ST. INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: ST. INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw, robót i usług na koncie 201 w korespondencji z właściwym kontem kosztów, z zastosowaniem programu finansowo księgowego.Prowadzenie ewidencji zaangażowania na koncie 998 i 999.Prowadzenie ewidencji pomocniczej w zakresie paragrafów 430004, 430005 (wydatki okolicznościowe i reprezentacyjne), paragrafów 3030, 4170, 4380, 4390, 430019 w grupie 0 (koszty wzywania świadków, tłumaczenia osoby fizyczne i podmioty gospodarcze, ekspertyzy, opłaty związane z kosztami wydalenia cudzoziemców) oraz prowadzenie książki kontowej w tym zakresie.Comiesięczne informowanie Wydziału Operacyjno Śledczego i Wydziału ds. Cudzoziemców o wysokości wykorzystanych środków w zakresie paragrafów 3030, 4170, 4380, 4390, 430019.Prowadzenie książki kontowej pozostałych paragrafów w zakresie właściwości sekcji.Sporządzanie not obciążeniowych dla Komendy Głównej SG w zakresie kosztów wynikających z wydatków reprezentacyjnych (preliminarzy KGSG).Dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z zakładowym Planem Kont.W ramach zastępowania kasjera: przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat, przewożenie wartości pieniężnych i poczty bankowej, prowadzenie rejestrów druków ścisłego zarachowania oraz ich wydawanie i rozliczanie, bieżąca współpraca z instytucjami bankowymi, prowadzącymi rachunki bankowe budżetu państwa oraz zastępczą obsługę kasową w zakresie wpłat i wypłat środków pieniężnych.
Data publikacji: 2018-10-12
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw, robót i usług na koncie 201 w korespondencji z właściwym kontem kosztów, z zastosowaniem programu finansowo księgowego.Prowadzenie ewidencji zaangażowania na koncie 998 i 999.Prowadzenie ewidencji pomocniczej w zakresie paragrafów 430004, 430005 (wydatki okolicznościowe i reprezentacyjne), paragrafów 3030, 4170, 4380, 4390, 430019 w grupie 0 (koszty wzywania świadków, tłumaczenia osoby fizyczne i podmioty gospodarcze, ekspertyzy, opłaty związane z kosztami wydalenia cudzoziemców) oraz prowadzenie książki kontowej w tym zakresie.Comiesięczne informowanie Wydziału Operacyjno Śledczego i Wydziału ds. Cudzoziemców o wysokości wykorzystanych środków w zakresie paragrafów 3030, 4170, 4380, 4390, 430019.Prowadzenie książki kontowej pozostałych paragrafów w zakresie właściwości sekcji.Sporządzanie not obciążeniowych dla Komendy Głównej SG w zakresie kosztów wynikających z wydatków reprezentacyjnych (preliminarzy KGSG).Dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z zakładowym Planem Kont.W ramach zastępowania kasjera: przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat, przewożenie wartości pieniężnych i poczty bankowej, prowadzenie rejestrów druków ścisłego zarachowania oraz ich wydawanie i rozliczanie, bieżąca współpraca z instytucjami bankowymi, prowadzącymi rachunki bankowe budżetu państwa oraz zastępczą obsługę kasową w zakresie wpłat i wypłat środków pieniężnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ST. INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rachunkowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:Wykształcenie średnie ekonomiczne.Doświadczenie zawodowe pow. 6 miesięcy w jednostkach sektora finansów publicznych.Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE:Wykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych, prawa, administracji.Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych.Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych.Doświadczenie zawodowe, co najmniej 6 miesięczne, w pracy w komórce ds. księgowości.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:Życiorys/CV i list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia średniego ekonomicznego.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego pow. 6 miesięcy w jednostkach sektora finansów publicznych.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego w zakresie nauk ekonomicznych, prawa, administracji.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego co najmniej 6 miesięcznego w pracy w komórce ds. księgowości.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z ochrony informacji niejawnych. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Dokumenty należy złożyć do: 22 października 2018 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.Miejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą:22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzaniaw przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie brutto: 2100,- zł. Planowana data zatrudnienia: 01.12.2018 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: Życiorys/CV i list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia średniego ekonomicznego.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego pow. 6 miesięcy w jednostkach sektora finansów publicznych.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego w zakresie nauk ekonomicznych, prawa, administracji.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego co najmniej 6 miesięcznego w pracy w komórce ds. księgowości.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z ochrony informacji niejawnych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.10.2018
Data dodania oferty pracy: 12.10.2018
Oferta pracy ważna do: 22.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PROSTA PRACA W TARTAKU PRZY OBRÓBCE DREWNA
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PIO-TAR PIOTR MILAS - 2017-09-22 - Głowaczowa (podkarpackie)
stałe utrzymywanie kontaktów z zakładami pracy kandydatami i pracownikami
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
cięcie manualne gazami
Rypińskie Zakłady Metalowe sp. z o.o. - 2017-04-13 - Cetki (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
PHU MIKO Mikołajczak Grzegorz - 2017-10-06 - Pleszew (wielkopolskie)
Pozostali operatorzy maszyn do produkcji wyrobów spożywczych i pokrewni
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Brzozów (podkarpackie)
zapoznanie się z obiegiem dokumentów, segregowanie dokumentów, wprowadzanie dok. do programów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
-Analiza dokumentacji projektowej-Przygotowanie przedmiarów oraz kosztorysów-Weryfikacja wysokości kosztów i poprawności kalkulacji ofert sporządzania raportu uwględniającego przyczyny powstałych uszkodzeń;-Organizowanie wizji lokalnych-opracowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych na zakup materiałów i usług budowlanych-analiza ofert dostawców /podwykonawców, ich selekcja oraz wybór-współpraca z działem projektowym na etapie ustalenia przyczyn uszkodzeń-weryfikacja kompletności zgromadzonej dokumentacji-prowadzenie analizy dokumentacji projektowej pod kątem jej optymalizacji-Obrona zajmowanego stanowiska przed zleceniodawcą i organami sądowymi
HEMLECCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-02 - Ruda Śląska (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
SprzedażWykładanie towaru na półki
Sklep Ogólnospożywczy" Raj" Aneta Jabłońska - 2016-05-23 - Tuszynek Majoracki (łódzkie)
Obsługa wtryskarki, pakowanie i montaż wyrobów gotowych, przebieranie detali. Pierwsza umowa o pracę na 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Praca w ruchu ciągłym 06.00 14.00, 14.00 22.00, 22.0 06.00. Zapewniony transport na trasie Piła - Ujście.
PLASTWIL AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Ujście (wielkopolskie)
kulturalne i taktowne zachowanie wobec mieszkańców. Dbanie o wygląd pomieszczeń,usuwanie nieczystości i mycie sprzętu. pomieszczeń, roznoiszenie posiłków, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Mirsk (dolnośląskie)
sprzedaż artspożywczo/przemysłowych
Handel Art Spożywczo Przemysłowymi ARTI - 2018-02-07 - Łask (łódzkie)
Praca w szkole z uczniami
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Świeszyno (zachodniopomorskie)
przygotowywanie podstawowych potraw, organizacja i porządek w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Jantar (pomorskie)
załadunek, transport, podstawowa obsługa pojazdu
EMKA MARIUSZ KACZYŃSKI - 2017-07-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
-ręczne pakowanie papieru/chusteczek do pudeł,-oklejanie zapakowanych pudeł,-dbanie o porządek na stanowisku pracy,-przestrzeganie obowiązujących na terenie zakładu przepisów BHP,- praca w ruchu ciągłym w Kluczach- umowa o pracę tymczasową
ARK JOBS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Klucze (małopolskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min. zawodowe, min. 1 rok doświadczenia na produkcji; obsługa wtryskarki i frezarki; praca przy produkcji dystrybutorów do wody; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
OASIS EAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-17 - Gliwice (śląskie)
słuzba hotelowa
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Cieszyn (śląskie)
pomoc przy wypieku ciast, mycie blach, sprzątanie stanowisk pracy,
Wypiek Ciast Domowych "Marzenie" Marzena Gawlik - 2017-09-04 - Marianów (mazowieckie)
praca w kuchni, przygototywanie posiłków
Firma Handlowo Usługowa - Pokoje Gościnne Marek Popłonyk - 2016-03-02 - Bukowina Tatrzańska (małopolskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyny do obróbki płyty wiórowej, podstawowa znajomość obsługi komputera. Doświadczenie zawodowe mile widziane. Możliwość przyuczenia. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
kontakt przez OHP - 2016-11-18 - Łęka Mroczeńska (wielkopolskie)
praca zgodnie z zawodem
"Budmax" Kompleksowe Usługi Budowlane L.Hemmerling - 2018-03-27 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- Dbanie o ekspozycję towarów, - Obsługa klienta, - Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, - Dbanie o porządek na sali sprzedaży. Praca w godzinach: 6:15-14:15, 14:15-22:15. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) marketdino.pl, tel.: 695 233 042.
Dino Polska S.A. - 2017-12-22 - Kobierzyce (dolnośląskie)
dbanie o sprawność maszyn i urządzeń
POLSKIE TATRY - S.A. - 2018-06-26 - Zakopane (małopolskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Chłopice (podkarpackie)
budowa instalacji wodnych i kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Pomoc przy podstawowych naprawach pojazdów.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Pionki (mazowieckie)
Obsługa, ustawianie i kontrola maszyn i urządzeń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)