STANOWISKO DS. GOSPODAROWANIA PASEM DROGOWYM W WYDZIALE DRÓG I TRANSPORTU W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. GOSPODAROWANIA PASEM DROGOWYM W WYDZIALE DRÓG I TRANSPORTU W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw dotyczących uszkodzenia mienia Miasta Chełm w wyniku zdarzeń drogowych i aktów wandalizmu.Wydawanie decyzji administracyjnych i zezwoleń związanych z zarządzaniem drogami.Współpraca z przewoźnikami w sprawie udostępniania przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Chełm.Prowadzenie ewidencji szczegółowej opłat za zajęcie pasa drogowego.Sporządzanie sprawozdań z działalności wydziału.Przygotowanie postępowań na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm oraz udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniachTerminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.Prowadzenie powierzonych prac z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego.Odbieranie korespondencji wpływającej do Urzędu za pomocą poczty, elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz dostarczanej bezpośrednio przez interesantówWykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.Zastępowanie innych pracowników Wydziału Dróg i Transportu w czasie ich nieobecności.Przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Data publikacji: 2021-06-11

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw dotyczących uszkodzenia mienia Miasta Chełm w wyniku zdarzeń drogowych i aktów wandalizmu.Wydawanie decyzji administracyjnych i zezwoleń związanych z zarządzaniem drogami.Współpraca z przewoźnikami w sprawie udostępniania przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Chełm.Prowadzenie ewidencji szczegółowej opłat za zajęcie pasa drogowego.Sporządzanie sprawozdań z działalności wydziału.Przygotowanie postępowań na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm oraz udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniachTerminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.Prowadzenie powierzonych prac z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego.Odbieranie korespondencji wpływającej do Urzędu za pomocą poczty, elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz dostarczanej bezpośrednio przez interesantówWykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.Zastępowanie innych pracowników Wydziału Dróg i Transportu w czasie ich nieobecności.Przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
(do uzgodnienia)Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30Warunki pracy1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostceWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,10 %.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. GOSPODAROWANIA PASEM DROGOWYM W WYDZIALE DRÓG I TRANSPORTU W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: admibnistracja lub ekonomia lub pokrewne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy prawo budowlane

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiemWymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: średnie,6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku. Wymagania dodatkowe:1) mile widziane ukończone studia wyższe administracyjne lub ekonomiczne lub pokrewne,2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość ustawy prawo budowlane,7) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,8) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,9) bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodyscyplina na stanowisku pracy,10) umiejętność pracy w zespole, sumienność, staranność wysoka kultura osobista oraz komunikatywność.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10793

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys (CV),list motywacyjny,kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej,kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),referencje (kserokopia opcjonalnie),oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. gospodarowania pasem drogowym miasta Chełm.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarowania pasem drogowym w Wydziale Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 21 czerwca 2021 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. gospodarowania pasem drogowym w Wydziale Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 10 czerwca 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282). UwagiKLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie:tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. gospodarowania pasem drogowym w Wydziale Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 10 czerwca 2021 r. , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lubprzez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).Przysługuje Pani/Panu prawo do:dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,przenoszenia danych,wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 11.06.2021

Oferta pracy ważna do: 21.06.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?314df83a1754c4220cf4a1fcd0e5f7da

Podobne oferty pracy

SPAWACZ - od 13 EUR

Spawanie łukiem (2-50mm) metodą PEG, MIG, TIG. Spawanie lekkich części oraz rur wykonując konstrukcje stalowe dla przemysłu mechanicznego. Kandydat musi mieć dokument spawania 111 i 141 klas spawalniczych, materiały grup 5 i 8 pozycji dla rur H-LO45 i PD.
Global Work - 2016-05-25 - Finlandia (Finlandia)

KONTROLER JAKOŚCI - 2 500 - 3 000 PLN

Bieżąca weryfikacja parametrów jakościowych surowców i wyrobów gotowych.
KAMET S.A. - 2017-04-14 - Reńska Wieś (opolskie)

PODINSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 800 PLN

Szczegóły naboru:https://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265
Urząd Miasta Racibórz - 2021-06-10 - Racibórz (śląskie)

PILARZ - od 2 100 PLN

Wycinanie elementów drewnianych na pile formatowej, przgotowanie do dalszej produkcji i obróbki.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Dylów Rządowy (łódzkie)

FIZJOTERAPEUTA - od 2 500 PLN

fizjoterapeuta
Cen-Med Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Bytom (śląskie)

POMOCNICZY PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 600 PLN

Pomoc w pracach ogólnobudowlanych- miejsce pracy na terenie woj. łódzkiego.
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA BRAT-BUD PIOTR BRATUSZEWSKI - 2020-01-07 - Zgierz (łódzkie)

POKOJOWA - od 2 600 PLN

Sprzątanie pokoi i holi hotelowych.Utrzymywanie porzadku na terenie obiektu. Praca w godz. 7-15 w Podczelu, również w soboty.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "HOLTUR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

NAUCZYCIEL MUZYKI - od 300 PLN

nauczanie muzyki
Szkoła Podstawowa w Sławianowie - 2019-08-22 - Sławianowo (wielkopolskie)

PIELĘGNIARKA ŚRODOWISKA NAUCZANIA I WYCHOWANIA (PRACA W SZKOLE) - od 3 300 PLN

Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w rodzaju: środowiska nauczania i wychowania. Gmina Trzciana i miasto Rzeszów.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W RZESZOWIE - 2020-02-07 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - 997,4 PLN

staż przy produkcji materacy; klejenie, krojenie do obszycia pokrowców, zakłądanie pokrowców na materace, opisywanie materacy
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Chrząstawa Wielka (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 500 PLN

obsługa biura, bezpośrednia sprzedaż usług hotelowych, CV na adres: bursztyn (at) mierzeja.pl
Ośrodek Rehabilitacyjno-Wczasowy BURSZTYN Wiesław Brzeski - 2017-02-10 - Jantar (pomorskie)

OLIGOFRENOPEDAGOG - od 2 800 PLN

Realizowanie zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, prowadzone bezpośrednio z uczniami lub wychowankami albo na ich rzecz, zgodnie z ustalonym w ośrodku przydziałem czynności i tygodniowym rozkładem zajęć oraz wykonywanie innych czynności wynikających z zadań statutowych ośrodka .Realizowanie zajęć wynikających z planów nauczania, ramowych programów i innych dokumentów przyjętych przez Radę Pedagogiczną w OREW. Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z wykonywaną pracą.Współpraca z rodzicami.
Oddział KTA Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy - 2020-01-13 - Stargard (zachodniopomorskie)

MONTER WYROBÓW Z DREWNA - od 2 250 PLN

Monter wyrobów z drewna
Rollmax sp. z o.o. - 2019-07-01 - Wielka Słońca (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SAMOCHODÓW I MASZYN ROLNICZYCH - od 3 500 PLN

sprzedaż części zamiennych do samochodów i maszyn rolniczych
Centrum Ogrodnicze POLGER - 2020-08-18 - Zofipole (małopolskie)

NAUCZYCIEL PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH - BRANŻA MECHANICZNA - 2 538 - 3 483 PLN

Nauczyciel przedmiotów zawodowych - branża mechaniczna, pełny wymiar czasu pracy.
Zespół Szkół Mechanicznych w Bolesławcu - 2019-05-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)

PORTIER - od 2 000 PLN

Dbanie o porządek w Bursie i wokół Bursy, odpoweidzialność za stan techniczny wyposażenia budynku Bursy i terenu przylegajacego, odpowiedzialność za wpuszczanie na teren osób nieuprawnionych (wykorzystując okamerowanie korytarza i wejść do budynku), utrzymanie budynku Bursy i pomieszczenia socjalnego w czystości.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 2 000 PLN

SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, CZĘŚCI WSPÓLNYCH I SANITARIATÓW NA TERENIE URZĘDU SKARBOWEGO
ROBOT 1 B. ORZECHOWSKA I Z. GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-18 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ - od 4 139 PLN

sprzedaż internetowa, obsługa klientów, tworzenie dokumentów graficznych
kontakt przez PUP - 2021-06-17 - Trzebinia (małopolskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

kasjer sprzedawca na Stacji Paliw Intermarche
Lusaka Sp z o.o. - 2017-08-04 - Kościan (wielkopolskie)

LEKARZ WETERYNARII - 2 100 - 3 000 PLN

Leczenie zwierząt towarzyszących.
Gabinet Weterynaryjny "Vita-Wet" lek.wet. Ewa Świątkowska - 2018-02-14 - Zamość (lubelskie)

PRACOWNIK HALI 3/4 ETATU - od 1 387,5 PLN

UZUPEŁNIANIE ASORTYMENTU SPRZEDAWANYCH TOWARÓWPRACODAWCA OFERTUJE: DODATKOWĄ OPIEKĘ ZDROWOTNĄ DLA PRACOWNIKÓW I ICH RODZIN, DOFINANSOWANIE DO URLOPU, KARTY PODARUNKOWE NA ŚWIĘTA, PACZKI DLA DZIECI, KARTY SPORTOWO-REKREACYJNE;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, CHĘĆ DO PRACY, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY ZESPOŁOWEJ;GODZINY PRACY: 06.00-14.00, 14.00-22.00
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ - od 2 600 PLN

przypinanie węży do cystern i ładowanie cystern
AUSTRIA JUICE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-22 - Chełm (lubelskie)

KRAWIEC - od 1 300 PLN

Naprawa i szycie odzieży
kontakt przez PUP - 2019-12-23 - Kraków (małopolskie)

LAKIERNIK NATRYSKOWY - od 25,47 PLN

zgodny ze stanowiskiem
EUROMAG RAFAŁ WIATRAK - 2016-09-23 - Milicz (dolnośląskie)

MAJSTER BUDOWLANY - od 2 100 PLN

organizacja i nadzór nad pracownikami na budowie, zamówienia i rozliczanie materiału, czytanie projektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Głogów (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 890 PLN

Wyszukiwanie ofert pracy, pomoc w konstruowaniu dokumentów aplikacyjnych, prowadzenie wywiadów środowiskowych, promocja wolontariatu. Praca w BB, w godz. 8.00-16.00 lub 10.00-18.00. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Bielsko-Biała (śląskie)

KELNER - 1 033,7 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Jarosław (podkarpackie)