SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU BIUROWO - MIESZKALNYM Katowice oferta pracy SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "WSPÓLNA PRACA"
Stanowisko: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU BIUROWO - MIESZKALNYM
Wynagrodzenie: 18,3 - 25 PLN
Zakres obowiązków: - Zamiatanie, mycie pomieszczeń biurowych. Zamiatanie i mycie klatki schodowej oraz windy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 7:00-14:00.
Data publikacji: 2021-03-05
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "WSPÓLNA PRACA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana III Sobieskiego 10, 40-082 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Zamiatanie, mycie pomieszczeń biurowych. Zamiatanie i mycie klatki schodowej oraz windy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 7:00-14:00.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 18,3 - 25 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 18,30 - 25 brutto/godzinę. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU BIUROWO - MIESZKALNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 18,3 - 25 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie zawodowe min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "WSPÓLNA PRACA"
danePracodawcy_nip: 6340013068
danePracodawcy_regon: 000484660
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 10, 40-082 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 32-259-65-76) w godzinach 7:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jana III Sobieskiego 10, 40-082 Katowice) lub e-mail: sbmkadry (at) wp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail, Godziny : 7:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Adres strony pracodawcy: www.sbm.net.pl
Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE. KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK. WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|911290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.03.2021
Data dodania oferty pracy: 05.03.2021
Oferta pracy ważna do: 05.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?91b0e1b1d2075e9a37c585e2d3e0358b
Podobne oferty pracy
po przeszkoleniu przez pracodawcę pieczenie i sprzedaż kurczaków z rożna,smażenie na grillu,smażenie frytek,smażenie gofrów,praca przy barze z piwem,praca 7 dni w tygodniu,liczba godzin pracy w tygodniu-40
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków dla mieszkańców.
kontakt przez PUP - 2020-05-26 - Brennik (dolnośląskie)
Praca w charakterze kierowcy w transporcie międzynarodowym, przewóz rzeczy
PHU MIRPOL MIRELA LACH - 2016-07-14 - Wilczyna (wielkopolskie)
sprzedawca na stoisko mięsne
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Mielec (podkarpackie)
Zapewnienie spójności z priorytetami Transformacji i strategią Departamentu Finansów.Zarządzanie i raportowanie benefitów Transformacji w celu zapewnienia aktualności planów i odpowiedniego odzwierciedlenia efektów wprowadzonych zmian.Zarządzanie implementacją Inicjatyw Transformacji dla Europy, z zapewnieniem czasowego i efektywnego rozwiązywania problemów.Zarządzanie relacją z interesariuszami jaki i współpraca z innymi Departamentami w celu zapewnienia realizacji zadań zgodnie z planem.Budowanie i utrzymanie relacji z interesariuszami.Wspomaganie rozwoju programów strategicznych w celu identyfikacji i oceny możliwości wprowadzania usprawnień, jak również długo i krótkoterminowych planów dla regionu; kierowanie implementacją poprzez zarzadzanie zasobami, kosztami i zarzadzanie programem zmian.Wykonanie i wdrażanie Projektów Transformacji Departamentu Finansów Grupy (dla Rynków Priorytetowych i jednostek międzynarodowychZarządzanie i kierowanie identyfikacją, pomiarem i implementacją przebudowy procesów i ich usprawniania.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż artykułów spożywczo -przemysłowych
Intermarche MUSZKIET Sp. z o.o - Góra - 2016-03-02 - Góra (dolnośląskie)
montaż mebli kuchennych, szaf, itp.
"STOL-SŁAW" Sławomir Piaseczny - 2017-09-05 - Kobiór (śląskie)
Mechanik samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Nowogard (zachodniopomorskie)
dfo uzgodn.
SPEDYCJA "BIESZCZADY" TRANSPORT TOWAROWY ADAMSKI JAROSŁAW - 2021-05-11 - Pobiedno (podkarpackie)
Pomoc i opieka w prowadzeniu zajęć z osobami niepełnosprawnymi
Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy - 2018-12-18 - Ryki (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Zakład Usługowo -Handlowy- Wiesław Witkowski - 2021-05-13 - Gdynia (pomorskie)
Zbijanie karmników
ZPHU SĘKO- Artykuły Drewniane- Produkcja Dystrybucja Sęk Adrian - 2017-10-02 - Miłaczewskie Młyny (wielkopolskie)
umawianie klientów na spotkania z doradcami, obsługa połączeń wychodzących i przychodzących, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ - 2019-02-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
profesjonalna obsluga klienta,doradztwo,sprawne uzupełnianie towaru,obsługa klientów na stoisku kasowym
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów i sprawozdań finansowych, wprowadzanie danych do Międzynarodowych Kwestionariuszy Podatkowych (ITQ) dla poszczególnych oddziałów PMI i przekazywanie ich do działu podatkowego PMI w USA, przygotowywanie propozycji optymalnych rozwiązań finansowych, ścisła współpraca z działami finansów partnerów biznesowych, wspieranie procesów wdrażania usprawnień systemów.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Kraków (małopolskie)
kontakty handlowe z kontrahentami
BIR J.BOROWIAK,B.BOROWIAK SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa wiertarek różnych typów: dobieranie i stosowanie optymalnych parametrów skrawania, malowanie obrabianych przedmiotów, wiercenie otworów w elementach wykonanych z różnych materiałów wiertłami zwykłymi i specjalnymi.
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Czerniewice (łódzkie)
Wystawianie dokumentów sprzedaży, faktury, dowody dostaw, rejestry sprzedaży.
Arkadiusz Antczak Zakład Piekarsko - Cukierniczy ANTERS - 2017-10-18 - Jabłonów (lubuskie)
zgodny ze stanowiskiem
JARHEAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-09 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Zakład Usługowo -Handlowy- Wiesław Witkowski - 2021-05-13 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Zakład Usługowo -Handlowy- Wiesław Witkowski - 2021-05-13 - Gdynia (pomorskie)
dfo uzgodn.
SPEDYCJA "BIESZCZADY" TRANSPORT TOWAROWY ADAMSKI JAROSŁAW - 2021-05-11 - Pobiedno (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Słupsk (pomorskie)
OBSŁUGA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, SERWISOWANIE URZĄDZEŃ, PRZESTRZEGANIE ZASAD BHP,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, POŻĄDANA BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
"BIC ELECTRIC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu i wydawaniu posiłków, doraźna pomoc szefowi kuchni, czyszczenie sprzętu kuchennego, pozostałe prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Płock (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie zawodowe/średnie. Charakterystyka pracy: obsługa odstawy głównej na poziomie 850 metrów pod ziemią. Praca na 4 zmiany, na KWK Knurów-Szczygłowice Ruch Knurów. Wynagrodzenie do uzgodnienia wg doświadczenia zawodowego. Kontakt z pracodawcą telefoniczny pomiedzy godziną 6-tą a 14-tą.
LINTER MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-18 - Knurów (śląskie)
-
JAROSŁAW REPIŃSKI REPIŃSKI TRANSPORT - 2020-11-25 - Kościerzyna (pomorskie)
dfo uzgodn.
SPEDYCJA "BIESZCZADY" TRANSPORT TOWAROWY ADAMSKI JAROSŁAW - 2021-05-11 - Pobiedno (podkarpackie)
1.Poznanie struktury organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 2. Zapoznanie z zadaniami iprocesami realizowanymi w komórce spraw pracowniczych 3.Uczestniczenie i wsparcie realizacjibieżących działań Referatu 4.Zapoznanie z prowadzeniem bieżącej dokumentacji dotyczącejrealizowanych zadań 5. Poznanie obiegu dokumentów miedzy komórkami organizacyjnymi6.Zaznajomienie się z zasadami archiwizowania dokumentacji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych 7.Zapoznanie się z działaniem systemu SAP.
ODDZIAŁ ZUS W PILE - 2015-10-26 - Piła (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Zakład Usługowo -Handlowy- Wiesław Witkowski - 2021-05-13 - Gdynia (pomorskie)