówień publicznych;5.ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji w zakresie obsługi procedur zamówień publicznych na roboty budowlane;6.wprowadzanie na bieżąco do Biuletynu Informacji Publicznej wszelkich informacji dotyczących zajmowanego stanowiska. Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.częste kontakty z interesantami;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-12 - Słupsk (pomorskie)