ST. INSPEKTOR DS. BHP ZESPOŁU BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY PRACY WYDZIAŁU KONTROLI Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Stanowisko: ST. INSPEKTOR DS. BHP ZESPOŁU BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY PRACY WYDZIAŁU KONTROLI

Wynagrodzenie: od 2 252 PLN

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Sporządzanie analizy stanu bhp.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną służbą/pracą.Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanychdo pracy/służby.Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.

Data publikacji: 2019-04-05

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Sporządzanie analizy stanu bhp.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną służbą/pracą.Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanychdo pracy/służby.Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 252 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ST. INSPEKTOR DS. BHP ZESPOŁU BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY PRACY WYDZIAŁU KONTROLI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 252 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: technik bezpieczeństwa i higieny pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość przepisów prawa pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: technik bezpieczeństwa i higieny pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Studia Podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WARUNKI PRACY.Praca samodzielna. Wyjazdy służbowe w celu przeprowadzenia postępowań wyjaśniających/powypadkowych, kontroli warunków pracy i służby. Kontakty zewnętrzne:z inspektorami Państwowej Inspekcji Pracy, Inspekcji Sanitarnej MSW.Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Pomieszczenia biurowe Zespołu ds. BHS-P znajdują się na I piętrze, dostęp przez klatkę schodową lub windę, budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich. ZAKRES ZADAŃPrzeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Sporządzanie analizy stanu bhp.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną służbą/pracą.Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanychdo pracy/służby.Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów. WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie:a) średnie w zawodzie technika bezpieczeństwa i higieny pracylubb) wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracyalbo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.Co najmniej 3 - letni staż pracy w służbie bhp, w przypadku osoby posiadającej zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy.Szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy.Znajomość przepisów prawa pracy.Znajomość przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEKopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnychZnajomość metod oceny ryzyka zawodowego i umiejętność ich stosowania.Posiadanie prawa jazdy kat. B.Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNEList motywacyjnyCVKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie prawa jazdy kat. BOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 15 kwietnia 2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą:22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzaniaw przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJEW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2252,- zł.Planowana data zatrudnienia: 15.05.2019 r.Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:List motywacyjnyCVKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie prawa jazdy kat. BOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Trubakowska

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Data dodania oferty pracy: 05.04.2019

Oferta pracy ważna do: 15.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - 2 000 - 2 300 PLN

- Pomoc w utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego (mycie, czesanie, ubieranie), karmienie, organizowanie wolnego czasu osobie starszej, asystowanie w codziennym życiu, wyjazdach np. na konsultacje, współpraca w zespole terapeutycznym, pomoc rodzinie podopiecznego.- Wynagrodzenie: 2000-2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w systemie równoważnym. Praca w godz.: 7.00 19.00, 19.00 7.00, 6.00 - 14.00, 14.00 21.00, 21.00 6.00. Praca również w niedziele i święta. Wymagane wykształcenie średnie: opiekun wykwalifikowany /opiekun medyczny/asystent osoby niepełnosprawnej. Wymagany staż pracy w placówkach takich jak: DPS, ZOL, prywatne domy opieki. Wymagana umiejętność opieki nad osobą starszą / chorą na demencję. - Kontakt osobisty (ul. Pijarska 4, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-353-58-40) w godz.: 8:00-16:00.
FUNDACJA LAURENTIUS - SENIOR RESIDENCE DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - ODDZIAŁ FUNDACJI LAURENTIUS - 2016-07-13 - Katowice (śląskie)

HOSTESSA /ULOTKARZ - od 14 PLN

promocja , roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2018-02-06 - Głubczyce (opolskie)

OPERATOR MYJNI - ROBOTNIK PLACOWY - od 1 850 PLN

Obsługa myjni samochodowych, pomoc przy tankowaniu paliwa
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Szczucin (małopolskie)

INSTALATOR SIECI INTERNETOWEJ - od 2 200 PLN

Wykonywanie instalacji kablowych dla klientów indywidualnych na sieci Etth, PON oraz CU.
CALIPSO.PL ROBERT HABER - 2017-11-09 - Opole (opolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 100 PLN

Fakturowanie, sporządzanie dokumentacji księgowej, rozliczenia kierowcow, naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie korespondencji w j. niemieckim lub angielskim, reprezentowanie pracodawcy przy rekrutacji pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Zielona Góra (śląskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - od 2 500 PLN

Asystowanie przy zarządzaniu procesami budowy oraz realizacja wszystkich faz w przeprowadzanych projektach aż do przekazania całej budowy inwestorowi. Optymalizacja budżetu budowy. Organizacja zaplecza budowy. Analiza dokumentacji technicznej oraz sprawne rozwiązywanie problemów technicznych. (Możliwość zatrudnienia osoby studiującej). Kandydaci przesyłają CV na adres: cetus_losice (at) op.pl .
"CETUS" Sp. z o.o. w Łosicach - 2017-10-27 - Łosice (mazowieckie)

POZOSTALI PRACOWNICY DZIAŁÓW KADR - od 3 000 PLN

zadania związane z obsługą kadrową,prowadzenie akt osobowych,płace
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "ALLES" Alicja Wojciechowska - 2017-01-11 - Głowno (łódzkie)

MŁODSZY KIEROWNIK ZMIANY - do 2 400 PLN

Prowadzenie zmian w rejestracji, zapewnienie satysfakcji klienta poprzez doskonałe prowadzenie zmiany. Kontrolowanie właściwego poziomu zapasów i dbanie o dostępność produktów. Motywacja i docenianie pracowników, aby osiągali jak najlepsze wyniki. Obsługa i konserwacja urządzeń gastronomicznych. Tworzenie przyjaznej atmosfery w pracy
AmRest Sp. z o.o. - 2018-09-20 - Gdańsk (pomorskie)

BETONIARZ - od 13 PLN

ZGODNY Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW
BIURO AUDYTU ANNA ZIEMBICKA; BETONIARNIA GAWRON ANNA ZIEMBICKA - 2017-06-01 - Lubenia (podkarpackie)

ELEKTROMONTER - 1 850 - 2 200 PLN

Wykonywanie montaży elektrycznych i mechanicznych.
PROiA "OLEMER" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 13,7 PLN

dbałość o zachowanie porządku publicznego na obiekciewspółpraca z personelem hoteluzapobieganie zniszczeniu mienia
GRUPA HUNTERS Spółka z o.o. - 2018-01-24 - Cieszyn (śląskie)

WYCHOWAWCA RPO - od 2 000 PLN

Praca z dziećmi, pomoc w lekcjach i pomoc socjoterapeutyczna
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Łódź (łódzkie)

POMOC STOLARZA - od 2 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: podstawowa obróbka drewna; WYMAGANIA: brak - możliwość przyuczenia
EKO-DAN Wojciech Biadacz - 2016-12-28 - Psary (śląskie)

Doradca Klienta- Sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-07-11 - Brzeg (opolskie)

ELEKTRYK - 1 900 - 2 500 PLN

montaż sprzętu rehabilitacyjnego oraz sprzętu elektrycznego.
AURA Jarosław Pawelak - 2016-12-02 - Gdańsk (pomorskie)

OPERATOR KRAJALNICY - od 2 250 PLN

Obsługa krajalnic elektrycznych na której cięte są materiały tekstylne na czyściwo, pakowanie pociętych materiałów w worki foliowe, kartony oraz bele.
BOA Spółka zo.o. ŻARY - 2019-03-27 - Lipinki Łużyckie (lubuskie)

ROBOTNIK PLACOWY - od 2 000 PLN

wydawanie materiałów, sprzątanie; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-10
"HERKULES" Hurtownia Metali Agnieszka Żylicz - 2017-08-10 - Słupsk (pomorskie)

LISTONOSZ - od 2 250 PLN

Listonosz z samochodem.Do zadań pracownika będzie należeć: Doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów, rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji, miejsce pracy: miasto i gmina Bolesławiec, Gromadka, Warta Bolesławiecka.Godziny Pracy:Miasto Bolesławiec od godziny 09.00Miejscowości na terenie Gmin: Gromadka, Warta Bolesławiecka od 08.30Proponowane wynagrodzenie 2250 zł brutto + 200 zł premii.
Poczta Polska S.A. - 2018-04-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

projektowanie budowlane w programie auto-cad
Autorska Pracownia Architektoniczna Rafał Maciejewski - 2018-11-21 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

rozbiórka budowli , prace ogólnobudowlane, stawka od 13-16 zł/godz.
Stybak Łukasz STYB-BUD - 2016-09-06 - Chocznia (małopolskie)

KELNER/KA / POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

Pomoc w przygotowaniu posiłków ( kuchnia ukraińsko-rosyjska), obsługa gości - obcojęzycznych , zespół kuchenny - ukraińsko-polski.
BROWAR PORTOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Gdynia (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Kraków (małopolskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU - od 2 700 PLN

Zastępowanie kierownika pod jego nieobecność, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy, delegowanie pracy podległemu personelowi, aktywna praca na sali sprzedaży, zapewnienie funkcjonowania marketu..
DINO POLSKA SA - 2016-07-15 - Królewiec (świętokrzyskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie, znajomość j.niemieckiego w stopniu komunikatywnym jest niezbędna.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Racibórz (śląskie)

KOSMETYCZKA - od 2 500 PLN

usługi kosmetyczne
Centrum Urody "EDYTA"Różańska - 2017-04-26 - Wieruszów (łódzkie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 1 017,4 PLN

zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Goleniów (zachodniopomorskie)