ST. INSPEKTOR SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Chełm oferta pracy NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
Stanowisko: ST. INSPEKTOR SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów zgodnie z Zakładowym Planem Kont (ZPK)i klasyfikacją analityczną wydatków i dochodów, a także w układzie zadaniowym z zakresu działalności budżetowej jednostki.Pomoc przy prowadzeniu ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw, robót i usług na koncie 201w korespondencji z właściwym kontem kosztów, z zastosowaniem programu finansowo księgowego Ft-FK, zgodnie z zasadami zawartymi w polityce rachunkowości określonej dla NOSG.Comiesięczne uzgadnianie wykonanych wydatków budżetowych zaksięgowanych na koncie 130z właściwymi komórkami merytorycznymi.Kompletowanie zaksięgowanych dokumentów, wyciągów bankowych.Archiwizowanie skompletowanych dokumentów w zakresie stanowiska.
Data publikacji: 2020-11-06
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów zgodnie z Zakładowym Planem Kont (ZPK)i klasyfikacją analityczną wydatków i dochodów, a także w układzie zadaniowym z zakresu działalności budżetowej jednostki.Pomoc przy prowadzeniu ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw, robót i usług na koncie 201w korespondencji z właściwym kontem kosztów, z zastosowaniem programu finansowo księgowego Ft-FK, zgodnie z zasadami zawartymi w polityce rachunkowości określonej dla NOSG.Comiesięczne uzgadnianie wykonanych wydatków budżetowych zaksięgowanych na koncie 130z właściwymi komórkami merytorycznymi.Kompletowanie zaksięgowanych dokumentów, wyciągów bankowych.Archiwizowanie skompletowanych dokumentów w zakresie stanowiska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
ST. INSPEKTOR SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia i finanse, nauki prawne, zarządzanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/39382,St-inspektor-Sekcji-Ksiegowosci-i-Rozliczen-Pionu-Glownego-Ksiegowego.htmlOgłoszenie o naborze nr 70756 z dnia 05.11. 2020 r.Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatekna stanowisko:St. inspektor Sekcji Księgowości i Rozliczeń Pionu Głównego Księgowegoogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej Wymiar etatu: 1Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Chełm Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm WARUNKI PRACYPraca samodzielna, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie.Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.ZAKRES ZADAŃDekretowanie oraz księgowanie dokumentów zgodnie z Zakładowym Planem Kont (ZPK)i klasyfikacją analityczną wydatków i dochodów, a także w układzie zadaniowym z zakresu działalności budżetowej jednostki.Pomoc przy prowadzeniu ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw, robót i usług na koncie 201w korespondencji z właściwym kontem kosztów, z zastosowaniem programu finansowo księgowego Ft-FK, zgodnie z zasadami zawartymi w polityce rachunkowości określonej dla NOSG.Comiesięczne uzgadnianie wykonanych wydatków budżetowych zaksięgowanych na koncie 130z właściwymi komórkami merytorycznymi.Kompletowanie zaksięgowanych dokumentów, wyciągów bankowych.Archiwizowanie skompletowanych dokumentów w zakresie stanowiska. WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie średnie.Doświadczenie zawodowe: do 0,5 roku.Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie wyższe w dyscyplinach: ekonomia i finanse, nauki prawne, zarządzanie.Doświadczenie zawodowe: 1 rok w komórce finansowej.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECVList motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowegoOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowegoOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, których mowa w art. 9 ust.1 RODOTERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 10.11. 2020 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowychkandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie (art. 6 ust. 1 pkt. b), natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/Pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie: 2600,- zł, dodatek za wysługę.Planowana data zatrudnienia: ok. 01.12.2020 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy,że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy:
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
danePracodawcy_nip: 5631565688
danePracodawcy_regon: 110120561
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:CVList motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowegoOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowegoOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, których mowa w art. 9 ust.1 RODO
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.11.2020
Data dodania oferty pracy: 06.11.2020
Oferta pracy ważna do: 10.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3c794453ab582c32768be6ca20d6817b
Podobne oferty pracy
Obsługa użytkowników, organizowanie form pracy z Czytelnikiem, służących popularyzowaniu książki i czytelnictwa; gromadzenie, opracowywanie, przechowywanie i ochrona materiałów bibliotecznych. Praca w Gminnej Bibliotece Publicznej w Brańszczyku- Filie Biblioteczne w Turzynie, Nowej Wsi, Trzciance.
Gminna Biblioteka Publiczna w Brańszczyku - 2018-07-18 - Brańszczyk (mazowieckie)
Tapicerowanie mebli,praca przy maszynie do szycia,praca przy maszynach stolarskich.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Wilczopole-Kolonia (lubelskie)
zakup materiałów i wyrobów u bangladeskich dostawców, wspomaganie pracy bangladeskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca w charakterze pomocnik stolarza.
Zakład Stolarski Jerzy Jurecki - 2017-09-04 - Racibórz (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż art. spożywczych, naliczanie marży, kontakt z klientami, wykładanie na półki towaru, metkowanie i utrzymanie czystości w obiekcie.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Płock (mazowieckie)
Praca na terenie Niemiec lub Austrii (bezpłatne zakwaterowanie), zatrudnienie przez agencję pracy tymczasowej.
SACHSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-17 - Kraków (małopolskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
opieka nad osobami starszymi
NARODOWA FUNDACJA POMOCY - 2019-08-16 - Brześć Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Szczegółowe informacje na stronie internetowejhttps://bip.slaski.strazgraniczna.pl/s10/wolne-stanowiska/15548,Nabor-na-stanowisko-starszego-referenta-kancelarii-jawnej-Sekcji-Ochrony-Dokumen.html
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2020-08-31 - Racibórz (śląskie)
organizowanie transportu towarów w ruchu międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie stref ogólnodostępnych hotelu oraz pokoi hotelowych
HOTEL"SZAFIR" - 2015-11-27 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
- Naprawa samochodów uszkodzonych.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + 1 jedna sobota w miesiącu: 8:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe - BLACHARSTWO SAMOCHODOWE. Wymagane doświadczenie na stanowisku blacharza samochodowego. Mile widziane prawo jazdy kategorii B. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-17:00) (Tel. 32-242-74-27, 501-414-610) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Wyzwolenia 94, 41-707 Ruda Śląska).
EWA KRZONKALLA AUTO-SERWIS - 2017-01-12 - Ruda Śląska (śląskie)
sprzedaż towarów, tworzenie bazy klientów, przygotowywanie zestawień
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Sosnowiec (śląskie)
TRANSPORT SUROWCÓW , PÓŁFABRYKATÓW, ROZŁADUNEK , ZAŁADUNEK SAMOCHODÓW.
"SEITO LOGISTICS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-02 - Dębica (podkarpackie)
Kontakt z klientami, podpisywanie umów, robienie pomiarów, zdjęć i wypełnianie dokumentów
WPB CONSULTING Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Resko (zachodniopomorskie)
Układanie, sortowanie towaru, obsługa klientów.
HREX PRACA Sp. z o.o. - 2018-11-16 - Gdańsk (pomorskie)
wydawanie posiłków, obsługa kasy fiskalnej
AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA SP. Z O.O. - 2017-11-16 - Głogów (dolnośląskie)
rozładunek załadunek, prace magazynowe
Randstad Polska Sp. z o. o. - 2017-03-08 - Lubań (dolnośląskie)
Sprzedaż obuwia w sklepie firmowym.
TOMAR S.C. Wichowska Urszula Wichowski Wojciech - 2016-04-13 - Siedlce (mazowieckie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Goczałków (dolnośląskie)
Naprawa samochodów ciężarowych , dostawczych, osobowych
MIECZYSŁAW BODZIONY "EURO-BUS" - 2020-07-09 - Świdnik (małopolskie)
prace serwisowe dla zleceniobiorców firmy
TOOLIP HR sp. z o.o. - 2016-08-25 - Pabianice (łódzkie)
Instalacja wod-kan-CO
kontakt przez PUP - 2020-06-08 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa Klienta w sklepie spożywczo-przemysłowym- Godziny pracy do uzgodnienia - Miejsce pracy: 1 etat Dzierżążno k/Morzeszczyna 1 etat Gogolewo k/Gniewu- Kontakt telefoniczny 667-753-951
WOSIK MARIA -SKLEPY SPOŻYWCZO -PRZEMYSŁOWE - 2019-02-07 - Gogolewo (pomorskie)
Obsługa konsumenta, przygotowanie napojów gorących, praca w środowisku ukraińsko języcznym. Praca w dni robocze i wolne w godz. 13.00-21.00.
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Bystra (śląskie)
wykonywanie zdjęć do dokumentów, studyjnych i okolicznościowych, obsługa minilaba, obróbka zdjęć w programach graficznych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
WOJCIECH IDZIKOWSKI FOTOGRAF - 2018-08-09 - Luboń (wielkopolskie)
Mycie samochodów po naprawach serwisowych, doczyszczanie samochodów nowych, prace porządkowe.Miejsce pracy: Kobierzyce. Kontakt e-mail: mariola.szarska (at) intercar.com.pl
INTER-CAR II Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Kobierzyce (dolnośląskie)
utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach szkolnych i warsztatowych
Zespół szkół nr 39 im. prof. Edmunda Jankowskiego - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie sprzedażą i rozwojem sprzedaży
OPTIMAR Centrum Narzędzi Mariusz Szymlik - 2017-04-03 - Chojnice (pomorskie)
Prace przy maszynach. Około 250 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 7:00-23:00. Przewidywany okres wykonywania pracy: min. 18 miesięcy. Umowa zlecenie w ramach pracy tymczasowej.
HR Power Sp. z o.o. - 2020-11-06 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)