ST. INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Stanowisko: ST. INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw, robót i usług na koncie 201 w korespondencji z właściwym kontem kosztów, z zastosowaniem programu finansowo księgowego.Prowadzenie ewidencji zaangażowania na koncie 998 i 999.Prowadzenie ewidencji pomocniczej w zakresie paragrafów 430004, 430005 (wydatki okolicznościowe i reprezentacyjne), paragrafów 3030, 4170, 4380, 4390, 430019 w grupie 0 (koszty wzywania świadków, tłumaczenia osoby fizyczne i podmioty gospodarcze, ekspertyzy, opłaty związane z kosztami wydalenia cudzoziemców) oraz prowadzenie książki kontowej w tym zakresie.Comiesięczne informowanie Wydziału Operacyjno Śledczego i Wydziału ds. Cudzoziemców o wysokości wykorzystanych środków w zakresie paragrafów 3030, 4170, 4380, 4390, 430019.Prowadzenie książki kontowej pozostałych paragrafów w zakresie właściwości sekcji.Sporządzanie not obciążeniowych dla Komendy Głównej SG w zakresie kosztów wynikających z wydatków reprezentacyjnych (preliminarzy KGSG).Dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z zakładowym Planem Kont.W ramach zastępowania kasjera: przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat, przewożenie wartości pieniężnych i poczty bankowej, prowadzenie rejestrów druków ścisłego zarachowania oraz ich wydawanie i rozliczanie, bieżąca współpraca z instytucjami bankowymi, prowadzącymi rachunki bankowe budżetu państwa oraz zastępczą obsługę kasową w zakresie wpłat i wypłat środków pieniężnych.

Data publikacji: 2018-10-12

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw, robót i usług na koncie 201 w korespondencji z właściwym kontem kosztów, z zastosowaniem programu finansowo księgowego.Prowadzenie ewidencji zaangażowania na koncie 998 i 999.Prowadzenie ewidencji pomocniczej w zakresie paragrafów 430004, 430005 (wydatki okolicznościowe i reprezentacyjne), paragrafów 3030, 4170, 4380, 4390, 430019 w grupie 0 (koszty wzywania świadków, tłumaczenia osoby fizyczne i podmioty gospodarcze, ekspertyzy, opłaty związane z kosztami wydalenia cudzoziemców) oraz prowadzenie książki kontowej w tym zakresie.Comiesięczne informowanie Wydziału Operacyjno Śledczego i Wydziału ds. Cudzoziemców o wysokości wykorzystanych środków w zakresie paragrafów 3030, 4170, 4380, 4390, 430019.Prowadzenie książki kontowej pozostałych paragrafów w zakresie właściwości sekcji.Sporządzanie not obciążeniowych dla Komendy Głównej SG w zakresie kosztów wynikających z wydatków reprezentacyjnych (preliminarzy KGSG).Dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z zakładowym Planem Kont.W ramach zastępowania kasjera: przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat, przewożenie wartości pieniężnych i poczty bankowej, prowadzenie rejestrów druków ścisłego zarachowania oraz ich wydawanie i rozliczanie, bieżąca współpraca z instytucjami bankowymi, prowadzącymi rachunki bankowe budżetu państwa oraz zastępczą obsługę kasową w zakresie wpłat i wypłat środków pieniężnych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ST. INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rachunkowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:Wykształcenie średnie ekonomiczne.Doświadczenie zawodowe pow. 6 miesięcy w jednostkach sektora finansów publicznych.Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE:Wykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych, prawa, administracji.Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych.Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych.Doświadczenie zawodowe, co najmniej 6 miesięczne, w pracy w komórce ds. księgowości.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:Życiorys/CV i list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia średniego ekonomicznego.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego pow. 6 miesięcy w jednostkach sektora finansów publicznych.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego w zakresie nauk ekonomicznych, prawa, administracji.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego co najmniej 6 miesięcznego w pracy w komórce ds. księgowości.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z ochrony informacji niejawnych. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Dokumenty należy złożyć do: 22 października 2018 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.Miejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą:22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzaniaw przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie brutto: 2100,- zł. Planowana data zatrudnienia: 01.12.2018 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: Życiorys/CV i list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia średniego ekonomicznego.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego pow. 6 miesięcy w jednostkach sektora finansów publicznych.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego w zakresie nauk ekonomicznych, prawa, administracji.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego co najmniej 6 miesięcznego w pracy w komórce ds. księgowości.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z ochrony informacji niejawnych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Trubakowska

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.10.2018

Data dodania oferty pracy: 12.10.2018

Oferta pracy ważna do: 22.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

PROSTA PRACA W TARTAKU PRZY OBRÓBCE DREWNA
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PIO-TAR PIOTR MILAS - 2017-09-22 - Głowaczowa (podkarpackie)

POŚREDNIK PRACY - od 2 100 PLN

stałe utrzymywanie kontaktów z zakładami pracy kandydatami i pracownikami
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SPAWACZ/WYCINACZ GAZOWY - od 2 000 PLN

cięcie manualne gazami
Rypińskie Zakłady Metalowe sp. z o.o. - 2017-04-13 - Cetki (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PIEKARNI - od 2 700 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
PHU MIKO Mikołajczak Grzegorz - 2017-10-06 - Pleszew (wielkopolskie)

POZOSTALI OPERATORZY MASZYN DO PRODUKCJI WYROBÓW SPOŻYWCZYCH I POKREWNI - od 1 750 PLN

Pozostali operatorzy maszyn do produkcji wyrobów spożywczych i pokrewni
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Brzozów (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zapoznanie się z obiegiem dokumentów, segregowanie dokumentów, wprowadzanie dok. do programów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

INŻYNIER - SPECJALISTA DS. SZKÓD - od 1 750 PLN

-Analiza dokumentacji projektowej-Przygotowanie przedmiarów oraz kosztorysów-Weryfikacja wysokości kosztów i poprawności kalkulacji ofert sporządzania raportu uwględniającego przyczyny powstałych uszkodzeń;-Organizowanie wizji lokalnych-opracowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych na zakup materiałów i usług budowlanych-analiza ofert dostawców /podwykonawców, ich selekcja oraz wybór-współpraca z działem projektowym na etapie ustalenia przyczyn uszkodzeń-weryfikacja kompletności zgromadzonej dokumentacji-prowadzenie analizy dokumentacji projektowej pod kątem jej optymalizacji-Obrona zajmowanego stanowiska przed zleceniodawcą i organami sądowymi
HEMLECCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-02 - Ruda Śląska (śląskie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY - od 1 050 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

SprzedażWykładanie towaru na półki
Sklep Ogólnospożywczy" Raj" Aneta Jabłońska - 2016-05-23 - Tuszynek Majoracki (łódzkie)

OPERATOR WTRYSKARKI/MONTER WYROBÓW GOTOWYCH - od 1 850 PLN

Obsługa wtryskarki, pakowanie i montaż wyrobów gotowych, przebieranie detali. Pierwsza umowa o pracę na 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Praca w ruchu ciągłym 06.00 14.00, 14.00 22.00, 22.0 06.00. Zapewniony transport na trasie Piła - Ujście.
PLASTWIL AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Ujście (wielkopolskie)

POKOJOWA - od 925 PLN

kulturalne i taktowne zachowanie wobec mieszkańców. Dbanie o wygląd pomieszczeń,usuwanie nieczystości i mycie sprzętu. pomieszczeń, roznoiszenie posiłków, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Mirsk (dolnośląskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 300 PLN

sprzedaż artspożywczo/przemysłowych
Handel Art Spożywczo Przemysłowymi ARTI - 2018-02-07 - Łask (łódzkie)

NAUCZYCIEL J.POLSKIEGO I BIBLIOTEKI - od 2 265 PLN

Praca w szkole z uczniami
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Świeszyno (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

przygotowywanie podstawowych potraw, organizacja i porządek w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Jantar (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - 6 000 - 6 800 PLN

załadunek, transport, podstawowa obsługa pojazdu
EMKA MARIUSZ KACZYŃSKI - 2017-07-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY PAKOWANIA PAPIERU - od 12,5 PLN

-ręczne pakowanie papieru/chusteczek do pudeł,-oklejanie zapakowanych pudeł,-dbanie o porządek na stanowisku pracy,-przestrzeganie obowiązujących na terenie zakładu przepisów BHP,- praca w ruchu ciągłym w Kluczach- umowa o pracę tymczasową
ARK JOBS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Klucze (małopolskie)

ORGANIZATOR USŁUG KATERINGOWYCH - od 1 850 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR LINII PRODUKCYJNEJ - od 1 950 PLN

Wykształcenie min. zawodowe, min. 1 rok doświadczenia na produkcji; obsługa wtryskarki i frezarki; praca przy produkcji dystrybutorów do wody; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
OASIS EAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-17 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK SŁUŻBY HOTELOWEJ - od 1 850 PLN

słuzba hotelowa
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Cieszyn (śląskie)

POMOC CIASTKARZA "C" - od 2 000 PLN

pomoc przy wypieku ciast, mycie blach, sprzątanie stanowisk pracy,
Wypiek Ciast Domowych "Marzenie" Marzena Gawlik - 2017-09-04 - Marianów (mazowieckie)

KUCHARZ - POMOC KUCHENNA (O) - 1 850 - 2 500 PLN

praca w kuchni, przygototywanie posiłków
Firma Handlowo Usługowa - Pokoje Gościnne Marek Popłonyk - 2016-03-02 - Bukowina Tatrzańska (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR MASZYNY DO OBRÓBKI PŁYTY WIÓROWEJ - od 1 850 PLN

Obsługa maszyny do obróbki płyty wiórowej, podstawowa znajomość obsługi komputera. Doświadczenie zawodowe mile widziane. Możliwość przyuczenia. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
kontakt przez OHP - 2016-11-18 - Łęka Mroczeńska (wielkopolskie)

KASJER-SPRZEDWCA - od 2 100 PLN

- Dbanie o ekspozycję towarów, - Obsługa klienta, - Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, - Dbanie o porządek na sali sprzedaży. Praca w godzinach: 6:15-14:15, 14:15-22:15. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) marketdino.pl, tel.: 695 233 042.
Dino Polska S.A. - 2017-12-22 - Kobierzyce (dolnośląskie)

TECHNIK MECHANIK - od 2 350 PLN

dbanie o sprawność maszyn i urządzeń
POLSKIE TATRY - S.A. - 2018-06-26 - Zakopane (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Chłopice (podkarpackie)

MONTER INSTALACJI - od 2 000 PLN

budowa instalacji wodnych i kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

PIONKI-POMOCNIK MECHANIKA - od 2 000 PLN

Pomoc przy podstawowych naprawach pojazdów.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Pionki (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN - od 2 400 PLN

Obsługa, ustawianie i kontrola maszyn i urządzeń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)