ST. INSPEKTOR SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Chełm oferta pracy NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
Stanowisko: ST. INSPEKTOR SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z Zakładowym Planem Kont (ZPK) i klasyfikacją analityczną wydatków i dochodów, a także w układzie zadaniowym z zakresu działalności budżetowej jednostki.Pomoc przy prowadzeniu ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw, robót i usług na koncie 201 w korespondencji z właściwym kontem kosztów, z zastosowaniem programu finansowo księgowego Ft-FK, zgodnie z zasadami zawartymi w polityce rachunkowości określonej dla NOSG.Comiesięczne uzgadnianie wykonanych wydatków budżetowych zaksięgowanych na koncie 130 z właściwymi komórkami merytorycznymi.Kompletowanie zaksięgowanych dokumentów, wyciągów bankowych.Archiwizowanie dokumentacji wynikającej z zakresu stanowiska.
Data publikacji: 2020-10-12
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z Zakładowym Planem Kont (ZPK) i klasyfikacją analityczną wydatków i dochodów, a także w układzie zadaniowym z zakresu działalności budżetowej jednostki.Pomoc przy prowadzeniu ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw, robót i usług na koncie 201 w korespondencji z właściwym kontem kosztów, z zastosowaniem programu finansowo księgowego Ft-FK, zgodnie z zasadami zawartymi w polityce rachunkowości określonej dla NOSG.Comiesięczne uzgadnianie wykonanych wydatków budżetowych zaksięgowanych na koncie 130 z właściwymi komórkami merytorycznymi.Kompletowanie zaksięgowanych dokumentów, wyciągów bankowych.Archiwizowanie dokumentacji wynikającej z zakresu stanowiska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
ST. INSPEKTOR SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Punktualność, umiejętne zarządzanie czasem oraz terminowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Posiadanie zdolności organizacyjnych, sumienność, dokładność, odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres oraz zdolność pracy pod presją czasu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: w zakresie nauk ekonomicznych, prawa, administracji
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ogłoszenie o naborze nr 69885 z dnia 10.10.2020 r.Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatekna stanowisko:St. inspektor Sekcji Księgowości i Rozliczeń Pionu Głównego Księgowegoogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej Wymiar etatu: 1Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Chełm Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm WARUNKI PRACYPraca samodzielna, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie.Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.ZAKRES ZADAŃDekretowanie oraz księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z Zakładowym Planem Kont (ZPK) i klasyfikacją analityczną wydatków i dochodów, a także w układzie zadaniowym z zakresu działalności budżetowej jednostki.Pomoc przy prowadzeniu ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw, robót i usług na koncie 201 w korespondencji z właściwym kontem kosztów, z zastosowaniem programu finansowo księgowego Ft-FK, zgodnie z zasadami zawartymi w polityce rachunkowości określonej dla NOSG.Comiesięczne uzgadnianie wykonanych wydatków budżetowych zaksięgowanych na koncie 130 z właściwymi komórkami merytorycznymi.Kompletowanie zaksięgowanych dokumentów, wyciągów bankowych.Archiwizowanie dokumentacji wynikającej z zakresu stanowiska. WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie średnie ekonomiczne.Doświadczenie zawodowe: 1 rok w jednostkach sektora finansów publicznych.Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych.Punktualność, umiejętne zarządzanie czasem oraz terminowość.Posiadanie zdolności organizacyjnych, sumienność, dokładność, odpowiedzialność.Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres oraz zdolność pracy pod presją czasu.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych, prawa, administracji.Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych.Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w komórce ds. księgowości.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECVList motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowegoOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowegoOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartychw załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, których mowa w art. 9 ust.1 RODOTERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 15 października 2020 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowychkandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie (art. 6 ust. 1 pkt. b), natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/Pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie: 2600,- zł, dodatek za wysługę.Planowana data zatrudnienia: ok. 02.11.2020 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
danePracodawcy_nip: 5631565688
danePracodawcy_regon: 110120561
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVList motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowegoOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 12.10.2020
Oferta pracy ważna do: 15.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fc6544036d7307c36fa7200c520084b1
Podobne oferty pracy
planowanie i nadzór produkcji zarządzania zespołem; rozbiór półtusz; produkcja wyrobów
"GANDIA" Spółka z o.o. - 2020-10-12 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Składanie , sortowanie, metkowanie odzieży, kompletacja zamówień, załadunek, rozładunek towaru. Bezpłatny transport dla pracowników. Praca 3 zmianowa.
kontakt przez OHP - 2018-01-11 - Gądki (wielkopolskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów. Obsługa klienta.Praca w ramach umowy o pracę na czas określony 1 roku z możliwością przedłużenia.System jednozmianowy od pn. do pt. w godz.: 7.00-15.00 lub 9.00-17.00 w Kozach
KLIMORS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-11 - Kozy (śląskie)
Administrowanie SHAREPOINT 2013 ONLINE + ON PREMISES, ONEDRIVE FOR BUSINESS, YAMMER oraz grup biurowych; ścisła współpraca z zespołem programistów w celu dostarczenia wiedzy operacyjnej; monitorowanie SCOM dla platformy SHAREPOINT
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Kraków (małopolskie)
Praca w magazynie z artykułami BHP i PPOŻ
Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego "SUPON" - 2016-11-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Odbieranie od wtryskarki wyrobów, sprawdzanie ich ze wzorem, zapakowanie.Praca na akord, w ruchu ciągłym wg harmonogramów, energiczna.
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2015-12-10 - Rzeszów (podkarpackie)
montaż konstrukcji stalowych i szklanych na podstawie rysunków technicznych,praca na terenie całego kraju
WG SYSTEM PAWEŁ JEDLECKI - 2017-08-04 - Gorlice (małopolskie)
do uzgodnienia
MULTI ZYGMUNT KACZMAREK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-01 - Sanok (podkarpackie)
obsługa techniczna pokoi hotelowych
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż bezpośrednia produktów firmy INTERFLON na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Doradztwo techniczne (po uprzędnich szkoleniach). Budowanie pozytywnych relacji z istniejącymi klientami, pozyskiwanie nowych.
INTERFLON POLSKA - 2018-02-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace załadunkowe oraz rozładunkowe na terenie zakładu
Meblosoft Sp. z o. o. Sp. K. - 2020-01-13 - Krapkowice (opolskie)
opieka nad stanem gabinetów, przygotowanie pacjenta do zabiegów, asystowanie przy zabiegach
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prace porządkowe na terenach miejskich i zieleni, m.in. wygrabianie trawników, sprzątanie, usuwanie nieczystości, zamiatanie alejek i chodników, odchwaszczanie, koszenie
WARSZTAT USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWY ANDRZEJ LANGNER - 2019-06-07 - Ruda Śląska (śląskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi (dziećmi ze spektrum autyzmu)
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA "DAR LOSU" - 2019-10-16 - Lubin (dolnośląskie)
- Obsługa, nadzorowanie i kontrola obrabiarek produkcyjnych i zautomatyzowanych maszyn do obróbki skrawania, produkcja elementów metalowych zgodnie z rysunkiem technicznym, realizacja ilościowa i jakościowa zleconych do wykonania zadań przy młotach, prasach, piecach gazowych lub indukcyjnych, stosowanie bezpiecznych metod pracy, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice oraz teren całej Polski wg zlecenia.- Wynagrodzenie: 16,00 zł/brutto/godzina (2560 zł/brutto/miesięcznie). Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo.- Godziny pracy według zlecenia + soboty, niedziele, święta. Poziom wykształcenia: podstawowy. Wymagane umiejętności: sprawność manualna i dobry wzrok, sumienność i precyzja, znajomość rysunku technicznego. Inne: brak nałogów - warunek konieczny. Brak przeciwwskazań zdrowotnych i gotowość do wykonywania zleceń w ciężkich i szkodliwych warunkach pracy (wielogodzinne utrzymywanie postawy stojącej, kontakt ze szkodliwymi substancjami) - warunek konieczny. Gotowość do podjęcia pracy na terenie Polski bez zapewnienia dojazdu oraz szybkiej zmiany miejsca zamieszkania. Gotowość do wykonywania zlecenia i zamieszkania z obywatelami Ukrainy oraz samodzielnego dojazdu z miejsca zakwaterowania do zakładu pracy oddalonego ok. 10 km.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Katowice (śląskie)
Wybieranie odzieży z kontenerów - teren Wrocławia i woj. dolnośląskiego. Jedna zmiana, godziny do ustalenia. Umowa o pracę lub umowa zlecenie (do uzgodnienia). Oferta dostępna w sali B, D, F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 607 663 233, e-mail: pck.wroclaw.kadry (at) gmail.com.
Polski Czerwony Krzyż Dolnośląski Oddział Okręgowy - 2018-08-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżące sprzątanie pomieszczeń przedszkolnych, dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie dzieci. Współpraca z nauczycielami i pozostałymi osobami. Przestrzeganie przepisów bhp i przeciwpożarowych.
kontakt przez PUP - 2020-04-27 - Żuromin (mazowieckie)
spawanie konstrukcji stalowych
CONSTECHNIK Artur Szymeon - 2016-06-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-
F.H. "GAJ" Wioletta Gaj - 2018-10-04 - Powiercie-Kolonia (wielkopolskie)
- codzienne obejścia po pomieszczeniach i ocena stanu technicznego instalacji, - naprawa niesprawnych instalacji sanitarnych, w tym baterii,zaworów, spłuczek, muszli, odpływów, dozowników na środki czystości,itp., - naprawa niesprawnych instalacji kanalizacyjnych, - udrażnianieniesprawnych instalacji kanalizacyjnych,
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-06 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie i mieszania betonu oraz zapraw murarskich. Dobanie o powierzony sprzęt.
W. Westerwelle GmbH & Co. KG Betonwerk NL Beeskow - 2017-02-01 - Niemcy (Niemcy)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów
SALEMAX Maciej Makowski - 2016-10-12 - Poznań (wielkopolskie)
Miejsce wykonywania pracy: teren województwa zachodniopomorskiego.Wykonywanie zleceń wg ustalonych kryteriów, szlifowanie elementów granitowych, cięcie płyt granitowych na elementy.
Teresa Hybiak - Firma Handlowo Usługowa - 2018-09-20 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
1. Obsługa urządzeń biurowych.2. Obsługa bieżąca sekretariatu.3. Przygotowanie korespondencji do wysyłki.4. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.5. Przygotowanie pism procesowych według wzoru.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Tarnów (małopolskie)
KONTROLER JAKOŚCI PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Błonie (mazowieckie)
Prace analityczne w laboratorium chemicznym.Oferta pracy dla osób do 30r życia.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Olszana (małopolskie)
Praca ziemne.
B&J TRANSPORT BARBARA JACKIEWICZ - 2019-04-01 - Sulejówek (mazowieckie)
Prowadzenie rejestrów, sporządzanie dokumentów metodą komputerową, archiwizacja.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Legionowo (mazowieckie)
Międzynarodowy transport towaru w branży meblowej. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
IDŹCZAK-MEBLE Firma PHU Roman Idźczak - 2020-05-13 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)