ST. SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY - PRACY WYDZIAŁU KONTROLI Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Stanowisko: ST. SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY - PRACY WYDZIAŁU KONTROLI

Wynagrodzenie: od 3 067 PLN

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Sporządzanie analizy stanu bhp.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bhp, a także w pracach komisji bhp oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bhp, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikamii funkcjonariuszami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich oraz profilaktyki zdrowotnej.Współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy/służby, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników i funkcjonariuszy przed tymi czynnikami lub warunkami.Prowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanychdo pracy/służby, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami,w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleńw dziedzinie bhp.

Data publikacji: 2019-08-12

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Sporządzanie analizy stanu bhp.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bhp, a także w pracach komisji bhp oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bhp, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikamii funkcjonariuszami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich oraz profilaktyki zdrowotnej.Współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy/służby, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników i funkcjonariuszy przed tymi czynnikami lub warunkami.Prowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanychdo pracy/służby, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami,w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleńw dziedzinie bhp.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 067 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ST. SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY - PRACY WYDZIAŁU KONTROLI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 067 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

Data zakończenia pracy: 30.09.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Szkolenie okresowe dla pracowników służby bhp

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość przepisów prawa pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość przepisów dot. bhp

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Studia Podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
Znajomość metod oceny ryzyka zawodowego i umiejętność ich stosowania

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
st. specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy Zespołu ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby - Pracy Wydziału Kontroli Monika Łapińska 10.08.2019 Ogłoszenie o naborze nr 52474 z dnia 10 sierpnia 2019 r. Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: st. specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy Zespołu ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby - Pracy Wydziału Kontroli Wymiar etatu: 1Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Chełm Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm WARUNKI PRACYPraca samodzielna. Wyjazdy służbowe (w tym kierowanie pojazdami służbowymi) w celu przeprowadzenia postępowań wyjaśniających/powypadkowych, kontroli warunków pracy i służby. Kontakty zewnętrzne: z inspektorami Państwowej Inspekcji Pracy, Inspekcji Sanitarnej MSW.Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Pomieszczenia biurowe Zespołu ds. BHS-P znajdują się na I piętrze, dostęp przez klatkę schodową lub windę, budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich. ZAKRES ZADAŃPrzeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Sporządzanie analizy stanu bhp.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bhp, a także w pracach komisji bhp oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bhp, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikamii funkcjonariuszami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich oraz profilaktyki zdrowotnej.Współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy/służby, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników i funkcjonariuszy przed tymi czynnikami lub warunkami.Prowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanychdo pracy/służby, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami,w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleńw dziedzinie bhp. WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracyalbo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.Co najmniej 3 - letni staż pracy w służbie bhp.Szkolenie okresowe dla pracowników służby bhp.Znajomość przepisów prawa pracy.Znajomość przepisów dot. bhp.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEKopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnychZnajomość metod oceny ryzyka zawodowego i umiejętność ich stosowania.Posiadanie prawa jazdy kat. B.Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNEList motywacyjnyCVKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szkolenia okresowego dla pracowników służby bhp.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNElub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie prawa jazdy kat. BOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 20 sierpnia 2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowychkandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą:22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJEW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3067,- złPlanowana data zatrudnienia: 01.10.2019 r.Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNEList motywacyjnyCVKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szkolenia okresowego dla pracowników służby bhp.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNElub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie prawa jazdy kat. BOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Trubakowska

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy

Data dodania oferty pracy: 12.08.2019

Oferta pracy ważna do: 20.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4401da22d0e43363462e6e840aa357ba

Podobne oferty pracy

KOSMETYCZKA - od 2 200 PLN

- przygotowywanie stanowiska pracy,- dobieranie odpowiednich narzędzi oraz praparatów,- wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Góra (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA-WOŹNA - 2 100 - 2 300 PLN

Wydawanie posiłków cateringowych -przygotowywanie prostych dańśniadaniowych i podwieczorków, -sprzątanie po posiłkach, mycie naczyńitp. -prace porządkowe w kuchni i jadalni -pomoc opiekunkom przyczynnościach higienicznych i porządkowych .Praca w godzinach 7-15
BAJKOWO S. C. MARZENA KOBZAN ANNA KOBZAN - 2018-02-02 - Opole (opolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

sprzatanie biur, odkurzanie, zamiatanie, mycie okien
IWAGO Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Jaworzno (śląskie)

MURARZ-TYNKARZ-BRUKARZ - od 3 000 PLN

szeroki zakres robót murarsko-tynkarskich, układanie nawierzchni z kostki brukowej
PUŁAWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-07-05 - Puławy (lubelskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO (NR 4583) - od 2 294 PLN

nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej
SZKOŁA PODSTAWOWA INTEGRACYJNA IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH - 2017-12-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

PEDAGOG 274 - od 4 554 PLN

Przygotowanie diagnozy indywidualnej dziecka, opracowanie indywidualnych planów pomocy dziecku, orhanizowanie czasu wolnego dla dzieci
FILOS Stowarzyszenie im. Joanny Froehlich - 2019-11-13 - Gąba (mazowieckie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI MAS BITUMICZNYCH - od 16 PLN

Operator urządzeń do produkcji mas bitumicznych II klasa
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Nowy Sącz (małopolskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - od 1 750 PLN

Opieka nad dziećmi w ramach ich pobytu w obiekcie
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

MECHANIK - od 2 500 PLN

MECHANIK
P.P.U.H. "AKPIL" Kazimierz Anioł - 2015-12-03 - Pilzno (podkarpackie)

OPERATOR KOPARKI, KOPARKO-ŁADOWARKI - od 3 000 PLN

Operator koparki, koparko-ładowarki
"DRAG-BUD" Usługi Ogólnobudowlane Dragosz Krzysztof - 2016-02-03 - Marcówka (małopolskie)

FREZER CNC - od 3 000 PLN

Obsługa frezarki.
ATM GROUP sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-12-29 - Marklowice (śląskie)

SERWISANT SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO - od 3 000 PLN

Diagnostyka, konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego usuwanie usterek wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu. Możliwości zarobkowe uzależnione od posiadanych umiejętności i ilości wykonanych napraw. Godziny pracy: 8.00- 16.00. Kontakt z pracodawcą w poniedziałek w godz. 12.00- 20.00, wtorek- piątek w godz. 10.00- 18.00
ELSAN Swędzikiewicz Cezary - 2017-02-10 - Słupsk (pomorskie)

MONTAŻYSTA STOLARKI BUDOWLANEJ - od 1 850 PLN

Demontaż, montaż i obróbka okien; praca głównie na terenie Siedlec i w promieniu do 50 km.
VITO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-27 - Klimy (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

gospodarka magazynowa.wydawanie i przyjmowanie i wydawanie towaru.Obsługa klienta.kontakt tel.41 301 15 57
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY NAPRAWY URZADZEŃ SPAWALNICZYCH STANISŁAW KAPUŚCIŃSKI - 2017-06-27 - Dąbrowa (świętokrzyskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - 997,4 PLN

Prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Chełm (lubelskie)

POMOC CUKIERNIKA - 2 000 - 3 000 PLN

Wypiek i dekoracja ciast, wyrobów cukierniczych, tworzenie figu do ozdoby ciast, wproawzdanie nowych smaków kremów, przyjmowanie zamówień- przygotowywanie ciast i wyrobów na indywidualne życzenie klienta, odpowiedzialność za terminowość, obsługa maszyn cukierniczych.
PIEKARNIA KIDZIŃSCY S.C. PAWEŁ KIDZIŃSKI, ANNA IDZIŃSKA - 2017-09-08 - Gdańsk (pomorskie)

INWENTARYZATOR - od 14 PLN

Liczenie, skanowanie towaru.
kontakt przez OHP - 2018-10-11 - Wadowice (małopolskie)

SPRZEDAWCA 1/2 ETATU - od 875 PLN

obsługa klienta, realizacja zamówień gastronomicznych
"DOMOWE SMAKI" Wiesława Woźniak - 2015-12-08 - Sosnowiec (śląskie)

MONTER ROWERÓW ST(POWER) - 997,4 PLN

montaż roweró, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - do 13 PLN

Ochrona mienia przed kradzieżą na terenie obiektu. Obiekty na terenie woj. śląskiego.
kontakt przez OHP - 2017-05-26 - Jaworzno (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Pilnowanie kalendarza spotkań. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Stalowa Wola (podkarpackie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

praca przy myciu pojemników, układaniu drobiu w pojemniki itp w Zakładzie Rozbioru Drobiu i Mięsa
Publimar Spółka Jawna Lucjan Staniszewski i s-ka - 2016-10-18 - Lublin (lubelskie)

KELNER - od 1 850 PLN

Praca w charakterze kelnera
BISTRO CAPONE - 2016-11-03 - Wiśniowa (podkarpackie)

DORADCA KLIENTA - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Jarosław (podkarpackie)

POMOC OPIEKUŃCZA - od 7 000 PLN

Sprawowanie opieki nad osobami starszymi, pomoc w wykonywaniu czynności dnia codziennego, przygotowywanie posiłków, utrzymywanie porządku. Praca wykonywana na terenie Niemiec.
Europa Care International - 2017-06-22 - Lublin (lubelskie)

KOSMETYCZKA - STYLISTKA RZĘS - od 3 500 PLN

Udzielanie Klientkom porad kosmetycznych przed i pozabiegowych. Wykonywanie zabiegów kosmetycznych na twarz i ciało. Wykonywanie stylizacji rzęs i brwi. Obsługa urządzeń kosmetycznych znajdujących się w gabinecie. Utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
KAMOA Klaudia Kaczmarek - 2019-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS PRZYGOTOWANIA DOKUMENTCAJI PRODUKTÓW KOSMETYCZNYCH POWER - od 2 250 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Produkcja kosmetyków. Obliczanie toksykologiczne, sporzadzanie tabel do raportów bezpieczeństw, tłumaczenie z pols-ang z ang-polski z fran-polski, z pol-francuski.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Łódź (łódzkie)