STANOWISKO DS. EGZEKUCJI R50/0527-196/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI R50/0527-196/19
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych
Data publikacji: 2019-02-13
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PŁOCKA 167, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI R50/0527-196/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, administracja, finanse, bankowość, polityka społeczna); minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych i pisemnych
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV, - list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości. Dokumenty należy złożyć do 26.02.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203, 225.- Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 13.02.2019
Oferta pracy ważna do: 26.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pakowanie, czynności magazynowe, sprzątanie haliSala B
ISSP UA Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalanie podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.Oferta jest równiez dostepna na stronie www.zus.pl
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-03-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prace porządkowe na terenie szkoły i boiskach szkolnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Częstochowa (śląskie)
nadzorowanie instalacji elektrycznych i automatyki w zakładzie, dbałość o prawidłową pracę urządzeń, wykonywanie niezbędnych napraw
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Rzędów (świętokrzyskie)
opróżnianie koszy, pojemników
MIEJSKIE ZAKŁADY KOMUNALNE Sp. z o.o. - 2018-09-24 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
prace ekspedycyjno-rozdzielcze
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Stargard (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz materiałów budowlanych + opał.
Trans-Handel Mokrzycka Anna - 2018-05-07 - Twierdza (podkarpackie)
zmywanie naczyń, utrzymywanie porządku na sali
GRAPFA SPÓŁKA CYWILNA TOMASZ GRAŚ, WOJCIECH PFAL - 2017-08-02 - Drezdenko (lubuskie)
Praca z dziecmi, prowadzenie dokumentacji w Stowarzyszeniu na Rzecz Młodzieży
KRAKOWSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ MŁODZIEŻY NOWA DROGA - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
Wydawanie towaru klientom, przyjmowanie towaru na magazyn, sporządzanie dokumentów magazynowych, rozładunek i załadunek towaru, dbanie o porządek na magazynie dowóz towaru do klienta.
CHEMIX Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Siedlce (mazowieckie)
Kontrola zgodności przygotowanych komponentów, przygotowanie wysyłek do klienta, kontrola dostaw, wypełnianie dokumentacji
IDEPOL LOGISTIC Daszczyk Irena - 2017-12-06 - Tychy (śląskie)
obsługa klienta, wykładanie towru itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
obsługa traka tasmowego
Usługi Stolarsko - Parkieciarskie Rafał Hennig - 2017-08-23 - Sławno (zachodniopomorskie)
-uczestnictwo w pracach zespołu ds. wypracowania i wdrożenia modelu kooperacji pomiędzy instytucjami pomocy i integracji społecznej a podmiotami innych polityk sektorowych m. in. pomocy społecznej, edukacji, zdrowia, sądownictwa i policji,-uczestnictwo w spotkaniach makroregionalnych zespołu,-analiza danych zastanych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie i danych zawartych w Ocenie Zasobów Pomocy Społecznej,-analiza raportów, badań, sprawozdań oraz innych dokumentów dotyczących projektu,-współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, wojewódzkimi podmiotami sektorowymi oraz partnerami projektu,-udział w spotkaniach seminaryjno-warsztatowych,-opracowywanie sprawozdań i raportów,-współpraca z animatorami Gminno-Powiatowych Zespołów Kooperacji i Partnerskich Zespołów Kooperacji.Szczegóły oferty wraz z obowiązującymi załącznikami dostępne są pod adresem https://rops.bip.lubelskie.pl/index.php?id=55&p1=szczegoly&p2=8378
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ - 2018-10-30 - Lublin (lubelskie)
Praca przy automacie galwanicznym, obsługa programu komputerowego, linii technologicznej, zakładanie i zdejmowanie detali z oprzyrządowań. Odbiór jakościowy powłoki galwanicznej
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "GALWANIZERNIA" SP. Z O.O. - 2018-09-17 - Żagań (lubuskie)
prace pomocnicze budowlane
Zakład Ogólnobudowlany Usługi Transportowe "REM-BUD" s.c. - 2016-07-21 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
zgodny ze stanowiskiem
OIKO FABRYKA MEBLI MARIAN GIERSZYŃSKI - 2017-12-13 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Praca przy przerobie recyklingu, załadunek surowca, obsługa ładowarki oraz rębaka, dbanie o porządek na placu recyklingu
SILVA SP. Z O.O. MIELEC - 2019-02-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Naprawy blacharskie samochodów. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku (w razie konieczności soboty) w Bystrej.
ASO AUTOLUX JANUSZ OBTUŁOWICZ - 2017-06-09 - Bystra (śląskie)
przygotowywanie i smażenie naleśników, praca w kuchni
Naleśnikarnia Anna Mroczka - 2018-08-21 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Uczestniczenie w planowaniu jadłospisów i przygotowanie według nich posiłków. Obróbka wstępna warzyw , owoców oraz wszelkich surowców do produkcji posiłków. Przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymikucharki. Pomoc w porcjowaniu i wydawaniu posiłków. Przestrzeganie zasad technologii i estetyki oraz przepisów higieniczno-sanitarnych.Dbanie o najwyższą jakość i smak posiłków. Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy , przestrzeganie zasad higieniczno-sanitarnych , BHP i ppoż. oraz dyscypliny pracy. Mycie naczyń (wyparzanie) i sprzętu kuchennego. Sprzątanie kuchni , obieralni i innych pomieszczeń kuchennych. Odpowiedzialność materialna za sprzęt inaczynia znajdujące się w kuchni.
Przedsiębiorstwo Prywatne Usług turystycznych "BALKAR" - Ryszard Balkowski - 2016-02-22 - Stary Gierałtów (dolnośląskie)
Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Oferta pracy na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-12 - Słupsk (pomorskie)
pakowanie uszczelek
CO-PACK GROUP SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2018-10-03 - Nowe Tłoki (wielkopolskie)
Charakterystyka pracy: zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta, zaangażowanie w pracę, umiejętność pracy w zespole, uprzejmość, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Rybnik (śląskie)
prace ślusarskie przy obróbce metali
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Barwice (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Słupsk (pomorskie)
1.przyjmowanie, sprawdzanie i dekretacja dowodów księgowych oraz księgowanie za pomocą programu FK zgodnie z planem kont, klasyfikacją budżetową i przepisami o rachunkowości budżetowej 2. bieżące analizowanie sald na kontach rozrachunkowych, terminowa spłata zobowiązań i egzekwowanie należności 3. sporządzanie przy współpracy z kierownikiem jednostki projektu planu finansowego na rok budżetowy 4. ewidencja analityczna operacji finansowych z zakładowego funduszu socjalnego 5. prowadzenie rozliczeń z pracownikami i kontrahentami 6. sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych w ustalonych terminach 7.sporządzanie materiałów źródłowych do potrzeb analizy ekonomicznej 8. analizowanie wydatków, opracowywanie wniosków o zmniejszenie lub zwiększenie planu finansowego 9. inne; godz. pracy 7.30-15.30
Gminna Administracja Oświaty - 2016-11-29 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa magazynu, wydawanie oraz wysyłka towarów, prace lekkie. Praca w godz. 6.00-14.00, od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej
PPHU BOGMAR BOGUSŁAWA JOLANTA BRYCZEK - 2018-03-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
sprzedaż materiałów budowlanych,obsługa klienta detalicznego lub hurtowego
PHU DORMAX Marian Klemczak - 2018-05-16 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)