SPRZEDAWCA Kamień Duży oferta pracy Hurtownia Sklejek i Materiałów Drewnopochodnych Drew-Płyt Adam Brzeziński
Stanowisko: SPRZEDAWCA
Wynagrodzenie: od 3 100 do 3 100 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, sprzedaż produktów firmowych (sklejka, płyta meblowa), kompletowanie zamówień, wystawianie faktur, obsługa komputera
Data publikacji: 2021-06-11
Lokalizacja: Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Hurtownia Sklejek i Materiałów Drewnopochodnych Drew-Płyt Adam Brzeziński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-200 Kamień Duży 1G, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta, sprzedaż produktów firmowych (sklejka, płyta meblowa), kompletowanie zamówień, wystawianie faktur, obsługa komputera
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 do 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPRZEDAWCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamień Duży
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 do 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: umiejętność obsługi komputera, znajomość branży (płyty meblowe, sklejka) - mile widziana. Kontakt osobisty lub telefoniczny.
Nazwa pracodawcy:
Hurtownia Sklejek i Materiałów Drewnopochodnych Drew-Płyt Adam Brzeziński
danePracodawcy_nip: 7411455148
danePracodawcy_regon: 280228921
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
14-200 Kamień Duży 1G, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kamień Duży
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0475269
Numer budynku pracodawcy: 1G
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522301
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.06.2021
Data dodania oferty pracy: 11.06.2021
Oferta pracy ważna do: 31.12.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?32721204ea31f47e3aebd95fc46d884f
Podobne oferty pracy
udział w projektach remontowych związanych z zakresem mechanicznym;
SANPRO SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-14 - Chorzów (śląskie)
Praca w firmie zajmującej się produkcją jachtów i łodzi.
33 MARINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-11-13 - Majdan (mazowieckie)
Wymagania:• Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom B2) – warunek konieczny• Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (poziom min. B1 / B2) – warunek konieczny• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta• Podstawowe umiejętności w zakresie IT • Znajomość narzędzi zarządzania usługami IT będzie dodatkowym atutem• Mile widziana znajomość innych języków (norweski, fiński, szwedzki) Obowiązki:• Wsparcie międzynarodowych klientów zewnętrznych i wewnętrznych• Współpraca z klientami biznesowymi i informatykami (tel./mailowa)• Identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów problemów i reklamacji klientów• Analiza problemów klienta i proponowanie rozwiązań• Udział w sprawozdawczości i fakturowaniu klientów• Uczestnictwo w spotkaniach klientów on-line
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie biblioteki oraz zajęć z zakresu bibliotekoznastwa ( 5 godz. tygodniowo)
Szkoła Podstawowa im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich - 2020-05-15 - Babięty Wielkie (warmińsko-mazurskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Zabrze (śląskie)
nadzór nad pracami, montaż instalacji sanitarnych, praca Lubin i okolice
F.H.U. INSTAL SERWIS - 2019-09-18 - Lubin (dolnośląskie)
czynności lekarsko - weterynaryjne
CERTECO Adam Szefiński - Lecznica Animal - 2017-06-07 - Leszno (wielkopolskie)
Rozwożenie posiłków samochodem firmowym w firmie cateringowej oraz zamiennie z pozostałymi pracownikami obsługa gości wydawanie posiłków itp.
POMODORINO ESPRESSO S.C. - 2015-12-17 - Kraków (małopolskie)
- Wprowadzanie pojazdu na stanowisko do sprzątania pojazdów lub w przypadku pojazdów ciężarowych, autobusów itp. wskazywanie kierowcy miejsca sprzątania pojazdu. Odkurzanie wnętrza pojazdu przy użyciu odkurzacza. Czyszczenie elementów plastikowych przy użyciu odpowiednich środków chemicznych i sprzętu (ścierki, irchy, gąbki itp.). Czyszczenie schowków i innych miejsc przeznaczonych na przechowywanie rzeczy podręcznych w pojazdach. Mycie szyb i lusterek wewnętrznych z wykorzystaniem odpowiednich środków. Usuwanie plam z tapicerki, podsufitki itd. przy użyciu odpowiednich środków chemicznych i sprzętu. Pranie tapicerki w pojeździe z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu (pranie na mokro bądź na sucho). Nakładanie preparatów ochronnych na tapicerkę skórzaną. Kontrola jakości wykonanej pracy, w przypadku stwierdzenia nieusunięcia zabrudzeń ponowne mycie. Odstawianie samochodów ze stanowisk w myjni na parking. Przestrzeganie zasad etyki, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska. Spłukanie karoserii wodą z wykorzystaniem myjki ciśnieniowej. - Zlecenie wykonywane jest w godzinach: 9:30-17:00 + soboty w godzinach 9:30-13:00.
All Center Group Michał Sobisz - 2019-10-24 - Katowice (śląskie)
- kompletacja paczek- pakowanie- generowanie listów przewozowych- sprawdzanie i przyjmowanie dostaw- prace porządkowe w magazynie
kontakt przez PUP - 2021-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w Siemianicach k. Obormik Śląskich. Pracodawca zapewnia dojazd z Brzegu Dolnego i Wołowa. W dniu 19.01.2017r. o godz. 12.30 w Kompleksie Hotelowo-Sportowym ,,Rokita" w Brzegu Dolnym, ul. Wilcza 8 odbędzie się spotkanie rekrutacyjne. Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się do pośrednika pracy w Filii PUP w Brzegu Dolnym lub w Wołowie (pok. 15)
RANDSTAD POLSKA Sp z o.o. - 2017-01-13 - Siemianice (dolnośląskie)
produkcja sterowników do dużego sprzętu ADG, montowanie, lutowanie elementów, testowanie płytek
kontakt przez OHP - 2020-02-03 - Namysłów (opolskie)
-Obsługa wóżka widłowego,-Kontakt telefoniczny 795-586-956-Miejsce pracy - Rakowiec,-Godziny pracy 6:00-14:00, 14:00-22:00
DREWNOTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-23 - Rakowiec (pomorskie)
kierowanie, organizowanie i koordynowanie pracy warsztatu; dwie zmiany 08.00-16.00, 12.00-20.00 + co druga sobota 08.00-14.00; wynagrodzenie do 2250 zł brutto do uzgodnienia;
P.H.U. DOLNOŚLĄSKI SERWIS OGUMIENIA BARBARA OLSZEWSKA - 2019-04-09 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Przygotowywanie posiłków typu-fast food, praca przy grillu, tosterach, frytownicach, obsługa kasy, praceporządkowe, przygotowywanie napojów i deserów.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Kraków (małopolskie)
murowanie ścian, elewacja, miejsce pracy woj. małopolskie
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
Prace biurowe, skanowanie, kontrola, porządkowanie dokumentacji, praca w ramach umowy zlecenie, jednozmianowa, proponowane wynagrodzenie 14,70 zł/godz.
Smulders Groep Polska Sp. z o.o. - 2019-06-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
przygotowanie surowca do wykonania wyrobu gotowego; obsługa wtryskarki, obróbka ręczna , przygotowanie i pakowanie wyrobu gotowego, obsługa młyna i czynności z tym związane;praca dwuzmianowa w godzinach 06-22
MW PROJECTS SP. Z O. O. - 2020-05-19 - Rudzica (śląskie)
aktywne pozyskiwanie Klientów na podległym rynkuobsługa bieżących Klientów, utrzymywanie dobrych relacjirealizacja celów sprzedażowychinicjatywy marketingowe w regionieanaliza działań konkurencjiraportowanie wyników do przełożonego
Tenaco Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa systemów informatycznych POLTAX, BIBLIOTEKA AKT, wprowadzanie do systemy deklaracji podatkowych, obsługa stanowiska informacyjno - kancelaryjnego, obsługa podatników, wysyłaniw wezwań, wydawanie zaświadczń, udzielanie pomocy podatnikom, archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Chorzów (śląskie)
PROWADZENIE RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI SZKOŁYPROWADZENIE I KONTROLA GOSPODARKI FINANSOWEJROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ, SPORZĄDZANIE LIST PŁACSPORZĄDZANIE I KONTROLOWANIE SPRAWOZDAŃ I DEKLARACJI ZUS, GUS I PODATKOWYCH PIT, VATEWIDENCJA I SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ BUDŻETOWYCHWYKONYWANIE DYSPOZYCJI ŚRODKAMI PIENIĘŻNYMI PRZESTRZEGANIE TERMINOWOŚCI ROZLICZEŃ PIENIĘŻNYCHPRZESTRZEGANIE ZASAD KONTROLI ZARZĄDCZEJROZLICZANIE ZADAŃ DYDAKTYCZNO WYCHOWAWCZYCH I OPIEKUŃCZYCH
kontakt przez PUP - 2020-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- wykonywanie zadań z zakresu administracji mieniem Akademii Sztuki w Szczecinie,- przygotowanie dokumentów z zakresu zadań inwestycyjnych i remontowych,- nadzór nad robotami budowlanymi i usługami, realizowanymi na rzecz Akademii Sztuki w Szczecinie,- bieżące porządkowanie dokumentacji Sekcji Inwestycji, Remontów i Administracji,- prowadzenie bieżącego nadzoru nad urządzeniami oraz wyposażeniem obiektów,- wstępna kontrola formalna oraz kontrola merytoryczna dokumentów z zakresu powierzonych obowiązków.Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w branży budowlanej u administracji, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, umiejętność porządkowania dok. z realizacji inwestycji, remontów itp. umiejętność organizacji pracy przy realizacji powierzonych zadań, terminowość, mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, znajomość procesu budowlanego, programu NORMA PRO; umiejętność przygotowania dokumentów (pisma, protokoły, umowy itp.), weryfikacji dok. projektowej.
AKADEMIA SZTUKI W SZCZECINIE - 2019-07-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kompletowanie i pakowanie wysyłek, współpraca z innymi działami
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca z dokumentami księgowymi. Praca w systemie jednozmianowym w godz. 8.00-16.00 od pn. do pt. w CZ-DZ.
MODENA M.A TOKARSKI SP. JAWNA - 2018-01-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
udział w projektach remontowych związanych z zakresem mechanicznym;
SANPRO SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-14 - Chorzów (śląskie)
naprawa i obsługa pojazdów samochodowych
,,DIAGNOSTA" S.C. - 2018-09-20 - Resko (zachodniopomorskie)
nadzór nad pracami, montaż instalacji sanitarnych, praca Lubin i okolice
F.H.U. INSTAL SERWIS - 2019-09-18 - Lubin (dolnośląskie)
- utrzymanie porządku, - pomoc przy przygotowywaniu posiłków, pizzy, sałatek, - porcjowanie i dekorowanie wyrobów kulinarnych. Około 160 godzin miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 11-21. Przewidywany okres wykonywania pracy: rok.
YELYZAVETA PRYBYSHENIA - 2019-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu, dla osób do 30 roku zycia
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa urządzeń biurowycharchiwizacja dokumentówobsługa łączności telefonicznej i faksowejpomoc przy prowadzeniu dokumentacji ksiegowej
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)