ST. INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY - PRACY WYDZIAŁU KONTROLI Chełm oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ST. INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY - PRACY WYDZIAŁU KONTROLI

Wynagrodzenie: od 3 352 PLN

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Sporządzanie analiz stanu bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą/pracą.Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń.

Data publikacji: 2021-03-10

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Sporządzanie analiz stanu bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą/pracą.Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 352 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
ST. INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY - PRACY WYDZIAŁU KONTROLI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 352 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: technik bezpieczeństwa i higieny pracy

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość przepisów prawa pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: bezpieczeństwo i higiena pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
Znajomość metod oceny ryzyka zawodowego i umiejętność ich zastosowania

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
Studia Podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/40708,st-inspektor-ds-bezpieczenstwa-i-higieny-pracy-Zespolu-ds-Bezpieczenstwa-i-Higie.html .Ogłoszenie o naborze nr 75599 z dnia 10.03.2021 r. Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: St. inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny pracy Zespołu ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby / Pracy Wydziału Kontroli Wymiar etatu: 1Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Chełm Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm WARUNKI PRACYPraca samodzielna, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie. Wyjazdy służbowe (pojazdami służbowymi) w celu przeprowadzania postępowań wyjaśniających/powypadkowych, kontroli warunków pracyi służby. Kontakty zewnętrzne: z inspektorami Państwowej Inspekcji Pracy, Inspekcji Sanitarnej MSW.Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Pomieszczenia biurowe Zespołu ds. BHS-P znajdują się na I piętrze, dostęp przez klatkę schodową lub windę, budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.ZAKRES ZADAŃPrzeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Sporządzanie analiz stanu bhp.Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą/pracą.Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń. WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie średnie w zawodzie technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.Co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp w przypadku osoby posiadającej wykształcenie średnie w zawodzie technika bezpieczeństwa i higieny pracy.Szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy.Znajomość przepisów prawa pracy.Znajomość przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEKopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.Znajomość metod oceny ryzyka zawodowego i umiejętność ich zastosowania.Posiadanie prawa jazdy kat. B.Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECVList motywacyjnyKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodniez ustawą o ochronie informacji niejawnych.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie prawa jazdy kat. B.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 22 marca 2021 r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowychkandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzaniaw przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne.Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJEW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychw urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3352,00 + dodatek stażowyPlanowana data zatrudnienia: 20.04.2021 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy,że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 5631565688

danePracodawcy_regon: 110120561

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECVList motywacyjnyKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodniez ustawą o ochronie informacji niejawnych.Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie prawa jazdy kat. B.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Plac Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|325502

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 10.03.2021

Oferta pracy ważna do: 22.03.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d8b4c5c15cb3822d0a8f390f7b21c707

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

sprzedaż produktów, obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego i innych urządzeń, utrzymywanie czystości w miejscu pracy. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia. Praca na pełny lub 1/2 etatu w godz. 9:00-17:00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny: 607 600 109.
Kwartnik Gabriela VANILIA CAFE - 2020-10-06 - Wadowice (małopolskie)

MŁODSZY KUCHARZ K/M - od 1 000 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK CENTRUM ZABAW DLA DZIECI - od 2 800 PLN

Obsługa imprez okolicznościowych, obsługa bufetu sali zabaw, przygotowywanie kaw, napoi, kontrolowanie bezpieczeństwa dzieci podczas zabawy. Pomoc w organizacji warsztatów edukacyjnych. Praca w godz. 10.00-18.00, 12.00-20.00. Kontakt tel. 793779479
Nibylandia Beata Sajdak - 2021-05-10 - Łącko (małopolskie)

ŁADOWACZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH - 1 017,4 PLN

Zapoznanie się z zakresie prac przy wywozie odpadów stałych, opróżnianie koszy ulicznych. Załadunek pojemników z odpadami stałymi z terenu miasta i gminy Dębno na samochody bezpylne. Zbiórka odpadów wielogabarytowych z terenu miast i gminy Dębno, mycie i dezynfekcja pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych. Opróżnianie pojemników i koszu na śmieci, wyładunek śmieci na wysypisku, prace porządkowe i zamiatanie. Opróżnianie pojemników z odpadami komunalnymi poprzez doprowadzenie pojemników z odpadami do śmieciarki, umieszczanie ich na podnośniku, wysypywanie ich zawartości do wnętrza samochodu za pomocą dźwigni podnośnika i zgniatanie automatyczną zgniatarką. Odbiór odpadów w workach i załadunek na śmieciarkę lub samochód di tego przeznaczony, przekazywanie informacji bezpośrednim przełożonym o nieprawidłowościach (zła segregacja odpadów, uszkodzenia pojemników).
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Dębno (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 125 PLN

Pomoc w kuchni przy śniadaniach.
MARTA ŁUDZIK STYL MARTA MM - 2019-06-11 - Kraków (małopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

Obsługa wózków widłowych;przyjmowanie i wydawanie towaru;rozładunek i załadunek samochodów dostawczych.
HR Global Group Sp. z o.o - 2019-07-02 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

PRACOWNIK STACJI PALIW - od 2 200 PLN

obsługa klienta, systemu komputerowego, dbanie o stanowisko pracy
JUMIKO JUSTYNA MIKOŁAJCZAK - 2017-08-18 - Ruda Śląska (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 100 PLN

Produkcja przetworów owocowo-warzywnych. Praca w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy, możliwość pracy na 1/2 etatu.
FELIKS SAŁATKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Frydrychowice (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

prowadzenie negocjacji z dostawcami, w tym wietnamskimi, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Poznań (wielkopolskie)

KUPONISTA - od 8 PLN

roznoszenie materiałów reklamowych i promocyjnych
kontakt przez OHP - 2016-07-07 - Katowice (śląskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - do 2 200 PLN

Planowanie i wpółorganizowanie procesu dydaktyczno - wychowawczo - opiekuńczego w grupie przedszkolaków, współprac a z pozostałymi pracownikami przedszkola, kontakty z rodzicami, przestrzeganie regulaminów i procedur obowiązujacych w przedszkolu.
Morskie Przedszkole Niepubliczne - 2016-07-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 200 PLN

Zakres obowiązków:• Telefoniczna obsługa Klienta , Abonenta oraz Partnera Biznesowego FM GROUP Mobile• Udzielanie informacji o aktualnych ofertach, promocjach firmy• Podnoszenie swoich kompetencji i aktualizowanie wiedzy• Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
FM GROUP Mobie - 2018-09-26 - Szewce (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

Staż dla osób bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

NAUCZYCIEL TEORETYCZNYCH ZAWODÓW BUDOWLANYCH - 2 350 - 3 418 PLN

Teoretyczna nauka młodzieży z zakresu szkoły zawodowej przedmiotów budowlanych.
Zespół Placówek im.Jana Pawła II w Lubaczowie - 2019-07-10 - Lubaczów (podkarpackie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 3 490 PLN

Prowadzenie grupy przedszkolnej. 6 godzin dziennie.Praca pomiędzy 6.30 a 17.30.
Dariusz Podyma "KONTRA" P.U. - 2019-07-11 - Długołęka (dolnośląskie)

BRYGADZISTA-SPRZĄTAJĄCY(NR 2557) - od 2 100 PLN

nadzór nad pracownikami sprzątającymi, sprzątanie, koszenie trawy, mycie okien, w sezonie zimowym - odsnieżanie, dostarczanie środków czystości i sprzętu, a także dokumentów do obiektów
ANKLAR Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 997,4 PLN

obsługa klienta oraz punktów handlowych, składanie ofert handlowych, przyjmowanie zamówień, zawieranie umów handlowych, reklama firmy, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiewanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI(NR 8861) - od 14,47 PLN

prace pomocnicze na produkcji, pomoc w przygotowaniu maszyny, wykonywanie konserwacji, dbałość o czystość maszyny, dostarczanie materiałów na produkcję
MMP NEUPACK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK ROZBIORU - od 2 250 PLN

- terminowa realizacja zadań- praca w zespole-produkcja wędlin i przetworów mięsnych w oparciu o procedury firmy- istnieje możliwość przyuczenia
Zakład Mięsny WASĄG Spółka Jawna - 2019-08-13 - Hedwiżyn (lubelskie)

STYLISTKA RZĘS - 997,4 PLN

- przestrzeganie zasad BHP- obsługa klienta- podstawowa stylizacja rzęs 1:1- dbanie o stanowisko pracy- dobór odpowiedniej stylizacji
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Świebodzin (lubuskie)

POMOC WYKRAWACZA - do 13,7 PLN

wykrawanie elementów porcjowanie
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Celiny (śląskie)

ŚLUSARZ - do 1 850 PLN

prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Chorzów (śląskie)

CUKIERNIK - od 2 200 PLN

Wypiek bułek słodkich
"JANZA" FIRMA PIEKARNICZO-CUKIERNICZA JAN ZAWORSKI - 2017-01-23 - Suwałki (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 3 500 PLN

Wykształcenie dowolne, mile widziane doświadczenie. Praca na ul. Barbary 14. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub emailowy: omegasp (at) onet.pl
OMEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-13 - Rybnik (śląskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - do 2 720 PLN

Załadunek, rozładunek, wydawanie towaru z magazynu, sprawdzanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2020-07-30 - Gliwice (śląskie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

- przygotowanie potraw kuchni regionalnej - wschodniej - właściwy dobór składników i przypraw
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Łódź (łódzkie)