STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: 1)sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:a)zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;b)zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;c)kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;d)wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu;2)sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych;3)przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę;4)przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu;5)zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko;6)przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:a)linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;b)przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego;7)wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych;8)przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego;9)przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę;10)przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego;11)wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego;12)udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych;13)wydawanie dziennika budowy;14)wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu;15)wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali;16)wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu;17)prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę;18)prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę;19)koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu;20)prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji;21)współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;22)prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów;23)wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;24)zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu;25)ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem.26)wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.

Data publikacji: 2021-06-14

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:a)zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;b)zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;c)kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;d)wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu;2)sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych;3)przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę;4)przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu;5)zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko;6)przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:a)linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;b)przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego;7)wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych;8)przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego;9)przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę;10)przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego;11)wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego;12)udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych;13)wydawanie dziennika budowy;14)wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu;15)wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali;16)wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu;17)prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę;18)prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę;19)koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu;20)prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji;21)współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;22)prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów;23)wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;24)zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu;25)ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem.26)wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
(do uzgodnienia). Okres zatrudnienia:na czas określony 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Zatrudnienie od lipca 2021r.Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo lub architektura lub gospodarka przestrzenna

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, zdyscyplinowanie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: umiejętność interpretacji przepisów prawa

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu Prawa budowlanego, architektury, planowania i zagospodarowania przestrzennego

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiemWymagania niezbędne:obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia,wykształcenie: średnie budowlane lub wyższe na kierunku budownictwo lub architektura lub gospodarka przestrzenna, Wymagania dodatkowe:mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo, studia podyplomowe z zakresu administracji publicznej,mile widziany staż pracy w budownictwie ogólnym,mile widziana znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu prawa budowlanego, architektury, planowania i zagospodarowania przestrzennego,umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map,umiejętność interpretacji przepisów prawa,znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, zdyscyplinowanie.Pełna treść oferty: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10807

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumentyżyciorys (CV),list motywacyjny,kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom),kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,referencje (kserokopia opcjonalnie),oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na 2 stanowiska ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 25 czerwca 2021 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 14 czerwca 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).UwagiKLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 14 czerwca 2021 r. , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).Przysługuje Pani/Panu prawo do:dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.06.2021

Data dodania oferty pracy: 14.06.2021

Oferta pracy ważna do: 25.06.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a91239b2d7e35e094af235cfc563530f

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 800 PLN

prace porządkowe na terenie gminy Golub- Dobrzyń
kontakt przez PUP - 2021-04-07 - Białkowo (kujawsko-pomorskie)

INSTRUKTOR PRACOWNI WIKLINIARSKIEJ - od 2 000 PLN

Prowadzenie zajęć z osobami niepełnosprawnymi w zakresie wikliniarstwa. Uprawnienia do pracy z osobami niepełnosprawnymi, kurs terapii zajęciowej, kurs wikliniarstwa. Obróbka wikliny, wyplatanie z wikliny praca z osobami niepełnosprawnymi.
Caritas Diecezji Sandomierskiej - 2015-11-30 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)

KIEROWNIK SERWISU/ KIEROWNIK FLOTY - od 4 000 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
PHU Skowroński - 2019-05-08 - Suchorzew (wielkopolskie)

STAŻ - PRACOWNIK OBSŁUGI SKLEPU - 997,4 PLN

pon- sob 6-14 lub 14-22
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Opole (opolskie)

ŚLUSARZ-SPAWACZ - od 1 850 PLN

Ślusarz-spawacz
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kościan (wielkopolskie)

SORTOWACZ ODPADÓW KOMUNALNYCH - od 1 850 PLN

-ręczna segregacja surowców wtónych z odpadów komunalnych w kabinach i na liniach sortowniczych.-utrzymanie porządku i czystości na terenie hali Sortowni i terenów przyległych,-wykonywanie prostych prac zastępczych zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami i po odbytym przeszkoleniu stanowiskowym,-przestrzeganie opisanych procedur i instrukcji stanowiskowych.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Siedliska (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - 2 060 - 3 400 PLN

Prace związane z mechaniką samochodową. Wykształcenie min. zas. zawodowe, pożądane doświadczenie na stanowisku.
P.H.U. "BIEGOŃ" S.C. Jolanta i Grzegorz Biegoń - 2016-03-29 - Mysłowice (śląskie)

ŚLUSARZ NA WYDZIALE KONSTRUKCJI - 12,5 - 14 PLN

Czyszczenie, wiercenie, szlifowanie, sczepianie i montaż elementów konstrukcji stalowych zgodnie z dok. techniczną.
Zakłady Mechaniczno-Kuźnicze "WOSTAL" Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Wolbrom (małopolskie)

TOKARZ - od 1 850 PLN

obsługa tokarek konwencjonalnych oraz sterowanych numerycznie ogólnego przeznaczenia, frezowanie szlifowanie, wykonywanie pomiarów warsztatowych, zaznajamienie się z dokumentacją technologiczną obrabianych przedmiotów, rysunkiem wykonawczym i kartą technologiczną
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Chorzów (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 900 PLN

Bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami arabskojęzycznymi pozyskiwanie nowych klientów - działalność agencji reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - RĘCZNA I MASZYNOWA OBRÓBKA RYB - od 13,6 PLN

Obróbka ryb i prace pomocnicze przy obróbce ryb, dział ościowania
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 3 200 PLN

PRZEWOŻENIE ŁADUNKÓW W KRAJCH UNII EUROPEJSKIEJ
M&M TRANSPORT I HANDEL JACEK WALENTYN - 2021-04-30 - Złotów (wielkopolskie)

PRACOWNIK DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

Opracowywanie, tworzenie projektów aktów prawnych, rozporządzeń i instrukcji; opiniowanie umów zawieranych z innymi jednostkami organizacyjnymi, interpretowanie prawa i opiniowanie wyjaśnień obowiązujących przepisów; opracowywanie informacji dla kierownictwa o przewidywanych zmianach w prawie i w przepisach w zakresie interesującym zakład.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Myślibórz (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY/WYKOŃCZENIOWY - od 13,7 PLN

Prace ogólnobudowlane. Praca na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Kraków (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - do 14,7 PLN

POMOC NA KUCHNI, PRACE PORZĄDKOWEUmowa zlecenie: 3 LATA14,70 ZŁ BRUTTO GODZINA , OKOŁO 160 GODZIN W MIESIĄCUdyspozycyjnośc 7 dni w tygodniu 6-24
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA RUCHU-ELEKTRYK - od 3 500 PLN

usuwanie awarii maszyn, modernizacja i kontrola stanu maszyn
DECORA S.A. - 2016-03-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

aktywne pozyskiwanie nowych oraz obsługa dotychczasowych klientów firmy, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie działań marketingowych,wynagrodzenie do uzgodnienia+premia uznaniowa
PHU PAL DREW Piotr Żabiński - 2017-05-12 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR KAMERY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KSIĘGOWY (PRACE INTERWENCYJNE) - od 2 774,98 PLN

Księgowanie faktur, wyciągów bankowych, sprawozdania finansowe.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 033,7 PLN

Szkolenie BHP i p.poż. Obsługa klienta w gabinecie weterynaryjnym: przyjmowanie do badań próbek krwi, mleka, moczu, wydawanie wyników, obsługa sprzedaży produktów paszowych. Prowadzenie dokumentacji gabinetu i dokumentacji farmaceutycznej. Zapewnienie przepływu informacji i dokumentacji wewnątrz i na zewnątrz gabinetu. Przechowywanie i archiwizowanie informacji oraz dokumentów. Tworzenie i prowadzenie bazy danych klientów.
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Trzebieszów Drugi (lubelskie)

AGENT CELNY - od 2 100 PLN

Przyjmowanie i sprawdzenie kompletności oraz poprawności dokumentów celnych, dokonywanie zgłoszeń celnych, monitorowanie przebiegu odpraw celnych, kontakt osobisty i korespondencyjny z klientem.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe kierunkowe ( mile widziane - logistyka), znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego, mile widziane: wpis na listę agentów celnych lub możliwość uzyskania wpisu) , doświadczenie,
"SUKCES" Sp. z o.o. - 2018-10-16 - Korczowa (podkarpackie)

PAKOWACZ TOWARÓW (84 OP) - od 18,3 PLN

Pakowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2021-03-11 - Wola Ducka (mazowieckie)

NAUCZYCIEL WSPIERAJĄCY K/M - 3 500 - 3 800 PLN

- wsparcie nuauczyciela z dzieckiem z orzeczeniem o kształceniu specjalnym
AMALTEA Anna Zalewska-Lipka (Dwujęzyczne Przedszkole abc, Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa nr 1) - 2019-08-02 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 3 500 PLN

Obsługa koparko-ładowarki przy realizacji prac budowlanych.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Zieja" Ryszard Zieja - 2020-02-24 - Górka (warmińsko-mazurskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - do 2 250 PLN

zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Wolbrom (małopolskie)

CIEŚLA-ZBROJARZ - do 2 000 PLN

Wykształcenie zawodowe kierunkowe; doświadczenie zawodowe min. 2 lata; montaż szalunków, szalowanie, zbrojenie konstrukcji betonowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gliwice (śląskie)

TOKARZ -FREZER - 16,5 - 30 PLN

obsługa tokarek, frezarek
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2019-12-10 - Lębork (pomorskie)

SPRZEDAWCA - SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Oferta stażu w ramach programu POWER dla osób bezrobotnych do 29 roku życia.Firma zajmuje się sprzedażą głównie hurtową środków czystości, materiałów higienicznych, sprzętu czyszczącego. Ma stałą grupę odbiorców, których obsługuje. Stażysta będzie zajmować się informowaniem kontrahentów o cenach towarów, ich dostępności, przyjmowaniem zamówień, sporządaniem paragonów oraz faktur, przegladaniem stanów magazynowych i ich uzupełnianiem, kwitowaniem dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Nowy Sącz (małopolskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ ZNAKUJĄCYCH - od 2 000 PLN

Operator urządzeń znakujących
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Kantorowice (opolskie)