STANOWISKO DS. GOSPODARKI WODNO-KANALIZACYJNEJ I SPRAW KOMUNALNYCH Górzyca oferta pracy ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W GÓRZYCY


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. GOSPODARKI WODNO-KANALIZACYJNEJ I SPRAW KOMUNALNYCH

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: NADZÓR NAD HYDROFORNIAMI, OPRACOWYWANIE HARMONOGRAMU POBORU PRÓB WODY, WSPÓŁPRACA Z PAŃSTWOWĄ INSPEKCJĄ SANITARNĄ W ZAKRESIE JAKOŚCI WODY DO SPOŻYCIA, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ, NADZÓR NAD OCZYSZCZALNIAMI, WYDAWANIE WARUNKÓW TECHNICZNYCH PRZYŁĄCZY WODNO-KANALIZACYJNYCH, NADZÓR NAD PSZOK, PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTÓW UCHWAŁ W ZAKRESIE W/W ZADAŃ

Data publikacji: 2020-05-08

Lokalizacja: Górzyca (lubuskie)

Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W GÓRZYCY

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
1 Maja 12/4, 69-113 Górzyca, powiat: słubicki, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
NADZÓR NAD HYDROFORNIAMI, OPRACOWYWANIE HARMONOGRAMU POBORU PRÓB WODY, WSPÓŁPRACA Z PAŃSTWOWĄ INSPEKCJĄ SANITARNĄ W ZAKRESIE JAKOŚCI WODY DO SPOŻYCIA, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ, NADZÓR NAD OCZYSZCZALNIAMI, WYDAWANIE WARUNKÓW TECHNICZNYCH PRZYŁĄCZY WODNO-KANALIZACYJNYCH, NADZÓR NAD PSZOK, PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTÓW UCHWAŁ W ZAKRESIE W/W ZADAŃ

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. GOSPODARKI WODNO-KANALIZACYJNEJ I SPRAW KOMUNALNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Górzyca

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słubicki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0805

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Górzyca

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 4

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra organizacja pracy własnej

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pracowitość, sumienność, kreatywność, samodzielność

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W GÓRZYCY

danePracodawcy_nip: 5981533424

danePracodawcy_regon: 211262656

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach

Adres pracodawcy:
1 Maja 12/4, 69-113 Górzyca, powiat: słubicki, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08

Powiat pracodawcy: słubicki

danePracodawcy_kodPowiatu: 0805

Gmina pracodawcy: Górzyca

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Górzyca

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0181680

Ulica pracodawcy: 1 Maja

Numer budynku pracodawcy: 12

danePracodawcy_nrLokalu: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 11.05.2020

Oferta pracy ważna do: 10.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?91e69632ef90ce94469c076d7481ac34

Podobne oferty pracy

OPERATOR LINII PRODUKCYJNEJ - od 3 000 PLN

Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnychKontrola parametrów produkcyjnych i jakościowychBieżąca kontrola stanu technicznego urządzeń i maszyn produkcyjnychWykonywanie podstawowych przezbrojeń maszyn zgodnie z planem produkcyjnymUsuwanie drobnych awarii, wykonywanie podstawowych przeglądówOdpowiedzialność za realizację zadań produkcyjnych pod względem jakościowym i ilościowymProwadzenie dokumentacji produkcyjnejKontakt z pracodawcą: mklimczuk (at) biw-polska.pl
BIW Polska Sp. z o.o. - 2017-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)

MASZYNISTA MASZYN OFFSETOWYCH - do 2 500 PLN

obsługa maszyn 1-kolorowych, kontrola jakości druku, utrzymywanie maszyn w należytej kulturze. Doświadczenie zawodowe min 5 lat.
MAZZANI MANUFACTURE Anna Mazańska - 2016-08-25 - Zielonka (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA - 2 000 - 2 200 PLN

Zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2017-01-12 - Gdynia (pomorskie)

KIEROWCA TROLEJBUSU - od 3 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej - 2017-03-22 - Gdynia (pomorskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Przygotowywanie potraw
WMK Krzysztof Hładki - 2017-03-29 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - od 2 700 PLN

wykonywanie czynności opiekuńczych i pielęgnacyjnych dla mieszkańców domu
PRYWATNY DOM OPIEKI EWA KUZEMKO - 2019-02-07 - Kobylniki (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW - od 2 300 PLN

Opracowywanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład z wyjatkiem zasiłków pogrzebowych należących do właścicwości WRUM. Przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2019-02-25 - Biłgoraj (lubelskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 3 000 PLN

Nauczanie w szkole ponadpodstawowej języka angielskiego
Zespół Szkół im. Króla Władysława Jagiełły - 2020-08-24 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)

DOWÓDCA ZASTĘPU PPOŻ. - od 1 888 PLN

Uczestniczenie w działaniach ratowniczych prowadzonych przez wsp, wykonywanie poleceń i rozkazów kierującego działaniami ratowniczymi. Miejsce wykonywania pracy: Porażyn 63a.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-08 - Porażyn (wielkopolskie)

ASYSTENT AGENTA SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ - od 3 000 PLN

Wsparcie pracy chińskiego agenta sprzedaży bezpośredniej, analiza rynku.Kontakty z kontrahentami chińskojęzycznymi.Doradztwo, sprzedaż, zaopatrzenie.Raportowanie do chińskojęzycznego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2020-08-13 - Sanniki (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 100 PLN

- zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych. Wymagane dokumenty: - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane niezbędne wykształcenie i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe Więcej informacji na stronie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-07-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OCHRONY - do 2 250 PLN

praca w systemie równoważnym; wykonywanie obchodów, ochrona obiektu, strzeżenie powierzonego mienia.
"RAVEN OCHRONA" Sp. z o.o. - 2019-12-09 - Łęczyca (zachodniopomorskie)

KUCHARZ - od 2 300 PLN

sporządzanie posiłków zgodnie z wymogami racjonalnego żywnienia
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE - 2018-09-17 - Mielno (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. PROMOCJI DZIAŁAŃ URZĘDU WYDZ. ORG. ST(FP) M - 997,4 PLN

pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

SERWISANT ROWEROWY (J. ANG.) - od 2 500 PLN

Złożenie i przygotowanie rowerów do sprzedaży oraz serwis ogólny rowerów przyjętych na serwis(regulacja hamulców oraz przerzutek, sprawdzenie luzów ( stery, support, piasty)). Serwis piast wielobiegowych.praca pon. -pt w godz. 10.30-18.30
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)

OPERATOR CIĄGU TECHNOLOGICZNEGO CYNKOWANIA OGNIOWEGO - od 13 PLN

operator ciągu technologicznego cynkowania ogniowego
P.P.H.U. Sp. z o.o. "SOLIDUS" wł.G.Sławik - 2018-07-30 - Ruda Śląska (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 2 500 - 4 000 PLN

prace na stanowisku nauczyciela przedszkola
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piasku - 2017-10-18 - Piasek (śląskie)

KELNER/KA - od 2 000 PLN

obsługa klientów
Restauracja "Pod Dębem" - 2017-03-24 - Bytom (śląskie)

STANOWISKO FRYZJERSKIE - do 1 050 PLN

fryzjerstwo, cały zakres, farbowanie, strzyżenie męskie, damskie, trwała, itd.praca na umowę na czas określony (1/2 etatu), praca 4 godziny na dobęoferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 700 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ - 3 500 - 3 900 PLN

Umieszczenie gotowego produktu na podajniku maszyny pakującej, kontrola pracy maszyny pakującej.Eliminowanie nieprawidłowych opakowań, pakowanie wyrobów gotowych. Miejsce pracy: ul. Zabrodzie 28, 52-351 Zabrodzie,Forma umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj: 1-3 lat , praca na 3 lub 2 zmiany po 12 godzin w godz 6-6. Oferta w sali: B
Dijo Baking Sp. z o. o. - 2020-10-23 - Zabrodzie (dolnośląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA + ST FP (38) - 997,4 PLN

- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁzapoznanie się z z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej- pomoc w czynnościach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Łódź (łódzkie)

ŚLUSARZ-MONTAŻYSTA - od 2 500 PLN

prace ślusarsko-spawalnicze, prace montażowe, obudowy hal, praca na wysokości, montaż konstrukcji stalowych,
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KON-TECH" - 2016-09-20 - Oborniki (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. POZWOLEŃ NA BUDOWĘ W WYDZIALE BUDOWNICTWA - od 2 800 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację przydzielonych zadań.Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących pozwoleń na budowę lub rozbiórkę obiektów budowlanych; 2. prowadzenie postępowań w sprawach zgłoszeń robót budowlanych/rozbiórkowych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części; 3. rozpatrywanie wniosków w sprawie wydawania zaświadczeń z zakresu przepisów Prawa budowlanego oraz zaświadczeń o samodzielności lokalu; 4. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach odstępstwa od przepisów techniczno budowlanych; 5. przekazywanie do organu odwoławczego odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia, wydawanych w toku prowadzonego postępowania; 6. uczestniczenie na wezwanie organu nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych; 7. prowadzenie bieżącej obsługi elektronicznego obiegu dokumentów oraz elektronicznego rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ). Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz na terenie budów, w obiektach nieprzystosowanych do osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2800 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-10-01 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 500 - 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500 -2700 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-17 - Słupsk (pomorskie)