STANOWISKO DS. GOSPODARKI WODNO-KANALIZACYJNEJ I SPRAW KOMUNALNYCH Górzyca oferta pracy ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W GÓRZYCY
Stanowisko: STANOWISKO DS. GOSPODARKI WODNO-KANALIZACYJNEJ I SPRAW KOMUNALNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: NADZÓR NAD HYDROFORNIAMI, OPRACOWYWANIE HARMONOGRAMU POBORU PRÓB WODY, WSPÓŁPRACA Z PAŃSTWOWĄ INSPEKCJĄ SANITARNĄ W ZAKRESIE JAKOŚCI WODY DO SPOŻYCIA, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ, NADZÓR NAD OCZYSZCZALNIAMI, WYDAWANIE WARUNKÓW TECHNICZNYCH PRZYŁĄCZY WODNO-KANALIZACYJNYCH, NADZÓR NAD PSZOK, PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTÓW UCHWAŁ W ZAKRESIE W/W ZADAŃ
Data publikacji: 2020-05-08
Lokalizacja: Górzyca (lubuskie)
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W GÓRZYCY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 12/4, 69-113 Górzyca, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
NADZÓR NAD HYDROFORNIAMI, OPRACOWYWANIE HARMONOGRAMU POBORU PRÓB WODY, WSPÓŁPRACA Z PAŃSTWOWĄ INSPEKCJĄ SANITARNĄ W ZAKRESIE JAKOŚCI WODY DO SPOŻYCIA, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ, NADZÓR NAD OCZYSZCZALNIAMI, WYDAWANIE WARUNKÓW TECHNICZNYCH PRZYŁĄCZY WODNO-KANALIZACYJNYCH, NADZÓR NAD PSZOK, PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTÓW UCHWAŁ W ZAKRESIE W/W ZADAŃ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. GOSPODARKI WODNO-KANALIZACYJNEJ I SPRAW KOMUNALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Górzyca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słubicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0805
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Górzyca
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 4
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra organizacja pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pracowitość, sumienność, kreatywność, samodzielność
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W GÓRZYCY
danePracodawcy_nip: 5981533424
danePracodawcy_regon: 211262656
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Adres pracodawcy:
1 Maja 12/4, 69-113 Górzyca, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: słubicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0805
Gmina pracodawcy: Górzyca
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Górzyca
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0181680
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 12
danePracodawcy_nrLokalu: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 11.05.2020
Oferta pracy ważna do: 10.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?91e69632ef90ce94469c076d7481ac34
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnychKontrola parametrów produkcyjnych i jakościowychBieżąca kontrola stanu technicznego urządzeń i maszyn produkcyjnychWykonywanie podstawowych przezbrojeń maszyn zgodnie z planem produkcyjnymUsuwanie drobnych awarii, wykonywanie podstawowych przeglądówOdpowiedzialność za realizację zadań produkcyjnych pod względem jakościowym i ilościowymProwadzenie dokumentacji produkcyjnejKontakt z pracodawcą: mklimczuk (at) biw-polska.pl
BIW Polska Sp. z o.o. - 2017-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa maszyn 1-kolorowych, kontrola jakości druku, utrzymywanie maszyn w należytej kulturze. Doświadczenie zawodowe min 5 lat.
MAZZANI MANUFACTURE Anna Mazańska - 2016-08-25 - Zielonka (mazowieckie)
Zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2017-01-12 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej - 2017-03-22 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie potraw
WMK Krzysztof Hładki - 2017-03-29 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
wykonywanie czynności opiekuńczych i pielęgnacyjnych dla mieszkańców domu
PRYWATNY DOM OPIEKI EWA KUZEMKO - 2019-02-07 - Kobylniki (wielkopolskie)
Opracowywanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład z wyjatkiem zasiłków pogrzebowych należących do właścicwości WRUM. Przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2019-02-25 - Biłgoraj (lubelskie)
Nauczanie w szkole ponadpodstawowej języka angielskiego
Zespół Szkół im. Króla Władysława Jagiełły - 2020-08-24 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
Uczestniczenie w działaniach ratowniczych prowadzonych przez wsp, wykonywanie poleceń i rozkazów kierującego działaniami ratowniczymi. Miejsce wykonywania pracy: Porażyn 63a.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-08 - Porażyn (wielkopolskie)
Wsparcie pracy chińskiego agenta sprzedaży bezpośredniej, analiza rynku.Kontakty z kontrahentami chińskojęzycznymi.Doradztwo, sprzedaż, zaopatrzenie.Raportowanie do chińskojęzycznego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2020-08-13 - Sanniki (mazowieckie)
- zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych. Wymagane dokumenty: - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane niezbędne wykształcenie i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe Więcej informacji na stronie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-07-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
praca w systemie równoważnym; wykonywanie obchodów, ochrona obiektu, strzeżenie powierzonego mienia.
"RAVEN OCHRONA" Sp. z o.o. - 2019-12-09 - Łęczyca (zachodniopomorskie)
sporządzanie posiłków zgodnie z wymogami racjonalnego żywnienia
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE - 2018-09-17 - Mielno (zachodniopomorskie)
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Złożenie i przygotowanie rowerów do sprzedaży oraz serwis ogólny rowerów przyjętych na serwis(regulacja hamulców oraz przerzutek, sprawdzenie luzów ( stery, support, piasty)). Serwis piast wielobiegowych.praca pon. -pt w godz. 10.30-18.30
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)
operator ciągu technologicznego cynkowania ogniowego
P.P.H.U. Sp. z o.o. "SOLIDUS" wł.G.Sławik - 2018-07-30 - Ruda Śląska (śląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
prace na stanowisku nauczyciela przedszkola
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piasku - 2017-10-18 - Piasek (śląskie)
obsługa klientów
Restauracja "Pod Dębem" - 2017-03-24 - Bytom (śląskie)
fryzjerstwo, cały zakres, farbowanie, strzyżenie męskie, damskie, trwała, itd.praca na umowę na czas określony (1/2 etatu), praca 4 godziny na dobęoferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Kraków (małopolskie)
-
Zakłady Mięsne Kościerzyna Spółka z o.o. - 2015-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)
Produkcja wyrobów cukierniczych
Zakład Cukierniczy Joker , Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Spółka Komandytowa - 2019-02-07 - Miejska Górka (wielkopolskie)
Umieszczenie gotowego produktu na podajniku maszyny pakującej, kontrola pracy maszyny pakującej.Eliminowanie nieprawidłowych opakowań, pakowanie wyrobów gotowych. Miejsce pracy: ul. Zabrodzie 28, 52-351 Zabrodzie,Forma umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj: 1-3 lat , praca na 3 lub 2 zmiany po 12 godzin w godz 6-6. Oferta w sali: B
Dijo Baking Sp. z o. o. - 2020-10-23 - Zabrodzie (dolnośląskie)
- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁzapoznanie się z z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej- pomoc w czynnościach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Łódź (łódzkie)
prace ślusarsko-spawalnicze, prace montażowe, obudowy hal, praca na wysokości, montaż konstrukcji stalowych,
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KON-TECH" - 2016-09-20 - Oborniki (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację przydzielonych zadań.Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących pozwoleń na budowę lub rozbiórkę obiektów budowlanych; 2. prowadzenie postępowań w sprawach zgłoszeń robót budowlanych/rozbiórkowych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części; 3. rozpatrywanie wniosków w sprawie wydawania zaświadczeń z zakresu przepisów Prawa budowlanego oraz zaświadczeń o samodzielności lokalu; 4. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach odstępstwa od przepisów techniczno budowlanych; 5. przekazywanie do organu odwoławczego odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia, wydawanych w toku prowadzonego postępowania; 6. uczestniczenie na wezwanie organu nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych; 7. prowadzenie bieżącej obsługi elektronicznego obiegu dokumentów oraz elektronicznego rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ). Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz na terenie budów, w obiektach nieprzystosowanych do osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2800 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-10-01 - Słupsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500 -2700 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-17 - Słupsk (pomorskie)