SPRZEDAWCA SPRZĘTU OGRODNICZEGO Dobre Miasto oferta pracy OGRÓD SERVICE SPÓŁKA JAWNA GODEK & GODEK
Stanowisko: SPRZEDAWCA SPRZĘTU OGRODNICZEGO
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: obsuga klienta i doradztwo w zakresie sprzedaży.Obsługa komputara i kasy fiskalnej.
Data publikacji: 2020-09-11
Lokalizacja: Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: OGRÓD SERVICE SPÓŁKA JAWNA GODEK & GODEK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11-040 Dobre Miasto 34a, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsuga klienta i doradztwo w zakresie sprzedaży.Obsługa komputara i kasy fiskalnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPRZEDAWCA SPRZĘTU OGRODNICZEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dobre Miasto
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2814
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dobre Miasto
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.09.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, handlowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: OGRÓD SERVICE SPÓŁKA JAWNA GODEK & GODEK
danePracodawcy_nip: 7390504975
danePracodawcy_regon: 510090327
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
Kołobrzeska 34a, 10-432 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Kołobrzeska
Numer budynku pracodawcy: 34a
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522301
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 11.09.2020
Oferta pracy ważna do: 10.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ba2e22590519ba67875e8edee2f9b160
Podobne oferty pracy
obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość na markecie prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy
DINO POLSKA Spółka Akcyjna - 2016-01-27 - Hażlach (śląskie)
Prace biurowe.
TRANSPORT TOWAROWY KRZYSZTOF CICHON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Głogówek (opolskie)
aktywne poszukiwanie nabywców detalicznych, hurtowych i inwestycyjnych, obsługa klientów indywidualnych i firm budowlanych, prowadzenie negocjacji z klientami, koordynacja dostaw towarów, realizacja planów sprzedaży
MERCUS Logistyka Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Głogów (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z uczniem posiadającym orzeczenie o niepełnosprawnosci - afazja ruchowa
ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY W OLSZYNIE - 2019-07-08 - Olszyna (śląskie)
Dostarczanie towarów, przesyłek o dużych gabarytach oraz ciężkiej masie/wadze-30 kg paczka. Załadunek oraz rozładunek busa. Obsługa skanera.
WENDTRANS TOMASZ WENDT - 2019-08-26 - Gdynia (pomorskie)
Zapoznanie się z przepisami i regulaminami w zakresie BHP, p.poż, ochrony danych osobowych, instruktaż stanowiskowy, zapoznanie z organizacją pracy i zasadami obowiązującymi w jednostce. Zapoznanie z zasadami pracy w reżimie sanitarnym związanym z COVID-19. Pomoc przy dezynfekcji w pomieszczeniach biurowych i archiwum. Zapoznanie z zasadami pracy sekretariatu, instrukcją obiegu i archiwizacji dokumentów . Zapoznanie się z pomieszczeniami archiwum PINB. Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji. Przestrzeganie zasad etyki, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów prawa dotyczących narodowych zasobów archiwalnych i archiwów, ochrony danych osobowych, ochrony ppoż oraz ochrony środowiska.Porządkowanie zespołu archiwalnego(segregowanie archiwów wg.serii,systematyzowanie archiwaliów w seriach, porząkownie wewnętrzne archiwaliów oraz sygnowanie jednostek arhiwalnych). Inwentaryzowanie zespołu archiwalnego ( spisywanie uporządkowanych jednostek wg wytycznych obowiązujących w służbie archiwalnej, zgodnie z zasadami i metodami archiwistyki, tworzenie inwentarza archiwalnego sumrycznego i analitycznego); opracowywanie inwentarzy, katalogów, skorowidzów, indeksów, sumariuszy i przewodników archiwalnych;Udostępnienie materiałów archiwalnych (sporządzenie odpisów dokumentów, kopii, sknów lub wyciągów archiwalnych); brakowanie dokumentacji niearchiwalnej;
kontakt przez PUP - 2020-10-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Nadzór nad jakością sprawdzanych tekstyliów, bezpośredni kontakt ze sprzedawcami oraz producentami z Bangladeszu.Wymagana znajość języka bengalskiego.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Łódź (łódzkie)
Układanie płytek, praca na terenie Częstochowy.
KRZYSZTOF PIASZCZYK Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "DOM-GAZ" - 2016-09-14 - Częstochowa (śląskie)
naprawianie maszyn, prace spawalnicze
BŁYSKAL JANUSZ "GRANITY BŁYSKAL" - 2018-01-04 - Parcele Łomskie (mazowieckie)
prowadzenie finansów, kształtowanie i realizowanie strategii finansowej organizacji, nadzór dokumentaji księgowej
kontakt przez PUP - 2020-10-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
Przewóz rzeczy różnych samochodem ciężarowym na trasie Polska -Niemcy - Polska.
GSL ANNA SZLACHETKA - 2018-01-05 - Radzanowo (mazowieckie)
- Organizacja przewozów cało-pojazdowych. Monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o jakość i terminowość. Nadzór nad dokumentacją spedycyjną, pozyskiwanie klientów. - Firma oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, podstawę plus prowizję uzależnioną od osiąganych wyników, szkolenia wdrożeniowe, pracę w firmie posiadającej własne portfolio klientów, niezbędne narzędzia pracy.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto + prowizja Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: dobra znajomość j. niemieckiego, doskonała organizacja pracy. Wykształcenie bez znaczenia. Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale spedycji międzynarodowej lub na podobnym stanowisku. Kontakt telefoniczny (Tel. 660-795-919) lub e-mail: biuro (at) dakar-trans.pl
DAKAR-TRANS S. RUGAŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-24 - Katowice (śląskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości, walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
Pomoc kuchenna
Zakłady Gastronomiczne "MIR - ZEN" Zenon Lange - 2018-10-15 - Białystok (podlaskie)
prace w terenie, utrzymanie trawników,dbałośc o narzędzia, prowadzenie kalendarza prac.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Dobieszków (łódzkie)
Praca w kuchni. Przygotowywanie potraw.
BUFECIK Grażyna Alabrudzińska - 2017-07-20 - Płock (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Jeżów Sudecki (dolnośląskie)
Prowadzenie rachunkowości budzetowej, dyspozycja środkami pieniężnymi, kontrola dokumentacji finansowej, sporządzanie sprawozdawczości.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 Gdynia - 2019-02-06 - Gdynia (pomorskie)
Ubój zwierząt, rozbiór, produkcja wędlin.
Warsztat Masarski "Piotr Różalski" Halina Różalska - 2017-10-18 - Pińczów (świętokrzyskie)
kompleksowa naprawa urządzeń elektrycznych, sanitarnych itp. wymiana żarówek, naprawa zlewu.
KOLEKTOR WELTECH SP. z o.o. - 2021-05-27 - Mysłowice (śląskie)
-serwis myjek ciśnieniowych i zmywarek gastronomicznych
MARCIŃCZAK MARIUSZ FIRMA HANDLOWA MASTER - 2020-07-06 - Bogusławice (łódzkie)
sprzedaż odzieży męskiej, dbanie o estetyke miejsca pracy, raportowanie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Puławy (lubelskie)
NAPRAWA I KONSERWACJA AUTOBUSÓW
PROFISERVIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ NAKŁO NAD NOTECIĄ - 2020-07-06 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Pasym (warmińsko-mazurskie)