STANOWISKO DS. FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO Krosno Odrzańskie oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: STANOWISKO DS. FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wg. stanowiskawww.ops.krosnoodrzanskie.pl
Data publikacji: 2016-04-28
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg. stanowiskawww.ops.krosnoodrzanskie.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c) niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub wykształcenie średnie oraz 2- letni staż pracy.Wymagania dodatkowe:znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych,-staranność samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy-umiejętność pisemnego formułowania
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. List motywacyjny.2. Cv.3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.dokumenty nalezy składać w zamkniętej kopercie z zaznaczeniem "Nabór na stanowisko do spraw funduszu alimentacyjnego"-osobiście w godzinach pracy ośrodka lub listem poleconym
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: PIASTÓW
Numer budynku pracodawcy: 10H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 28.04.2016
Oferta pracy ważna do: 06.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace związane z elektryką i oświetleniem, utrzymaniem ruchu, wykonywanie remobtów i przegladów, usuwanie awarii i usterek urządzeń i sieci elektrycznej, wykonywanie prac montażowych.Monitorowanie pracy i urządzeń i sieci mediów.
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Nowa Sól (lubuskie)
nauczanie języka angielskiego w klasach I i II
SZKOŁA PODSTAWOWA IM.PAPIEŻA JANA PAWŁA II W CZARNEM DOLNEM - 2017-08-16 - Czarne Dolne (pomorskie)
obsługa sali, kelnerowanie (szwedzki stół), dbanie o porządek
CHRIS TURYSTYKA I REKREACJA MAGDALENA ALCHIMOWICZ - 2018-01-19 - Radków (dolnośląskie)
Wynikający ze stanowiska.
SZKOŁA PODSTAWOWA W TURZY - 2017-11-20 - Turza (podkarpackie)
wyrób i wypiekanie pieczywa w piekarni, praca na dwie zmiany 17.00-1.00, 21.00-5.00, praca także w weekendy, miejsce pracy Mała Wieś Dolna, dowóz ze Zgorzelca zapewnia pracodawca
OSCARR, Anna Buzbas - 2017-12-07 - Mała Wieś Dolna (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym: a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym, b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę, c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji, d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania, e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym: 1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych, 2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-03-27 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
obsługa urządzeń do produkcji opakowań, konfekcjonowanie wyrobów, kontrola jakości wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Tychy (śląskie)
Prace magazynowe, kontrola jakości.
FIRMA KULIK sp.j - 2016-03-21 - Trzebnica (dolnośląskie)
-Kontakt z pracodawcą WYŁĄCZNIE telefoniczny 692-020-071,-Praca na terenie Tczewa i okolic, -Praca przy murowaniu ścian,-Praca w godzinach 7-15.
WOJ-MAR USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE - 2017-03-03 - Tczew (pomorskie)
Koordynacja działań wynikających z realizacji Regionalnego Programu Strategicznego w zakresie aktywizacji zawodowej i społecznej Aktywni Pomorzanie w obszarze:- edukacji obywatelskiej (wypracowanie i wdrożenie modelu edukacji obywatelskiej w regionie)- zagadnień dotyczących imigracji (będących w relacji z RPS Aktywni Pomorzanie)- zagadnień dotyczących organizacji pozarządowych (związanych z realizacją zobowiązania zawartego w Strategii Rozwoju Województwa Pomorskiego 2020).
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2017-11-17 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie posiłków reatauracyjnych
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Sosnowiec (śląskie)
Prace przy obróbce metali.
Sheba Sp. z o.o. - 2017-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
- praca przy uboju
Zakłady Mięsne WYSZYŃSCY Mirosław Wyszyński - 2016-07-22 - Kostry-Śmiejki (podlaskie)
sprzedaż produktów indyjskich przez telefon, informowanie o produktach, obsługa poczty elektronicznej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przedstawiciel handlowy-pracownik administracyjny
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Morownica (wielkopolskie)
oferta stażu skierowana do ośób bezrobotnych w wieku 30 lat i powyżej: prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt,obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych,sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office, praca w aplikacjach dziedzinowych
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Otwock (mazowieckie)
proste prace budowlane, skręcanie kanałów wentylacyjnych, wykonywanie bruzd pod instalacje, wykonywanie przekuć, porządkowanie placu budowy
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Chorzów (śląskie)
prasowanie odzieży damskiej - wierzchniej
MAMAMODA Wiesława Wojciechowska - 2017-03-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
przeprowadzanie krótkich ankiet
kontakt przez OHP - 2016-02-12 - Rybnik (śląskie)
Celem wykonywanej pracy jest zbywanie nieruchomości gminnych na rzecz wnioskodawców w trybie bezprzetargowym, zbywanie nieruchomości gminnych oddanych w użytkowanie wieczyste na cele usługowe , na rzecz użytkowników wieczystych, ropzatrywanie wniosków dotyczących zajęcia gruntów miejskich pod przesyłową infrastrukturę techniczną, regulacja stanu prawnego istniejących sieci przesyłowych w gruntach miejskich i generowanie dochodów budżetowych z powyższych tytułów.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzeniecałości dokumentacji związanej z wymiarem podatku.Likwidacja nadpłat. Wystawianie faktur VAT.
Urząd Gminy Kolno - 2016-03-02 - Kolno (warmińsko-mazurskie)
1. Polerowanie stali2. Cięcie stali3. Gięcie stali
Sea Life sp. z o.o. - 2018-01-10 - Augustów (podlaskie)
zapoznanie się z normami oraz wykonywanie: wykopów kablowych, układanei rur izaolacyjnych, układanie kabli, układanie fundamentów słupowych, montaż słupów, układanie inmstalacji elektrycznych , kabli
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Budy Kozickie (mazowieckie)
- praca na produkcji, praca przy obsłudze maszyn i urządzeń (krajalnica, smarowaczka, piec, linia do produkcji czekolady)
Fabryka Wyrobów Cukierniczych "JAGO" Jan Gogolewski - 2016-12-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca przy zbrojeniu i inne
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe"EMBUD" Kazimierz Szczęsny - 2018-06-12 - Gołębiewko (pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Węgrów (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Mława (mazowieckie)
-rozliczenia w zakresie podatku VAT i CIT, w tym sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych; -sporządzanie raportów finansowych;-sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych; -współpraca zinstytucjami zewnętrznymi; -nadzór nad zamknięciem okresów rozliczeniowych; -nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie -sprawozdawczość GUS w wybranym zakresie;-zastępstwo Głównego Księgowego, w tym: nadzór nad księgowością Spółki, w tym współodpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont orazprocedury księgowo-podatkowe; sporządzanie sprawozdań finansowych; kontrola i nadzór nad ewidencją majątku trwałego i obrotowego, w zakresienaliczania i ewidencji wynagrodzeń oraz związanych z tym rozliczeń publiczno-prawnych; nadzór i kierowanie Działem Finansowym Spółki, w tym organizacja i nadzór pracy podległych pracowników.
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Polkowice (dolnośląskie)
wg stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Chudek (mazowieckie)