STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W WYMIARZE 1/2 ETATU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W WYMIARZE 1/2 ETATU

Wynagrodzenie: od 1 500 PLN

Zakres obowiązków: 1)organizowanie okresowych przeglądów warunków pracy na wszystkich stanowiskach pracy w Urzędzie,2)przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy, oraz osoby fizyczne wykonujące prace na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę,3)sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,4)udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawienie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,5)udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji,6)udział w opracowywaniu regulaminu pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp oraz w ustaleniu osób kierujących pracownikami w zakresie bhp,7)opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach,8)udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,9)prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,10)doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bhp,11)udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywana pracą,12)współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,13)współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych zadań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami,14)współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,15)współdziałanie ze społeczną inspekcja pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a) podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach,b) podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy,16)uczestniczeniu w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy,17)inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,18)sporządzenie dokumentacji zamówień publicznych w zakresie realizowanych zadań.

Data publikacji: 2019-03-21

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)organizowanie okresowych przeglądów warunków pracy na wszystkich stanowiskach pracy w Urzędzie,2)przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy, oraz osoby fizyczne wykonujące prace na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę,3)sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,4)udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawienie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,5)udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji,6)udział w opracowywaniu regulaminu pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp oraz w ustaleniu osób kierujących pracownikami w zakresie bhp,7)opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach,8)udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,9)prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,10)doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bhp,11)udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywana pracą,12)współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,13)współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych zadań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami,14)współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,15)współdziałanie ze społeczną inspekcja pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a) podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach,b) podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy,16)uczestniczeniu w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy,17)inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,18)sporządzenie dokumentacji zamówień publicznych w zakresie realizowanych zadań.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W WYMIARZE 1/2 ETATU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 3 lat stażu pracy w służbie BHP,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Data dodania oferty pracy: 21.03.2019

Oferta pracy ważna do: 29.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 40 PLN

Nauczanie języka angielskiego.
Centrum Języka Angielskiego Ilona Hołówko - 2018-02-27 - Chełm (lubelskie)

SPRZĄTACZKA - do 13,6 PLN

Wykształcenie, doświadczenie - brak wymagań; utrzymanie czystości na basenie; dyspozycyjność; umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o pracę; praca także w weekendy; miejsce pracy: Gliwice Sośnica;
"KOLEJOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ZWIĄZKOWE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Gliwice (śląskie)

TECHNIK UTRZYMANIA RUCHU - od 2 490 PLN

bieżąca konserwacja i drobne naprawy urządzeń i sprzętu
SONAR Sp. z o.o. - 2017-12-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedawca
CCC S.A. - 2016-04-29 - Poznań (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

Prace pomocnicze związane z przygotowywaniem posiiłków. Praca w godz. 6-14.00 i 9.30-17.30 w Bielsku-Białej wg ustalonych grafików.
PPHU "POD GWIAZDĄ" S.C.BIERNOT MARIA, BIERNOT BOŻENA - 2016-01-28 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPRZĄTANIE NA OBIEKCIE - do 14,7 PLN

- sprzątanie na terenie hali magazynowej,- obsługa maszyn czyszczących - wykonywanie prac porządkowych na powierzonym terenie hali magazynowej- na częściach biurowych, sanitarnych, magazynowych)- dbanie o powierzony sprzęt- przestrzeganie zasad BHPGodziny Pracy 6:00 - 04:30umowa zlecenie około 10,5 h/dziennieOkres zatrudnienia 2 lataZe względu na specyfikę pracy i wymagania naszego klienta- możliwość pracy na innych obiektach na terenie powiatu,Praca wg grafiku wykonywana na hali magazynowej-wielkopowierzchniowej, praca również w weekendy
dl2 sp.zo.o.sp.k. - 2018-06-12 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

sprzątanie obiektu sportowego
TOM FIT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-23 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 1 793,75 PLN

Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; umiejętność profesjonalnej obsługi klienta oraz komputera, w tym pakietu MS Office; wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów; komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych; udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskie S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; 0,875 etatu; miejsce pracy: Sośnicowice
Poczta Polska Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej - 2016-10-03 - Sośnicowice (śląskie)

MALARZ (NR 0594) - 2 500 - 3 000 PLN

malowanie konstrukcji stalowych i zbiorników
PPH MONTOSTAL SP. Z O. O. - 2019-02-18 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INSTYTUCJONALNYM WYDZ. MON. POM. PUBLIC. + ST FP (M) - 1 017,4 PLN

- Prace pomocnicze związane z prawidłowym funkcjonowaniem Wydziału,- Segregowanie korespondencji,- Wysyłanie korespondencji,- Archiwizacja dokumentów,- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Wydziału.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH W REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;8.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;9.prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych;10.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;11.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;12.realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;13.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-25 - Słupsk (pomorskie)

STOLARZ - od 13 PLN

wykonywanie prac stolarskich, mntaż mebli, stoisk targowych
IPF JOBS SP. Z O.O. - 2017-01-05 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA - do 2 200 PLN

Zapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2016-11-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SZWACZKA - od 2 060 PLN

SZYCIE ODZIEŻY: KURTKI, SPODNIE, KAMIZELKI
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAGRANICZNE ODZIEŻOWE "HIDOTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZINĄ ODPOWIEDZ. - 2016-10-05 - Chwaszczyno (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - 997,4 PLN

sprzątanie wyznaczonego terenu szkoły
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Białośliwie (wielkopolskie)

MASZYNISTA OFFSETOWY - od 2 100 PLN

Praca w drukarni, drukowanie na maszynach offsetowychWysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 23 661 12 86 w godz. 08.00-15.00, osobisty (ul. 19 Stycznia 21A, Baboszewo) w godz. 08.00-15.00 lub e-mail: pio75 (at) wp.pl
PPHU DRUK Piotr Lewicki - 2018-04-23 - Baboszewo (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. KANCELARYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

stanowisko pracy ds. kancelaryjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)

KASJER/KASJERKA - 13 - 14 PLN

praca na kasie
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO PRZETWÓRSTWA MIĘSA - od 13 PLN

prace związane z o obsługą skórowaczek, odbłaniaczek, pił taśmowych i tarczowych, nacinarek do mięs, kutrów, wilków, pakowarek, etykieciarek itp
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Robakowo (wielkopolskie)

ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

prace ślusarskie, Firma zajmuje się min. produkcją oraz naprawą plandek samochodowych
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "PISZCZEK", PISZCZEK BOGDAN Nowy Sącz - 2016-01-15 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klientów sklepu, obsługa urzadzeń fiskalnych, przyjmowanie i rozkładanie towaru. Metkowanie i klipsowanie towaru.
MODERN S.C. Adam Gazda Krystyna Jędryszek - 2016-05-27 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPRZĄTACZKA - do 1 387,5 PLN

sprzątanie biur
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Chorzów (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO C+E-CD - od 3 200 PLN

Przewóz towarów na trasach międzynarodowych (Niemcy, Austria, Słowacja, Czechy), wyjazdy tygodniowe z siedziby firmy (wyjazd w poniedziałek, powrót w piątek).Wynagrodzenie około 5500/6000 zł miesięcznie (podstawa 3200 zł brutto+premie). Umowa na okres próbny 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślony. Równoważny system pracy.
Firma Transportowa "Midi-Trans" Spółka Jawna Stanisław Kleczka - 2018-08-17 - Dankowice (śląskie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA - 1 017,4 PLN

redagowanie pism do ubezpieczonych i płatników
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Piła (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. B W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM - 2 000 - 4 000 PLN

Wymagane koniecznie doświadczenie na takim bądź analogicznym stanowisku. Mile widziane prawo jazdy kat. C lub C+E. Kursy międzynarodowe samochodem dostawczym do 3,5 tony w systemie 3/1, nowy tabor, pojazdy wyposażone w systemy sypialne oraz ogrzewanie postojowe etc. Wynagrodzenie miesięczne. Firma oferuje: możliwość nawiązania długotrwałej współpracy ze stabilną, ugruntowaną na zagranicznym i rodzinnym rynku firmą, pełne wsparcie miłego i profesjonalnego zespołu logistyków na każdym etapie wykonywanego transportu, partnerskie i uczciwe traktowanie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
BROKERCARGO SP. Z O.O. - 2017-05-23 - Rybnik (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKU - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWANIE PRZESYŁEK, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMMIEJSCE PRACY: DWORCOWA 20, MIERZYN UL. WELECKA 2A, GODZINY PRACY:OD PN-SB W GODZ. 07:00-15:00 LUB OD 22:00 - 06:00
POCZTA POLSKA SA - 2017-12-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - 17 - 25 PLN

PRACE OGÓLNOBUDOWLANE MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: DELEGACJA-TEREN KRAJU -PODKARPACIE
Przedsiebiorstwo Budowlane EFEKTOPOL Alicja Pociask - 2019-03-19 - Nagawczyna (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OCHRONY KRAJOBRAZU I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO - od 2 100 PLN

Prowadzenie spraw związanych z ochroną krajobrazu rewitalizacją , przeprowadzaniem procedury planistycznej w zakresie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ustka, współdziałanie ze stanowiskiem ds. promocji Gminy przy prowadzeniu ewidencji zabytków, tworzenie i realizacja Gminnego Programu Opikei nad zabytkami, współpraca z konserwatorem zabytków, współdziałanie z administracja rządową i samorządową w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego. Szczegółowy zakres zadań i wymagane dokumenty dostępne są na stronie internetowej Urzędu: bip.ustka.ug.gov.pl w zakładce Urząd Gminy - Nabór na stanowiska urzędnicze!! termin składania ofert upływa w dniu 24 września 2018 r. Umowa na 6 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Gminy Ustka - 2018-09-12 - Ustka (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Łobez (zachodniopomorskie)

PIEKARZ - od 2 000 PLN

Przygotowywanie surowców do producji pieczywa, ważenie ciast, formowanie , obsługa maszyn i urządzeń, krojenie i wydawanie gotowych produktów.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Mikulice (podkarpackie)